[ideetje] Anti HK-only users idee.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
<font size=2>Om te voorkomen dat mensen het verkeerde gan concluderen:
Er bestaat geen eis om een bepaalde verhouding tech/HK-posts te hebben en er wordt geen 'ratio' bijgehouden!</font>

<hr>

Ik las net in het mededelingen forum dat de norm om de Huiskamer in te mogen verhoogt is. Dit om mensen die alleen voor de Huiskamer registreren tegen te houden.

Zou het niet nog effectiever zijn als er een scriptje komt dat zegmaar 1 keer in de maand de verhouding tussen tech-post en HK-posts van die maand van elke user berekend.

Op die manier is vrij snel te zien wie er alleen maar voor de Huiskamer komt en kan er actie worden ondernomen (bijvoorbeeld in de vorm van officiele waarschuwingen ed.)

Ik denk namelijk niet dat het verhogen van de minimum registratie tijd mensen tegen houd om alleen nog in de huiskamer te posten. Het wordt alleen wat onaantrekkelijker om alleen voor de huiskamer te registreren, maar als je je dan een tijdje hebt vermaakt in de techfora kun je zonder problemen overgaan op HK only gebruik.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op dinsdag 12 maart 2002 21:35 schreef Devil het volgende:
Zou het niet nog effectiever zijn als er een scriptje komt dat zegmaar 1 keer in de maand de verhouding tussen tech-post en HK-posts van die maand van elke user berekend.

Op die manier is vrij snel te zien wie er alleen maar voor de Huiskamer komt en kan er actie worden ondernomen (bijvoorbeeld in de vorm van officiele waarschuwingen ed.)
Dat zou kunnen ja, maar dan krijg je users die in de techfora gaan posten, om hun gemiddelde omlaag te krijgen, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 12 maart 2002 21:37 schreef moto-moi het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja, maar dan krijg je users die in de techfora gaan posten, om hun gemiddelde omlaag te krijgen, en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Daar heb je helemaal gelijk in :) En er zijn user die de sfeer dusdanig omhoog halen zonder veel tech te posten dat ze er imho niet zomaar uit hoeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
Devil, met alle respect,
mensen die al tot de HK zijn doorgedrongen veroorzaken verder geen overlast in de andere fora, dus laat ze maar lekker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

[..]

Idd, een groot deel van die posts zullen dan niet echt nuttig worden gezien het niveau van HK. Het lijkt me zo beter, je houdt immers de gebruikers die minder serieus zijn weg van het serieuze deel van het forum en niemand heeft last van elkaar.

De verhoging van de limiet is denk ik om uit de HK gebande users te ontmoedigen een kloon aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 21:38 schreef AlterEgo het volgende:
Devil, met alle respect,
mensen die al tot de HK zijn doorgedrongen veroorzaken verder geen overlast in de andere fora, dus laat ze maar lekker :?
Dat ben ik met je eens, maar de laatste tijd voert de GoT crew een uitgebreide strijd tegen HK-only lui. En daar hebben ze denkik goede redenen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter

[..]

Ja daar heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:40 schreef Devil het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar de laatste tijd voert de GoT crew een uitgebreide strijd tegen HK-only lui. En daar hebben ze denkik goede redenen voor.
Ja, want het valt gewoon op als je de hele HK volspamt met onzin, die gasten worden ook gewaarschuwd.

Maar er zijn ook mensen die op een leuke manier alleen maar in de HK aanwezig zijn, en kunnen wmb lekker blijven als ze het daar zo naar hun zin hebben en anderen het naar hun zin maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

dan probeer ik nu gelijk al mijn gemiddelde ff omlaag te halen met deze post (niet boos worden he,is bedoel als grapje) *D

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 21:47 schreef kidfunk het volgende:
dan probeer ik nu gelijk al mijn gemiddelde ff omlaag te halen met deze post (niet boos worden he,is bedoel als grapje) *D
Ik wordt niet boos hoor, ik kom hier voor mijn plezier, niet om op zoek te gaan naar iemand om me aan te irriteren :+

en dat zouden meer mensen moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb helemaal geen problemen met iemand die HK sfeervol en leuk houdt, maar iemand die alleen maar onzinnig kan doen in HK en de techfora al niet eens meer ziet (startpagina staat op HK ipv de index of FP) ben ik liever kwijt dan rijk...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:47 schreef kidfunk het volgende:
Jammer dan dat LA-posts geen techposts zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Waarom sluit je die HK niet gewoon of je maakt er een "auto-forum" van want SG lijkt steeds meer te veranderen in een lokale autodealer.

