Op zaterdag 04 mei 2002 14:26 schreef Pathfinder het volgende:
Een paar suggesties:
• Een linkje naar deze thread op GoT in het programma stoppen, zodat mensen suggesties, problemen ed. ook hier kunnen melden
Dit wil ik liever centraal houden; ik heb daar dan ook
www.mirdesign.cjb.net voor waarop je mijn Forum kan vinden (deze is offline wanneer ik in mn bed lig

)
• Het "telnet" scherm verbreden (zoals je ook met de echte telnet kan), zodat bij een listing de regels passen en niet 'gewrapt' hoeven te worden
Dit snap ik niet helemaal? Ik heb eigenlijk nooit echt last van wrapping, maar dat komt misschien omdat ik op 1280*1024 werk. Kan je dit even nader toelichten (eventueel met eens ScreenShot onderbouwen?)
• Het protocol in een listing 'vertalen' naar de naam (6 = TCP, 17 = UDP geloof ik)
Dit wil ik ook gaan doen, maar dan meer. Ik wil die listing gewoon in een appart venster toveren; een sort like MS-Excel (data grids dus). Lag al in de planning dus.

• Een optie om de toe te voegen poorten in een AMC/AMR bestand te stoppen ipv in de modem (dit zou het aanmaken van zo'n bestand zeer vergemakkelijken imho, zeker met veel poorten). Dus bv een optie in het menu: nieuw AMC bestand/AMC bestand openen. En dan worden alle poorten die je toevoegt in dat bestand gezet.
Dus eigenlijk een soort van "Create AMC file". En dat dan op dezelfde manier zoals je nu je mappings aan maakt?
Is een goed idee ja!
Wat ik ook wil doen is je huidige listing omtoveren naar een AMC zodat je je settings kan backupen oid.
Dan moet er natuurlijk ook op ieder moment weergegeven worden welke mappings er in het bestand staan.
Dus een soort inzage van je AMC? Ok

• Nr. 3 uit de FAQ halen, die lijkt me niet zo verstandig
Ach, wat is verstandig?

Ik zal hem inderdaad aanpassen naar
"Voor mensen die de PRO versie beschikken".
Maar ik ben bang daarmee de beginners me af te schrikken. Dus ik denk eerder dat het een toevoeging is.
Ik hoor het wel van alcatel als ze gaan zeuren; ze hebben namenlijk ook nog steeds niet op een mail gereageerd die ik 1 maand geleden gestuurd heb; dus wie ben ik om wel direct te reageren?
Verder niets dan complimenten voor een fantastisch programma!

Dank je!
Dit soort postings zijn postings waar ik naar 'zoek'! Ze zijn zeer nuttig en zal ze ook zeker gebruiken.
Ik maak het voor jullie, dus enige hulp kan geen kwaad: je verliest niets; je wint alleen!
Verder heb ik ook een hoop todo's zelf bedacht...maar die blijven een verassing
Gr. Maarten