Verwijderd
Ik heb je gemaild!! Op dapie007@hotmail.com!! Ik ben er maandag en dinsdag namelijk niet en ik wil er wel een!!
Verwijderd
Ik kom hem ook wel ophalen
* Triple-D wil zich ook wel erg graag aanmelden.
Meeladres staat in mijn specs.
Echt cool dat ding
Btw, ik woon ook in Groningen, dus als je ngo eens komt stappen hier kun je m meteen meenemen
Ik ga de radio vast proberen
Wil er ook een !
tspawn@hotmail.com
Laat maar even wat horen op overb12@xs4all.nl
Waar blijft ie? Heb die eurotjes al klaarliggen....
Hoe was Groningen trouwens, Cinema bar gehad?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Hee Big-Foot, originele Nick heb jij zeg!Op maandag 18 maart 2002 11:38 schreef Big-Foot het volgende:
Ja wij willen graag info.
Hoe zit dat eigenlijk met mp3 cd's. Als je je mp3'tjes in sub directories heb liggen, herkend hij dat dan gewoon?
En leest ie ook id tags?
Sorry maar deze gebruik ik jaren op IRC en ik heb hem echt niet genomen omdat jij hem had.Op maandag 18 maart 2002 11:50 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Hee Big-Foot, originele Nick heb jij zeg!
Dus niet zo
"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"
Op zaterdag 16 maart 2002 10:30 schreef Dapie007 het volgende:
Topic starter gaat nu een weekendje naar groningen! de studentes bekijken daar! Verzendkosten worden verdeeld onder iedereen is geloof ik 75 euro ofzo dus dat zou neerkomen op tussen de 1 a 2 euro pp! Zal begin volgende week wel een nieuw email adres openen waarop iedereen zijn adres gegevens etc door kan geven en hoeveel ie er wil hebben 1,2 of 10
jongens tot maandag!
|Specs|
Ik was toch niet van plan vantevoren iets te betalen voor ik zekerheid heb. Garantie op het apparaat is niet mijn grootste zorg. Ik geloof ook idd niet dat deze actie een grote kans van slagen heeft.Op maandag 18 maart 2002 19:12 schreef TSS_Droopy het volgende:
Ik begin nou toch een beetje bang te worden dat de topicstarter ons probeert te flessen. Hij heeft nog steeds niet gereageerd
Verwijderd
Ik tel er 69. Dat kan hij NOOIT waarmaken, lijkt mij.Op maandag 18 maart 2002 19:17 schreef dominator het volgende:
Hoeveel radiotjes zou ie al verkocht hebben volgens dit topic????
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
Verwijderd
doe mij er maar 50!! (en in ieder geval 1 voor mezelf)
Ik ga er van uit dat iedereen er maar 1 kan aanschaffen totdat iedereen er een heeft en dan kunnen er meerdere worden aangeschaft.
Zou je wat meer kunnen vertellen hoe het nu verder gaat?
Dan bedoel ik wanneer de eerste levering precies is, of we ze kunnen op gaan halen, of de precieze bezorgkosten. Wie er voorrang heeft met bestellen enz.
mail me maar als je er een hebt. Ik had je al eerder gemaild
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Hij is die actie hier gestart en ik verwacht wel dat hij hier dan ook instructies gaat plaatsen over hoe het een en ander afgehandeld zal worden.
Ik zie ook dat er veel interesse is (heb ik ook nog steeds
Misschien kunnen we allemaal 200€ overmaken naar Dapie en hij kan een maximum aantal bestellingen nemen en dan kan hij in een keer alles afhandelen.
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Ik wil best geld overmaken, maar is dat niet erg risicovol?Op woensdag 20 maart 2002 11:13 schreef Bazer het volgende:
Waarom plaatst iedereen nu eigenlijk zijn email adres of gaat hem mail sturen?
Hij is die actie hier gestart en ik verwacht wel dat hij hier dan ook instructies gaat plaatsen over hoe het een en ander afgehandeld zal worden.
Ik zie ook dat er veel interesse is (heb ik ook nog steeds) dus we zullen allemaal op onze beurt moeten wachten (75 * 200€ kan ik ook niet voorschieten helaas).
Misschien kunnen we allemaal 200€ overmaken naar Dapie en hij kan een maximum aantal bestellingen nemen en dan kan hij in een keer alles afhandelen.![]()
![]()
Natuurlijk! Maar het was eigenlijk meer als opzetje voor Dapie bedoeld.Op woensdag 20 maart 2002 12:03 schreef joop3 het volgende:
Ik denk dat het een en ander eerst duidelijk opgesteld moet worden voordat ik over ga om geld te storten.