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 22:15 schreef TutanRamon het volgende:
Waarom sluit je die HK niet gewoon of je maakt er een "auto-forum" van want SG lijkt steeds meer te veranderen in een lokale autodealer.
HK sluiten zijn al vele topics over geweest en is op dit moment helemaal niet aan de orde. Voor uitgebreide redenen moet je maar ff de search gebruiken.

En voor die auto's zal over een tijdje wel plaats komen in 't ThemaForum, en auto's en techniek past natuurlijk ook wel zijdelings bij GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Op dinsdag 12 maart 2002 22:17 schreef MREn het volgende:

[..]

HK sluiten zijn al vele topics over geweest en is op dit moment helemaal niet aan de orde. Voor uitgebreide redenen moet je maar ff de search gebruiken.

En voor die auto's zal over een tijdje wel plaats komen in 't ThemaForum, en auto's en techniek past natuurlijk ook wel zijdelings bij GoT.
Ik meende het ook niet betreft HK...

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Op dinsdag 12 maart 2002 21:56 schreef Devil het volgende:

[..]

Ik wordt niet boos hoor, ik kom hier voor mijn plezier, niet om op zoek te gaan naar iemand om me aan te irriteren :+

en dat zouden meer mensen moeten doen...
ja dat mag wel eens een keertje gezegt worden ja .

:) tumbs up for Devil :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 22:00 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik heb helemaal geen problemen met iemand die HK sfeervol en leuk houdt, maar iemand die alleen maar onzinnig kan doen in HK en de techfora al niet eens meer ziet (startpagina staat op HK ipv de index of FP) ben ik liever kwijt dan rijk...
Zorg voor een functie in het nieuwe GoT forum die checked op de $HTTP_REFERER ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om even in te steken op dit onderwerp:

ik lees na aanleidng van het topic van thorne er stees meer verzet komt tegen de Hk, en voroal tegen die users.
het is verkeerd begrepen dat de Hk users het probleem zijn op Got.
het zijn diegene die graag zo snel mogenlijk in de Hk willen, dit zijn de users die het niveau en de sfeer op Got het meest omlaag halen.
zij zijn meestla diege die vaak onzin posten om toch maar even die 150 tech postst te halen.

gelukkig worden ze nu ontmoedigd door de Reg tijd te verlengen na 120 dagen, zodat we ze proberen in te laten zien dat je ook best wel 150 tech posts kan halen doormiddel van zinnige posts.
die 120 dagen Reg tijd helpen hier alleen maar meer bij omdat ze dan een lnagerij tijd moeten doorlopen vordat ze erin mogen, 150 posts of gene 150 posts.
de ontmoediging is van groot belang om diege die er snel in de Hk willen komen op een andere gedachte te brengen, en ze vooral te laten zien dat het op Got niet om de Hk gaat.
maar vooral om de sfeer,
interactie met mede tweakers,
vragen,
oplossingen,
discussie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst ff voor ik ban krijg enzow, ik heb dit gelezen:
Voor iedereen die op het punt staat een topic te openen met de vraag of hij HK in mag: Niet doen
Waarom niet? Er draait 's nachts een scriptje dat iedereen die HK in moet kunnen, toegang geeft. Als je 150 techposts hebt krijg je dus vanzelf toegang mits je 120 dagen geregistreerd bent.

Ga dus _niet_ vragen of je er al in mag zodra je je 150e techpost hebt gescoord, want dit zal resulteren in een preventieve HK ban. Mensen die naar HK streven willen we niet hebben in HK en met zo'n vraag geef je duidelijk aan dat je er naar streeft.

We willen de goede tech-users in HK, dus users die voor het computergedeelte van GoT komen, niet users die vervolgens alleen in HK blijven hangen. Goede techusers lezen de faq's, dus het is geen excuus dat je dit topic niet hebt gezien.

