Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kan ik ook nog wel aankomen, met een liter of wat persluchtOp dinsdag 12 maart 2002 22:13 schreef Merely het volgende:
Op mijn werk hebben we nog wel wat gasmaskertjes liggen
In de volksmond ook wel anti-traagmaskers genoemd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zat niet aan een kruisje te denken maar aan een (weet verdorie die woord nietOp dinsdag 12 maart 2002 22:11 schreef MrJ het volgende:
[..]
Cool! Het liefst met een zwart kruisje dan!
Stoute usertjes een persoonlijk bezoek brengen!
Ik meld me hierbij vrijwillig aan!
Dat krijgen ze dan, wel zwart uiteraard.
En een Kill count naast hun post count.
Dat gaat aanslaan volgens mij.
O please stop, I'm gonna ...Op dinsdag 12 maart 2002 22:10 schreef Traag het volgende:
[..]
Als jij mijn schoenen uitkrijgt dan wordt je kop ook nog eens groen van de dampen die je dan tegemoed komen
Op dinsdag 12 maart 2002 22:14 schreef Vae Victis het volgende:
O please stop, I'm gonna ...![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik zal dat 'perslucht' maar niet te letterlijk nemen als ik jou was, zal die fles er bij jou inbrengen zodat je het er weer zelf weer uit moet persen...Op dinsdag 12 maart 2002 22:14 schreef Traag het volgende:
[..]
Kan ik ook nog wel aankomen, met een liter of wat perslucht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar maak ik maar GEEN foto vanOp dinsdag 12 maart 2002 22:18 schreef Merely het volgende:
Ik zal dat 'perslucht' maar niet te letterlijk nemen als ik jou was, zal die fles er bij jou inbrengen zodat je het er weer zelf weer uit moet persen...![]()
Jeremy Clarkson
Hoe oud was je toen? 10 jaar? Of is dat het voetje van je zusje? Daar trap je nog geen deuk mee in een pakje boter
Kom maar ruikenOp dinsdag 12 maart 2002 22:19 schreef Merely het volgende:
Hoe oud was je toen? 10 jaar? Of is dat het voetje van je zusje? Daar trap je nog geen deuk mee in een pakje boter
Jeremy Clarkson

Wat liev
Wat oh nee! aaaargh krijg geeen lucht me .. meer. krgg, aaa....
Boink.
[bijvoegsel]
Dit is het eind van onze aller lieve Vae Victis.
May he RIP.
Verwijderd
Meneer de regular zeg eens iets van die 2 voetmalloten in dit topicOp dinsdag 12 maart 2002 22:21 schreef EquiNox het volgende:
Ik probeer ook mijn best te doen
Gaat gewoon nergens over
LOL!Op dinsdag 12 maart 2002 22:14 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Zat niet aan een kruisje te denken maar aan een (weet verdorie die woord niet, maakt niet uit beschrijf het wel. die aim icon bij shooters.)
[..]
Dat gaat zeker aanslaan ja!
Godfather Bodybuilding topic reeks
WHEHEHEHEHEHEHOp dinsdag 12 maart 2002 22:23 schreef nelske het volgende:
Meneer de regular zeg eens iets van die 2 voetmalloten in dit topic
Gaat gewoon nergens over![]()
graag gedaan
Blame merely
Ik ben zuinig op me camOp dinsdag 12 maart 2002 22:23 schreef AtomicShockwave het volgende:
jah traag waarom maak je niet een fotow van nog dichterbij, dan kunnen we de kaas zien hangen
Jeremy Clarkson
Dan geef die Traag een schop!Op dinsdag 12 maart 2002 22:21 schreef EquiNox het volgende:
het heet CrosshairOp dinsdag 12 maart 2002 22:14 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
Zat niet aan een kruisje te denken maar aan een (weet verdorie die woord niet, maakt niet uit beschrijf het wel. die aim icon bij shooters.)
[..]
O please stop, I'm gonna ...![]()
Jeremy Clarkson
bluffert, vorige week zat je nog zo stoer te doen over de macro functies op dat dingOp dinsdag 12 maart 2002 22:24 schreef Traag het volgende:
[..]
WHEHEHEHEHEHEH
graag gedaan
Blame merely
[..]