Ik was een beetje aan het breinstormen
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
hehe ok. Maar er moet eerst gekeken worden hoeveel van die dingen besteld kunnen worden. Ligt er net aan bij wie hij ze vandaan haalt. We kunnen ook een couriersdienst opzetten en bij afhalen direkt betalen. (ook breinstorm)Op woensdag 20 maart 2002 12:06 schreef Bazer het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar het was eigenlijk meer als opzetje voor Dapie bedoeld.
Ik was een beetje aan het breinstormen
Hey Pik ! Leef jij nog ?Op woensdag 20 maart 2002 10:46 schreef Amphora het volgende:
Doe mij er ook één! nick@amphora.nl
Verwijderd
Ik ben nèt op zoek naar een MP3 player voor in de auto!
Hoor ik hoe de betaling geregeld kan worden, en/of waar en wanneer ik 'em af kan komen halen??
Heb jij ECHT ALLES gelezen wat topicstarter gezegd heeft ? Ben wel met je eens dat het op z'n minst in het grijze circuit thuis hoort !Op zaterdag 16 maart 2002 10:40 schreef nigelator het volgende:
De topic starter verteld niet eens hoe ie eraan komt en of je garantie hebt en iedereen koopt het meteen maar.. echt kewl
Verwijderd
stel dat je al een vdo-speler in je auto hebt (bijv. met GPS) kun je dan dat frontje gewoon vervangen zodat je mp3s kunt draaien in de speler die erachterzit ??
of is het dan zo, dat je de hele speler moet hebben
Maar helaas,zo simpel je radio te 'upgraden' gaat niet door. Je frontje is alleen maar een verzameling knopjes en een display, de daadwerkelijke tuner/cdspeler/mp3decoder zit in de 'doos' erachter.....
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
DAMNU
Die vind ik leukOp woensdag 20 maart 2002 15:14 schreef medic het volgende:
wat ik me nu afvraag...
stel dat je al een vdo-speler in je auto hebt (bijv. met GPS) kun je dan dat frontje gewoon vervangen zodat je mp3s kunt draaien in de speler die erachterzit ??
Wat denk je nou zelf slimmerik. Dacht je nou echt dat die decoder-chip in het frontje gebakken zit?Op woensdag 20 maart 2002 15:14 schreef medic het volgende:
wat ik me nu afvraag...
Verwijderd
maar dan moet ie niet kapot zijn.. door de val van de vrachtwagen
Verwijderd
Het leek ook te mooi om waar te zijn...
Verwijderd
Het slimste is gewoon dat we een mail kunnen sturen, en dat we daar antwoord op krijgen, want zo wordt het een beetje een ongeorganiseerd zooitje
* Praetorian : He balen... maarruhh... nou koop je er toch wel 1 met MP3 he?
M'n pa: Nee joh... dat is veel te duur!
* Praetorian : Duur!!? Ik heb net een VDO radio op tweakers gezien voor 200 euro!
M'n pa: Tweakers?
* Praetorian :<KNIP> (Heb ff uitgelegd wat Tweakers is)
M'n pa: Nou... probeer dat dan maar, als het lukt koop ik hem!
* Praetorian : Allrighty then!!!...
2 weken later
M'n pa: Hey zoon, waar blijft die radio nou?! Dalijk koop ik er gewoon 1 zonder MP3 hoor!
* Praetorian schreeuwt: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
NOT!!!!
Ik ga wel naar de kijkshop ofsow, ik geloof dat ze daar ook een goedkope autoradio verkopen met MP3 ondersteuning... Maarja... met zo'n
Als ieder ander twijfel ik of het wel doorgaat, want het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn natuurlijk....
MAAR WORDT DAN NIET ZO NEGATIEF!
en wacht gewoon ff af. Leuk meegenomen als het doorgaat, jammer als niet......
Dapie, ik hoor van je.....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
If you can't take the heat, get burried!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Nou, dapie007 je hebt het wel lekker geregeld moet ik zeggen.Op woensdag 20 maart 2002 15:01 schreef Dapie007 het volgende:
vanaf heden worden er geen mailtjes meer beantwoord want dan blijf ik bezig ik hou jullie op de hoogte via het topic! Mijn enige woord is GEDULD afhaken kan altijd nog! Denken jullie dat ik niet zit te springen om deze radio? wil hem graag met jullie delen maar het gaat eenmaal niet zo snel bij die gasten. kut is dat om afhankelijk te zijn!
Je komt met een "super actie" waar je zelf niet eens de touwtjes in handen blijkt te hebben.
