No production networks were harmed during this posting
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Zit dat schermpje niet tegen je hoofd aan geplakt na 40min bellen?! Ik vind zeker mooi!!Op dinsdag 12 maart 2002 19:09 schreef C.44 het volgende:
En toch heb ik momenteel meer met die 7650, telefoon heb ik normaal altijd bij me, en dan zo'n cam in je foon hebben wil gewoon zeggen dat je je cam ook altijd bij je hebt
Doet het nog steeds perfect hoor. Ik hoef niet elke 3 tot 6 maanden een andere telefoon.
Of ben ik nou wel erg ouderwets bezig?
Nope
Verwijderd
Gatver, wat een 3310 aftreksels
Wat hebben ze nou meer? Wap over GRPS, polyfone beltonen en MMS. Oja, en niet te vergeten functionele covers
Sorry hoor maar ik vind de 6510 een 8210 aftreksel.Op dinsdag 12 maart 2002 19:20 schreef tjetta het volgende:
Gatver, wat een 3310 aftreksels
Wat hebben ze nou meer? Wap over GRPS, polyfone beltonen en MMS. Oja, en niet te vergeten functionele coversPicture editor is btw wel handig, heeft 5510 ook (picture messages tekenen)
Arghh, wat moet ik me nu weer voorstelen bij een screensaver? Sinds wanneer is dat nodig op een lcd displayKey features: Games and application download via Java technology, WAP push, picture editor, 5 games, 3D screen saver
Nope
Niet, maar staat wel kewlOp dinsdag 12 maart 2002 19:36 schreef Bjorker het volgende:
Van de website:
[..]
Arghh, wat moet ik me nu weer voorstelen bij een screensaver? Sinds wanneer is dat nodig op een lcd display
And now the most interresting part of deze grot
En het gaat en koste van je gespreks en standby tijdOp dinsdag 12 maart 2002 19:53 schreef mr_fragle het volgende:
[..]
Niet, maar staat wel kewl
Enneh boeit jou dat ? Mij niet echt, screensavertje vind ik op zich ook beetje absurd, maar ben gewend om m'n 7110 dagelijks een uurtje te laden, dus dat zal met die 7650 niet anders worden, en dan boeit het vrij weinig of er een screensavertje loopt of niet. Stroom vreten doen die nokia's toch welOp dinsdag 12 maart 2002 20:06 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
En het gaat en koste van je gespreks en standby tijd
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Hij heeft wel vage nummertoetsjes.Op dinsdag 12 maart 2002 22:12 schreef harryslinger het volgende:
Ik was van plan om over te stappen naar ericsson of motorola, maar nu die 7210 ook tripple band is dan w8 ik nog wel even
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik zie bij de 7210 nergens Bluetooth staan
Van de Nokia site:
Ahum??Multimediaberichten (MMS, Multimedia Messaging Service) is ontwikkeld door Nokia
Naar mijn mening heeft Nokia zich het afgelopen jaar helemaal lopen verknoeien.. Maar goed, dat is mijn mening
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Nou, ik heb meer het idee dat dit Nokia's poging is om een beetje bij te kunnen blijven, want als je ziet waar SonyEricsson allemaal mee komt.. check http://www.sonyericsson.com/cebitOp woensdag 13 maart 2002 12:29 schreef xpnick het volgende:
ze gaan er hard tegen aan die jongens daar, ben benieuwd wat het antwoord van ericcson-sony zal zijnuit redelijk betrouwbare bronnen weet ik dat ze met een ontzettend nieuwe ontwikkeling en mooie toestellen zitten, en die zullen ze wel gaan presenteren binnekort??
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
5 minuten later was ie ook alweer verdwenen.
Kijgt ook erg leuke kleurtjes (vooral de Grey Green) zie hier:
http://www.nokia.nl/7210/demo/demo_nl.html
ik vind ze alle 3 lelijkOp woensdag 13 maart 2002 15:54 schreef Phreak het volgende:
Die 3410 heeft wel wat, 351 ook wel maar die 7210 vind ik gewoon ronduit lelijk.
ik ga daarom voor de 6510, die vind ik dan stukken mooier
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Das idd een mooi telefoontje.Op woensdag 13 maart 2002 16:10 schreef Matsie het volgende:
[..]
ik vind ze alle 3 lelijk
ik ga daarom voor de 6510, die vind ik dan stukken mooier
Heb zelf een 6210 die IMHO nog niet aan een vervanging toe is.
no comment
Als ik zelf nu een gsm zou moeten nemen, ga ik voor een Sony Ericsson! Goede garantie, technisch lopen ze ver vooruit op de andere merken, en leuke mooie modellen.