Ik ben zuinig op me cam
Oh wacht, ik kan niet bannen
Dan moet er bij jou wat rood getrapt wordenOp dinsdag 12 maart 2002 22:27 schreef EquiNox het volgende:
Geen voeten meer of anders...
Oh wacht, ik kan niet bannen![]()
Jeremy Clarkson
Mja, maar dat hoeft van mij (nog) niet... Al die users die je constant afzeiken via ICQ...Op dinsdag 12 maart 2002 22:27 schreef Traag het volgende:
[..]
Dan moet er bij jou wat rood getrapt worden
Mwoah... je moet eens weten hoe groot mijn ignore list isOp dinsdag 12 maart 2002 22:30 schreef EquiNox het volgende:
Mja, maar dat hoeft van mij (nog) niet... Al die users die je constant afzeiken via ICQ...
Jeremy Clarkson
Dank jeOp dinsdag 12 maart 2002 22:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
het heet Crosshair
Lag op puntje van men tong, maar viel eraf.
Nu je het zegt zie ik hem idd. op de grond liggen.
Heb het al weer.
Zou je der invervolg mischien een goeie argumentatie bij willen geven?Op dinsdag 12 maart 2002 22:27 schreef EquiNox het volgende:
Geen voeten meer of anders...
Oh wacht, ik kan niet bannen![]()
Want hier kunnen we natuurlijk niets mee.
Waarom geen voeten??
wat anders... ??
nou nou
heleboel
ben flauw weet het.
Verwijderd
[forum=15] staat er hier toch echt.Op dinsdag 12 maart 2002 22:35 schreef EquiNox het volgende:
Nu ff serieus, is dit een HK topic?
Zoals ik al zei doen de regulars hun werk niet goed in dit topic
Een beetje los moet wel kunnen
Ja hallo zeg, wel ff OFF-TOPIC blijven als dat kan.Op dinsdag 12 maart 2002 22:21 schreef EquiNox het volgende:
? weet jij wat.
Oh ja, dit is LA he... Daar mag hetOp dinsdag 12 maart 2002 22:38 schreef PokkeNoise het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, wel ff OFF-TOPIC blijven als dat kan.
eenogige
glimmende
uhm
lieve
aardige
rakkers
Mooie
ongelooflijke
drommels
Dan ook niet vergeten de
Cyborgian
retegoeie
enge
wezens
Zo nou hou ik op.
Ben je serieus via ICQ afgezeken?Op dinsdag 12 maart 2002 22:30 schreef EquiNox het volgende:
Al die users die je constant afzeiken via ICQ...
Verwijderd
Hij bedoelt dat modjes dat continue moeten verdragenOp dinsdag 12 maart 2002 23:00 schreef MIster X het volgende:
[..]
Ben je serieus via ICQ afgezeken?
Ik heb zelfmedelijden
(Eigenlijk helemaal niet, want ik heb er nauwelijks last van
Nee, was maar een grapjeOp dinsdag 12 maart 2002 23:00 schreef MIster X het volgende:
[..]
Ben je serieus via ICQ afgezeken?
Ow?Op dinsdag 12 maart 2002 23:04 schreef nelske het volgende:
(Eigenlijk helemaal niet, want ik heb er nauwelijks last van)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hij is nog bezig de ICQ'tjes te verwerken van 2 weken geleden, zo veel staan er nog te knipperen in zijn systray.Op dinsdag 12 maart 2002 23:16 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Ow?Wanneer reageer jij dan een keertje op de 2 ICQ'tjes die ik je gisteren heb gestuurd ?
Verwijderd
Online komen met ICQ helpt ook wel he?Op dinsdag 12 maart 2002 23:16 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Ow?Wanneer reageer jij dan een keertje op de 2 ICQ'tjes die ik je gisteren heb gestuurd ?
Newsflash: Met ICQ kun je ook naar users die offline zijn berichtjes sturen, ja, zelfs met Licq kan datOp dinsdag 12 maart 2002 23:19 schreef nelske het volgende:
Online komen met ICQ helpt ook wel he?
