sitecom hub doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008

• arpie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
kheb hier een sitecom hub (NexHub HA050) die bij 2 andere 3com hubs (16 poorts per stuk)in de patch kast heeft gestaan. als ik dan telang bezig was met een pc die erop aangesloten was begonnen alle ledjes te knipperen en brande er een oranje ledje. en dan kreeg ik geen gegevens meer door van de hub op de pc?s.

ik heb al gekeken op www.sitecom.com maar daar is nix te vinden van deze hub.

ik denk zelf dat hij te warm is maar als ik hem gebruik uit de patch kast (waar het nogal warm is) doet hij het ook niet dus ik weet het ook niet meer dan.

weet iemand wat???

• Maarten
  • Niet online
die kan je wel weggooien, :D

hij is gewoon te warm geweest, k heb ff gekeken op google.com en het antwoord stond daar

suc6 :D

• arpie
  • Laatst online: 25-01-2022
meen je dat?

kun je hem dan niet gewoon laten afkoelen?

welke site was het dan zeker niet van sitecom???

• Maarten
  • Niet online
Jawel, ik denk dat een koeler wel van pas zou zijn :D

maar ik heb een handleiding voor je gevonden
dus

suc6 ermee :D

Verwijderd

wat is er nog te vragen voor een niet gebruikte :

Sitecom NexHub HA050 5port 10base-T hub

http://img.shopping.com/c.../01/3e/b5/c3/20886979.gif

ik ga hem verkopen maar weet niet wat te vragen ?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
Als je er 5 euro voor kunt krijgen heb je mazzel, je heb tegenwoordig voor 20 euro al een 100mbit switch, full duplex. Dat is echt veel beter dan een simpel hubje (half duplex) zonder autonagociation en ook nog eens 10mbit ;).

Zulke vragen kan je beter kwijt in:

Hoeveel is dit nog waard deel XVIII

Of ruil hem hier tegen een zakje dropjes:

Het grote oude hardware RUILtopic deel 10

Voortaan niet meer van die oude topics (2 jaar oud) kicken voor zoiets simpels :), en ook nog iets wat niet relevant is.

Zie ook de huisregels: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 11% gewijzigd door Icey op 28-08-2004 19:11 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik heb zelf erg slechte ervaringen met Sitecom. Ik moest een keertje ergens een WLan configgen. Ding aangesloten zoals in de handleinding staat, geconfigureerd, loopt hij vast 8)7 Reset etc hielp niet meer (hij gaf een fout in de HTTP server van het config scherm en de configuratie was nog niet voltooid), dus terug gebracht. Nieuwe gehaald, zelfde probleem. Toen heb ik de persoon in kwestie maar een ander merk aangeraden.

Als je een switch/hub wilt kopen, gewoon van een goed merk doen. Ik heb op het moment een 3com officeconnect switch staan, en het werkt fantastich :) Gewoon iets meer geld voor uitgeven, dan heb je tenminste spul waar je op kan vertrouwen :)

edit:

oeps, in het vervolg maar even naar de datum kijken |:(

[ Voor 6% gewijzigd door the_shadow op 28-08-2004 19:34 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

breinonline

Are you afraid to be known?

Mwa, zeg dat laatste niet te hard. Wij hebben op het werk een dure Netgear router staan en dat is me een baggerding. Een gewone SMC of Edimax oid. doet het beter. Het hangt niet alleen van de naam af hoor...

Ontopic: laat hem afkoelen en kijk of ie het nog doet :) Als ie echt te warm is geworden dan kan er ook intern wat beschadigd zijn en zal het apparaat het dus niet meer doen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie post van Icey, je kickt een stokoud topic die ook al niet denderend was en bovendien in het verkeerde subforum staat.

En dat doe je dan met iets wat gewoon in een al actieve topic gekund had...

Alsjeblieft, lees de GoT Huisregels door om te voorkomen dat je in de toekomst de plank weer zo misslaat

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.