Verwijderd
Verwijderd
uhm nog nooit een nokia in je handen gehad zeker? Menu vind ik bij nokia toch echt wat fijner als bij ericsonOp donderdag 14 maart 2002 00:07 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik vind die toestellen niet mooi. Nokia is veel te trendgevoelig bezig. Het gaat telkens puur om het ontwerp, en niet de functionaliteit.
Als ik zelf nu een gsm zou moeten nemen, ga ik voor een Sony Ericsson! Goede garantie, technisch lopen ze ver vooruit op de andere merken, en leuke mooie modellen.
Ik heb hier de mijne in m'n handen maar krijg dat toch niet gevonden, kan iemand me misschien ff uitleggen hoe datOp dinsdag 12 maart 2002 19:20 schreef tjetta het volgende:
heeft 5510 ook (picture messages tekenen)
werkt?
Ik mis er trouwens ook een ringtone composer op, is ook wel jammer...
Tja, dat is persoonlijk, ik vind het menu van Ericsson weer fijnerOp donderdag 14 maart 2002 05:47 schreef SuB het volgende:
[..]
uhm nog nooit een nokia in je handen gehad zeker? Menu vind ik bij nokia toch echt wat fijner als bij ericson
Verwijderd
uhm nog nooit een SonyEricsson in je handen gehad zeker? Menu is toch wel ff net anders in vergelijking met het verleden.Op donderdag 14 maart 2002 05:47 schreef SuB het volgende:
[..]
uhm nog nooit een nokia in je handen gehad zeker? Menu vind ik bij nokia toch echt wat fijner als bij ericson
Maar ik neem het je niet kwalijk hoor. Er zijn wel meer runderen die 5 jaar geleden een T10 / T28 ofzo in hun handen hebben gehad, en daar nog steeds Ericsson op beoordelen. Om de een of andere reden doen ze dat omgekeerd niet bij Nokia, waar ze dan ook de 3210 zouden moeten bekijken (geen tril, LOL!).
?? Een 6510 heeft de functionaliteit van de 6210 in een jasje dat nog kleiner is dan de 8210. Das geen slap aftreksel, maar de ideale GSM!Op dinsdag 12 maart 2002 19:25 schreef PWA het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind de 6510 een 8210 aftreksel.
Ware het niet dat ie aan functionaliteit nog een heleboel te wensen overlaat. Die 6210 is qua functionaliteit ook een rampOp vrijdag 15 maart 2002 10:44 schreef Bigs het volgende:
[..]
?? Een 6510 heeft de functionaliteit van de 6210 in een jasje dat nog kleiner is dan de 8210. Das geen slap aftreksel, maar de ideale GSM!
Ik vind em wel origineel.Op donderdag 14 maart 2002 12:40 schreef ErectionJackson het volgende:
Degene die deze toetsen layout bedacht heeft zou een schop onder z'n kont moeten krijgen:
[afbeelding]
Jij verdient ook een schop onder je kont!Op vrijdag 15 maart 2002 11:04 schreef Heineken het volgende:
[..]
Ik vind em wel origineel.
die gaming covers voor de 3510 al gezien?
die zijn ook idioot
de 1, 2, 3 en 5-toetsen aan elkaar, als een soortvan gamepad-toets
zie http://www.nokia.nl/3510/demo/demo_nl.html
niet geschikt voor i-modeOp zondag 17 maart 2002 10:32 schreef Byzanthy het volgende:
Weet iemand of deze toestelletjes ook geschikt gaan worden voor I-mode want al ik me niet vergis komt KPN daar binnenkort al mee op de proppen. Ik heb in ieder geval gelezen dat er dan een aantal I-mode-compatible japanse toestelletjes op de markt gaan verschijnen
ik dacht zelfs dat Nokia helemaal niet aan de i-mode ging
Verwijderd
Waarschijnlijk betaal je je weer scheel voor de naam en het uiterlijk.Op zondag 17 maart 2002 12:35 schreef Remi het volgende:
Heeft iemand een idee wat deze mobieltjes gaan kosten?