Pruster
tweedstOp dinsdag 12 maart 2002 23:25 schreef moto-moi het volgende:
[sub}Pruster[/sub]
Wie is nu een Prutser dan?Op dinsdag 12 maart 2002 23:25 schreef moto-moi het volgende:
Pruster![]()
Prutser...Op dinsdag 12 maart 2002 23:25 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Pruster![]()
Verwijderd
Ja en dan kom je online en dan crasht je multitasking hoofd bijna door alle mensjes die ineens willen icq-en?Op dinsdag 12 maart 2002 23:25 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Newsflash: Met ICQ kun je ook naar users die offline zijn berichtjes sturen, ja, zelfs met Licq kan dat
Pruster![]()
Antwoord komt zo hoop ik
regulars er wordt hier allemaal geflamedOp dinsdag 12 maart 2002 23:27 schreef Vae Victis het volgende:
eerst
[..]
tweedst
[..]
Wie is nu een Prutser dan?
Je bent gewoon populairOp dinsdag 12 maart 2002 23:29 schreef nelske het volgende:
Ja en dan kom je online en dan crasht je multitasking hoofd bijna door alle mensjes die ineens willen icq-en?
Antwoord komt zo hoop ik![]()
regulars er wordt hier allemaal geflamed![]()
Eh... ik ?Op dinsdag 12 maart 2002 23:27 schreef Vae Victis het volgende:
Wie is nu een Prutser dan?
* moto-moi dient gelijk een feature request in voor een spellingchecker in de nieuwe GoT-software
Zag het ook allemaal net heOp dinsdag 12 maart 2002 23:33 schreef moto-moi het volgende:
Eh... ik ?Hmm, 2e keer vandaag dat ik prutser verkeerd tikte
* moto-moi dient gelijk een feature request in voor een spellingchecker in de nieuwe GoT-software
Dat hoort in de SU!Op dinsdag 12 maart 2002 23:29 schreef nelske het volgende:
regulars er wordt hier allemaal geflamed![]()
Verwijderd
Valt nogal mee hoor.Op dinsdag 12 maart 2002 23:31 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Je bent gewoon populair
Toevallig net wat vrienden online die me "moesten" spreken
Ik dacht al na dit draadje dat echt iedereen positief was zonder ook maar ene negatieve reactieOp dinsdag 12 maart 2002 23:38 schreef nelske het volgende:
[..]
Kill and attack![]()
![]()
Ik vroeg me al afwaar de eerste bleef
Verwijderd
No offence intended, maar het is IMHO niet de bedoeling dat ze alleen de FAQ als een rijmpje gaan opzeggen. Het idee was: een mod doet een topic al dan niet op slot, een regular geeft uitleg over de gang van zaken in dat forum.
Ik sta volledig achter het idee van de regulars, maar zij zijn geen extention van de mods of FAQ
Verwijderd
Ik denk ook niet dat het helemaal jouw taak is om daar zo snel al over te oordelenOp dinsdag 12 maart 2002 23:45 schreef Cheatah het volgende:
Even serieus: het is IMHO niet de taak van regulars om telkens hetzelfde verhaal neer te plakken, maar om meer specifieke uitleg te geven. Dat is een hoop werk, maar daarom zijn er ook een hoop regulars nodig.
No offence intended, maar het is IMHO niet de bedoeling dat ze alleen de FAQ als een rijmpje gaan opzeggen. Het idee was: een mod doet een topic al dan niet op slot, een regular geeft uitleg over de gang van zaken in dat forum.
Ik sta volledig achter het idee van de regulars, maar zij zijn geen extention van de mods of FAQHet is misschien moeilijk, maar je moet je juist niet als mod gedragen, maar als een behulpzame user. En daarbij hoort een stukje tekst dat specifiek voor die andere user(s) bestemd is.
Vergeet niet dat men pas 1 dag bezig is. Dergelijke communicatie vereist wat gewenning. Zoals het nu gaat is het helemaal niet verkeerd. Je ziet al een aantal mensen "sorry" roepen of zeggen "de volgende keer let ik er op". Dat is het gewenste resultaat.
Het mag hier en daar wat persoonlijker, maar dat komt vanzelf wel.
Inderdaad, anders had je wel een botje kunnen schrijven die automatisch die reply postte als iemand vergeten was bijv [XP] te gebruiken in de titel van het topicOp dinsdag 12 maart 2002 23:51 schreef nelske het volgende:
[..]
Het mag hier en daar wat persoonlijker, maar dat komt vanzelf wel.
Ik probeer nu zelf wat persoonlijker dingen te melden, op een manier die niet al te 'grof' overkomt.