Jullie zijn gewaarschuwd dus, HK access vragen worden zonder pardon bestraft. (tenzij ze terecht gesteld zijn natuurlijk).
Nu kom ik hier ook niet alleen om in HK te komen, ik post ook NORMAAL (meestal dan..) in de fora, en gedraag me goed over algemeen.
Maar nu heb ik 1 probleem:
Ik kon dus bijna in HK komen, dacht ik, en nu is limiet verhoogd. Betekent dit dat ik ook moet wachten, of kunnen jullie gewoon zorgen dat dat 120 dagen alleen voor nieuwe accounts geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 120 dagen geldt voor iedereen die "nog geen" acces had tot de Hk,

en niet alleen voor diegene die zich nieuwe aanmelden,

ook al ben je 59 geregd dan moet je toch tot 120 dagen geregd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 13 maart 2002 09:44 schreef Phruster het volgende:
Eerst ff voor ik ban krijg enzow, ik heb dit gelezen:
[..]

Nu kom ik hier ook niet alleen om in HK te komen, ik post ook NORMAAL (meestal dan..) in de fora, en gedraag me goed over algemeen.
Maar nu heb ik 1 probleem:
Ik kon dus bijna in HK komen, dacht ik, en nu is limiet verhoogd. Betekent dit dat ik ook moet wachten, of kunnen jullie gewoon zorgen dat dat 120 dagen alleen voor nieuwe accounts geld?
De regel is dat het voor iedereen op gaat, behalve voor mensen die net in de HK zitten (dus op dag 61 (eergister bijvoorbeeld) zijn binnengelaten. Die worden er nu niet uitgezet. Voor mensen die nu net op 59 dagen zitten gaat de nieuwe regel wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat slaat dan ook weer nergens op :(

Maar aan de andere kant, je kan ze er ook niet meer zomaar uit gooien...

[off-topic]
Aarrggg, had ik nou maar een week eerder op register geklikt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 22:46

Behind_You

Kijk altijd achter je

Maar ik ben al langer dan 60 dagen geregd. Maar heb die 150 posts niet
Moet ik dan ook die 120 dagen wachten??

edit.

Typo

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu niet snap aan jullie strategie is het verbergen van HK en vervolgens verbaasd zijn dat mensen er bijzonder graag in willen kijken. Ken jij niet nog van vroeger dat als je moeder zei dat je niet in het kastje mocht kijken, dat je er dan per se in wilde kijken, omdat er vast iets geweldigs moest liggen. Als iets verborgen wordt gehouden, wekt dat extreme belanstelling. Als je het dan eenmaal hebt gezien, ben je zwaar teleurgesteld en zie je dat het helemaal niet zo fantastisch is.
Wat ik dus veel logischer zou vinden, is het openstellen wat leesrechten betreft van HK voor iedereen. De eisen van 6 maanden en 150 tech-posts geldt dan om er te mogen reageren. Op dat moment heerst er geen idee meer dat HK een Walhalla (:)) is, waar je echt MOET komen. Je ziet op dat moment al direct dat het niet veel voorstelt en dan wordt het veel minder een doel om die 150 tech-posts te halen. Dit zorgt dus weer voor minder loze reacties in de tech-fora. Als je de keuze hebt tussen HK en Fok-forum, kies je voor Fok-forum als je niet in computers geinteresseerd bent (lijkt mij zo). :o

Wilde ik eens effe kwijt. Misschien dat meer mensen het met me eens zijn. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het zo bekijt zie ik het als, de Hk een koektrommel,
en de regtijd de hoogte waarom deze staat,
het aantal postst is simpelweg je lengte,
je weet dat als je 150 posts, cm btn je bij de koektrommel kan,
maar de hoogte was eerst 60 dagen,
nu is deze verhoogd naar 120 dagen,
zodoende moet je helemaal naar de bovenste plank toe om bij de Hk te komen, en dat duurt altijd effe.
want moet je ook nog op het aanrecht klimmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg

OProg

Molletje

Op woensdag 13 maart 2002 10:03 schreef Behind_You het volgende:
Maar ik ben al langer dan 60 dagen geregd. Maar heb die 150 posts niet
Moet ik dan ook die 120 dagen wachten??

edit.