In de parktijk kun je gewoon voor minder geld of even veel geld een telefoon kopen die meer kan dan een nokia en ook betrouwbaarder is dan een nokia.
Heb mijn contract bij debitel verlengd en gratis een carkit + inbouw gekregen. Mijn nokia kan nog wel een jaartje. Met deze productie kan ik al die toestellen toch niet bijhouden. Weet niet zo wie het zei, maar de functionaliteit wordt niet echt anders, uitsluitend het design...
Tjielp... een vogel.
Qua functies zijn het hele aardige telefoons. Ook de bediening zal wel fijn zijn (alhoewel ik meer van de sony/philips menu's houdt).
Maar de vormgeving van deze telefoons (ook de 8310) is wel zo goedkoop. Het lijken wel zuurstokken.
Veel vernieuwende functies voegen de 3410/3510 niet toe (ok alleen goedkope GPRS).
Ik hoop dat mensen eindelijk verstandig worden en voor een SonyEricsson of Siemens gaan. Veel meer functies,veel betere kwaliteit en IMHO ook mooier!
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ik las afgelopen week in de krant dat Nokia officieel heeft aangekondigd de I-mode over te slaan. Ze zullen zich concentreren op andere (ik weet niet meer welke). Op de vraag of het een klap zou zijn voor KPN zei KPN dat die andere toch ook een beetje met i-mode zou overeenkomen dus...dat maakt niet uit.Op zondag 17 maart 2002 10:32 schreef Byzanthy het volgende:
Weet iemand of deze toestelletjes ook geschikt gaan worden voor I-mode want al ik me niet vergis komt KPN daar binnenkort al mee op de proppen. Ik heb in ieder geval gelezen dat er dan een aantal I-mode-compatible japanse toestelletjes op de markt gaan verschijnen
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wat is daar zo ramp van? Is mis er weinig functionaliteit op hoor.Op vrijdag 15 maart 2002 11:04 schreef Heineken het volgende:
[..]
Ik vind em wel origineel.
Mijn 3330 vind ik qua design heel erg voldoen aan wat ik zoek (eigenlijk een beetje té. 5110 maar dan platter zou nog het beste zijn), maar qua functies is ie echt voor de kids van 14...
de 6-, 7- en 9-series lijkt meOp maandag 18 maart 2002 00:24 schreef Helsie het volgende:
Maar alles goed en wel met die designs: stel ik wil de functie van een 6210 dat ik aan 1 naam meerdere nummers toe kan wijzen (en email adressen). Welke kan ik dan nog meer nemen (of verwachten
Ja, maar de 6510 is wel een keer dikker!Een 6510 heeft de functionaliteit van de 6210 in een jasje dat nog kleiner is dan de 8210. Das geen slap aftreksel, maar de ideale GSM!
Automatiseren kan je leren!
een ramp??? wat is er mis mee dan?Op vrijdag 15 maart 2002 11:01 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Ware het niet dat ie aan functionaliteit nog een heleboel te wensen overlaat. Die 6210 is qua functionaliteit ook een ramp
Verwijderd
Weten jullie wel wat je kan met de 7210!
ALLES!!!!!
Je kan je eigen java sjit eroppleuren. 32 mb ruimte op da ding geloof ik dus kies iets uit. Full color scherm.
Nou laten we low quality southpark episodes eropzetten
een mp3speler? no problem, maar het echt vette wordt dan nog om er network games mee te maken. Ja mensen dat is te doen. UT zal er niet op komen, maar bomberman ofzo, das toch lachuh. Met de infrarood link?
Ik vind het al kickuh dat ik voortaan mijn java huiswerk op mijn mobiel laat zien
Ik kan nie w88!
Dit zijn zeker de telefoons van de toekomst. (3410 ook java maar geen kleur toch?)
ziet er echt wreed uit
Tijd van werken, tijd van rusten
Alle toestel van NOKIA zijn best wel duur.
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
ik MOET echt een kleurenschermpie hebben
gelukkig loopt in juni mijn abbo af dus dan kan ik mooi op zoek naar een nieuw phonetje
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
Ik weet niet precies meer waar ik het gelezen had, maar nokia had 20 nieuwe modellen voor 2002 ingepland. Dit is dus pas de tweede partij. 1e was geloof ik 8310 en 6510. Wordt nog een leuk jaartjeOp dinsdag 12 maart 2002 19:07 schreef PWA het volgende:
NOKIA is gek geworden!! Er komt weer een nieuwe zwerm met nieuwe phone's hierheen...
