hieruit moet ik dus opmaken dat jullie retegoed zijnOp woensdag 13 maart 2002 21:48 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
laatste, en dan hou ik er mee opDit was geen "post je screenshots topic"
[afbeelding]
Ej Arch, jij hierOp woensdag 13 maart 2002 22:20 schreef Archangel2001 het volgende:
Erm zucht?? Ik doe ook wel mee dan ofzo!!
Own bbrother toch zwaar!!
BBQ ownz ya'all
Jij gaat hun ownenOp woensdag 13 maart 2002 21:48 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens naar de rechterkant.. de War van 12 maart tegen WKA bezorgde ons de #1 plaats. Dus die screenshot is 2 dagen oud. Wat die andere betreft: die heb ik net genomen (nou ja, gisteren dus), om even de overall ranking weer te geven... als je nou gewoon naar CB gaat, en dan ff naar de insta ladders kijkt, verdwijnt die conclusie van je aardig snel, denk ikOp woensdag 13 maart 2002 23:50 schreef RaVeNgEr het volgende:
lol, analyseer die screenies eszegt al genoeg, kleine map, veel players, campen, en die screenies van CB die vet een dikke paar maanden oud zijn, zzzZZZzzz
uch
blup
oei.... dat beloofd watOp donderdag 14 maart 2002 09:15 schreef eendje het volgende:
kheb me ook maar fftjes ingeschrijft... ik own jullie toch wel allemaal man! kheb ut wel 2 weken geinstalleerd staan! MOEHAHAHHAHAHA
dus...
GOT ladder is geen insta, insta is zo saaaaaaaaaaaaai, online spelen slaat al nergens op, of een schot raak is of niet is volkomen willekeur.Op donderdag 14 maart 2002 08:51 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de rechterkant.. de War van 12 maart tegen WKA bezorgde ons de #1 plaats. Dus die screenshot is 2 dagen oud. Wat die andere betreft: die heb ik net genomen (nou ja, gisteren dus), om even de overall ranking weer te geven... als je nou gewoon naar CB gaat, en dan ff naar de insta ladders kijkt, verdwijnt die conclusie van je aardig snel, denk ik
gaat dit, puur, om 1 vs 1 ???
dat is wel de bedoelingOp donderdag 14 maart 2002 12:44 schreef You-Suk het volgende:
het lijkt me best wel lachen om mee te doen, maar ik heb ff een vraag.
gaat dit, puur, om 1 vs 1 ???
dus...
dat kan ik ook!Op woensdag 13 maart 2002 21:48 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
een razer boomslang 2000 hehe
schrijf je maar in, dan zien we wel..Op donderdag 14 maart 2002 13:41 schreef Phruster het volgende:
kan ik ook nog meedoen? ik ben redelijk goed in q3, en wil het een keer in ut proberen (het ut namelijk el, maar speel het VEEL minder)
ander eindig je toch gewoon onderaan
er moet toch iemand laatst eindigen
dus...
Ben benieuwd.
Maar wanneer gaat het eh... beginnen? Hoe werk het?
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
ik ben nog ff aan het kijken wie er allemaal meedoen..Op donderdag 14 maart 2002 16:40 schreef QuestGamer het volgende:
Ik heb me ingeschreven
Ben benieuwd.
Maar wanneer gaat het eh... beginnen? Hoe werk het?
aan de hand van dat ga ik kijken hoe groot het gaat worden.
begin april hoop ik te kunnen beginnen
dus...
Verwijderd

