ik wil een 2e hdd aansluiten. hoe moet dat. ik doe een extra stekkertje erin. van mijn 1e hdd naar die. dan doe ik de pc aan en ma dan komt ewr nie automatisch een nieuw station. wat moet ik nog meer doen?
Gevalletje UTFS/RTFMOp zondag 10 maart 2002 16:34 schreef Dundo het volgende:
ik wil een 2e hdd aansluiten. hoe moet dat. ik doe een extra stekkertje erin. van mijn 1e hdd naar die. dan doe ik de pc aan en ma dan komt ewr nie automatisch een nieuw station. wat moet ik nog meer doen?
Je moet je nieuwe HD nog partitioneren en formatteren...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Nederlands is best een moeilijke taal ... Of niet dan ?Op zondag 10 maart 2002 16:34 schreef Dundo het volgende:
-
je eerste hd zet je op master en de tweede op slave met een jumpertje achter op de hd's.
dan sluit je een power kabeltje aan (klein kabeltje die ook op die ander zit)
en dan sluit je een grote brede grijze kabel aan
pc opstarten en naar je bios gaan, hier moet je je nieuwe hd laten herkennen.
dan weer opstarten en ff opstarten in dos
ff fdisk gebruiken en klaar
dan sluit je een power kabeltje aan (klein kabeltje die ook op die ander zit)
en dan sluit je een grote brede grijze kabel aan
dan weer opstarten en ff opstarten in dos
ff fdisk gebruiken en klaar
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
[topic=433414/1/55]Op zondag 10 maart 2002 16:37 schreef Juicy het volgende:
[..]
Nederlands is best een moeilijke taal ... Of niet dan ?
Jij bent ook lekker bezig vandaag denk:Op zondag 10 maart 2002 16:37 schreef Juicy het volgende:
[..]
Nederlands is best een moeilijke taal ... Of niet dan ?
In een ander topic schreef je dit ook al:
Nog eenToch beter leren lezen !
En gebruik eerst de search voor je deze onnozele requests post.
Oh ja, type enigszins leesbaar nederlands !
Leer eerst de search te gebruiken of google en kom dan terug ...
En wat wil je hiermee zeggen ?Op zondag 10 maart 2002 16:40 schreef MREn het volgende:
[..]
[topic=433414/1/55]
Als reply op de vorige poster:
De laatste tijd begint het niveau verder te dalen van de postings. Dus daar mag best een opmerking over gemaakt worden. Zeker bij het gebruik van zogenaamde "stoere" taal. Verder is het knap irritant als er een of andere noob vragen gaat stellen over zaken die bijna elementair zijn. Mensen die nog nooit een computer open gehad hebben, posten hier vragen hoe men een P2-400 over kan klokken naar 900 MHz ...
I rest my case.
-
Precies hetzelfde als wat ik er mee wil zeggenOp zondag 10 maart 2002 16:42 schreef Juicy het volgende:
[..]
En wat wil je hiermee zeggen ?
Reageer dan niet. Er lopen hier al genoeg topics over in LA en zelfs eentje in het MF.Op zondag 10 maart 2002 16:42 schreef Juicy het volgende:
[..]
Als reply op de vorige poster:
De laatste tijd begint het niveau verder te dalen van de postings. Dus daar mag best een opmerking over gemaakt worden. Zeker bij het gebruik van zogenaamde "stoere" taal. Verder is het knap irritant als er een of andere noob vragen gaat stellen over zaken die bijna elementair zijn. Mensen die nog nooit een computer open gehad hebben, posten hier vragen hoe men een P2-400 over kan klokken naar 900 MHz ...
I rest my case.
hoe moet dat?
en wa is een jumper?
hoe moet dat?
en wa is een jumper?
Een jumper is een klein verbindingsstukje waarmee je aan de achterkant van de HD twee pennetjes kunt verbinden. Hier kun je dus bepaalde instellingen veranderen.Op zondag 10 maart 2002 16:46 schreef Dundo het volgende:
hoe moet dat?
en wa is een jumper?
Ik v!nd d47 j3 b357 33n b337j3 l33t m49 5chr!jv3n. m44r z0415 d3 70p!c574r73r d037 !5 h37 n37 33n bu!73n14nd3r!
een jumper is een klein plastic dingetje achter op de harde schijfOp zondag 10 maart 2002 16:46 schreef Dundo het volgende:
hoe moet dat?
en wa is een jumper?
in je bios kom je door b.v tijdens opstarten op delete te drukken
en dan staat er ergens in je bios iets van: primairy master en primary slave.
deze ff op auto zetten
of er staat iets van dedecteer ide devices ofzo
en dan fsdisk maar daar staat een mooie link voor hier ergens boven
Op zondag 10 maart 2002 16:52 schreef gjrebels het volgende:
Ik v!nd d47 j3 b357 33n b337j3 l33t m49 5chr!jv3n. m44r z0415 d3 70p!c574r73r d037 !5 h37 n37 33n bu!73n14nd3r!
http://www.xs4all.nl/~peterned/smile/wanker2.html ?Op zondag 10 maart 2002 16:52 schreef gjrebels het volgende:
Topicstarter: Ergens heeft Juicy (helaas) wel gelijk en moet je wel een beetje zelf proberen. Zo kun je hier onze algemene regels vinden.
Sorry hoor maar als je hier op dit forum komt behoor je dit soort dingen te weten. Weet je dit niet, zit je op het verkeerde forum, probeer het es op www.computeridee.nl.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()