Verwijderd
De 8310 is al in oktober 2001 uitgekomen, en aangekondigd op Cebit in maart.Op maandag 15 april 2002 21:22 schreef smiley het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer waar ik het gelezen had, maar nokia had 20 nieuwe modellen voor 2002 ingepland. Dit is dus pas de tweede partij. 1e was geloof ik 8310 en 6510. Wordt nog een leuk jaartje
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
ik weet van de Ericsson T65 dat deze deze functie heeft.Op maandag 18 maart 2002 00:24 schreef Helsie het volgende:
Maar alles goed en wel met die designs: stel ik wil de functie van een 6210 dat ik aan 1 naam meerdere nummers toe kan wijzen (en email adressen). Welke kan ik dan nog meer nemen (of verwachten)? Ik vind dat namelijk een absolute must als je niet steeds 5x dezelfde naam onder elkaar wilt hebben (vast bij ouders, vast op kamers, gsm, evt fax nummer waar je ook vanaf gebeld kunt worden, etc)...
Mijn 3330 vind ik qua design heel erg voldoen aan wat ik zoek (eigenlijk een beetje té. 5110 maar dan platter zou nog het beste zijn), maar qua functies is ie echt voor de kids van 14...
- huistelefoon
- werk telefoon
- mobiele telefoon
- email adres
en volgens mij nog wat allemaal in 1 keer op te vragen
3410 heeft geen gprs en de 3510 wel. Ze hebben alleen beiden geen infrarood. En ze hebben van die polyphonic tones. En gebruiken Wap 1.2.1.Op maandag 15 april 2002 23:40 schreef Genoil het volgende:
waarom maakt nokia nou geen low budget phone met java EN gprs. als ik die specs zo vergelijk heeft de 3410 wel java (en wap) maar slechts over gsm en de 3510 alleen wap maar wel over gprs?
In het krantje van The Phine house stond er al mee geadverteerd. Weet niet of ze hem ook al hebben 3410 en 3510.
Verwijderd
Heb trouwens een review gevonden van de 3510.
http://www.gsmtest.nl/reviews/nokia/3510/3510review.htm
Word er wel gek van. bij nokia verwaal je gewoon tussen alle telefoons.. en allemaal kunnen ze weer iets anders.. wat moet je kiezen als ze elke maand met iets compleet anders komen..
kijk bijv naar de serie van de 8000 foons.. 8210,8510 8850 enz..
Ik verdwaal erdoor
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
Als het goed is zou ie deze week uitkomen, dus misschien heeft iemand hem al ...
Ik ben er wel benieuwd naar, omdat ik momenteel een ericsson R600 heb, die ik deze week nog kan omruilen naar een nokia 3510, wat me toch wel een mooi toestelletje lijkt, MMS service, gprs en polyfone geluiden.
wie heeft er dus al ervaringen mee ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Hij zou deze week uitgeleverd worden bijvoorbeeld bij de belcompany, dus hij moet al leverbaar zijn ...
Verwijderd
Ik denk dat ik er wel voor ga, mits hij een beetje stevig is (en niet kneedbaar zoals 33xx :y)).
Verwijderd
Op woensdag 12 juni 2002 18:03 schreef BeatWise het volgende:
Ik heb de 3510 vandaag ff in mn handen gehad en wat mee gespeeld. Op zich wel lache dingetje, ik had ook niet verwacht dat die nieuwe beltonen zo mooi zouden klinken (toch wel iets beter dan de midi toontjes die ik mij herinner).
Ik denk dat ik er wel voor ga, mits hij een beetje stevig is (en niet kneedbaar zoals 33xx).
Verwijderd
Ik heb altijd nokia gehad maar stap nu over op sonyericsson omdat ik het een beetje op geldklopperij vind lijken maar goed
3Op woensdag 12 juni 2002 18:04 schreef BeatWise het volgende:
Hmm, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, 2 posts.
Helemaal mee eens!Op woensdag 12 juni 2002 18:05 schreef BzrK het volgende:
nokia is imo echt niet meer top in mobieltjes... wat sonyericsson doet vind ik veel beter eigenlijk.