Van wat ik tot nu toe gezien heb van de regulars, ben ik uiterst tevreden. Choeso jullie!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Als dit compliment voor ALLE regulars is, dan dank ik u vriendelijk!Op woensdag 13 maart 2002 00:15 schreef Jotti het volgende:
Van wat ik tot nu toe gezien heb van de regulars, ben ik uiterst tevreden. Choeso jullie!
BTW eigenlijk mag ik het niet zeggen, maar het zag er geweldig uit, toen die opmerking tegen OProg werd gebashed in het SU forum.
Tja, ook voor andere (non groene plus) vaste bezoekers is dit concept natuurlijk nieuw.
* FoolZero blijft zijn best doen!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
En aangezien er nog geen regulars zijn in de fora waar ik meestal rondhang kan ik nog geen oordeel geven sowwy.
volgens mij konden ze editten enzo..Op woensdag 13 maart 2002 09:28 schreef obsidian het volgende:
Hebben de regulars eigenlijk rechten in het SU forum? Lijkt me wel makkelijk...
En aangezien er nog geen regulars zijn in de fora waar ik meestal rondhang kan ik nog geen oordeel geven sowwy.
Niet dat ik een regular ben in 'jouw' fora, in principe ben ik wel een global GoT-ter dus je zal wel wat van ons werk aantreffen!Op woensdag 13 maart 2002 09:28 schreef obsidian het volgende:
Nee hoor, wij zijn gewone users, die beschermd off-topic mogen gaan om iemand op weg binnen GoT te helpen.Op woensdag 13 maart 2002 09:30 schreef DeX het volgende:
volgens mij konden ze editten enzo..
Heal the internet ...
Just curious.
(geen kritiek hoor, gewoon een vraagje)
En krijgen alle fora nu regulars?
Daarvoor heb ik mijn signature aangepast. Verder zou het wel handig zijn om een sticky note in WOS te zetten over de regulars, want ik merk dat veel mensen het mededelingenforum NIET lezen.Op woensdag 13 maart 2002 10:56 schreef obsidian het volgende:
Vraagje: Als een newbie niet van het bestaan van de search afweet, denken jullie dat ie dan wel de betekenis van het groene kruisje weet?
Just curious.
(geen kritiek hoor, gewoon een vraagje)
Dat bedoel ik...Op woensdag 13 maart 2002 10:57 schreef EquiNox het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik mijn signature aangepast. Verder zou het wel handig zijn om een sticky note in WOS te zetten over de regulars, want ik merk dat veel mensen het mededelingenforum NIET lezen.
Ik weet wel 1 sub te bedenken die (waarschijnlijk) geen regulars gaat krijgenOp woensdag 13 maart 2002 10:56 schreef obsidian het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
In principe maakt dat niet uit. Los van het verhaal, waarin de regulars worden geintroduceerd (welke door n00bs toch niet gelezen wordt), is een regular ter begeleiding.Op woensdag 13 maart 2002 10:56 schreef obsidian het volgende:
Vraagje: Als een newbie niet van het bestaan van de search afweet, denken jullie dat ie dan wel de betekenis van het groene kruisje weet?
Een n00b, die gaat flamen, krijgt meteen lik op stuk en een goedwillende n00b zal goed luisteren naar het advies wat hij krijgt toegespeeld.
Heal the internet ...
laat dat waarschijnlijk maar weg als we het over dezelfde sub hebbenOp woensdag 13 maart 2002 11:21 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik weet wel 1 sub te bedenken die (waarschijnlijk) geen regulars gaat krijgen![]()
lees maar een draadje
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Dank UOp woensdag 13 maart 2002 11:20 schreef Buzzman het volgende:
[topic=437982/1/100]
![]()
Jup, we hebben het over hetzelfdeOp woensdag 13 maart 2002 11:26 schreef Tabaqui het volgende:
[..]
laat dat waarschijnlijk maar weg als we het over dezelfde sub hebben
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Wat doen die mensen met een groen kruisjesOp woensdag 13 maart 2002 11:20 schreef Buzzman het volgende:
[topic=437982/1/100]
![]()
--> [b]Wat doen die mensen met groenE kruisjes?[/b]
Verder wel leuk initiatief, onder het motto "je moet toch wat"
NFI
They made me do it.
euhOp woensdag 13 maart 2002 11:36 schreef obsidian het volgende:
HK toevallig? Ik weet er wel meer. Crew forum, TTF, MED en SU.
