dus...
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejOp donderdag 21 maart 2002 18:49 schreef P3PP3R het volgende:
Inschrijving =DICHT
Verwijderd
Wat versta jij onder zo spoedig mogelijk bericht krijgen? Met de snelheid van de helpdesk van chello of iets sneller
mitz neukt kippenOp donderdag 21 maart 2002 15:02 schreef Mitt3nz het volgende:
heheh rappende rappie loopt een beetje de badass uit te hangen hier
binnen een week ..... 
(...ofniet
)
(...ofniet
dus...
aaaah shit.. ik wil ook graag mee doen
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
2 lateOp vrijdag 22 maart 2002 16:42 schreef Loque het volgende:
aaaah shit.. ik wil ook graag mee doen
dus...
Nou ja, op een of andere manier doet m'n videokaart het ook weer. Dus mijn inschrijving telt gewoon mee. 
Maar ik heb het langer dan een week geleden ingevult, maar geen antwoord. Je werkt idd bij een helpdesk zeker.
Maar ik heb het langer dan een week geleden ingevult, maar geen antwoord. Je werkt idd bij een helpdesk zeker.
🌞🍃
thx catOp vrijdag 22 maart 2002 16:37 schreef Maiar het volgende:
[..]
mitz neukt kippen
Ik had belooft nog wat screenies te posten van gisteren. Ik ben trouwens niet ingeschreven ofzo 
Sorry voor de grote pics ik ben zelf ook modemer

Het begon allemaal heel mooi
En dat allemaal terwijl ik net een nieuw toetsenbord heb
Hiervoor had ik ook nog een match gewonnen maar toen werkte de printscreen toets niet op m'n toetsenbord.

Toen kwam er een hels Maiar bij
Ik werd dus redelijk op m'n aars gekickt. Ik werd doodgegooid met headshots en blauwe balletjes

Ik kon nog aardig meekomen maar ik moest toch m'n meerdere erkennen

ff een screenie in action.
Ik had m'n spatiebalk als keybinding ingesteld voor 3th person view

Even vergaderen
Erg druk was het niet meer even later. Dus heb ik ff opgeroepen tot vergaderen. Even zwaaien voor de camera ja

Don't look up
/me in action
Let niet op de spread want vanaf dat moment was het alleen maar een beetje zieken

Balluh level
Dit vonden we allemaal nogal een klote level dus besloten we dat 1 van ons maar ff vlug wat kills moest maken.

Balluh level
Dit vonden we allemaal nogal een klote level dus besloten we dat 1 van ons maar ff vlug wat kills moest maken.

Gouden momenten
Dit was natuurlijk een eerlijk verdiend puntje

False death
Ik ging ff de sterren checken met false death. Alleen werd m'n mooi uitzicht opeens bedorven door wat overvliegende raketten.

Leuke 'secret' spot
Toen ik en Firecow als enige over waren begonnen we een beetje te zieken met de impact hammer. Tot ons genoegen vonden we een soort van geheime kamer. Daarna naar beneden springen met impact hammer was ook wel humor, aangezien je dan als lijk tegen het dak werd geslingerd.
Het is ons jammer genoeg niet gelukt om op zo'n lamp te gaan zitten aangezien dat te laaag was
Dat was het dan weer damens en heren
Sorry voor de grote pics ik ben zelf ook modemer

Het begon allemaal heel mooi
En dat allemaal terwijl ik net een nieuw toetsenbord heb
Hiervoor had ik ook nog een match gewonnen maar toen werkte de printscreen toets niet op m'n toetsenbord.

Toen kwam er een hels Maiar bij
Ik werd dus redelijk op m'n aars gekickt. Ik werd doodgegooid met headshots en blauwe balletjes

Ik kon nog aardig meekomen maar ik moest toch m'n meerdere erkennen

ff een screenie in action.
Ik had m'n spatiebalk als keybinding ingesteld voor 3th person view

Even vergaderen
Erg druk was het niet meer even later. Dus heb ik ff opgeroepen tot vergaderen. Even zwaaien voor de camera ja

Don't look up
/me in action
Let niet op de spread want vanaf dat moment was het alleen maar een beetje zieken

Balluh level

Balluh level

Gouden momenten
Dit was natuurlijk een eerlijk verdiend puntje

False death
Ik ging ff de sterren checken met false death. Alleen werd m'n mooi uitzicht opeens bedorven door wat overvliegende raketten.

Leuke 'secret' spot
Toen ik en Firecow als enige over waren begonnen we een beetje te zieken met de impact hammer. Tot ons genoegen vonden we een soort van geheime kamer. Daarna naar beneden springen met impact hammer was ook wel humor, aangezien je dan als lijk tegen het dak werd geslingerd.
Het is ons jammer genoeg niet gelukt om op zo'n lamp te gaan zitten aangezien dat te laaag was
Dat was het dan weer damens en heren
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
coole pics
Canon EOS 80D En wat glaswerk
mjah alleen die site is nu down, gamepoint is aant kloten met zijn webhosting