Beste tweakers,
Het was moeilijk om een keuze te maken om dit
bericht te plaatsen. Ik heb uiteindelijk toch
besloten het hier te plaatsen omdat de meeste
internet gebruikers/kenners e.d. zich hier bevinden.
Ik wil graag met jullie een goede discussie starten
over webmarketing. Bijna iedereen in dit forum houdt
zich bezig met het bouwen van de sites. Mijn idee is dat relatief weinig mensen aandacht besteden aan de manier waarop je jouw pagina onder de aandacht kan brengen bij het brede internet-publiek.
De reden waarom ik dit vraag is dat ik voor mijn studie
hogere informatica (stage ervan) een stuk ga schrijven
over internetmarketing. Ik heb intussen vele pagina's gelezen over dit nieuwe vakgebied en moet eerlijk zeggen dat ik maar zeer beperkt "eye-openers" zie.
Het komt er altijd maar weer op terrecht dat je je site aan moet melden..dat je goede metatags moet gebruiken..dat je titels ook je metatagwoorden moeten bevatten etc etc.
Een ander punt waarvan ik natuurlijk op de hoogte ben
heet "Content is master....".
Een site die je waanzinnig gaat promoten met een zeer beperkte toegevoegde waarde is vantevoren ten dode opgeschreven. ( weer niets nieuws heh ??
)
Ik zie tot nu toe dus nergens echte opvallende technieken of aandachtspunten online staan. Wie heeft er ervaring met webmarketing/sitepromotion en wil hierover zijn ideeen met de andere tweakers delen ? Er is eerder wel iets op tweakers hierover geschreven maar dit is altijd zeeeer beperkt gebleven.
Ik hoop dat we de sites die we met allemaal leuke techniekjes en graphics etc etc ook echt "getweaked"
krijgen...
Bezoekersaantallen en goede ervaringen van bezoekers zijn immers minstens even belanrijk als de technieken die daarvoor zorgen. ik begin langzaam het idee te krijgen
dat er nog weinig mogelijke
Ik hoop dat we een interessante draad kunnen maken !
bedankt alvast,
Comtesse
Het was moeilijk om een keuze te maken om dit
bericht te plaatsen. Ik heb uiteindelijk toch
besloten het hier te plaatsen omdat de meeste
internet gebruikers/kenners e.d. zich hier bevinden.
Ik wil graag met jullie een goede discussie starten
over webmarketing. Bijna iedereen in dit forum houdt
zich bezig met het bouwen van de sites. Mijn idee is dat relatief weinig mensen aandacht besteden aan de manier waarop je jouw pagina onder de aandacht kan brengen bij het brede internet-publiek.
De reden waarom ik dit vraag is dat ik voor mijn studie
hogere informatica (stage ervan) een stuk ga schrijven
over internetmarketing. Ik heb intussen vele pagina's gelezen over dit nieuwe vakgebied en moet eerlijk zeggen dat ik maar zeer beperkt "eye-openers" zie.
Het komt er altijd maar weer op terrecht dat je je site aan moet melden..dat je goede metatags moet gebruiken..dat je titels ook je metatagwoorden moeten bevatten etc etc.
Een ander punt waarvan ik natuurlijk op de hoogte ben
heet "Content is master....".
Een site die je waanzinnig gaat promoten met een zeer beperkte toegevoegde waarde is vantevoren ten dode opgeschreven. ( weer niets nieuws heh ??
Ik zie tot nu toe dus nergens echte opvallende technieken of aandachtspunten online staan. Wie heeft er ervaring met webmarketing/sitepromotion en wil hierover zijn ideeen met de andere tweakers delen ? Er is eerder wel iets op tweakers hierover geschreven maar dit is altijd zeeeer beperkt gebleven.
Ik hoop dat we de sites die we met allemaal leuke techniekjes en graphics etc etc ook echt "getweaked"
krijgen...
Bezoekersaantallen en goede ervaringen van bezoekers zijn immers minstens even belanrijk als de technieken die daarvoor zorgen. ik begin langzaam het idee te krijgen
dat er nog weinig mogelijke
Ik hoop dat we een interessante draad kunnen maken !
bedankt alvast,
Comtesse