ohja en hoe is icq daar zo gaaf geworden?
fastbunny: gedaan, en er komen nog meer aan
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Okay danOp zondag 10 maart 2002 21:16 schreef Major_Kusanagi het volgende:
fastbunny: gedaan, en er komen nog meer aan
* FastBunny wacht in spanning af
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen met welk programma dit zo gaaf gemaakt is? ik neem aan dat het winxp is, maar hoe krijg je die achtergrond zo blauw met al die info daar en ook nog mooi rondOp zaterdag 09 maart 2002 02:49 schreef 5chaap2k het volgende:
WOEI! 1st reply![]()
[afbeelding]
Klik op het plaatje voor ware grootte (1280x1024pix)
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Enne?, orgineel?Op zondag 10 maart 2002 21:19 schreef Mystic_Jack het volgende:
Zins vandaag ziet mijn desktop er zo uit.
Hier kan je de ware grote bekijken.

Verwijderd
Zucht...Op zondag 10 maart 2002 21:19 schreef utah het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen met welk programma dit zo gaaf gemaakt is? ik neem aan dat het winxp is, maar hoe krijg je die achtergrond zo blauw met al die info daar en ook nog mooi rond
[topic=391553/1/50]
[topic=418646]
[topic=420169]
Verwijderd
Uh, enne, origineel?Op zondag 10 maart 2002 21:12 schreef FastBunny het volgende:
Als je je orgineel nog even wilt posten. Kan bij http://www.endoria.net/upload/index.php
Maar leuk achtergrondje
Laa maa, die hoeven we toch nietOp zondag 10 maart 2002 21:32 schreef Sir_Black het volgende:
[..]
Uh, enne, origineel?

Dan moet je hier ff klikkenOp zondag 10 maart 2002 21:23 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Enne?, orgineel?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
wat voor XP skin is dat ?Op zondag 10 maart 2002 21:38 schreef HardKiller het volgende:
Weer een kleine update
1280x1024
Hier klikken voor origineel
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Als je voor anderen wilt spreken moet je dominee wordenOp zondag 10 maart 2002 21:39 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Laa maa, die hoeven we toch nietLELIJK!!!!

Ik heb hem namens iemand anders gepost, en ik heb het orgineel niet. Die post ie zelf zegt ie net. Wel het topic lezen heOp zondag 10 maart 2002 21:32 schreef Sir_Black het volgende:
[..]
Uh, enne, origineel?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Opzich wel kewl toch? allemaal mensen die dit voor je doenOp zondag 10 maart 2002 21:54 schreef Sir_Black het volgende:
[..]
Als je voor anderen wilt spreken moet je dominee worden [afbeelding]

Verwijderd
Sorry, je ging te snel, meneer konijn! Ik had het gelezen, maar ben net de draad kwijt geraaktOp zondag 10 maart 2002 21:56 schreef FastBunny het volgende:
Ik heb hem namens iemand anders gepost, en ik heb het orgineel niet. Die post ie zelf zegt ie net. Wel het topic lezen he
Nee dankje, niet zo'n behoefte aan. Ik kan voor mezelf denken en praten. Ik heb namelijk een goed stel hersens gekregen!Op zondag 10 maart 2002 21:58 schreef Neejoh het volgende:
Opzich wel kewl toch? allemaal mensen die dit voor je doen[afbeelding]
Terzijde: Het is inderdaad heel wazig, maar sommige van jouw posts verdwijnen soms plotseling, meneer SnelKonijn. Zit er een \n (newline) karakter in je sig, toevallig??
Er stond er bijvoorbeeld eentje hier recht onder de mijne, die er nu niet meer is.
He no problemOp zondag 10 maart 2002 22:02 schreef Sir_Black het volgende:
[..]
Sorry, je ging te snel, meneer konijn! Ik had het gelezen, maar ben net de draad kwijt geraakt
Verwijderd
met welk progje krijg je icq zo? en met welk programma krijg je winamp zo in gaaf schuin in de hoek?Op zaterdag 09 maart 2002 02:49 schreef 5chaap2k het volgende:
WOEI! 1st reply![]()
[afbeelding]
Klik op het plaatje voor ware grootte (1280x1024pix)
corneramp/icqplusOp zondag 10 maart 2002 22:21 schreef utah het volgende:
[..]
met welk progje krijg je icq zo? en met welk programma krijg je winamp zo in gaaf schuin in de hoek?
is al 5x genoemd ofzo, maar ff lezen is moeilijk
Verwijderd
Ik snap niet dat zulke mensen wel plaatjes kunnen posten maar niet kunnen lezen ,Op zondag 10 maart 2002 22:23 schreef DR het volgende:
[..]
corneramp/icqplus
is al 5x genoemd ofzo, maar ff lezen is moeilijk
erg vreemd allemaal, er bestaan niet voor nix zoekmachine's
Hmm, heb je gelijk in jah.. Moet ik daar maar even gaan zoeken naar dat active desktop.. Of niet SmokeheadOp zondag 10 maart 2002 22:32 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zulke mensen wel plaatjes kunnen posten maar niet kunnen lezen ,
erg vreemd allemaal, er bestaan niet voor nix zoekmachine's

