Wat doen die mensen met een groen kruisjesOp woensdag 13 maart 2002 11:20 schreef Buzzman het volgende:
[topic=437982/1/100]
![]()
--> [b]Wat doen die mensen met groenE kruisjes?[/b]
Wat doen die mensen met een groen kruisjesOp woensdag 13 maart 2002 11:20 schreef Buzzman het volgende:
[topic=437982/1/100]
![]()
They made me do it.
euhOp woensdag 13 maart 2002 11:36 schreef obsidian het volgende:
HK toevallig? Ik weet er wel meer. Crew forum, TTF, MED en SU.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
f1x0r3dOp woensdag 13 maart 2002 12:08 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Wat doen die mensen met een groen kruisjes![]()
![]()
--> [b]Wat doen die mensen met groenE kruisjes?[/b]
Verwijderd
[mnm]Op woensdag 13 maart 2002 13:45 schreef Buzzman het volgende:
[..]
f1x0r3d
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Is een wisselbeke... ehhh kruisjeOp woensdag 13 maart 2002 15:35 schreef blackd het volgende:
[..]
[mnm]
==> Wat doen die mensen met een groen kruisje?
Ze hebben immers maar 1 kruisje
[/mnm]
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Lekker onderbouwd ook en zo. Trouwens, is LA een irc kanaal aan het worden of zo?Op woensdag 13 maart 2002 16:52 schreef Wokschotel het volgende:
Ik voorspel een gigantische mislukking.
Onderbouwen heb ik in GVF al gedaan, zal es kijken of ik dat nog terug kan vinden. Maar het kwam er op neer dat het alleen maar irritaties opwerkt omdat mensen er niet van gehouden om aan het handje genomen te worden.Op woensdag 13 maart 2002 16:55 schreef janjanjansen het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd ook en zo. Trouwens, is LA een irc kanaal aan het worden of zo?
En ook niet ervan houden om iets zoals de FAQ te lezen, en te doen wat van men verwacht word. Goh, toevallig dat net die users hier gemist kunnen worden.Op woensdag 13 maart 2002 16:57 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Onderbouwen heb ik in GVF al gedaan, zal es kijken of ik dat nog terug kan vinden. Maar het kwam er op neer dat het alleen maar irritaties opwerkt omdat mensen er niet van gehouden om aan het handje genomen te worden.
Ehm, daar lijkt me wel een nuance-verschil in te zitten... zelf iets uitzoeken of op de vingers getikt worden. Da's voor mij toch echt iets anders.Op woensdag 13 maart 2002 17:07 schreef obsidian het volgende:
[..]
En ook niet ervan houden om iets zoals de FAQ te lezen, en te doen wat van men verwacht word. Goh, toevallig dat net die users hier gemist kunnen worden.
Maar dat is juist het idee niet. Ze worden niet op de vingers getikt, daar zijn de mods voor.Op woensdag 13 maart 2002 17:37 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Ehm, daar lijkt me wel een nuance-verschil in te zitten... zelf iets uitzoeken of op de vingers getikt worden. Da's voor mij toch echt iets anders.
Samen hebben ze meerdere kruisjes[mnm]
==> Wat doen die mensen met een groen kruisje?
Ze hebben immers maar 1 kruisje
[/mnm]
En dat is erg irritant, IMHO. Ik heb er persoonlijk een godsgruwelijke teringhekel aan als ik me bemoederd voel.Op woensdag 13 maart 2002 19:33 schreef obsidian het volgende:
[..]
Maar dat is juist het idee niet. Ze worden niet op de vingers getikt, daar zijn de mods voor.Ze (de groene kruisjes) laten zien hoe het wel moet.
Iemand die zelf gewoon ff leest en die paar kleine dingetjes goed doet zal daar geen last van hebben hoorOp woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
En dat is erg irritant, IMHO. Ik heb er persoonlijk een godsgruwelijke teringhekel aan als ik me bemoederd voel.
