HOLY SHIT
Rafthor in de bocht hoor!
Rafthor in de bocht hoor!
En ik heb ook geen flauw idee hoe ik dit soort dingen moet verbouwen
Dat control panel van UBB was toch zo slecht nog niet
Dat control panel van UBB was toch zo slecht nog niet
Yeah. Dat nieuwe systeem is nog niet helemaal geweldig, maar daar moeten we het nog maar ff over hebben in het Adminforum.
Dat enorme "Icon" (wallpaper is een betere naam) kunnen we niks aan doen:(
Misschien maar ff een max. filesize inbouwen? Arjen?
Dat enorme "Icon" (wallpaper is een betere naam) kunnen we niks aan doen:(
Misschien maar ff een max. filesize inbouwen? Arjen?
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Verwijderd
Nee, Munkey dan. Een icoon van maar liefst 620 KB!! En dan echt zo'n opstelling van (letterlijk citaat) : "Nou en, dan wacht je maar wat langer!" ..
Vooral die opstelling irriteert mij mateloos. Gewoon het feit dat het ze (er zijn er meer) er echt schijt aan hebben of iemand anders er 3 minuten over doet om de draad te laden door hun icoon. Bah
Vooral die opstelling irriteert mij mateloos. Gewoon het feit dat het ze (er zijn er meer) er echt schijt aan hebben of iemand anders er 3 minuten over doet om de draad te laden door hun icoon. Bah
Dakannie, want de pics komen van andere servers...
Dat kan dus wel.. Het si niet voor niks een PHP forum..
Dat kan dus wel.. Het si niet voor niks een PHP forum..
Het kan in principe wel, maar dan zouden de servers van tweakers.net eerst alle icons binnen moeten halen en checken voor bestandsgrootte waarna ze pas weergegeven kunnen worden, en ik denk dat de hoeveelheid traffic die dat gaat opleveren niet echt opweegt tegen het "probleem".
PHP heeft toch ook de optie om de grootte van een plaatje te checken.. Liep laatst tegen dat commando op..
Op het fokforum lijkt iedereen in vrede met elkaars icoontje te kunnen leven, terwijl er hier allerlei mensen rondlopen die gaan loggen met hun icoontje of belachelijk grote icoontjes gebruiken.
Waarom?
Waarom?
Ik heb best respect voor HlpDsK. Die heeft een leuk ikoontje die toch nog niet eens 20 kb is!!
Misschien dat Tweakers webspees (max 50kb
) kan gaan aanbieden en dat je dan alleen icoontjes mag gebruiken die DAAR op staan. Das HEEL wat makkelijker te implementeren in het forum.
Misschien dat Tweakers webspees (max 50kb
edit:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>die gaan loggen met hun icoontje[/quote]Daar ben je Tweaker voor.
Zou ik op zich ook gaan doen, maar ik ben er te lui voor om dat allemaal op te zetten. 
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>die gaan loggen met hun icoontje[/quote]Daar ben je Tweaker voor.
Verwijderd
Tom heeft ook een hele kewle.
Ik had 'em pas laat door.
Men wat verandert die gast vaak zijn icon
Ik had 'em pas laat door.
Men wat verandert die gast vaak zijn icon
Wat is er mis met loggen met logootje? Dit logo is niet groter dan 272 bytes hoor! Was gewoon het eerste wat bij me opkwam toen ik zag dat we hier ook logootjes konden gaan gebruiken...
Maar ik ben best bereid om een andere te nemen als het mensen ergert, maar dan wil ik graag weten waarom...
Vertel, wie hebben er allemaal een hekel aan counter-logo's en wrom?
Maar ik ben best bereid om een andere te nemen als het mensen ergert, maar dan wil ik graag weten waarom...
Vertel, wie hebben er allemaal een hekel aan counter-logo's en wrom?
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Daniel.. waarom zet je die mooie foto van je in Computer Idee op WAN dagen niet in profile ???
Pagina: 1