Ik geef toe, het word vervelend
Verwijderd
Commentaar is overbodigOp maandag 11 maart 2002 00:34 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Hmm, heb je gelijk in jah.. Moet ik daar maar even gaan zoeken naar dat active desktop.. Of niet Smokehead
Ik geef toe, het word vervelend
och och och, wat zou ik ook graag mijn desktop willen plaatsen,
maar helaas: ik ben te lui
maar helaas: ik ben te lui
Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!
En niemand commentaar over m'n desktop? 
Ik zou graag weten waarom m'n case rond de 40C blijft terwijl er 8 fans inzitten (die goed gepositioneerd zijn)
Hmmmmm..... ach ja, voor de liefhebbers:

Orgineel 1024x768 versie
Ik zou graag weten waarom m'n case rond de 40C blijft terwijl er 8 fans inzitten (die goed gepositioneerd zijn)
Hmmmmm..... ach ja, voor de liefhebbers:

Orgineel 1024x768 versie
Verwijderd
Jawel hoor: dit is niet het origineel:Op maandag 11 maart 2002 11:32 schreef pSycho_Y2K het volgende:
En niemand commentaar over m'n desktop?
Orgineel 1024x768 versie
Mogen we het ECHTE origineel ook zien, please? <liefkijk> Hij is mooi!
Verwijderd
Dit soort vragen horen thuis bij Overclocking & CasemoddingOp maandag 11 maart 2002 11:32 schreef pSycho_Y2K het volgende:
en anders gebruikt dit eens Search verder welkom op GoT en suc6 met je probleem
http://www.digitalblasphemy.comOp maandag 11 maart 2002 11:57 schreef Sir_Black het volgende:
[..]
Jawel hoor: dit is niet het origineel:
Orgineel 1024x768 versie
Mogen we het ECHTE origineel ook zien, please? <liefkijk> Hij is mooi!
Daar moet ie ergens staan in de free gallery
ff resizen en origineel erbij a.u.b.v