ik had een demo opgenomen, nog een keer afgespeeld om te kijken wat ik allemaal fout deed, en toen pas had ik door dat ik er zo op stond...
Hahaha, hij zit gewoon vast met zijn voet in de grond, vandaar dat z'n kop eraf werd geschoten.Op vrijdag 15 maart 2002 17:29 schreef Phruster het volgende:
Toch is er maar 1 iemand die zo kan eindigen in ut:
[afbeelding]
ik had een demo opgenomen, nog een keer afgespeeld om te kijken wat ik allemaal fout deed, en toen pas had ik door dat ik er zo op stond...
🌞🍃
Verwijderd
zoiets heb ik soms ook in demo's
Ik denk dat jij ook een goede kans maakt om hoog te eindigen in de instagib ladder.Op donderdag 14 maart 2002 20:50 schreef Numb1 het volgende:
ik heb me ook maar even ingeschreven
als het maar geen insta laddertje word
🌞🍃
En dan, moet je dus 1 op 1 spelen?Op donderdag 14 maart 2002 17:02 schreef P3PP3R het volgende:
ik ben nog ff aan het kijken wie er allemaal meedoen..
aan de hand van dat ga ik kijken hoe groot het gaat worden.
begin april hoop ik te kunnen beginnen
Op welke server?
Op welke tijden?
Hehe altijd nieuwsgierig he
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Dat moet hij dus nog uitzoeken he!Op vrijdag 15 maart 2002 21:20 schreef QuestGamer het volgende:
En dan, moet je dus 1 op 1 spelen?
Op welke server?
Op welke tijden?
Hehe altijd nieuwsgierig he
Maar toch over tijd 1 ding: Je houdt er toch wel rekening mee dat iig ik (misschien ook anderen) bijv. gewoon naar school moeten. oftewel, niet 's middags!
neej, dat suckt, en veel te veel geklooi, en fraudegevoeligOp zaterdag 16 maart 2002 22:10 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
hmm, als we nou op CB een tijdelijke clan maken, en dan gewoon een private clan 1vs1 challenge doen
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Waarom fraude gevoelig? Just wonderingOp zondag 17 maart 2002 02:08 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
neej, dat suckt, en veel te veel geklooi, en fraudegevoelig
TrueOp zondag 17 maart 2002 11:01 schreef bluppy2 het volgende:
zijn hier ook UT Tactical Ops spelers??? DAs veel leuker![]()
Maar er mag maar 1 zo'n topic gestart worden
Ik heb besloten om 2 competities te maken in plaats van een ladder.
1 Instagib DM 1on1
1 DM 1on1 (nw)
Dit omdat het mij te veel tijd kost om een ladder bij te houden.
en aangezien ik niet veel tijd heb moet het maar zo.
mocht ik in de toekomst wat meer tijd voor hebben dan kan het alsnog.
Je zult wel zelf een server moeten zoeken met je tegenstander want ik heb er geen..
of iemand moet er 1 beschikbaar stellen. (hint)
tijden ga ik wel plannen
na de inschrijvingen krijg je uiteraard meer info.
dus...
Leuk idee, maar ik doe niet mee
btw,
Haal die legopupske eens weg, we zijn al dood ^_^
jow jij ook hier?Op maandag 18 maart 2002 14:31 schreef Redox het volgende:
Ey pepper :x
Leuk idee, maar ik doe niet meeSpeel alleen nog maar mohaa de laatste tijd
btw,
Haal die legopupske eens weg, we zijn al dood ^_^
maaruh dat lego poppetje heeft niets met lego clan te maken hoor.
dus...
Verwijderd
Stellios,
Verwijderd
Blaat, wist je da nie dan???Op donderdag 14 maart 2002 08:15 schreef Wacky het volgende:
[..]
Ej Arch, jij hier![]()
BBQ ownz ya'all
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
wow, kijken nog welOp maandag 18 maart 2002 22:48 schreef TrehT het volgende:
[een hoop overbodige smilies]
ik kijk jullie asses
das minder
* Crash Crash vind ut niet fijn als mannen naar zijn kont kijken
(NFI
Verwijderd
Erm instagib draait om skillz m8... maar jah normal weapon n00bsOp donderdag 14 maart 2002 11:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
GOT ladder is geen insta, insta is zo saaaaaaaaaaaaai, online spelen slaat al nergens op, of een schot raak is of niet is volkomen willekeur.
Bij instagib is het zo dat iedereen het zelfde wapen heeft en draait het dus om je movement en vooral om je aim!!
Allemaal grote praatjes, ownen e.d.-> eerst daden en dan opscheppen!!
Nog ff wachten en dan zal iedereen mijn naam kennen hier op GOT
The name is:
[Oehoe]_Xi
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
Maar als het zo ver is dan wil ik wel meedoen.
Ik zal eens aan de clan vragen of ze interesse hebben in een gevecht.
EXCALIBUR CLAN RULEZ
alleen GoT-ers !!!Op dinsdag 19 maart 2002 11:15 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
Voor mij is het nog effe wachten op de kabel van Essent (duurt nu al 3/4 jaar).
Maar als het zo ver is dan wil ik wel meedoen.
Ik zal eens aan de clan vragen of ze interesse hebben in een gevecht.
EXCALIBUR CLAN RULEZ
dus...
dat was al aan gegeven op de eerste topic. en op de site zelf staat het ook al vanaf het begin.Op dinsdag 19 maart 2002 12:38 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel handig om als regel te hanteren dat deelnemers geregistreert moesten staan op GOT voordat het eerst topic gepost is.
dus...
en het nog 1 dag is voor de aanmeldingen eindigen
instagib was hetOp woensdag 20 maart 2002 14:13 schreef PowerCow het volgende:
Mooi heb mezelf maar eens ff ingeschreven voor InstaGib of was het nou toch NWach boeie.
en ja, je krijgt nog een mailtje maar dat is pas na de inschrijvingen.
dus...
Verwijderd
Zoals gewoonlijk TrehTOp maandag 18 maart 2002 22:48 schreef TrehT het volgende:
een paar overbodige smilie
kick jullie asses
TrehT ben jij diegene die altijd bij fc-cf-aah rondhing???
ALs dat zo is wil ik me nu meteen weer uitschrijven
