Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Intentionally left blank.
maar ben ook wel benieuwd
die kooiconstructie zag er vet uit
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Oké ik was toen ook online, maar ja ik zit op een LAN
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
ReseTTim doet aan 24 uurs economie...Op zondag 10 maart 2002 06:42 schreef arnoman het volgende:
op wat voor een tijdstippen leef jij eigenlijk?
Oké ik was toen ook online, maar ja ik zit op een LAN
Zeg ReseTTim, maybe tonight weer verders? Niet te laat, ben een beetje gaar, was gisteren om kwart voor vijf thuis...
Verwijderd
Extra IDE-kaarten of RAID ofzo zekerOp zondag 10 maart 2002 11:16 schreef MasterOverdrive het volgende:
Hoe willen jullie eigenlijk 10 HD's erin zetten? er zittuh toch lang niet zoveel aansluitingen???
Ben er 99% zeker van dat er RAID in gaat zitten... lijkt me gewoon iets typisch voor zo'n bak en voor ReseTTim ook
Ja, we wachten vol spanningOp zondag 10 maart 2002 12:03 schreef maartenb het volgende:
Waar blijven die foto's nouw?
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
hij zei morgen en dat is dus maandagOp zondag 10 maart 2002 12:03 schreef maartenb het volgende:
Waar blijven die foto's nouw?
dus nog ff een nachtje slapen
Als je graag de eerste post wil hebben, dan OPEN je toch een topic ...Op zondag 10 maart 2002 01:50 schreef WaXWeAzLE het volgende:
OK , (sorry ik moes gewoon ff de eerste post hebben)
ik ben benieuwd
-
Op zondag 10 maart 2002 13:30 schreef Juicy het volgende:
[..]
Als je graag de eerste post wil hebben, dan OPEN je toch een topic ...
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
wheheheeeeOp zondag 10 maart 2002 13:30 schreef Emphelator het volgende:
[..]
hij zei morgen en dat is dus maandag
dus nog ff een nachtje slapen
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
we gaan dus vanavond verder...
owja over de hdd'z
ik heb nu 5 hdd'z die komen er dus in ik wil kunnuh uitbreiden zonder probs..
ik heb de mobo's Asus CubX en de ABIT TH7-II RAID. de CubX heeft standaard 8 IDE poorten, 2x ata33 en 2x ata66 dan heb ik ook nog dat RAID board, deze staat nu non-RAID configed omdat ik al 2 keer heb gehad dat me RAID eruit klapte en dingen kwijt was.. dat is niet fijn.. vandaar dus de xtra veel brackets..
*POEF* ... eeks een geest
Ik wens dat het avond is
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
foto's om de minut
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
met een elcheapo webcam wel jahOp zondag 10 maart 2002 17:03 schreef GGS_VR6 het volgende:
webcams zijn brak
Kan je ook normaal pratuh?Op zondag 10 maart 2002 15:01 schreef ReseTTim het volgende:
ok omdat ik en Oeloe het laat hebbuh gemaakt
ik heb nu 5 hdd'z die komen er dus in ik wil kunnuh uitbreiden zonder probs..
Ik ben benieuwd naar je mod!
maar als jullie het echt willen dat ik een webcam opzet kunnuh we natuurlijk altijd ff kijken hoe ik het moet doen
Meh!
hahah bekend probOp zondag 10 maart 2002 17:19 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb hiero een Philips ToUcam Pro zow brak is die niet...
maar als jullie het echt willen dat ik een webcam opzet kunnuh we natuurlijk altijd ff kijken hoe ik het moet doenen of ik me software vind is altijd vraag 2....
dat wou ik ook net gaan doenOp zondag 10 maart 2002 17:28 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Juist ja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Being Crazy Ownz
Verwijderd
Hallo!! hebben we niets anders te doen dan bij tim om plaatjes gaan zeuren? Have a break ...Op zondag 10 maart 2002 17:28 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Juist ja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als je klaar bent mag je fotoz postuh...
kortom nu niet gillen naar fotoz want ik kan nix laten zien.. de fotoz worden gemaakt met een Digicam van Oeloe en er is verdrz nix aan veranderd dus je mist nix...
vragen stellen mag gerust maar idd om de minut naar fotoz vragen is een beetje teveel van het goede...
rustig, t was maar een grapje, en het is toch juist leuk om te weten dat we intresse hebben naar je modOp zondag 10 maart 2002 17:35 schreef ReseTTim het volgende:
kzou zegguh pak een plankje hout, bijtel en een hamer en gah daar es een mooi kunstwerk van maken...
als je klaar bent mag je fotoz postuh...
kortom nu niet gillen naar fotoz want ik kan nix laten zien.. de fotoz worden gemaakt met een Digicam van Oeloe en er is verdrz nix aan veranderd dus je mist nix...
vragen stellen mag gerust maar idd om de minut naar fotoz vragen is een beetje teveel van het goede...
Verwijderd
Morgen is er weer een dag..
Verwijderd
OELOE hier je icoondiefOp zondag 10 maart 2002 18:06 schreef Oeloe het volgende:
Sorry guys, bad news. Oeloe is brak en gaat vroeg naar bed. Ik ga dus niet langs ReseTTim, dus geen foto's..
Op zondag 10 maart 2002 18:06 schreef Oeloe het volgende:
Sorry guys, bad news. Oeloe is brak en gaat vroeg naar bed. Ik ga dus niet langs ReseTTim, dus geen foto's..
Jullie zijn echt
Niet lief
Nouja.
Verwijderd
meneer Azrael heeft volgens mij deel 1 niet gezien!Op zondag 10 maart 2002 18:09 schreef Azrael het volgende:
lekker handig ook, zo'n topic openen als je nog geeneens foto's hebt
Verwijderd
helemaal mee eensOp zondag 10 maart 2002 18:15 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn echt(niet cool)
Niet lief...
Nouja.
Verwijderd
ik ga vandaag maar vroeg..
En morgen gaan we weer verder..
denk ik..
Verwijderd
rij...rij...kijk...schreeuw(Op zondag 10 maart 2002 19:24 schreef Oeloe het volgende:
sorry hoor, ik ben een beetje brak..![]()
![]()
ik ga vandaag maar vroeg..![]()
En morgen gaan we weer verder..
denk ik..
snap...snap...snap...snap...snap...snap...snap...snap...
snap...snap...snap...snap...snap...snap...rij...rij...
upload..upload...DONE!
gewoon ff doen plzzzzz
Verwijderd
Erm, over avatordief gesprokenOp zondag 10 maart 2002 18:13 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
OELOE hier je icoondiefHAAL NU DE FOTO'S
OELOE, waar was je brak dan van?
die heb ik zeker wel gezien, zeker daarom zou ik nu helemaal geen nieuw topic gaan openen als je nog geen plaatjes hebt...Op zondag 10 maart 2002 19:06 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
meneer Azrael heeft volgens mij deel 1 niet gezien!
ReseTTim, je kunt me ff ICQ'en als je nieuwe pics hebt, dan gooi ik em weer open
Dit topic is gesloten.
![]()