Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Jij bent een aanwinst, of nee, niet posten hier!Op maandag 11 maart 2002 23:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik vind een discussie over W&L policy hieer wel op zijn plaats
Serieus.. lees de FAQ, de policy en denk dan nog eens na!
Owja, ik vind de policy perfect zo, slotje dus
Je hebt gelijk, maar meestal hoor je toch te beginnen met een mening... als je nu even je post edit en die erin zet, kan de topic misschien wel blijven staan
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Verwijderd
welja:)Op maandag 11 maart 2002 23:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik vind een discussie over W&L policy hieer wel op zijn plaats
onderbouw je kritiek op de policy volledig alsjeblieft
wie weet ontstaat er dan WEL een zinnige discussie
Ben door de FAQ geweest (eergisteren, voordat ik me aanmeldde).
Een beetje doordenken over nieuwsitems met anderen, is dat dan niet levensbeschouwd? Volgens iemand niet, want als een vraag over zelfmoord van een gijzelnemer uitmondt in een discussie over wapens, dan levert dat een slotje op!
Een beetje doordenken over nieuwsitems met anderen, is dat dan niet levensbeschouwd? Volgens iemand niet, want als een vraag over zelfmoord van een gijzelnemer uitmondt in een discussie over wapens, dan levert dat een slotje op!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Das NSTM. Je hebt de policy duidelijk niet gelezen, en anders indien je het niet snapt neem ik je niks kwalijk meer, dan is je IQ gewoon te laag. Nevermind.Op maandag 11 maart 2002 23:25 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ben door de FAQ geweest (eergisteren, voordat ik me aanmeldde).
Verwijderd
GoT is een tech forum. Fora over nieuws en algemenere zaken alsmede ontspanning is aan voorwaarden verbonden omschreven in de FAQ van het forum http://gathering.tweakers.net/forum/faq . Dat betekent dus dat je dergelijke topics niet in dit forum kunt plaatsen, zoals je al hebt gemerkt aan het verplaatsen en sluiten van eerdere topics van je in W&L. Dat deze nog open is verbaast me dan ook.
.
Dat soort topics mag je in LA openen, alleen dan met waarom je het eventueel niet of wel eens bent met de W&L policy. Als je hier nog 1x een topic opent krijg je een OW.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()