ja ik wou de meeste regels daar van over nemen..Op woensdag 20 maart 2002 16:13 schreef raptorix het volgende:
Misschien wel handig dat we gewoon CB rules spelen, anders komen er allemaal weer van hopeloze discussies.
en scherp ze zelf nog een beetje aan.
dus...
Verwijderd
Instagib is zo saai, enige skills zijn aiming en dodgen...
en wat heb je nog meer nodig in UT?Op woensdag 20 maart 2002 19:08 schreef Makheloth het volgende:
Ik doe natuurlijk mee, wel met normal weapons natuurlijk
Instagib is zo saai, enige skills zijn aiming en dodgen...
Under Construction
-Goed kunnen luiteren naar de geluiden om je heenOp woensdag 20 maart 2002 19:13 schreef datwainer het volgende:
[..]
en wat heb je nog meer nodig in UT?
-Mensen/map kennis (Waar gaat hij naar toe, of: ik doe alsof ik een rondje loop maar loop weer terug)
Toch?
Dat doe je in instagib toch ook? ..ik bedoel als je niet luistert dan hoor je iemand niet aankomen...vul de rest hier zelf inOp woensdag 20 maart 2002 19:35 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
-Goed kunnen luiteren naar de geluiden om je heen
-Mensen/map kennis (Waar gaat hij naar toe, of: ik doe alsof ik een rondje loop maar loop weer terug)
Toch?
Map kennis heb je ook nodig bij instagib (dat heb je wel nodig bij elke fps online shooter imho)
Under Construction
Verwijderd
Goede muziek op de achtergrond. Winamp all the way.Op woensdag 20 maart 2002 19:13 schreef datwainer het volgende:
en wat heb je nog meer nodig in UT?
In teamgames: temaplay, chatting, tactics
true trueOp woensdag 20 maart 2002 19:40 schreef happyman112 het volgende:
[..]
Goede muziek op de achtergrond. Winamp all the way.
In teamgames: temaplay, chatting, tactics
Under Construction
eh, met mijn vorige post (over die extra 'skills'), bedoelde ik ook InstagibOp woensdag 20 maart 2002 19:42 schreef datwainer het volgende:
[..]
true truemaar ik had het erover dat die gozer boven me zei dat je bij instagib alleen aiming en dodging nodig had
. teamplay ed horen daar idd ook bij (net alsin normaal UT) maar die heb je ook weer bij elke fps nodig online
niet speciaal voor UT.
Trouwens muziek en UT gaat niet samen... als je dat uitzet hoor je alles veel beter om je heen
Op maandag 18 maart 2002 22:59 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
Erm instagib draait om skillz m8... maar jah normal weapon n00bssnappen dat niet....die kunnen alleen iemand ownen door gebruik te maken van betere wapens!!
Bij instagib is het zo dat iedereen het zelfde wapen heeft en draait het dus om je movement en vooral om je aim!!
met normal weapons heb je in plaats van 1 wapen waarmee je goed kan worden er 10, dat jij nou niet met deze wapens om kan gaan tja. Je moet ook niet zeggen dat een biorifle een slechter wapen is dan een rocketlauncher, want dat is niet zo, ze doen evenveel damage mits je ze goed gebruikt, oftewel je skills hebt om ze te gebruiken.
Als jij tegen iemand normal weapons speelt dan draait et ook eerder om movement en aim, maar ook skills voor et usen van wapens.
daar geef ik je gelijk inOp woensdag 20 maart 2002 21:17 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik jouw met biorifle nog own
met normal weapons heb je in plaats van 1 wapen waarmee je goed kan worden er 10, dat jij nou niet met deze wapens om kan gaan tja. Je moet ook niet zeggen dat een biorifle een slechter wapen is dan een rocketlauncher, want dat is niet zo, ze doen evenveel damage mits je ze goed gebruikt, oftewel je skills hebt om ze te gebruiken.
Als jij tegen iemand normal weapons speelt dan draait et ook eerder om movement en aim, maar ook skills voor et usen van wapens.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Biorifle is zelfs beste wapen wat er is, kan 't meeste damage toebrengen dan welk wapen dan ook (mmkay behalve translocator - die zelfs god-moder's killed) :xJe moet ook niet zeggen dat een biorifle een slechter wapen is dan een rocketlauncher, want dat is niet zo, ze doen evenveel damage mits je ze goed gebruikt, oftewel je skills hebt om ze te gebruiken.
geen wonder dat je hem met je biorifle oowned :PP
biorifle zuigt aarsch:x
Verwijderd
Ik speel ook wel eens insta om mijn aim-skills een beetje optekrikken.
Snappie
die ga je zelf maar maken...Op donderdag 21 maart 2002 14:39 schreef Makheloth het volgende:
Komt er ook een 1 on 1 assault ladder want dat rox![]()
Assault Owns All Gametypes
2 ladders is genoeg..
dus...
Nee 1 teveelOp donderdag 21 maart 2002 14:50 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
die ga je zelf maar maken...
2 ladders is genoeg..
Mitz hoe is het met je hondOp donderdag 21 maart 2002 15:02 schreef Mitt3nz het volgende:
heheh rappende rappie loopt een beetje de badass uit te hangen hier
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejOp donderdag 21 maart 2002 18:49 schreef P3PP3R het volgende:
Inschrijving =DICHT
Verwijderd
mitz neukt kippenOp donderdag 21 maart 2002 15:02 schreef Mitt3nz het volgende:
heheh rappende rappie loopt een beetje de badass uit te hangen hier
(...ofniet
dus...
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
2 lateOp vrijdag 22 maart 2002 16:42 schreef Loque het volgende:
aaaah shit.. ik wil ook graag mee doen
dus...
Maar ik heb het langer dan een week geleden ingevult, maar geen antwoord. Je werkt idd bij een helpdesk zeker.
🌞🍃
thx catOp vrijdag 22 maart 2002 16:37 schreef Maiar het volgende:
[..]
mitz neukt kippen
Sorry voor de grote pics ik ben zelf ook modemer