Ok, ik heb hem in mijn reply al ge-resized.
Nu alleen nog het origineel
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Verwijderd
Dat lijkt heel aardig, maar dat is het niet. De bezoeker kan 'm ook posten en dan vertrekken, dus zonder erna te lezen en dus zien ze jouw reactie niet. De blauwe achtergrond kan net zo goed een gif'je zijn dta iemadn anders post, daar de je toch niet moeilijk over?Op zondag 10 maart 2002 18:08 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik soms ook wel een beetje erg overdreven. Alhoewel ik heel eerlijk moet bekennen dat ik het ook wel een paar keer heb gedaan
Maar dat is meer om de mensen er zelf even op te attenderen, en meestal editten ze dan hun post, en doen ze het origineel erbij. Of ik waarschuw ze even dat DR zodadelijk hun desktop weg gaat halen. Dat is wel prima
Verwijderd
XP Cobalt voor WindowsblindsOp zondag 10 maart 2002 21:46 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
wat voor XP skin is dat ?
-----------
Op zondag 10 maart 2002 22:21 schreef utah het volgende:
[..]
met welk progje krijg je icq zo? en met welk programma krijg je winamp zo in gaaf schuin in de hoek?
Moeilijk hè lezen? Dit is al minstens de 3e keer dat je dat vraagt in dit topic!Op zondag 10 maart 2002 21:31 schreef HardKiller het volgende:
[..]
Zucht...
[topic=391553/1/50]
[topic=418646]
[topic=420169]
Origineel
Da's dus gewoon die bluescreen van die gast hierboven, ik heb alleen effe de icoontjes en zo weggesoept
hey, de site waar m'n origineel staat is down. naja, hier kun je ook een boel leuke vinden:
www.weasl.net/Wallpapers.htm
www.weasl.net/Wallpapers.htm
Ben ik nou de enige die het ziet of heb ik er overheen gelezen? De lijst is incompleet... SCHANDE!!!Op zaterdag 09 maart 2002 02:44 schreef OProg het volgende:
En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 24.
En we zijn al weer bij Deel 24 aangekomen. 500+ posts gaat de layout een beetje vernachelen.
Dit is dus het vervolg op:
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 1
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 2
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 3
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 4
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 5
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 6
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 7
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 8
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 9
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 10
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 11
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 12
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 13
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 14
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 15
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 16
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 17
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 18
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 19
• En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 20
• [topic=390065]
[bla]
Of is dat omdat het niveau van topic 22 en 23 echt te laag was...
Verwijderd
Hier zijn de 2 onbrekende delenOp maandag 11 maart 2002 22:59 schreef Millennyum het volgende:
Ben ik nou de enige die het ziet of heb ik er overheen gelezen? De lijst is incompleet... SCHANDE!!!
Hoe ziet jou desktop eruit? deel 22
Hoe ziet jou desktop eruit? deel 23
Ik gok op LiteStep.Op dinsdag 12 maart 2002 13:42 schreef EraZor het volgende:
[..]
Is dat serieus nog een Windows versie? Welke skin is dat?
Rustacean
Dude, volgende keer mag je m wel ff verkleinen ... 280k!!!Op dinsdag 12 maart 2002 14:25 schreef BeatManiac het volgende:
Hier de mijne dan ook maar....
[afbeelding]
Origineel komt van Hebus.com onder de Manga sectie
Rustacean
Verkleinen maakt dan niet uit hoor.. Hij moet dan alsnog het hele plaatje inladen.. Kan beter met Photoshop beter convertenOp dinsdag 12 maart 2002 14:32 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Dude, volgende keer mag je m wel ff verkleinen ... 280k!!!
Echt verkleinen, met PhotoShop dus... Dat bedoel ik.Op dinsdag 12 maart 2002 16:18 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Verkleinen maakt dan niet uit hoor.. Hij moet dan alsnog het hele plaatje inladen.. Kan beter met Photoshop beter converten
Rustacean
Soupen blijft leuk...Op maandag 11 maart 2002 14:55 schreef Fantomas het volgende:
Origineel
Da's dus gewoon die bluescreen van die gast hierboven, ik heb alleen effe de icoontjes en zo weggesoept

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Ik wist helemaal niet dat dit allemaal gaande was! Ik heb wel is wat grappigs ermee uitgehaalt maar ik durf dus mijn standaard XP achtergrond niet meer te vertonen...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Op dinsdag 12 maart 2002 17:49 schreef laupro het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit allemaal gaande was! Ik heb wel is wat grappigs ermee uitgehaalt maar ik durf dus mijn standaard XP achtergrond niet meer te vertonen...
is het zo erg
Damnz, de topic gaat te snel voor mij, zo vaak verander in mijn desktop niet hoor... 
Ik gaat a.s. vrijdag middag ff snel formateren, en dan kijk ik of ik wel wat post.
Ik gaat a.s. vrijdag middag ff snel formateren, en dan kijk ik of ik wel wat post.
ah, de site met mijn origineel is ook alweer op:
check maar;
http://www.animewallpapers.com/ecchi/eva/full_1_1024.asp
check maar;
http://www.animewallpapers.com/ecchi/eva/full_1_1024.asp
JuistemOp dinsdag 12 maart 2002 13:52 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Ik gok op LiteStep.
Verwijderd
Goed idee stuiterbal, Ik heb nou ook al een week dezelfde Achtergrond en hij bevaltOp dinsdag 12 maart 2002 18:54 schreef Stuiterbal het volgende:
Damnz, de topic gaat te snel voor mij, zo vaak verander in mijn desktop niet hoor...
me nog steeds en dat zal verlopig ook wel zo blijven, dus mischien volgende week
Mijn supersaaie desktop (1x 19" 1x 17" (eizo
)

vraagje:
nog wat leuke dual monitor tools? (om icq naar 2e monitor te krijgen?) (en om 2 verschillende desktop backgrounds te krijgen?) (sorry, zal nu ff zoeken)
edit:
srry: www.blizzard.com/wow

