Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Hmmm, educatieve persiflage... nou, kunnen ze dat dan niet in Stuffis Generalis of Huiskamer doen ofzo ???
Het komt bij mij een beetje over als.......onzinnig.
Verwijderd
Dan zou je juist de doelgroep die je moet hebben, mensen die nog weinig/geen ervaring hier hebben en daarom de meest onzinnige dingen posten, buiten spel laten en heeft het dus geen zin.Op zaterdag 09 maart 2002 10:50 schreef roelandstoter het volgende:
Hmmm, educatieve persiflage... nou, kunnen ze dat dan niet in Stuffis Generalis of Huiskamer doen ofzo ???
[edit] Dit zou een onderdeel van de FAQ moeten worden
hallowww..ff ONNTOPIC weer plz! je Moet gewon efven een trail versie downen op www.vettetrailsfotware.com en daarna kreck downuh hier en dan heb je geen vervelendu nek skriens enzow.
tjoooooooooooo!
* 0siris greetz 411 31337 |/4nab3 7|/34k3R5
tjoooooooooooo!
* 0siris greetz 411 31337 |/4nab3 7|/34k3R5
ach...in een volgend leven lach je er om!
eej man "MeKnowHow -=] ReZpEcT [=-", wrum hedde gij mijn aikon gestoluh!Op zaterdag 09 maart 2002 11:05 schreef MeKnowHow het volgende:
Hey DR paaaassss mij ff de joint
(en dan gewoon straks allemaal OW's geven en bannen enzo....OMG
ach...in een volgend leven lach je er om!
He, moet je raden van wie het forum is, juist van de modjesOp zaterdag 09 maart 2002 10:33 schreef rob van den broek het volgende:
haal dat soort grappen dan uit in HK. Hiermee bevestigen jullie het verschil tussen mods en users. Mods mogen alles en users veeeeeeeeel minder.
maar ik denk dat je het beste een standaardintelkoeler kan pakken! >:)! :D! 
en als mobo een vette van msi

GrEeTzZzZz veldmuis
en als mobo een vette van msi
GrEeTzZzZz veldmuis
Lees de FAQ en UTFS.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()