soms plaats ik een topic en dan gaat hij soms later op slot ofzo en dan kan ik niks meer posten hoe kan dat. Soms kan ik ook niet posten terwijl ie niet op slot is HOe kan da ?
Al je topics die op slot zijn hebben gewoon een sluitmassage van een mod of lite-mod hoor 
En ik hoop dat er niet per slotje uitleg hoeft te komen waarom op slot, de sluitmessages lijken mij vrij duidelijk
En ik hoop dat er niet per slotje uitleg hoeft te komen waarom op slot, de sluitmessages lijken mij vrij duidelijk
Dat is juist het mooie van een slotje op een topic, dat niemand er meer in kan posten.Op maandag 11 maart 2002 09:46 schreef -webber- het volgende:
soms plaats ik een topic en dan gaat hij soms later op slot ofzo en dan kan ik niks meer posten hoe kan dat.
Ligt eraan waar jij je topic post, of misschien dat het topic verhuisd is naar de HK. Maar meestal ligt het aan het niveau van het topic.Soms kan ik ook niet posten terwijl ie niet op slot is HOe kan da ?
Als ik zoek dan vind ik 14 posts in 8 topics, en geen daarvan zit op slot. Dus lees ik iets fout, of bedoel jij een kloonaccount?
edit:
ik lees het fout, in de search worden geen slotjes getoond
Maar bij elk topic staat een duidelijke reden waarom ie op slot is hoor.
ik lees het fout, in de search worden geen slotjes getoond
Maar bij elk topic staat een duidelijke reden waarom ie op slot is hoor.
oke snap het ongeveer wel maar kun je een echt niet op een manier er nog wat aan toevoegen als een topic op slot is ?
Verwijderd
neej, op slot is op slot, mischien kun je nog een modje meelen of ICQ als het echt van levensbelang is dat er iets veranderd wordOp maandag 11 maart 2002 10:08 schreef -webber- het volgende:
oke snap het ongeveer wel maar kun je een echt niet op een manier er nog wat aan toevoegen als een topic op slot is ?
Als je dat lukt moet je even contact op nemen met de crew omdat niet zou moeten kunnenOp maandag 11 maart 2002 10:08 schreef -webber- het volgende:
Een slot is er juist om dat te voorkomen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()