[WC] Spir@l waterblok, iemand em al geprobeerd??

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
Yo
Dit blok word zelfgemaakt door 'n wel bekende gast op [H]ardForum.. Fixittt genaamd.
het blok kan je kopen op http://www.dtekcustoms.com/
er is natuurlijk ook 'n review van http://www.subzerotech.com/reviews/spiralblock/pgs/pg1.shtml

Ik heb niet zo errug veel verstand van Waterkoeling enzo ;) dus als de 'experts' dit lezen, zeg dan ff wat je der van vind, ik wil wel eens weten of dit ding beter is als de Maze2 van DangerDen >:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt! :Y)</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>

• De_Bastaard
sorry phreak ;)

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 09:44

Bluppy2

Hip!

ik moet zeggen dat hij er redelijk kewl uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://dtekcustoms.safeshopper.com/images/bg18qejb.jpg

:9~

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

nou ben ik benieuwd:

issie nou beter of slechter dan de DangerDen MazeII?

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40
Op zaterdag 09 maart 2002 14:23 schreef Allanzoet het volgende:
nou ben ik benieuwd:

issie nou beter of slechter dan de DangerDen MazeII?
Volgends mij maakt het allemaal niet zoveel uit kwa vorm van het blok. Zolang er water doorheenstroomd met wat snelheid, en er is redelijk veel contactopperlak gaat elke vorm wel goed, IMHO.

Verbouwing

Verwijderd

zijn die spiral en de dd dan even groot?

voordeel van die spiral, je kan hem openmaken en dus schoonmaken, dat is erug handig!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

dit is best trippy,
ik was donderdag begonnen met een blok voor mijzelf, en die heeft dus exact de zelfde layout als die.
ik heb aleen wat minder strake in en uitgangen (voor de flow)

(je hoort nu het deuntje van de x-files door je hoofd gaan :) )

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 14:42 schreef Allanzoet het volgende:
zijn die spiral en de dd dan even groot?

voordeel van die spiral, je kan hem openmaken en dus schoonmaken, dat is erug handig!
Das ook een nadeel, een plaatje plexiglas als bovenkant moet telkens weer waterdicht gemaakt worden. Kun je telkens weer een paar uur proef draaien, gepriegel met een pakking die op een bepaalt moment ook vanzelf gaat lekken.

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 14:51 schreef The Rapier het volgende:

[..]

Das ook een nadeel, een plaatje plexiglas als bovenkant moet telkens weer waterdicht gemaakt worden. Kun je telkens weer een paar uur proef draaien, gepriegel met een pakking die op een bepaalt moment ook vanzelf gaat lekken.
Ziet eruit als een rubber ring die in een verdieping in het blok valt, dus weinig lekkage kans.

• De_Bastaard
die O-ring zit idd goed vast hoor, bijna, of geen kans op lekkage enzo lees ik op Hardforum ..

Verwijderd

ik heb nu een senfu blokje (het oude alu-model)
die heeft ook zo`n rubbere afdichtring.

ik heb nog nooit lekkage daarmee gehad!

nu heel snel afkloppen!...:P

• De_Bastaard
Als het echt zo'n goed blokje is word het toch eens tijd voor 'n inkoopactie >:) >:) >:) ... dat met dat raampje op het blok lijkt me wel vet uitzien als je 'n windows in je kast hebt, en dan van dat gekleurde water >:)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:56

Epsilon

om eerlijk te zijn, vindt ik die wand wel heeeeeeeel erg dun aan de buitenkant van dat spiraal. Die is net 1mm groot. probeer dat maar es dicht te krijgen. Ik denk dat je dit beter niet kan doen, en dus gedwongen bent het blokje dicht te laten......
Pagina: 1