Zat meer te denken aan /16
(ook wel TMF)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
f1x0r3dOp woensdag 13 maart 2002 12:08 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Wat doen die mensen met een groen kruisjes![]()
![]()
--> [b]Wat doen die mensen met groenE kruisjes?[/b]
Verwijderd
Groen kruisje + forumaanduiding zou handig zijn lijkt me.
[mnm]Op woensdag 13 maart 2002 13:45 schreef Buzzman het volgende:
[..]
f1x0r3d
==> Wat doen die mensen met een groen kruisje?
Ze hebben immers maar 1 kruisje
[/mnm]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Is een wisselbeke... ehhh kruisjeOp woensdag 13 maart 2002 15:35 schreef blackd het volgende:
[..]
[mnm]
[/mnm]
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Lekker onderbouwd ook en zo. Trouwens, is LA een irc kanaal aan het worden of zo?Op woensdag 13 maart 2002 16:52 schreef Wokschotel het volgende:
Ik voorspel een gigantische mislukking.
Onderbouwen heb ik in GVF al gedaan, zal es kijken of ik dat nog terug kan vinden. Maar het kwam er op neer dat het alleen maar irritaties opwerkt omdat mensen er niet van gehouden om aan het handje genomen te worden.Op woensdag 13 maart 2002 16:55 schreef janjanjansen het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd ook en zo. Trouwens, is LA een irc kanaal aan het worden of zo?
En ook niet ervan houden om iets zoals de FAQ te lezen, en te doen wat van men verwacht word. Goh, toevallig dat net die users hier gemist kunnen worden.Op woensdag 13 maart 2002 16:57 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Onderbouwen heb ik in GVF al gedaan, zal es kijken of ik dat nog terug kan vinden. Maar het kwam er op neer dat het alleen maar irritaties opwerkt omdat mensen er niet van gehouden om aan het handje genomen te worden.
Ehm, daar lijkt me wel een nuance-verschil in te zitten... zelf iets uitzoeken of op de vingers getikt worden. Da's voor mij toch echt iets anders.Op woensdag 13 maart 2002 17:07 schreef obsidian het volgende:
[..]
En ook niet ervan houden om iets zoals de FAQ te lezen, en te doen wat van men verwacht word. Goh, toevallig dat net die users hier gemist kunnen worden.
Maar dat is juist het idee niet. Ze worden niet op de vingers getikt, daar zijn de mods voor.Op woensdag 13 maart 2002 17:37 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Ehm, daar lijkt me wel een nuance-verschil in te zitten... zelf iets uitzoeken of op de vingers getikt worden. Da's voor mij toch echt iets anders.
Samen hebben ze meerdere kruisjes[mnm]
[/mnm]
En dat is erg irritant, IMHO. Ik heb er persoonlijk een godsgruwelijke teringhekel aan als ik me bemoederd voel.Op woensdag 13 maart 2002 19:33 schreef obsidian het volgende:
[..]
Maar dat is juist het idee niet. Ze worden niet op de vingers getikt, daar zijn de mods voor.Ze (de groene kruisjes) laten zien hoe het wel moet.
Maargoed, dat is mijn mening. Misschien dat het wel gaat werken, maar ik heb echt m'n twijfels.
Ik sta trouwens ook op het punt om 'Dag GoT' te zeggen. Van mij hoeft het niet meer.
Iemand die zelf gewoon ff leest en die paar kleine dingetjes goed doet zal daar geen last van hebben hoorOp woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
En dat is erg irritant, IMHO. Ik heb er persoonlijk een godsgruwelijke teringhekel aan als ik me bemoederd voel.
En bovendien ben ik bang voor wannabe-mod gedrag.Op woensdag 13 maart 2002 20:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Iemand die zelf gewoon ff leest en die paar kleine dingetjes goed doet zal daar geen last van hebben hoor
Waarom ben je daar bang voor? En wannabee mods zijn het zeker. Ze hopen zekers over een tijdje gewoon mod te worden.Op woensdag 13 maart 2002 20:45 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
En bovendien ben ik bang voor wannabe-mod gedrag.
Verwijderd
Als je bemoederd wordt, dan betekent het dat je iets niet goed doet. Een normale user die het klappen van de zweep kent heeft namelijk niks met regulars te maken normaliter.Op woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
En dat is erg irritant, IMHO. Ik heb er persoonlijk een godsgruwelijke teringhekel aan als ik me bemoederd voel.
