Ik krijg mijn pictogrammen niet meer weergegeven in alle mogelijke kleuren, de optie is wel in het beeldconfiguratiescherm aangegeven...
Ik zie dat je nog redelijk nieuw bent op GOT. Heb je de FAQ gelezen? Dan had je geweten dat het wel zo handig is als je wat info geeft over je systeem (specs en OS bv.) want zo valt er weinig zinnigs over te zeggen
Ja weet het, maar alles loopt hier in de knoei en ben dan beetje hastig/ongeduldig:
had een crash; videokaart opnieuw geinst (nieuwste drivers) Maxtrox G400; buroblad geeft de iconen nu niet meer weer in alle mogelijke kleuren...
Win2000, Matrox g400, amd athlon 800hmz, 768mb ram, 17" Philips montior.
had een crash; videokaart opnieuw geinst (nieuwste drivers) Maxtrox G400; buroblad geeft de iconen nu niet meer weer in alle mogelijke kleuren...
Heb je je drivers weer goed geinstalleerd?Op zondag 10 maart 2002 21:37 schreef Wakka het volgende:
Ja weet het, maar alles loopt hier in de knoei en ben dan beetje hastig/ongeduldig:
edit: Sorry, overbodig
btw: het probleem komt me bekend voor, bij mij ging het altijd ineens weer over
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Je kan proberen om het in te stellen met een ander programmaatje, Iphile bijvoorbeeld..
Verwijderd
Da's nu eenmaal doffe ellende in Win2K, is simpelweg de reden waarom ik er niet lang mee gewerkt heb. De ellende wordt pas echt ten top gedreven als je daarbij ook nog met NetMeeting ligt te klooien onder Win2K. Gebruik de "search" maar n's ff, zal je wel op enkele draadjes stoten die ik gestart ben, een echte oplossing is er nooit van gekomen.
vb: [topic=326456/1/50]
Ik had dit probleem ook en heb het opgelost met de volgende link:Op zondag 10 maart 2002 21:59 schreef Musty het volgende:
Da's nu eenmaal doffe ellende in Win2K, is simpelweg de reden waarom ik er niet lang mee gewerkt heb. De ellende wordt pas echt ten top gedreven als je daarbij ook nog met NetMeeting ligt te klooien onder Win2K. Gebruik de "search" maar n's ff, zal je wel op enkele draadjes stoten die ik gestart ben, een echte oplossing is er nooit van gekomen.
http://www.annoyances.org/exec/forum/win2000/r1018805673
Ik dacht eerst dat ik het niet snel zou kunnen oplossen gezien de hopeloze threads alhier. Maar na een zoekactie met Google had ik direct deze URL te pakken. En mooier nog, het bleek het probleem ook nog te verhelpen.
Pagina: 1