Op woensdag 13 maart 2002 18:37 schreef VeldKoe het volgende:
nee.. ik heb niet eens de moeite genomen om de thread te lezen..

dus wel, want als je goed leest zie je al een reply van me staan op de 2de pagina..
Oh, die geweldig onderbouwde flame bedoel je?
Op dinsdag 12 maart 2002 17:18 schreef VeldKoe het volgende:
want het is algemeen bekend dat de ATI drivers poepen onder XP
Op woensdag 13 maart 2002 18:37 schreef VeldKoe het volgende:
OHJA! je had je bril waarschijnlijk niet op
Blijkbaar jij je bril niet op... ik doelde dus op de link die ik had geplaatst naar die via-arena thread... niet de thread hier op GoT. *zucht*
[quote]
Op woensdag 13 maart 2002 17:50 schreef warp het volgende:
Over die feiten, aan die kortzichtige opmerking van jouw is al zo af te lezen dat je niet eens de moeite genomen hebt om de thread even door te lezen (de link die ik eerder geplaatst had).... zegt wel genoeg.
[/quote]
Dus, welterusten VeldKoe

en die 'feiten', het is toch fijn dat jij een armzalig 18 tellend posts-topicje zoals die op het via-arena forum hoger inschat op de 'feiten ladder' dan de minstens 99 review sites.. @ your service!
Dat was maar één voorbeeldje van de vele honderen die je met elke willekeurige search-engine zo kan vinden op het web. Van jou heb ik tot nu toe nog steeds alleen maar loze kreten en flames gezien, maar onderbouwen.. ho maar.
Maar ja, zelf even nagaan of ik misschien toch een beetje gelijk heb is blijkbaar te moeilijk voor je... zelfs op GoT liggen ze voor het oprapen:
[topic=341475/1/50]
[topic=354812/1/50]
[topic=375740/1/50]
[topic=341408/1/50]
Ook een hele leuke, teken de nVidia infinite loop petitie:
http://www.xpression.ca/petition
En omdat je blijkbaar niet zo goed kan zoeken, een google querie met +/- 1120 results (iets meer dan die vet overdreven 99 review sites):
http://www.google.nl/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&newwindow=1&q=nvidia+infinite+loop
Maar goed, ik hou er over op. Je maakt jezelf alleen maar ongeloofwaardiger.
Zoals ik al zei, de feiten spreken voor zich @ your service!