Maargoed, dat is mijn mening. Misschien dat het wel gaat werken, maar ik heb echt m'n twijfels.
Ik sta trouwens ook op het punt om 'Dag GoT' te zeggen. Van mij hoeft het niet meer.
Ik snap echt niet waar die aversie vandaan komt. Omdat het mensen zijn die weten hoe ze zich moeten gedragen op een forum vind jij het helemaal niks en is het meteen wannabee mod gedrag?
Who cares als het wannabee mods zouden zijn?
Het gaat om de probleemgroep. Tja ls je je niet meer thuis voelt op GoT, dan zal niemand je tegen houden, ook de regulars niet
Zoals nelske al aangaf, zal geen regular iemand betuttelen, die correct gebruik maakt van het forum. Je hebt dus zelf in de hand hoe je benaderd wordt. Overigens check ik zelf eerst de profielen van een gebruiker alvorens te reageren.Op woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef Wokschotel het volgende:
Op deze manier voorkom je dat je een andere vaste bezoeker op de verkeerde manier aanspreekt.
Doe dat alsjeblieft niet, want dan moet ik je op het volgende wijzen: [topic=309815/1/50]Ik sta trouwens ook op het punt om 'Dag GoT' te zeggen. Van mij hoeft het niet meer.
Heal the internet ...
Werd ook tijd dat er tegen "bepaalde personen" iets werd gedaan
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Vind ik ook hoor, maar het beesie moet toch ook een naampie hebben.Op woensdag 13 maart 2002 21:14 schreef Timpie het volgende:
Is het raar als ik zeg dat de benaming 'regular' een beetje vaag is.. Alsof hun de enige regulars zijn
Persoonlijk vind ik het niet zo tof als men mij aanspreekt met: 'Hé Groen Kruisje!'
Heal the internet ...
Wat dacht je van "Groentje"" ?Op woensdag 13 maart 2002 21:16 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar het beesie moet toch ook een naampie hebben.
Persoonlijk vind ik het niet zo tof als men mij aanspreekt met: 'Hé Groen Kruisje!'
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Regulator is veel koeler dan RegularOp woensdag 13 maart 2002 21:17 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Groentje"" ?
Hmmz... Nog niet heh?Op woensdag 13 maart 2002 21:32 schreef EquiNox het volgende:
Tot nu toe is je voorspelling nog niet uitgekomen lijkt me. Ik ben nog niet uitgescholden op ICQ ofzo.
dat kan geregeld worden
Heal the internet ...
Verwijderd
Of rollator, een hulpje voor zij die moeilijk op eigen benen kunnen staanOp woensdag 13 maart 2002 21:30 schreef EquiNox het volgende:
Regulator is veel koeler dan Regular
LOLLMAOROTFOp woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef Cheatah het volgende:
Of rollator, een hulpje voor zij die moeilijk op eigen benen kunnen staan
DOH!
Heal the internet ...
LOLOp woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Op woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet op die manier. Het idee dat ik op mijn vingers wordt gekeken door iemand staat me niet aan. Het zal wel met mijn autoriteitsprobleem te maken hebbenOp woensdag 13 maart 2002 20:51 schreef nelske het volgende:
[..]
Als je bemoederd wordt, dan betekent het dat je iets niet goed doet. Een normale user die het klappen van de zweep kent heeft namelijk niks met regulars te maken normaliter.
Daar is niets mis mee, zolang ze maar geen mod-gedrag gaan vertonen. Maar dat zit volgens mij wel goed.Ik snap echt niet waar die aversie vandaan komt. Omdat het mensen zijn die weten hoe ze zich moeten gedragen op een forum vind jij het helemaal niks en is het meteen wannabee mod gedrag?
Who cares als het wannabee mods zouden zijn?
Nouja, veel plezier nog op GoT dan, maar dit was mijn laatste posting op GoT, wegens een gebrek aan tijd en motivatie. Wokschotel signin' out.Het gaat om de probleemgroep. Tja als je je niet meer thuis voelt op GoT, dan zal niemand je tegen houden, ook de regulars niet
Dank je en doei.Nouja, veel plezier nog op GoT dan, maar dit was mijn laatste posting op GoT, wegens een gebrek aan tijd en motivatie. Wokschotel signin' out.