Kirpeknots heeft gelijk. VDO Dayton (1 van de merknamen van Siemens VDO automotive) maakt highend radio's. En ook cd wisselaars. De versterkers zijn ook redelijk, maar geen highend. De nieuwe luidsprekerlijn heb ik nog niet gehoord dus daar weet ik nog niks van.
Dominator, jij hebt zeker al een tijdje geen VDO Dayton radio's meer gehoord? Ik heb nu een cd3300 (250 piek in een magazijnuitverkoop!) en die is zeker wel high end. Die klinkt stukken beter als de blaupunkt en de pioneer die ik daarvoor heb gehad.
Dat overslaan is er ook niet meer bij. Dankzij een beter loopwerk en voldoende buffergeheugen. De cd wisselaars van VDO zijn de eerste wisselaars die door de duitse audiobladen in de "super spitzenklasse" worden ingedeeld dankzij hun geluidskwaliteit en schokvastheid.
200 euro voor die radio is echt een koopje! De going price voor een VDO Dayton cd 4802 is 549 Euro!
Ik ben toch heel benieuwd hoe je aan die radio's voor die prijs komt Dapie007.
Let wel op, park distance control en temperatuur warning zijn optioneel. Daar moet je losse modules voor bij kopen die op de radio kunnen worden aangesloten. (Park distance control is een achteruitrijhulp, een soort radar die aangeeft als je een paaltje nadert tijdens het achteruit inparkeren.)
Tja, dat klepje open en dicht doen is wel een nadeel. Het voordeel daarvan is dat je een groter en mooier scherm hebt. Als je daar te lui voor bent zet er dan een 10 cd wisselaar bij.