Ik heb altijd nokia gehad maar stap nu over op sonyericsson omdat ik het een beetje op geldklopperij vind lijken maar goed
jaja geef nou maar gewoon toe dat je ze niet meer terug kon vinden toen je ze ingeklapt hadOp woensdag 12 juni 2002 19:38 schreef ErectionJackson het volgende:
En de reden dat ik zo snel upgrade is gewoon omdat (Sony)Ericsson van die onweerstaanbaar gave telefoons maakt![]()
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Check [topic=520865/1/25]
Mijn verhaal,
39
Verwijderd
jah ik wil ook een t68i maar eerst maar ff op geld w88Op woensdag 12 juni 2002 19:38 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
3
[..]
Helemaal mee eens!M'n afgelopen 4 telefoons waren allemaal Ericssons
T20e, T65, T39m, nu T68i. Ze bevallen me allemaal 10x beter dan de Nokia's die ik ervoor had. En de reden dat ik zo snel upgrade is gewoon omdat (Sony)Ericsson van die onweerstaanbaar gave telefoons maakt
![]()
Hij beviel je dus wel, viel je verder nog iets extra`s op, bv in het menu ofzo.Op woensdag 12 juni 2002 18:03 schreef BeatWise het volgende:
Ik heb de 3510 vandaag ff in mn handen gehad en wat mee gespeeld. Op zich wel lache dingetje, ik had ook niet verwacht dat die nieuwe beltonen zo mooi zouden klinken (toch wel iets beter dan de midi toontjes die ik mij herinner).
Ik denk dat ik er wel voor ga, mits hij een beetje stevig is (en niet kneedbaar zoals 33xx).
Hoe was de bediening verder, de stevigheid van bv de toetsen, ondersteund ie nou eigenlijk java of niet. (volgens mij heb ik het toch ergens zien staan hoor
ben toch wel erg benieuwd, ga morgenavond maar ff kijken
Breek je nek voorzichtig
Op woensdag 12 juni 2002 19:45 schreef chucky666 het volgende:
[..]
jaja geef nou maar gewoon toe dat je ze niet meer terug kon vinden toen je ze ingeklapt had
En MMS, java enzo interesseert me niet echt veel, alleen bellen (accu levensduur -> 3510 is lithium-ion, langer dan de 3410, korter dan de S45), sms'en (T9 zooi) en event. infrarood zooi voor m'n palm (weet ik nog niet zeker of dat kan, en of ik dat wil, maar goed nu heb ik het niet en nu ik toch een nieuwe koop moet dat er maar gelijk bij).
Daarvoor is zo'n 3510 toch wel geschikt?? volgens mij best goed foontje.. die S45 is namelijk minimaal 100 euro duurder.
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Volgens de Nokia site exact evengroot als m'n Siemens C35.. dat vind ik toch niet echt heel grootOp donderdag 13 juni 2002 15:39 schreef The_PyroPath het volgende:
Ik heb net de 3510 ind e winkel gezien, en ligt het aan mij of is dat ding gigantisch groot???
Ik moet niet zo'n telefoon waar je een vergrootglas nodig hebt om de toetsen te kunnen onderscheiden.. Hij heeft trouwens geen Infrarood.. beetje vreemd, want bij zo'n webwinkel stond dat dus gewoon wel vermeld bij de features

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
39
Ik heb nu net een 6310i, en ik ben er zwaar blij mee. Mooi, funcitioneel, alles doet wat het moet doen.
Zo'n spelo, duplo, kleurtjesding is gewoon vies, en ik zou'm niet hoeven hebben echt niet.
Zeg nou zelf, je neemt jezelf toch niet serieus met zoiets? Je betaalt alleen maar voor de functionele covers
Euhm.. ik vind dat een telefoon is om mee te bellen, SMS'en en modemen.
Al die overige spelozooi doe ik wel met mijn gameboy
6310 is 500 euro ofzo. Ik ben ouder dan 18 maar wel student, dan is 500 euro toch wel een beetje prijzig. Ik vind 300 euro al veel eigenlijk. En zoals je zegt, ik gebruik zo'n ding voor te bellen en niet omdat ik een zeker imago wil creeeren (als je dat met behulp van je telefoon moet doen vind ik je een beetje kansloos eerlijk gezegd). Dus het enige wat ik van belang vind is dat een telefoon niet te groot is (ong. evengroot als een C35) beetje normaal eruit ziet en fatsoenlijk belt (met name accu-levensduur vind ik wel van belang). En de frontjes en polyfone beltonen interesseren me niet echt veel. Ok, je kunt zeggen 'koop een 3310 (ofzo)' maar dat wil ik dus niet, omdat je die al zo veel ziet en hij heeft een nimh accu (ik wil koste wat kost nu een li-ion accu). Om dezelfde reden koop ik ook geen C45.Op vrijdag 14 juni 2002 13:54 schreef Skate2000 het volgende:
Het zijn best leuke dingen, voor mensen in een leeftijdscategorie tot 18 jaar, denk ik.