vraagje:
nog wat leuke dual monitor tools? (om icq naar 2e monitor te krijgen?) (en om 2 verschillende desktop backgrounds te krijgen?) (sorry, zal nu ff zoeken)
edit:
srry: www.blizzard.com/wow
But I don't care, I'm in a hurry going nowhere
Verwijderd
Dit is mijn homepage. Klik op het plaatje om het plaatje te zien op haar echte grootte (1280*960)
Het orgineel: http://www.customize.org/details/6785
De winampskin: http://www.customize.org/details/6722
trillian: www.trillian.cc
Het orgineel: http://www.customize.org/details/6785
De winampskin: http://www.customize.org/details/6722
trillian: www.trillian.cc
Verwijderd
De Nieuwe Corsa ?Op dinsdag 12 maart 2002 21:27 schreef Wolfje666 het volgende:
Zijn we weer met een achtergrondje om je vingers bij af te likken!
Voor het origineel klik hier
Nee, een zwaar optisch getunede Seat IbizaOp dinsdag 12 maart 2002 21:30 schreef CybErvee het volgende:
[..]
De Nieuwe Corsa ?
Dit is de Seat Ibiza Cupra 4 met een lichteOp dinsdag 12 maart 2002 21:30 schreef CybErvee het volgende:
[..]
De Nieuwe Corsa ?
Mijne maar weer eens.
Dualmonitor 1280x1024 en 800x600 waarvan de 800x600 binnen kort ook vervangen wordt door een 1280x1024.

Origineel 1280x1024
Origineel 800x600
Dualmonitor 1280x1024 en 800x600 waarvan de 800x600 binnen kort ook vervangen wordt door een 1280x1024.

Origineel 1280x1024
Origineel 800x600
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Op dinsdag 12 maart 2002 21:34 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
Dit is de Seat Ibiza Cupra 4 met een lichteextra touch.

Damnit! Daar zou ik niet eens mee durven rijden man! Gewoon creepy hoe iedereen je dan aanstaard
Fout, Fouter, FoutstOp dinsdag 12 maart 2002 21:33 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Nee, een zwaar optisch getunede Seat Ibiza

i.d.d. Een Seat man....Op woensdag 13 maart 2002 00:41 schreef DR het volgende:
[..]
Fout, Fouter, Foutst
Is niets mis mee hoorOp woensdag 13 maart 2002 13:27 schreef EraZor het volgende:
[..]
i.d.d. Een Seat man....
Verwijderd
Zozo dat is moeilijk
als het nou eens niet opviel, maar dat ook nog niet eens.
tis trouwens een topic om je desktop te laten zien niet om te laten zien dat je voor het eerst paint.
ook orgineel hoor, echt
btw. kan ook gewoon met paint

Wat een lelijke en nonfuctionele tuning. Lelijke auto's post jij elke keerOp dinsdag 12 maart 2002 21:27 schreef Wolfje666 het volgende:
Zijn we weer met een achtergrondje om je vingers bij af te likken!
Voor het origineel klik hier
Inderdaad. Als je 1337 wil zijn met Photoshop / Paint Shop (zoals SmokeheadOp woensdag 13 maart 2002 13:42 schreef phantom2k het volgende:
[..]
Zozo dat is moeilijk
tis trouwens een topic om je desktop te laten zien niet om te laten zien dat je voor het eerst paint.
ook orgineel hoor, echt
Ik heb in de topic nou al iets van vier BSoD's gezien, daar wordt ik niet vrolijk van. Daar heb je Mircosoft Newsgroups voor.

ROFLoL!!Op woensdag 13 maart 2002 15:18 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je 1337 wil zijn met Photoshop / Paint Shop (zoals Smokehead) moet je niet komen aanzetten met een regeltje text onder een BSoD.
Ik heb in de topic nou al iets van vier BSoD's gezien, daar wordt ik niet vrolijk van. Daar heb je Mircosoft Newsgroups voor.
wtf is trouwen 1337

maak je niet te druk heOp woensdag 13 maart 2002 13:42 schreef phantom2k het volgende:
[..]
Zozo dat is moeilijk
ook orgineel hoor, echt

PIII 800@804 Mhz
Deze auto's zijn heel functioneel als grasmaaier tochOp woensdag 13 maart 2002 13:49 schreef stefijn het volgende:
[..]
Wat een lelijke en nonfuctionele tuning. Lelijke auto's post jij elke keer
Verwijderd
Coole picture, uit welke Star trek komt die?Op woensdag 13 maart 2002 15:57 schreef Beathoven het volgende:
[afbeelding]
Owhjah, zou ik alsjeblieft een linkje naar het orgineel mogen?
Stefijn heeft gewoon geen smaak....Op woensdag 13 maart 2002 16:12 schreef Wolfje666 het volgende:
[..]
Deze auto's zijn heel functioneel als grasmaaier toch?

