Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Dat doet die kerel al heel lang en ik kan er wel om lachen, als er iemand bezwaar tegen zou moeten hebben is het femme zelf. En ik heb femme nog nergens hierover zien klagen, dus hij zal het ook wel ok vinden, of hij heeft het natuurlijk nog niet gezien.
En femme heeft een betere foto, bij ze naampie staan
En femme heeft een betere foto, bij ze naampie staan
Ik heb die icons gedisabled ivm m'n trage ISDN modem.
Maareuh, vage actie: plaatje jatten van iemand die geen sociaal leven heeft, nooit een vriendin heeft gehad en notabene ook nog een HBO-dropout is.
Maareuh, vage actie: plaatje jatten van iemand die geen sociaal leven heeft, nooit een vriendin heeft gehad en notabene ook nog een HBO-dropout is.
je moet toegeven... die femme heeft een goed gevoel voor zelfspot... lekker dat soort opmerkingen... 
GO fempie!
GO fempie!
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Femme: LOL! Idd een mooi voorbeeld van zelfspot
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Het verbaast me trouwens dat Femme zelf een usericon heeft staan... Ik dacht dat HBO-dropouts daar niet aan deden>:);)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>nooit een vriendin heeft gehad [/quote]Wanneer mogen wij nu eindelijk eens getuigen zijn van jouw 'coming out'? Het is namelijk een publiek geheim onder t.netters dat je een verhouding schijnt te hebben met een gesoigneerde oudere heer met zilverwit haar, Jerry Sanders genaamd. Schijnt een hoge pief te zijn bij een of ander amerikaans bedrijf en neuriet de hele dag het deuntje van "Cherchez la femme..."
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
jullie zijn toch wel zeker dat het zelfspot is? 
sorry Fem, 'k kon't nie laten
sorry Fem, 'k kon't nie laten
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"Cherchez le femme..."[/quote]:)
Verwijderd
Savior.. jij bent gewoon slicer 
Laatst vroeg je hoe je admin werd, reactie was: Femme stalken
Duzzja, betrapt
Laatst vroeg je hoe je admin werd, reactie was: Femme stalken
Duzzja, betrapt
Verwijderd
Als het forum goed gebouwt is en als Slicer niet zo slim is geweest kan Femme of een andere admin zo zien of het van dezelfde computer komt
Ik ben geboren in Zevenaar (Babberich om precies te zijn, dat is bijna Duitsland).
Verwijderd
ja, je bent hier inderdaad binnen 10 minuten in Duitsland. Ff een vraagje tussendoor, waarom woon je niet meer in Babberich Femme?
De-Lamerizer ==> LOL, ROFLMAO
nee ik ben slicer niet, goed geheugen hebben jullie trouwenz
Zevenaar rulez gewoon!!! ff op onzin een topic openen over wie er uit Zev. komen, kzet de URL hier zo wel bij
en jah, Babberich bijna bij Duitsland, daar heb je in Elten bij Brodje of zietz wel erg lekker broodjes 
dit ism:
Zevenaar!!!
nee ik ben slicer niet, goed geheugen hebben jullie trouwenz
dit ism:
Zevenaar!!!
Pagina: 1