Ik heb nu net een 6310i, en ik ben er zwaar blij mee. Mooi, funcitioneel, alles doet wat het moet doen.
Zo'n spelo, duplo, kleurtjesding is gewoon vies, en ik zou'm niet hoeven hebben echt niet.
Zeg nou zelf, je neemt jezelf toch niet serieus met zoiets? Je betaalt alleen maar voor de functionele covers, polyfone beltonen, logo's, Picture editor, games, club nokia en MMS. Een Cam in je phone?
Euhm.. ik vind dat een telefoon is om mee te bellen, SMS'en en modemen.
Al die overige spelozooi doe ik wel met mijn gameboy
Op vrijdag 14 juni 2002 15:07 schreef Martin Sturm het volgende:
[..]
ik gebruik zo'n ding voor te bellen en niet omdat ik een zeker imago wil creeeren (als je dat met behulp van je telefoon moet doen vind ik je een beetje kansloos eerlijk gezegd).
Ok, je kunt zeggen 'koop een 3310 (ofzo)' maar dat wil ik dus niet, omdat je die al zo veel ziet.
De 7210 zal de enige zijn die echt degelijke functies te bieden heeft, maar ten eerste komt Nokia er weer eens veel te laat mee en ten tweede zal de software wel weer om te huilen zijn. Maar goed, ik ben blij met m'n nieuwe phone waar ik lekker een tijdje mee vooruit kan
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
betreffende de 3510, zou dat graag willen horen ...
Verwijderd
De polyfone beltoontjes zijn leuk maar er is naar mijn weten nog geen site waar je van die leuke toontjes kan downloaden (Pjotr hengelt naar suggesties..
Het toestel is het best te vergelijken met de 3330, iets meer geheugen, een redelijke kalenderfunctie, kinderachtige maar geinige spelletjes (een soort mariokart variant, spacecombat, flipperen, een soort dance spelletje (ram op uw toesten en volg de vierkantjes) en 5 op een rij..) Het is geen topper..., maar imho leuk als reservetoestel, dan wel simpel toestelletje voor als je alleen wil telefoneren. Ik hou gewoon mijn t39 als hoofdtoestel en gebruik deze voor uitgaan, concerten e.d.
Bij een nieuw toestel opteer ik voor de p800 van SonyEricsson.. Ericsson heeft toch wel een slagje voor op Nokia IMHO..
Yeah right, problemen met de software, problemen met de microfoon, problemen met het "schietklepje" maar verder was eht een fijne telefoon, nee dan liever een 6150 dan een 7110. Na m'n 6150 heb ik ook een 7110 gekocht, die had veel problemen, ook na reparatie en ben toen gauw overgestapt naar de 6210 (en nu naar 6310)Op donderdag 13 juni 2002 20:47 schreef kamstra het volgende:
Jongens, geloof me nou, er is maar één coole Nokia telefoon:
[afbeelding]
Ik ben laatst naar de Nokia Academy geweest en daar verteldeOp vrijdag 14 juni 2002 12:17 schreef Homedisc het volgende:
Weet iemand al een wat exactere datum wanneer die 7210 uitkomt? want met die term derde kwartaal dit jaar is ook niet echt heel erg precies
ze dat het toestel eind juli uitkomt. Nokia kennende moet je
er nog twee maanden bij tellen
Er komen trouwens nog meer toestellen uit zoals de 9210i,
7650, 8910 en de 6610. Ik heb ze allemaal in mn handen gehad
en het zijn geen mobieltjes meer! Tis niet normaal wat ze
tegenwoordig allemaal op die dingen zetten.
De 6610 wordt trouwens een tri-band toestel en is de
opvolger van de 6510. De 8910 is de opvolger van de 8850 en
is helemaal van titanium gemaakt. Erg vet maar schrikbarend
duur.
Voor meer info natuurlijk Http://www.nokia.nl
Dit topic is gesloten.
![]()