Op maandag 18 maart 2002 13:59 schreef EVILSalami het volgende:
Ik ben ff wat verder gekomen, en nu zit ik nog met een paar dingen ik denk dat jullie me wel kunnen helpen hierbij...
Een lijstje:
-School: een blauw briefje ik denk $50 bij TC roof gap => hoe pak ik deze?
-Venice Beach: Olie magix bum 5x => wat is dit en waar vind ik ze?
-Venice Beach: Tailslide venice ledge => waar is dit?
-Venice Beach: Hit 4 VB Transfers => ik heb er 3 laatste kan ik niet vinden, waar zitten deze?
-Philadelphia: Drain the fontain => hoe doe ik dit?
-Philadelphia: Blunt slide the Awining => wat/waar is dit?
-Philadelphia: Liptrick 4 skatepark lips => wat is liptrick en waar moet ik dat doen?
-Philadelphia: Hoe pak ik de "E" => Via de plante bak haal ik het net niet, mijn skate board is helemaal upgegrade mijn skater bijna alles zit helemaal vol.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Gaat in het begin v/h school level meteen naar rechts --> Wallgrind bij de schans dan zit daar eenstuk waar je gewoon kan rijden --> spring rechtddor (door glas

) komt op een dak --> immer gerade aus aan het eind v/h laatste dak naar links richting briefje springen
De BUM veranderd elke keer van plaats nadat je eroverheen gesprongen bent (volgorde is steeds hetzelfde maar weet hem niet uit mijn hoofd

)
't is gewoon een ventje dat slaapt en loopt te snurken, gewoon overheen springen
Bij het begin draai je je om en gaat de pool in springt eruit langs de muur en ziet daar een pad (langs het zand) volg dat --> je komt bij een veldje met 2 schansen (1 v/d transfers !!) daar is ook een trapleuning tailslide die en tada
1 staat hier boven
Als je rechts vooruit gaat en je neemt die schans en gaat voorbij de kleine tussenschans = 2
Rechtdoor daarna en je ziet 2 schansen dan neem je die 2 (of als je die genomen hebt de 2 aan de andere kant weet ff niet zeker)
laatste is bij de bum (waar hij begint) spring daar over het kleine stukje heen en je hebt hem
Ik doe het meestal op de volgende manier: je neemt die lange lijn waar ook de secret tape op zit en die grind je helemaal af (spring,grind,spring,grind etc) tot het gebouw en dan spring je op het gebouw je ziet daar een paar wielen (draaihendels) rij daar overheen en de fountain is drained
Ik ken iemand die rijd naar de muur en grind de muur op daar naar boven (is mij niet gelukt)
Beide manieren zijn lastig -> veel oefenen
Awing is bij de 2 witte schansjes voor de fontijn --> je springt mbv een schans omhoog en je doet een Bluntslide op de witte rand en klaar is kees
Je gaat naar het stuk waar je het hek heb laten vallen en je doet daar op 4 plekken een liptrick (bijv fakie, disater, handplant) (beneden + grind als je recht aankomt )
De E hmm volgens mij moets je dat gewoon via het snoer richting het hek doen
Gewoon grinden en je komt er vanzelf
Zit ie ergens anders zeg het dan ff
Ik denk dat je nu wel weer ff verder komt
:edit damm ik moet toch maar eens gaan werken ipv hier rond hangen kost me veel te veel tijd