En bovendien ben ik bang voor wannabe-mod gedrag.Op woensdag 13 maart 2002 20:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Iemand die zelf gewoon ff leest en die paar kleine dingetjes goed doet zal daar geen last van hebben hoor
Waarom ben je daar bang voor? En wannabee mods zijn het zeker. Ze hopen zekers over een tijdje gewoon mod te worden.Op woensdag 13 maart 2002 20:45 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
En bovendien ben ik bang voor wannabe-mod gedrag.
Verwijderd
Als je bemoederd wordt, dan betekent het dat je iets niet goed doet. Een normale user die het klappen van de zweep kent heeft namelijk niks met regulars te maken normaliter.Op woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
En dat is erg irritant, IMHO. Ik heb er persoonlijk een godsgruwelijke teringhekel aan als ik me bemoederd voel.
Maargoed, dat is mijn mening. Misschien dat het wel gaat werken, maar ik heb echt m'n twijfels.
Ik sta trouwens ook op het punt om 'Dag GoT' te zeggen. Van mij hoeft het niet meer.
Zoals nelske al aangaf, zal geen regular iemand betuttelen, die correct gebruik maakt van het forum. Je hebt dus zelf in de hand hoe je benaderd wordt. Overigens check ik zelf eerst de profielen van een gebruiker alvorens te reageren.Op woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef Wokschotel het volgende:
Doe dat alsjeblieft niet, want dan moet ik je op het volgende wijzen: [topic=309815/1/50]Ik sta trouwens ook op het punt om 'Dag GoT' te zeggen. Van mij hoeft het niet meer.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Vind ik ook hoor, maar het beesie moet toch ook een naampie hebben.Op woensdag 13 maart 2002 21:14 schreef Timpie het volgende:
Is het raar als ik zeg dat de benaming 'regular' een beetje vaag is.. Alsof hun de enige regulars zijn
Heal the internet ...
Wat dacht je van "Groentje"" ?Op woensdag 13 maart 2002 21:16 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar het beesie moet toch ook een naampie hebben.
Persoonlijk vind ik het niet zo tof als men mij aanspreekt met: 'Hé Groen Kruisje!'
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Regulator is veel koeler dan RegularOp woensdag 13 maart 2002 21:17 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Groentje"" ?
Hmmz... Nog niet heh?Op woensdag 13 maart 2002 21:32 schreef EquiNox het volgende:
Tot nu toe is je voorspelling nog niet uitgekomen lijkt me. Ik ben nog niet uitgescholden op ICQ ofzo.
Heal the internet ...
Verwijderd
Of rollator, een hulpje voor zij die moeilijk op eigen benen kunnen staanOp woensdag 13 maart 2002 21:30 schreef EquiNox het volgende:
Regulator is veel koeler dan Regular
LOLLMAOROTFOp woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef Cheatah het volgende:
Of rollator, een hulpje voor zij die moeilijk op eigen benen kunnen staan
Heal the internet ...
LOLOp woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Op woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet op die manier. Het idee dat ik op mijn vingers wordt gekeken door iemand staat me niet aan. Het zal wel met mijn autoriteitsprobleem te maken hebbenOp woensdag 13 maart 2002 20:51 schreef nelske het volgende:
[..]
Als je bemoederd wordt, dan betekent het dat je iets niet goed doet. Een normale user die het klappen van de zweep kent heeft namelijk niks met regulars te maken normaliter.
Daar is niets mis mee, zolang ze maar geen mod-gedrag gaan vertonen. Maar dat zit volgens mij wel goed.Ik snap echt niet waar die aversie vandaan komt. Omdat het mensen zijn die weten hoe ze zich moeten gedragen op een forum vind jij het helemaal niks en is het meteen wannabee mod gedrag?
Who cares als het wannabee mods zouden zijn?
Nouja, veel plezier nog op GoT dan, maar dit was mijn laatste posting op GoT, wegens een gebrek aan tijd en motivatie. Wokschotel signin' out.Het gaat om de probleemgroep. Tja als je je niet meer thuis voelt op GoT, dan zal niemand je tegen houden, ook de regulars niet
Dank je en doei.Nouja, veel plezier nog op GoT dan, maar dit was mijn laatste posting op GoT, wegens een gebrek aan tijd en motivatie. Wokschotel signin' out.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq