[NOKIA]3410 3510 7210

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 348 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ik wacht nog wel even op de 7650, alleen wordt ie zooooooooooooooooooooooooooooooooo duur.... :(

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:33
ik twijfel nog tussen de 7210 en de 7650
ik MOET echt een kleurenschermpie hebben
gelukkig loopt in juni mijn abbo af dus dan kan ik mooi op zoek naar een nieuw phonetje :)

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:07 schreef PWA het volgende:
NOKIA is gek geworden!! Er komt weer een nieuwe zwerm met nieuwe phone's hierheen...
Ik weet niet precies meer waar ik het gelezen had, maar nokia had 20 nieuwe modellen voor 2002 ingepland. Dit is dus pas de tweede partij. 1e was geloof ik 8310 en 6510. Wordt nog een leuk jaartje :)

Verwijderd

De 7210 ziet er weer is uit alsof je die knopjes haast niet kan indrukken.. hmzz :( Ikzelf wil nog gaan voor de 8310, maar heeft iemand enig idee hoeveel die kost als prepay?!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 15 april 2002 21:22 schreef smiley het volgende:

[..]

Ik weet niet precies meer waar ik het gelezen had, maar nokia had 20 nieuwe modellen voor 2002 ingepland. Dit is dus pas de tweede partij. 1e was geloof ik 8310 en 6510. Wordt nog een leuk jaartje :)
De 8310 is al in oktober 2001 uitgekomen, en aangekondigd op Cebit in maart.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 00:24 schreef Helsie het volgende:
Maar alles goed en wel met die designs: stel ik wil de functie van een 6210 dat ik aan 1 naam meerdere nummers toe kan wijzen (en email adressen). Welke kan ik dan nog meer nemen (of verwachten)? Ik vind dat namelijk een absolute must als je niet steeds 5x dezelfde naam onder elkaar wilt hebben (vast bij ouders, vast op kamers, gsm, evt fax nummer waar je ook vanaf gebeld kunt worden, etc)...
Mijn 3330 vind ik qua design heel erg voldoen aan wat ik zoek (eigenlijk een beetje té. 5110 maar dan platter zou nog het beste zijn), maar qua functies is ie echt voor de kids van 14... ;(
ik weet van de Ericsson T65 dat deze deze functie heeft.
- huistelefoon
- werk telefoon
- mobiele telefoon
- email adres
en volgens mij nog wat allemaal in 1 keer op te vragen

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
waarom maakt nokia nou geen low budget phone met java EN gprs. als ik die specs zo vergelijk heeft de 3410 wel java (en wap) maar slechts over gsm en de 3510 alleen wap maar wel over gprs?
|:(

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Op maandag 15 april 2002 23:40 schreef Genoil het volgende:
waarom maakt nokia nou geen low budget phone met java EN gprs. als ik die specs zo vergelijk heeft de 3410 wel java (en wap) maar slechts over gsm en de 3510 alleen wap maar wel over gprs?
|:(
3410 heeft geen gprs en de 3510 wel. Ze hebben alleen beiden geen infrarood. En ze hebben van die polyphonic tones. En gebruiken Wap 1.2.1.

In het krantje van The Phine house stond er al mee geadverteerd. Weet niet of ze hem ook al hebben 3410 en 3510.

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12 07:32

JnX

Aangezien mijn topic werd dicht geflikkerd ( [topic=498274/1/50] ) ga ik hier maar verder. Weet iemand hier of ik de nokia 3410 al ergens kan kopen?

Verwijderd

De 3410 en de 3510 zijn vanaf Juni (volgens Nokia maar die zitten er ook wel eens naast) leverbaar. Ik wil wel opmerken dat ik het jammer vind dat je voor ieder type telefoon een andere carkit heeft. Zo past de 3510 niet in de carkit van de 8310 en de 6510 :'( .

Heb trouwens een review gevonden van de 3510.
http://www.gsmtest.nl/reviews/nokia/3510/3510review.htm

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12 12:22
Ik vind de telefoon wel mooi.

Word er wel gek van. bij nokia verwaal je gewoon tussen alle telefoons.. en allemaal kunnen ze weer iets anders.. wat moet je kiezen als ze elke maand met iets compleet anders komen..

kijk bijv naar de serie van de 8000 foons.. 8210,8510 8850 enz..

Ik verdwaal erdoor

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
de nokia 6510 doet t hem hoor :p

Verwijderd

Ik ga als me abbo afloopt in juli/augustus een 3510 nemen vind het wel een goede foon voor weinig geld.

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 06:22
Is er iemand in het bezit van de Nokia 3510.
Als het goed is zou ie deze week uitkomen, dus misschien heeft iemand hem al ...

Ik ben er wel benieuwd naar, omdat ik momenteel een ericsson R600 heb, die ik deze week nog kan omruilen naar een nokia 3510, wat me toch wel een mooi toestelletje lijkt, MMS service, gprs en polyfone geluiden.

wie heeft er dus al ervaringen mee ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• pvdlaan
heeft nog niemand ervaring met de 3510 ... :'(

Hij zou deze week uitgeleverd worden bijvoorbeeld bij de belcompany, dus hij moet al leverbaar zijn ...

Verwijderd

Ik heb de 3510 vandaag ff in mn handen gehad en wat mee gespeeld. Op zich wel lache dingetje, ik had ook niet verwacht dat die nieuwe beltonen zo mooi zouden klinken (toch wel iets beter dan de midi toontjes die ik mij herinner).

Ik denk dat ik er wel voor ga, mits hij een beetje stevig is (en niet kneedbaar zoals 33xx :y)).

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 18:03 schreef BeatWise het volgende:
Ik heb de 3510 vandaag ff in mn handen gehad en wat mee gespeeld. Op zich wel lache dingetje, ik had ook niet verwacht dat die nieuwe beltonen zo mooi zouden klinken (toch wel iets beter dan de midi toontjes die ik mij herinner).

Ik denk dat ik er wel voor ga, mits hij een beetje stevig is (en niet kneedbaar zoals 33xx :Y)).

Verwijderd

Hmm, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, 2 posts |:(.

Verwijderd

nokia is imo echt niet meer top in mobieltjes... wat sonyericsson doet vind ik veel beter eigenlijk.

Ik heb altijd nokia gehad maar stap nu over op sonyericsson omdat ik het een beetje op geldklopperij vind lijken maar goed :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 12 juni 2002 18:04 schreef BeatWise het volgende:
Hmm, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, 2 posts |:(.
3 :Y)
Op woensdag 12 juni 2002 18:05 schreef BzrK het volgende:
nokia is imo echt niet meer top in mobieltjes... wat sonyericsson doet vind ik veel beter eigenlijk.

Ik heb altijd nokia gehad maar stap nu over op sonyericsson omdat ik het een beetje op geldklopperij vind lijken maar goed :)
Helemaal mee eens! :) M'n afgelopen 4 telefoons waren allemaal Ericssons :) T20e, T65, T39m, nu T68i. Ze bevallen me allemaal 10x beter dan de Nokia's die ik ervoor had. En de reden dat ik zo snel upgrade is gewoon omdat (Sony)Ericsson van die onweerstaanbaar gave telefoons maakt :D :9

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 12 juni 2002 19:38 schreef ErectionJackson het volgende:

En de reden dat ik zo snel upgrade is gewoon omdat (Sony)Ericsson van die onweerstaanbaar gave telefoons maakt :D :9
jaja geef nou maar gewoon toe dat je ze niet meer terug kon vinden toen je ze ingeklapt had :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Ik hoop maar niet dat deze nieuwe toestellen ook als STOFZUIGER gaat werken.....;)
Check [topic=520865/1/25]

Mijn verhaal,

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die 7210 is zwaar :9~ die phone ga ik direct halen zodra die uit is, en dan in zwart *D

39

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 19:38 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

3 :Y)
[..]

Helemaal mee eens! :) M'n afgelopen 4 telefoons waren allemaal Ericssons :) T20e, T65, T39m, nu T68i. Ze bevallen me allemaal 10x beter dan de Nokia's die ik ervoor had. En de reden dat ik zo snel upgrade is gewoon omdat (Sony)Ericsson van die onweerstaanbaar gave telefoons maakt :D :9
jah ik wil ook een t68i maar eerst maar ff op geld w88 :)

• pvdlaan
Op woensdag 12 juni 2002 18:03 schreef BeatWise het volgende:

Ik denk dat ik er wel voor ga, mits hij een beetje stevig is (en niet kneedbaar zoals 33xx :Y) ).
Hij beviel je dus wel, viel je verder nog iets extra`s op, bv in het menu ofzo.
Hoe was de bediening verder, de stevigheid van bv de toetsen, ondersteund ie nou eigenlijk java of niet. (volgens mij heb ik het toch ergens zien staan hoor :? )

ben toch wel erg benieuwd, ga morgenavond maar ff kijken 8-) .

• The PyroPath
  • Laatst online: 11-12 21:41

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Naja de 3510 is weer net niets, ik wil ook MMSjes kunnen verzenden en niet alleen ontvangen, want dan heb je er nog geen ruk aan. verder heeft zn broertje de 3410 WEL java, en deze weer niet :? echt maf, kijk MMS kan ik nog overheen komen, maar dat zn broertje wel JAVA heeft, en deze niet vind ik wel erg mal. Maar als ie gratis is bij een abo verlenging van Ben regelmatig '99 dan moet ik er nog maar eens over nadenken, want ik heb toch wel behoefte aan een nieuwe foon, de huidige is aan barrels namelijk.

Breek je nek voorzichtig

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op woensdag 12 juni 2002 19:45 schreef chucky666 het volgende:

[..]

jaja geef nou maar gewoon toe dat je ze niet meer terug kon vinden toen je ze ingeklapt had :P
:'( MAMMIE :'(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-12 14:48
Ik moet een nieuwe telefoon (huidige stort bijna in van ellende, en langer dan 10 minuten bellen zit er niet in want dan is m'n (volle) accu weer leeg). Dus ik overweeg die 3510 (zit nog te twijfelen tussen de S45 (ik heb nu C35 van 2 jaar oud)). Hij heeft volgens mij wel infrarood (leuk voor m'n palm) en is net zo groot als m'n huidige foon (kleiner wil ik niet, want dan kan ik niet meer de nummers indrukken en raak ik em kwijt denk ik :P).
En MMS, java enzo interesseert me niet echt veel, alleen bellen (accu levensduur -> 3510 is lithium-ion, langer dan de 3410, korter dan de S45), sms'en (T9 zooi) en event. infrarood zooi voor m'n palm (weet ik nog niet zeker of dat kan, en of ik dat wil, maar goed nu heb ik het niet en nu ik toch een nieuwe koop moet dat er maar gelijk bij).

Daarvoor is zo'n 3510 toch wel geschikt?? volgens mij best goed foontje.. die S45 is namelijk minimaal 100 euro duurder.

• The PyroPath
  • Laatst online: 11-12 21:41

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb net de 3510 ind e winkel gezien, en ligt het aan mij of is dat ding gigantisch groot???

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

:9~:9~ ikke vin die Nokia 7210 echt geil, kmoet toch al een vervanger hebben van mijn 3210 dus ikke ga alvast sparen want dat ding zal best lekker prijzig zijn denk ik, oww ikke kan nie w88 tot ie uitkomt

• Martin Sturm
Op donderdag 13 juni 2002 15:39 schreef The_PyroPath het volgende:
Ik heb net de 3510 ind e winkel gezien, en ligt het aan mij of is dat ding gigantisch groot???
Volgens de Nokia site exact evengroot als m'n Siemens C35.. dat vind ik toch niet echt heel groot :Z

Ik moet niet zo'n telefoon waar je een vergrootglas nodig hebt om de toetsen te kunnen onderscheiden.. Hij heeft trouwens geen Infrarood.. beetje vreemd, want bij zo'n webwinkel stond dat dus gewoon wel vermeld bij de features :?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Jongens, geloof me nou, er is maar één coole Nokia telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.world-import.com/images/nokia-7110.jpg

;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand al een wat exactere datum wanneer die 7210 uitkomt? want met die term derde kwartaal dit jaar is ook niet echt heel erg precies :)

39

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Het zijn best leuke dingen, voor mensen in een leeftijdscategorie tot 18 jaar, denk ik.

Ik heb nu net een 6310i, en ik ben er zwaar blij mee. Mooi, funcitioneel, alles doet wat het moet doen.

Zo'n spelo, duplo, kleurtjesding is gewoon vies, en ik zou'm niet hoeven hebben echt niet.

Zeg nou zelf, je neemt jezelf toch niet serieus met zoiets? Je betaalt alleen maar voor de functionele covers :? , polyfone beltonen, logo's, Picture editor, games, club nokia en MMS. Een Cam in je phone? |:(

Euhm.. ik vind dat een telefoon is om mee te bellen, SMS'en en modemen.

Al die overige spelozooi doe ik wel met mijn gameboy 8-)

• Martin Sturm
Op vrijdag 14 juni 2002 13:54 schreef Skate2000 het volgende:
Het zijn best leuke dingen, voor mensen in een leeftijdscategorie tot 18 jaar, denk ik.

Ik heb nu net een 6310i, en ik ben er zwaar blij mee. Mooi, funcitioneel, alles doet wat het moet doen.

Zo'n spelo, duplo, kleurtjesding is gewoon vies, en ik zou'm niet hoeven hebben echt niet.

Zeg nou zelf, je neemt jezelf toch niet serieus met zoiets? Je betaalt alleen maar voor de functionele covers :? , polyfone beltonen, logo's, Picture editor, games, club nokia en MMS. Een Cam in je phone? |:(

Euhm.. ik vind dat een telefoon is om mee te bellen, SMS'en en modemen.

Al die overige spelozooi doe ik wel met mijn gameboy 8-)
6310 is 500 euro ofzo. Ik ben ouder dan 18 maar wel student, dan is 500 euro toch wel een beetje prijzig. Ik vind 300 euro al veel eigenlijk. En zoals je zegt, ik gebruik zo'n ding voor te bellen en niet omdat ik een zeker imago wil creeeren (als je dat met behulp van je telefoon moet doen vind ik je een beetje kansloos eerlijk gezegd). Dus het enige wat ik van belang vind is dat een telefoon niet te groot is (ong. evengroot als een C35) beetje normaal eruit ziet en fatsoenlijk belt (met name accu-levensduur vind ik wel van belang). En de frontjes en polyfone beltonen interesseren me niet echt veel. Ok, je kunt zeggen 'koop een 3310 (ofzo)' maar dat wil ik dus niet, omdat je die al zo veel ziet en hij heeft een nimh accu (ik wil koste wat kost nu een li-ion accu). Om dezelfde reden koop ik ook geen C45.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op vrijdag 14 juni 2002 15:07 schreef Martin Sturm het volgende:

[..]

ik gebruik zo'n ding voor te bellen en niet omdat ik een zeker imago wil creeeren (als je dat met behulp van je telefoon moet doen vind ik je een beetje kansloos eerlijk gezegd).
Ok, je kunt zeggen 'koop een 3310 (ofzo)' maar dat wil ik dus niet, omdat je die al zo veel ziet.
:? ;)

De 7210 zal de enige zijn die echt degelijke functies te bieden heeft, maar ten eerste komt Nokia er weer eens veel te laat mee en ten tweede zal de software wel weer om te huilen zijn. Maar goed, ik ben blij met m'n nieuwe phone waar ik lekker een tijdje mee vooruit kan :)

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

ik vind nokia eigenlijk steeds lelijker worden...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• pvdlaan
is er al iemand met wat meer ervaring
betreffende de 3510, zou dat graag willen horen ... 8-)

Verwijderd

Op zich is de 3510 best een geinig toestelletje.. Ik heb dat ding met m'n contractverlenging aangeschaft als reservetoestel. Het is een vrij standaard toestel. GPRS is welliswaar aanwezig, maar alleen om te wappen.
De polyfone beltoontjes zijn leuk maar er is naar mijn weten nog geen site waar je van die leuke toontjes kan downloaden (Pjotr hengelt naar suggesties.. :) )
Het toestel is het best te vergelijken met de 3330, iets meer geheugen, een redelijke kalenderfunctie, kinderachtige maar geinige spelletjes (een soort mariokart variant, spacecombat, flipperen, een soort dance spelletje (ram op uw toesten en volg de vierkantjes) en 5 op een rij..) Het is geen topper..., maar imho leuk als reservetoestel, dan wel simpel toestelletje voor als je alleen wil telefoneren. Ik hou gewoon mijn t39 als hoofdtoestel en gebruik deze voor uitgaan, concerten e.d.
Bij een nieuw toestel opteer ik voor de p800 van SonyEricsson.. Ericsson heeft toch wel een slagje voor op Nokia IMHO..

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb nu de Nokia 3410, op zich is het verschil met de 3330 niet zo groot qua funcitonaliteit, alleen de menu's zijn wat anders. En je hebt ritmisch knipperen voor bij je beltoon 8-)

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:03
Op donderdag 13 juni 2002 20:47 schreef kamstra het volgende:
Jongens, geloof me nou, er is maar één coole Nokia telefoon:

[afbeelding]

;)
Yeah right, problemen met de software, problemen met de microfoon, problemen met het "schietklepje" maar verder was eht een fijne telefoon, nee dan liever een 6150 dan een 7110. Na m'n 6150 heb ik ook een 7110 gekocht, die had veel problemen, ook na reparatie en ben toen gauw overgestapt naar de 6210 (en nu naar 6310)

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-12 20:37
Op vrijdag 14 juni 2002 12:17 schreef Homedisc het volgende:
Weet iemand al een wat exactere datum wanneer die 7210 uitkomt? want met die term derde kwartaal dit jaar is ook niet echt heel erg precies :)
Ik ben laatst naar de Nokia Academy geweest en daar vertelde
ze dat het toestel eind juli uitkomt. Nokia kennende moet je
er nog twee maanden bij tellen :)
Er komen trouwens nog meer toestellen uit zoals de 9210i,
7650, 8910 en de 6610. Ik heb ze allemaal in mn handen gehad
en het zijn geen mobieltjes meer! Tis niet normaal wat ze
tegenwoordig allemaal op die dingen zetten.
De 6610 wordt trouwens een tri-band toestel en is de
opvolger van de 6510. De 8910 is de opvolger van de 8850 en
is helemaal van titanium gemaakt. Erg vet maar schrikbarend
duur.

Voor meer info natuurlijk Http://www.nokia.nl :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 10:08 schreef ThaBuz het volgende:Tis niet normaal wat ze
Dat is het dus wel. Kleurenschermen, triband, bluetooth, mms, word een beetje een standaard op high end telefoontjes. Nokia was (is) er alleen nogal laat mee.

Memorycard slots, camera's en touchscreens, dat is niet meer normaal voor een telefoon.

Maar wel heel geil voor een pda/telefoon combinatie :9~

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op dinsdag 18 juni 2002 10:08 schreef ThaBuz het volgende:

[..]

Ik ben laatst naar de Nokia Academy geweest en daar vertelde
ze dat het toestel eind juli uitkomt. Nokia kennende moet je
er nog twee maanden bij tellen :)
Er komen trouwens nog meer toestellen uit zoals de 9210i,
7650, 8910 en de 6610. Ik heb ze allemaal in mn handen gehad
en het zijn geen mobieltjes meer! Tis niet normaal wat ze
De 6610 wordt trouwens een tri-band toestel en is de
opvolger van de 6510. De 8910 is de opvolger van de 8850 en
is helemaal van titanium gemaakt. Erg vet maar schrikbarend
duur.
Het is voor Nokia alleen zo jammer dat ze er allemaal zo laat mee komen. Ze huppelen maar een beetje achter de concurrentie aan en proberen met vage designs de markt voor zich te winnen. Laten ze maar eens leren dat kwaliteit belangrijk is :)

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-12 20:37
Op dinsdag 18 juni 2002 12:17 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Het is voor Nokia alleen zo jammer dat ze er allemaal zo laat mee komen. Ze huppelen maar een beetje achter de concurrentie aan en proberen met vage designs de markt voor zich te winnen. Laten ze maar eens leren dat kwaliteit belangrijk is :)
True, true :)

Verwijderd

Ik neem mijn ligt positieve indruk van dit standaard (3510) toestel weer terug.. Er zitten (uiteraard want Nokia..) weer een aantal kleine maar irritante software bugjes in.. (bvb. Telefoonnummers worden constant als onbekende nummers opgeslagen in je telefoonlijst)en dus ga ik ff kijken of ze hem gaan ruilen.. Dan maar wat geld dokken.

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-12 02:33
heeft iemand die Nokia 3510 nu al :? Ik heb (nog) een R600 en ik denk dat ie die ga ruilen voor een 3510 (mits die ook een beetje goed is)..

Beeld?
Geluid?
Bediening (toetsjes enzo)?

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Op dinsdag 18 juni 2002 12:17 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

En dan vind ik die reclames van "one day you'll be able to send en receive music..." zo smerig sneaky.
Eigenlijk erg achterlopen met techniek, maar met zo'n campagne naar het publiek suggereren dat je juist voorloopt

Ik vind de 7210 er trouwens wel mooi uitzien, en tegen die tijd was ik toch van plan een nieuwe te halen. Zal alleen wel erg duur zijn, dat is dan weer minder prettig.
Ik hoop trouwens dat ik het nog zo lang red, want mij Siemens M35 is ineens gestorven door overmatige alcoholconsumptie. Ik hoop dat-ie het weer doet als-ie droog is.

Verwijderd

Ik wild deze week een 3410 gaan halen zijn er al mensen die hem hebben ? zo ja wat zijn de ervaringen ?

Verwijderd

Ik heb de Nokia 3410 sinds gisteren. Echt een leuk toestelletje, je kunt hem echt helemaal aanpassen aan je wensen, internetten, nieuwe Java (J2ME) spelletjes & programma's downloaden, er zit een bewerkingsprogramma'tje op zodat je zelf je plaatjes kan bewerken op je telefoon. Hehe, teveel functies om op te noemen. Vooral de 3D api rulez B-)

Ben nu bezig m'n eigen Java-spelletjes te maken.
Oja, tip voor de eigenaren van de Java-enabled telefoontjes:
Bezoek 's http://www.midlets.org

Dit is 'm:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/anauta/thalx/pictures/nokia3410/nokia3410.jpg
Eigen logo'tje + m'n naam*D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/anauta/thalx/pictures/nokia3410/nokia3410b.jpg
Leuk java-spelletje: Munkiki's castles (3d!!!)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/anauta/thalx/pictures/nokia3410/nokia3410c.jpg

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:59 schreef anauta het volgende:
Ik heb de Nokia 3410 sinds gisteren. Echt een leuk toestelletje, je kunt hem echt helemaal aanpassen aan je wensen, internetten, nieuwe Java (J2ME) spelletjes & programma's downloaden, er zit een bewerkingsprogramma'tje op zodat je zelf je plaatjes kan bewerken op je telefoon. Hehe, teveel functies om op te noemen. Vooral de 3D api rulez B-)

Ben nu bezig m'n eigen Java-spelletjes te maken.
Oja, tip voor de eigenaren van de Java-enabled telefoontjes:
Bezoek 's http://www.midlets.org

Dit is 'm:
[afbeelding]
Eigen logo'tje + m'n naam*D
[afbeelding]
Leuk java-spelletje: Munkiki's castles (3d!!!)
[afbeelding]
Hoe heb je je eigen logo erop gezet want ik heb gelezen dat je geen datakabel kunt gebruiken op de 3410

Verwijderd

Dat eigen logo = simpel truukje

Je stuurt jezelf via internet het logo dat je wilt,
dat sla je op. Dan stel je je screensaver in, als screensaver selecteer je dat plaatje, en de Screesaver-Timeout zet je op 5 sec.
Dan heb ik daaronder m'n naam gezet, door het profiel mijn naam te geven......simpel.

Kan er geen datakabel op m'n nokia3410??? :'(

Verwijderd

Hoe is die 3410 is het de 169 euro waard ?

is het een fijn telefoontje of raden jullie mij een ander aan voor de zelfde prijs

want ik moet een andere hebben mijn panasonic gd92 heeft het na 17 maanden begeven

kortom wie heeft hem of wie heeft er ervaring mee ?

Verwijderd

Ik vind die 3410 zo plastic glimmen en hij lijkt zo groot en zwaar, zelfs naast de 3310. En ik vind die knopjes raar, het lijkt bijna geen telefoon meer. Maar goed, dat is mijn idee ervan...

Verwijderd

Net vandaag de 3410 binnen moet zeggen ben er erg tevreden over.
Die toetsen vallen erg mee ben er nu al aan gewend en qua gewicht en formaat is ie lichter en kleiner dan de 3310.
Dat java spelletje is erg leuk trouwens.

Kan hem wel aanraden ik vind het een goede telefoon.

Verwijderd

Ik zal ook ff mijn ervaringen (ok, heb hem nu pas 3 dagen) vertellen:

Ik heb sinds de aankoop nog geen spijt gehad van die 169 euro die ik ervoor moest neerleggen. Ik heb hem in combinatie met een O2 prepaid waarmee ik ook erg tevreden ben. De telefoon ziet er anders uit dan de rest van de nokialijn. Het heeft in de verte wel een beetje weg van de 3310/3330 maar gelukkig niet teveel zodat het toch weer iets origineels is. De knoppen lijken vaak en plasticachtig maar voelen goed aan en zijn gemakkelijk in gebruik. Veel leuke & handige functies die ook al op de 3330 zaten, met als extra nog extra Java spelletjes die je kunt downloaden en een tekenprogramma.
Het beeldscherm is goed leesbaar en eigenlijk alle mogelijke dingen kun je wel naar eigen wens aanpassen.
Wat wel opvalt is dat het toestel vergeleken met andere net uitgekomen toestellen erg groot is, maar dat vindt ik alleen maar een goed punt, aangezien er tenminste nog normale grote knoppen opzitten en een normaal leesbaar scherm, wat bij de vele kleinere toestellen vaak wel een minpunt is. Ik vindt het een goede aanvulling op de reeks Nokia's.
Helaas zijn er nog maar weinig accesoires te krijgen, ik ben nog steeds op zoek naar frontjes & een datakabel van een paar tientjes.

Iemand die het trouwens al gelukt is om Java-spelletjes te downloaden via O2? lukt me niet echt, zal wel iets verkeerd doen }:0

• Falconey
  • Laatst online: 18-12 17:51
Jippie, kheb sinds maandag de 3510, leuk dingetje, erg makkelijk. En ik heb nog geen "bugs" mogen vernemen.

Alleen: Waar krijg ik nou van die verrekte ringtones...

Kan ik op de 3510 dezelfde kabel als op de 33xx gebruiken??

Ik heb hiervoor iets meer dan 2 jaar een 7110 gehad, ik vond het maar kut hoor, zo'n klepje, wel cool dat je die zo kunt laten "schieten", IR was ook wel handig...

Verwijderd

Al iemand de 7210 gekocht? Zag hem vanmiddag bij de Mediamarkt liggen en zit er zwaar over te denken om hem te halen.

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 19:38
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:41:
Al iemand de 7210 gekocht? Zag hem vanmiddag bij de Mediamarkt liggen en zit er zwaar over te denken om hem te halen.
Voor hoeveel? Hier in België is ie nog nergens te verkrijgen.
Ga wachten tot de 6610 uitkomt.
6610 en 7210 zijn identiek (dacht ik) zoals de 8310 en 6510 op hun uiterlijk na.
De goedkoopste tussen de 6610 en 7210 neem ik dan.
Er zijn ook bijna nergens reviews van te vinden. Ik zou wel eens het verschil in schermpje willen zien tussen de t68i en de 7210.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:41:
WAT!? welke mediamarkt? damn die phone wil ik echt heel graag hebben! voor hoe duur stond hij daar?

39

Verwijderd

Ik ben net bij de Mediamarkt in Rotterdam Alexander geweest. Geen idee wat ie koste, zal morgen nog wel een keer kijken of halen ;)

• Gizmoke
halen, halen :p en post dan wat pics _/-\o_

• PWA
  • Niet online
Gizmoke schreef op 04 september 2002 @ 15:50:
[...]

Voor hoeveel? Hier in België is ie nog nergens te verkrijgen.
Ga wachten tot de 6610 uitkomt.
6610 en 7210 zijn identiek (dacht ik) zoals de 8310 en 6510 op hun uiterlijk na.
De goedkoopste tussen de 6610 en 7210 neem ik dan.
Er zijn ook bijna nergens reviews van te vinden. Ik zou wel eens het verschil in schermpje willen zien tussen de t68i en de 7210.
6610 vs. 7210 is totaal ander display!!
net als de 8310 vs. 6510...

Verwijderd

ffies gegoogled :)

Afbeeldingslocatie: http://www.microjava.com/_media/20020411/7210_1.gifAfbeeldingslocatie: http://www.microjava.com/_media/20020411/7210_2.gif

• Gizmoke
Mail van nokia zelf

Geachte heer,

Bedankt voor uw interesse in onze Nokia producten .

De nokia 7210 en 6610 hebben beiden een kleurenscherm met hoge resolutie,
wallpaper over het volledige scherm met een resolutie van 128 x 128 pixels en
4096 kleuren..
Buiten het uiterlijk en enkele functies zoals thermometer zijn deze toestellen
identiek.

Indien u nog vragen heeft kunt u ons steeds vrijblijvend contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Van Biesen Miranda
Nokia Service Professional
Club Nokia Careline.
Belgium:0800/96576
Nederland:0800/022.48.98.

Kijk maar op
http://www.nokia.be/6610/nl/faq_general.html voor de 6610
en
http://www.nokia.be/7210/nl/faq.html voor de 7210
daar staat toch 2x dit
Het kleurenscherm met hoge resolutie ondersteunt 4096 kleuren binnen 128x128 pixels.

Verwijderd

Ben ff bij de mediamarkt in groningen gaan kijken daar hebben ze de 7210 liggen alleen 1 nadeel hij kost zonder abbo 1299 euro !!!!
Voor dat geld koop je een ericsson T68i en een Samsung T100 das toch niet meer normaal zeg, voor dat geld haal ik ook een 100hz breedbeeld+ DTS thuisbioscoop.
Je bent gek als je de 7210 koopt .

• Gisae
  • Niet online
Welke zieke geest heeft die toetsen plaatsing verzonnen? Ik erger me er al aan dat de * en de # toets bij mijn MT50 zo klein zijn.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:39:
Ben ff bij de mediamarkt in groningen gaan kijken daar hebben ze de 7210 liggen alleen 1 nadeel hij kost zonder abbo 1299 euro !!!!
Voor dat geld koop je een ericsson T68i en een Samsung T100 das toch niet meer normaal zeg, voor dat geld haal ik ook een 100hz breedbeeld+ DTS thuisbioscoop.
Je bent gek als je de 7210 koopt .
Das wel erg veel
, hier http://www.handy.de/pages/shop/handys/pricelist.php? kost hij maar 549 euro en op www.gsmonline.be 650 euro :p

Verwijderd

Ben nog even bij de Mediamarkt in Rotterdam geweest. Ze hadden dus wel de dummies van de 7210 liggen maar hadden orginele nog niet op voorraad, maar ze verwachten ze zeer binnenkort.

Ik heb me trouwens ingeschreven op een site voor een 7210. Nog ff wachten dus.

Verwijderd

Weet er al iemand meer over wanneer de 7210 nou uitkomt?

Ik heb me namelijk ook ingeschreven voor die telefoon, en zit nu vol ongeduld te wachten tot hij eindelijk leverbeear is.

• Gizmoke
Effe de prijzen van de nieuwe nokia's, ik betwijfel wel of deze al vast staan.

gsmonline

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Iemand enige idee wanneer de 7210 uit is, wil die namelijk nemen met een verlening van mijn abo :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38
B0MBACI schreef op 24 september 2002 @ 19:41:
Iemand enige idee wanneer de 7210 uit is, wil die namelijk nemen met een verlening van mijn abo :)
derde week oktober, zegt Nokia Nederland

no comment

Verwijderd

iemand interesse in een nokia 8850 . . . 1.5j oud. prima staat.
kan op elk netwerk gebruikt worden. met originele doos, boekje, oplader, en alles wat er normaal bij hoort als je dat ding in de winkel koopt!
altijd top behandeld! (wat wil je ook met zo eentje )

ralph_lifshitz@hotmail.com

wat kan je voor zo'n super telefoon vragen? stuur mij eens wat idee's aub!

rede verkoop is aankoop 7210!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:07:
iemand interesse in een nokia 8850 . . . 1.5j oud. prima staat.
kan op elk netwerk gebruikt worden. met originele doos, boekje, oplader, en alles wat er normaal bij hoort als je dat ding in de winkel koopt!
altijd top behandeld! (wat wil je ook met zo eentje )

ralph_lifshitz@hotmail.com

wat kan je voor zo'n super telefoon vragen? stuur mij eens wat idee's aub!

rede verkoop is aankoop 7210!
Voor verkoop moet je op de t.net -> V&A zijn.

Damn wat duurt wachten altijd lang :D, die 7210 wil ik echt graag hebben :)
Past mooi in mijn collectie phones: nokia 8850, 8310, 6310i, Motorola v70 *D

39

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:07:wat kan je voor zo'n super telefoon vragen? stuur mij eens wat idee's aub!
Daar hebben we dit topic voor: Het algemene "hoeveel is deze GSM nog waard topic" :)

Verwijderd

ja sorry... ontdekte hem net!
toen ik dit poste stond hij niet in het lijstje!

schrappen die handel dus!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:44
ik heb net bij nokia een 7210 mobile handset simulator gedownload... kun je ff de 7210 ruwweg uittesten..
het is wel een vet phonetje; maar 1 nadeel, geen calling faces, dat had ik toch wel graag gezien...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

kan 'm daar niet vinden...
heb jij soms de link aub!

edit heb 'm al op dat forum!?

edit 2 vind 'm niet echt super van menu's en opties die gsm...
als dat al is wat ie kan... blijf ik best bij m'n 8850

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

Nokia Simulator Application 2.0 ??

staat niet bij dat de 7210 erin zit, wel 7110
maar ik dl hem ff

wat is anders url van die 7210 simulator ?

Verwijderd

http://www.forum.nokia.co...9,,00.html?fsrParam=2%2D0
hier zie je'm toch staan...
Nokia 7210 Mobile Handset Simulator (MMS/WAP Edition), beta 0.23
File name: 7210_simulator_b0_2_3.zip

• FMFREAK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05-2023
Kun je met de datakabel voor de 3410 ook internetten i.c.m. een laptop en de GSM of is die alleen voor logo's enz.

Soms zit het mee, vaak zit het tegen

• Phusebox
7210 komt in week 43/44

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

zag bij belcompany bij de telefoons de 7210 liggen (die demo dinge aan een snoertje)
geen id of dat betekend dat ie ook al te koop is, lijkt me wel toch ??

bij de winkel waar ik werk (electronica, ook gms's) ligt ie iig nog niet, maar zal eens vragen

als iemand um al heeft, wat zijn de ervaringen ?

• Phusebox
nee bij belcompany e.d. ligt alleen de dummy... hij is nog niet uit...

• _Richie_
  • Niet online
Ben vandaag in de nokia store in Maastricht geweest en de medewerker daar vertelde me ook dat de 7210 in week 43 uitkomt.

• Phusebox
7210 schijnt aan het einde van deze week al leverbaar te worden
als iemand hem ergens spot... let me know?

• doubleduh
  • Niet online
en (bijna) al die nieuwe nokia's hebben g1-1s een normale pop3/smtp email-client... of bluetooth... of wap2.0... neh ik blijf nog wel ff bij me Sony Ericsson T68i :P

Verwijderd

waar kan je al die nokia 7210 kopen in belgie of nederland?
heeft iemand 'm nu al?

• Gizmoke
Heb op meerdere sites al gezien dat ze de 7210 al verkopen.

• Hoyden
  • Laatst online: 21:55
sites zeggen niet zoveel
hij staat al wel 2 maand op sommige sites

ik denk zelf november dat ie uitkomt

Verwijderd

ja idd sites staat wel dit en dat
vandaag contact gezocht met firma's die op pricewatch staan. over een 3tal weken komt hij.
of overmorgen de geïmporteerde maar die is duurder

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zijn er al winkels waar ze de Nokia 7210 verkopen? want ik wil dat ding zo graag hebben en moet toch een nieuw aboo hebben.

39

• Mask
  • Laatst online: 06-07-2020
Ik heb net een 7210 gekocht in Azie omdat ik hier nu woon. Het toestel is naar mijn weten nog niet in Europa verkrijgbaar. Een kleine opmerking over de keuze tussen "3 vage displays" is niet helemaal correct. Je kan kiezen tussen 3 verschillende covers ja, maar de wallpaper kan je compleet zelf instellen. Je kan zelfs je eigen 128x128 - 4096 kleuren images in jpg, png of bmp formaat uploaden en gebruiken als je wallpaper, zoals ik dat al heb gedaan.

Als iemand vragen heeft over het gebruik van de 7210, laat me dan maar weten zou ik zeggen! Mijn enige opmerking zover is dat ik alleen moet wennen aan de layout van de knopjes. Dat is even wat anders dan gewend, maar dat komt wel goed! Superstoere telefoon met erg veel leuke features! Vergelijkbaar met de 6610 maar dat gaat nog wel een paar maandjes duren hier in Azie.

Nog iets leuks: 6650 is op komst en die heeft camera maar is wel weer wat groter (ongeveer grootte van 6210).

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 14 maart 2002 @ 12:40:
Degene die deze toetsen layout bedacht heeft zou een schop onder z'n kont moeten krijgen:

[afbeelding]
Ik vind het 1 hartstikke mooi, origineel en 2 is het heel fijn om te smsen en handig in gebruik, het ziet er onhandig uit, maar ik vind het handig.

• -FoX-
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 14:54:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ErectionJackson schreef op 14 maart 2002 @ 12:40:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het 1 hartstikke mooi, origineel en 2 is het heel fijn om te smsen en handig in gebruik, het ziet er onhandig uit, maar ik vind het handig.
mmm, je reply't op een bericht dat bijna 1 jaar oud is 8)7

• @r!k
  • Laatst online: 16-12 14:06

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb hem gisteren gehaald, echt stoer toestel, die knoopen vallen hartstikke mee, niet zo onhandig als ik dacht hoewel de * en # toets dicht bij elkaar zitten. Moet nog effe een irda modle kopen en dan lekker met de pc gebruiken

[ Voor 1% gewijzigd door @r!k op 19-01-2003 19:49 . Reden: spelfout ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

IK ga een abonnementje nemen nu ik student ben.....
Ik kan kiezen uit 6100, 6610 of 7210
Vind 7210 wel leuk dingetje....apart design enso
Suggesties?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12 11:46

Ginz

Trek Superfly 5 powered

• Voglens mij was het niet nodig om zo`n topic zo`n grote schop te geven
• Dat kunnen wij niet beoordelen, hangt van jou smaak af
• Hebbie de FAQ als eens gelezen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Xandrios
  • Laatst online: 01:09
Jongens, dit is al een erg oud topic. Daarnaast zijn er veel recentere topics over deze telefoons, die evt. wel goed geschopt kunnen worden. (Mits het een zinnige aanvulling is) :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.