Hee, deze topics bestaan nog
Dat is een tijd geleden zeg (lees deel 16 of 17 ofzo) dat ik mijn desk gepost heb. Hier is ie dan weer een keer:

klikkuh voor grote versie
En voor het origineel: Moet je hier zijn
Veel beter dan die SEAT vind ik zelf
EDIT: nu ook me webicon in stijl
Me gewone icon staat nog met die shelby gt-500, met daaronder de tekst: E46 M3
EDIT: nu ook me webicon in stijl
echt VEEEEEEL beter jaOp woensdag 13 maart 2002 17:00 schreef J0YR1D3R het volgende:
Hee, deze topics bestaan nogDat is een tijd geleden zeg (lees deel 16 of 17 ofzo) dat ik mijn desk gepost heb. Hier is ie dan weer een keer:
Verwijderd
Strakke achtergrond, orgineel?Op woensdag 13 maart 2002 15:57 schreef Beathoven het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Computer woorden & AfkortingenOp woensdag 13 maart 2002 15:36 schreef Neejoh het volgende:
wtf is trouwen 1337
Hier issie weer!
Deze heb ik geloof ik al een paar keer gepost
Maar nu met passende Winamp Skin

Klik op foto voor grote versie(1024*768)
De passende Winamp skin heet "Atlantic Meridian"
http://www.winamp.com/skins/browse.jhtml;$sessionid$G3R5EQNKDWERFTN24GARCYY
als die link het niet doet.. gewoon ff meridian intikken bij de search bij www.winamp.com/skins
Deze heb ik geloof ik al een paar keer gepost
Maar nu met passende Winamp Skin
Klik op foto voor grote versie(1024*768)
De passende Winamp skin heet "Atlantic Meridian"
http://www.winamp.com/skins/browse.jhtml;$sessionid$G3R5EQNKDWERFTN24GARCYY
als die link het niet doet.. gewoon ff meridian intikken bij de search bij www.winamp.com/skins
Elite
Owkey, normaal zie je wel enige overeenkomsten, maar dit slaat gewoon nergens op
Verwijderd
eh zeikerds ofzo???Op woensdag 13 maart 2002 15:18 schreef Stuiterbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je 1337 wil zijn met Photoshop / Paint Shop (zoals Smokehead) moet je niet komen aanzetten met een regeltje text onder een BSoD.
laat mensen hun paint/ps/psp n00b periode hebbe: damn!

Jij bent dus overduidelijk niet 1337Op woensdag 13 maart 2002 20:32 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Elite1337
Owkey, normaal zie je wel enige overeenkomsten, maar dit slaat gewoon nergens op
En het origineel ? Waar kunnen we dat vinden ?
[edit]
Van die Heineken wallpaper bedoel ik
[edit]
Van die Heineken wallpaper bedoel ik
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Me XP desktopje 

Hier is het origineel, maar: ik heb 'm wel in .bmp formaat gelaten en hijs dus een ruime 1,4 mb... sorry for all you 56k6'ers!!
bovendien is het een vrij bekende wallpaper, toch?
Hier is het origineel, maar: ik heb 'm wel in .bmp formaat gelaten en hijs dus een ruime 1,4 mb... sorry for all you 56k6'ers!!
bovendien is het een vrij bekende wallpaper, toch?
Verwijderd
Ik zou maar uitkijken met welke woordkeuze je gebruikt,Op woensdag 13 maart 2002 21:40 schreef LiNiaaL het volgende:
eh zeikerds ofzo???
laat mensen hun paint/ps/psp n00b periode hebbe: damn!
ik heb namenlijk al een OW op m'n naam staan vanwege dat woord
Origineel misschien erbij posten?Op woensdag 13 maart 2002 21:17 schreef the_bbk het volgende:
En mijn Heineken-desktop:

ETM, waar heb je die wallpaper oorspronkelijk vandaan? Erg mooi! En die mac-icons, waar zijn die te vinden?Op donderdag 14 maart 2002 00:37 schreef ETM het volgende:
[..]
Verwijderd
Well, aangezien mijn plaatje was verwijderd hier opnieuw. Misschien moet ik het orgineel erbij plaatsen anders wordt ie verwijderd. Bij deze. Orgineel tevinden op http://www.stumpers.nl/background.html

Hoop dat ie nu blijft staan

Hoop dat ie nu blijft staan

Dit topic is gesloten.