Op maandag 18 maart 2002 16:29 schreef AAtuSSS het volgende:
Iedereen die zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt wordt in Nederland gelijk een kopje kleiner gemaakt.
nee
Feit is dat P.F. bepaalde punten aanhaalt die al een langere tijd in onze samenleving speelden.
ja, dat heeft hij nu gedaan
zijn taak is volbracht
nu kan ie weer weg
Hij durft het te zeggen en wordt gelijk voor fascist en racist uitgemaakt.Dat is te makkelijk.
dat-ie voor racist/fascist wordt uitgemaakt komt niet omdat ie problemen aanwijst/onderkent, het komt door z'n racistische meningen en 'oplossingen'
Een land moet met betrekking tot het asielbeleid nu eenmaal keuzes maken om het welzijn van de eigen bevolking te garanderen.
Ons welzijn is vele malen hoger dan dat van de gemiddelde vluchteling, dus doe niet zo asociaal
ik zeg niet dat wij dat allemaal moeten afstaan, maar zeggen "Ga maar terug naar je oorlogsgebied, we willen je hier niet opvangen want dat zou ons welzijn weleens iets kunnen schaden" vind ik asociaal
Hier loopt het de spuigaten uit te meer omdat wij hier veel vluchtelingen met economische motieven krijgen die a:overlast veroorzaken
Waar heb jij vandaan dat economische vluchtelingen overlast veroorzaken?
de meeste allochtonen zijn geen (ex-)vluchtelingen hoor
en dan: die statistieken van "96% van de misdaden wordt gepleegd door iemand waarvan ieg een grootouder niet in Nederland geboren was"
dat is pure stemmingmakerij
mijn overgrootmoeder was geloof ik een Francaise... oei dan ben ik ook bijna een allochtoon, oei dan zou ik ook bijna bij die 96% horen
het is helemaal niet zo relevant of een dief autochtoon of allochtoon is
hoogstens zinnig om te weten welke bevolkingsgroep je moet begeleiden, of beter moet helpen
niet om te kijken welke mensen je niet het land in moet laten
stel dat asielzoekers uit bosnie WEL allemaal overlast veroorzaken, waarom moet dat dan een reden zijn om een asielzoeker uit afghanistan te weigeren???
b:niet te controleren zijn m.b.t.verleden in eigen land(oorlogsmisdadigers)
misschien ben jij ook wel een oorlogsmisdadiger, wie zal het zeggen, niet te controleren
maar die kans is zo miniem, moet je daar maar alle asielzoekers op afrekenen?
Een asielzoeker kan ook iemand uit Bosnië zijn kortom huidskleur is GEEN issue!
De overlast enzovoort is niet alleen te wijten aan de asielzoekers maar voor het grootste deel aan een falend overheidsbeleid.Daar zit het probleem.Paars is gewogen en te licht bevonden dus nu heeft een andere coalitie meer kans.
als Fortuyn de koers gezet in zijn eerdere uitlatingen en zijn boek aanhoud, dan is met grote waarschijnlijkheid te zeggen dat hij nog veel erger zal falen in een regering