Typo
Yep...
Op woensdag 13 maart 2002 10:31 schreef jorentref het volgende:
zodoende moet je helemaal naar de bovenste plank toe om bij de Hk te komen, en dat duurt altijd effe.
Schitterend stukje :P

En als je het echt zo vresenlijk vind kan je tot die tijd op FOK! rondhangen om je onzin kwijt te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:31 schreef jorentref het volgende:
want moet je ook nog op het aanrecht klimmen ;)
Maar dat is wel in de wetenschap dat je harder groeit (en er dus eerder bij kan) als je veel chocolade eet. En dus ga je omdat je geen geld hebt (interesse in computers), chocolade jatten in de winkel (tech-fora volspammen). En of je daar dan weer blij mee bent? Ik denk dat als HK leesbaar is, veel mensen niet eens de moeite nemen om wanhopig snel in HK te komen.

Geheimzinnigheid (dus niet leesbaar) maakt desperate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Op woensdag 13 maart 2002 09:53 schreef Phruster het volgende:
Dat slaat dan ook weer nergens op :(

Maar aan de andere kant, je kan ze er ook niet meer zomaar uit gooien...

[off-topic]
Aarrggg, had ik nou maar een week eerder op register geklikt ;(
Ach wat maakt die ene week nou uit?
Who cares about the 120 days anyway? ;) 8-)

FF serieus nu: ergens ben ik het er wel mee eens, ik kan me voorstellen dat mensen nu niet zo makkelijk meer worden verleid om zogezegd nutteloze posts te maken in de techfora.

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 12:03 schreef Flashpoint het volgende:
FF serieus nu: ergens ben ik het er wel mee eens, ik kan me voorstellen dat mensen nu niet zo makkelijk meer worden verleid om zogezegd nutteloze posts te maken in de techfora.
Over die onzinnige posts, er kunnen ook meer waarschuwingen en bans gegeven worden, daar zijn ze hier toch al makkelijk me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, wat is er dan met de lurkers?

ik bedoel, ik post (nogal veel) in HK (nummer 3 op de lijst, zie ook sub :P ) en weet wel wat dingen van HTML, en sinds kort ook van Pascal.

Verder lurk ik veel in OCM, in W&G, P&W, SA, maar daar kan + wil ik nog niet veel meepraten, behalve zo eens mijn mening geven, omdat ik OF nooit echt een probleem heb, OF mijn niveau te laag is en ik dus die mensen nog niet kan helpen (veel het geval in OCM en P&W)

mijn verhouding tech-HK is dus weinig tech- veel HK, maar daaruit kan je niet afleiden dat ik alleen voor de HK kom.

In de HK is het niveau of het onderwerp geen probleem, daar kan ik altijd meepraten, en doe dat dus ook.

in sommige tech fora kan ik dat niet, ook al zou ik het willen.

zulke dingetjes kun je dus niet aflezen, en het is moeilijk te zeggen "post dan maar niet in de HK om je verhoudingen goed te houden" of "leer bij" oid...

lijkt me dus geen goed idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:15

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik post de laatste tijd ook minder in de techfora.. want mijn gedachte is dat ik alleen moet posten in de techfora als ik wat nuttigs toevoeg.

Mijn ratio zal vast zo scheef als een hoepel zijn.. ;) maar dat komt daardoor.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 11:26
Op woensdag 13 maart 2002 16:03 schreef Type het volgende:

ik bedoel, ik post (nogal veel) in HK (nummer 3 op de lijst, zie ook sub :P ) en weet wel wat dingen van HTML, en sinds kort ook van Pascal.

Verder lurk ik veel in OCM, in W&G, P&W, SA, maar daar kan + wil ik nog niet veel meepraten, behalve zo eens mijn mening geven, omdat ik OF nooit echt een probleem heb, OF mijn niveau te laag is en ik dus die mensen nog niet kan helpen (veel het geval in OCM en P&W)

mijn verhouding tech-HK is dus weinig tech- veel HK, maar daaruit kan je niet afleiden dat ik alleen voor de HK kom.

In de HK is het niveau of het onderwerp geen probleem, daar kan ik altijd meepraten, en doe dat dus ook.

zulke dingetjes kun je dus niet aflezen, en het is moeilijk te zeggen "post dan maar niet in de HK om je verhoudingen goed te houden" of "leer bij" oid...