Het begon allemaal heel mooi
En dat allemaal terwijl ik net een nieuw toetsenbord heb
Hiervoor had ik ook nog een match gewonnen maar toen werkte de printscreen toets niet op m'n toetsenbord.

Toen kwam er een hels Maiar bij
Ik werd dus redelijk op m'n aars gekickt. Ik werd doodgegooid met headshots en blauwe balletjes

Ik kon nog aardig meekomen maar ik moest toch m'n meerdere erkennen

ff een screenie in action.
Ik had m'n spatiebalk als keybinding ingesteld voor 3th person view

Even vergaderen
Erg druk was het niet meer even later. Dus heb ik ff opgeroepen tot vergaderen. Even zwaaien voor de camera ja

Don't look up
/me in action
Let niet op de spread want vanaf dat moment was het alleen maar een beetje zieken

Balluh level
Dit vonden we allemaal nogal een klote level dus besloten we dat 1 van ons maar ff vlug wat kills moest maken.

Balluh level
Dit vonden we allemaal nogal een klote level dus besloten we dat 1 van ons maar ff vlug wat kills moest maken.

Gouden momenten
Dit was natuurlijk een eerlijk verdiend puntje

False death
Ik ging ff de sterren checken met false death. Alleen werd m'n mooi uitzicht opeens bedorven door wat overvliegende raketten.

Leuke 'secret' spot
Toen ik en Firecow als enige over waren begonnen we een beetje te zieken met de impact hammer. Tot ons genoegen vonden we een soort van geheime kamer. Daarna naar beneden springen met impact hammer was ook wel humor, aangezien je dan als lijk tegen het dak werd geslingerd.
Het is ons jammer genoeg niet gelukt om op zo'n lamp te gaan zitten aangezien dat te laaag was
Dat was het dan weer damens en heren
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Canon EOS 80D En wat glaswerk