Als de mensen begrijpelijker wijs hier over beginnen te morren, laat je niets meer van je horen?
Fijne kerel ben je hoor
Ik vindt dat iemand die een inkoopactie begint, EERST zichzelf goed op de hoogte moet stellen, of de spullen daadwerkelijk te leveren zijn!!
En dan kan je wel roepen DAT WORDT STAMPEN, dapie007, ja eigenlijk wel, maar tegen enkeles van de mensen, waarvan jij jou beloftes NIET kan waarmaken.
pffff, Ook al zou je er aan kunnen komen, als dit zo gaat, zou ik het vreemd vinden dat er mensen zijn die je gaan vertouwen, geld overmaken, en dan??? eeuwig wachten zonder duidelijkheid.. NO THANKS!!
Voor de mensen die er wel verder nog hoop in hebben, VEEL succes, en ga niet achteraf zeuren, want immers:
Een gewaarschuwd mens telt ... Grtz!!
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Utrecht
Tango
Weet er iemand iets vanaf dat er een goedkope autoradio (+ MP3) te koop is bij de kijkshop!?
Ja, de Lenco, schijnt wel ok/goed te zijn.Op maandag 25 maart 2002 19:07 schreef Praeth het volgende:
Weet er iemand iets vanaf dat er een goedkope autoradio (+ MP3) te koop is bij de kijkshop!?
[topic=402156/1/35]
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Site heeft een search-optie:Op maandag 25 maart 2002 19:07 schreef Praeth het volgende:
Kilo
Utrecht
Tango
Lenco radio/CD/MP3-speler CS-200
Artikelnr. 87700
Max. vermogen 4 x 40 Watt. FM/MG ontvangst. CD-R, CD-RW en MP3 afspeelbaar. 18 Voorkeuzezenders. CD-speler met repeat one/all, skip, shuffle en intro. Afneembaar front. RDS.
Adviesprijs: € 271,81
€ 239,00
Ik ken 't ding verder niet
De Kingstech 9138 is 155 euro, die's dus ook wel lekker goedkoop, maar ongetwijfeld van een stuk mindere kwaliteit (hij heeft volgens mij iig geen ID3).Op maandag 25 maart 2002 19:07 schreef Praeth het volgende:
Kilo
Utrecht
Tango
Verder speelt hij wel gewoon MP3-CD's af en heeft ie radio
Verwijderd
Maar ik wil ook wel die VDO... dus: graag eentje voor mij
Verwijderd
nu, 25 maart...
plannen is moeilijk...
count me in, contact me please for more info
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
sugt. die is dus net gejat he.Op zondag 24 maart 2002 11:40 schreef slacksoff het volgende:
mjah hoor kheb alle tijdmn non-mp3 radio doet het ook ng wel effe ok
Weet niet of ik nog een bevestiging naar je mailadres moet sturen?
Mijn email adres: mike@tjello.nl
Mocht het niet gaan...dan vette pech...dan moet ik nog maar effe doorsparen voor: (was de originele planning...450 Euro kost deze)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Weh? Digitale Analoge metertjes? KEWL!Op dinsdag 26 maart 2002 03:46 schreef DynaMikeY het volgende:
[afbeelding]
ik heb deze Sony voor 519 Euro:
Whoah die ziet er echtOp dinsdag 26 maart 2002 10:20 schreef Magic666 het volgende:
Nadeel van die Pioneer is dat ie 5 seconden stilte tussen de nummers laat.....
ik heb deze Sony voor 519 Euro:
[afbeelding]
Is dat de normale prijs? (€ 519)
Voor in action foto's zie ook:
[topic=438147/1/35]
Verwijderd
Welicht dat dit het verklaard waarom het zo lang duurt.
Aha! maar dan nog kan Dapie007 nog van zich laten horen!Op dinsdag 26 maart 2002 16:26 schreef awesdorp het volgende:
Overigens ik heb nog nagevraagd in winkels, maar die VDO ligt pas in de winkels rond begin April.
Welicht dat dit het verklaard waarom het zo lang duurt.
Haalt niet weg dat ik er nog steeds graag 1 wil hebben
Bij deze... oproep aan Dapie007
MooooooooooooiOp woensdag 27 maart 2002 00:37 schreef Dapie007 het volgende:
Heren voornamelijk denk ik daar ben ik weer ik dacht geen nieuws geen posts maar daar denken jullie toch anders over!Ben er nog steeds mee bezig en heb nog geen negatief nieuws gehoord dus ik ben nog in de veronderstelling dat het door gaat!
Pssssst, kun je ook zeggen wanneer ze ONGEVEER komen?
Dit topic is gesloten.
![]()