Toon posts:

achtergrond op website

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal t zo duidelijk mogelijk uitleggen

Ik wil een website maken

ik heb al een naam aangevraagd op angelfire.com

nu heb ik mn index pagina af.

En wil ik hem uploaden, maar t probleem is dat mijn index.htm een achtergrond heeft. Dat achtergrondje is in feite een plaatje dat ik in word heb ingevoegd onder format en dan background. toen sloeg ik t geheel op als index.htm en als ik dat dan open dan zie ik wel het achtergrondje. Maar als ik m upload bij angelfire dan zie je die achtergrond er niet bij. Wat doe ik verkeerd en hoe los ik dit op.

MVG

Verwijderd

hoofdletters/spatie's ?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

url? (link)

Is het pad niet absoluut (C:\Mijn documenten\blaat.gif)? Plaatje wel ge-upload?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:38
OMG... :D

Is je plaatje ge-upload? Hoe heet 'ie?

Heb je al eens een HTML-handleiding bekeken?

Verbouwing

Verwijderd

Topicstarter
De url is nog niet beschikbaar.

Maar t gaat er dus om dat mijn achtergrond op het *.htm bestandje niet wordt opgeload. Als ik naar het bestandje kijk op mijn pc is hij 333 kb. Op de website is hij maar 2 kb. Dus ik snap t niet.

En als ik de pagina (vanaf me harde schijf open) in Internet Explorer dan zie ik wel alles gewoon zoals t hoort

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

dan denk ik toch een relatief absoluut pad. maar zorg eerst maar eens voor een linkje, want dit is natuurlijk gokken.

edit
dom dom, relatief :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

333 kB is trouwens 10x te groot.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08
En word is waardeloos met plaatjes, omdat Word allemaal XML-kloterommel opslaan in je .htm bestanden :( :r

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik zie t al

ik moet het instellen op mn homepage zelf dat ik een achtergrond wil hebben

thnx voor de hulp

maar ik denk dat ik nog wel vaker een vraagje zal posten hier

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 17:58 schreef aladdin1982 het volgende:
De url is nog niet beschikbaar.

Maar t gaat er dus om dat mijn achtergrond op het *.htm bestandje niet wordt opgeload. Als ik naar het bestandje kijk op mijn pc is hij 333 kb. Op de website is hij maar 2 kb. Dus ik snap t niet.

En als ik de pagina (vanaf me harde schijf open) in Internet Explorer dan zie ik wel alles gewoon zoals t hoort
Umm, als je em ge-upload hebt is de url denk ik wel beschikbaar :D

• Dennis
Op zondag 10 maart 2002 18:14 schreef aladdin1982 het volgende:
Denk dan wel vantevoren na svp.

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 18:14 schreef aladdin1982 het volgende:
Oh ik zie t al

ik moet het instellen op mn homepage zelf dat ik een achtergrond wil hebben

thnx voor de hulp

Muhaaa, zelf ECHTE websites maken is veel meer ownend dan frontpage\online wizzards :D (check deze)

Verwijderd

Hier stond iets doms

• Dennis
Op zondag 10 maart 2002 18:16 schreef slindenau het volgende:
Muhaaa, zelf ECHTE websites maken is veel meer ownend dan frontpage\online wizzards :D (check deze)
Wat kom jij nou weer spammen? Ik vind die website die jij hier post WAARDELOOS, dus ga daar maar niet stoer mee doen |:(

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 18:16 schreef slindenau het volgende:

[..]

maar een ECHTE website heeft geen irritant no-rightmouseclick-scriptje en marquee in times new roman, een gratis counter, tig animated gifjes met 'email' onder elkaar en is niet alles gecentreerd. Kortom: je bent zelf ook nog niet perfect hoor :z

[edit]
Als ik zo je source bekijk lijkt het ernorm veel op een FP-source. Alles in kleine letters, alles gequote etc. En in de head staat een lege regel waar de meta tag van FP stond i guess :)
Ik heb tien email adressen, twee die ik gebruik, de overige acht zijn er om op terug te vallen als een van die twee het niet doen.
whahahahahahahha
Op zondag 10 maart 2002 18:21 schreef ddc het volgende:

[..]

Wat kom jij nou weer spammen? Ik vind die website die jij hier post WAARDELOOS, dus ga daar maar niet stoer mee doen |:(
i agree

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ok, mensen, in het kader, we houden het gezellig.. Een slotje.

aladdin1982, voordat je hier tig vragen post, lees de FAQ van W&G. En besef ook dat er wel verwacht wordt dat je buiten het forum om de nodige basiskennis op doet en niet alles klakkeloos vraagt. Daar zijn andere site voor en boeken natuurlijk.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.