Tsja... Zouden ze niet ook een minimum van pagevieuws moeten instellen?

Nouja, zo blijf je bezig :o

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 10:23 schreef Walhalla het volgende:
Wat ik nu niet snap aan jullie strategie is het verbergen van HK en vervolgens verbaasd zijn dat mensen er bijzonder graag in willen kijken. Ken jij niet nog van vroeger dat als je moeder zei dat je niet in het kastje mocht kijken, dat je er dan per se in wilde kijken, omdat er vast iets geweldigs moest liggen. Als iets verborgen wordt gehouden, wekt dat extreme belanstelling. Als je het dan eenmaal hebt gezien, ben je zwaar teleurgesteld en zie je dat het helemaal niet zo fantastisch is.
Wat ik dus veel logischer zou vinden, is het openstellen wat leesrechten betreft van HK voor iedereen. De eisen van 6 maanden en 150 tech-posts geldt dan om er te mogen reageren. Op dat moment heerst er geen idee meer dat HK een Walhalla (:)) is, waar je echt MOET komen. Je ziet op dat moment al direct dat het niet veel voorstelt en dan wordt het veel minder een doel om die 150 tech-posts te halen. Dit zorgt dus weer voor minder loze reacties in de tech-fora. Als je de keuze hebt tussen HK en Fok-forum, kies je voor Fok-forum als je niet in computers geinteresseerd bent (lijkt mij zo). :o

Wilde ik eens effe kwijt. Misschien dat meer mensen het met me eens zijn. :
Ben het met je eens voor wat betreft het nieuwsgierigheid opwekken. Helaas komt er dan ook een "maar"
Wanneer er direkt inzage is in de HK is met bijbehorende flauwekul (val niet over het woord) geeft dat een beeld van GoT in zijn totaal.
Ik voorzie een kans dat het onderscheid tussen het extraatje waarvoor de HK is bedoeld (naast het tech-deel af en toe even gewoon flauw kletsen) tot een vanzelfsprekendheid in gedrag/taalgebruik KAN gaan leiden die dan weer terugkomt in de tech-posts. Of er komt een verregaande overlapping tussen SG en andere general chat forums met HK.

De akties die tot nu toe zijn uitgezet; verhoging van HK limiet in tijd; alsmede het aanstellen van benoemde regulars, is een start met bestrijding van de aanwas van grote groepen geregistreerde GoT-ters die de doelgroep van dit forum verkeerd inschatten.

OF de HK een doel op zich is durf ik niet in te schatten, maar wanneer je je zo weinig verdiept in waar een forum voor staat bij aanmelding: "GoT voor de gevorderde PC gebruiker", is de kans niet geheel ondenkbaar dat het een doel kan zijn/worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, wat dat betreft een voordeel als newbies de faq niet lezen, dan weten ze ook niets van de HK, en gaan ze ook niet spammen om daar te komen... (ik spreek uit ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 16:03 schreef Type het volgende:

Ik lurk idd ook veel :) En heb niet de behoefde om te posten als ik toch niks zinnigs kan zeggen. Beter geen post dan een slechte op je ratio op te krikken :{

Vaak lees ik ook oude topics die ik gevonden heb met de search *D Dus daarop reageren is al helemaal fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 07:51

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ff mijn mening:

ik ben ook wel te vinden in de HK, omdat ik de humor wel kan waarderen evenals het advies dat ik krijg in de tech fora. de meeste mensen kunnen de huiskamer ook goed gescheiden houden van de tech fora...
Als je de HK niet leuk vindt, ga er dan niet heen...
Zolang de HK-posters hun onzin daar houden is er niets aan de hand vind ik...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Even terugkomend op het begin, het instellen van een ratio is zo ongeveer het stomste wat je kan doen (en wat er gedaan is :X ;)).

Daarmee verplicht je HK gebruikers om 'tech' te posten. En dan maar gewoon wat blaten.

Niemand hoeft dus bang te zijn dat er bepaalde ratio's zijn of worden bijgehouden. Sterker nog, ik denk dat bepaalde problemen met 'duffe' posts er zijn omdat die mensen denken dat ze ook in tech moeten gaan posten...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1