"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
w00000000000t yooo, waar ken je die ding kopuh?????? vet manOp zaterdag 09 maart 2002 02:45 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Verwijderd
doe maar 4,5 V. dat heb ik nu ook en hij gaat als 'n trein.Op zaterdag 09 maart 2002 02:46 schreef Nielsz het volgende:
Heb je je voltage wel hoger gezet
Want anders is het compleet onnodig om xtra te coolen
amd rulez echt VET manOp zaterdag 09 maart 2002 02:47 schreef nicxz het volgende:
Koop jij maar een intel, dit wordt nicxz
Verwijderd
Intel sucksOp zaterdag 09 maart 2002 02:47 schreef nicxz het volgende:
Moet je natuurlijk wel uitkijken als je een 300 Watt voeding hebt. want als de weerstand te laag wordtOp zaterdag 09 maart 2002 02:48 schreef Klaas het volgende:
[..]
doe maar 4,5 V. dat heb ik nu ook en hij gaat als 'n trein.
Verwijderd
BeN jE dIsLeCtIeS oFzO mAn LeEr TyPeN !!!Op zaterdag 09 maart 2002 02:47 schreef nicxz het volgende:
groetjes MREn

Dat smeer je erop met deze kwast:

Wel lekker dik, dan blijft de cooler goed zitten
Verwijderd
ja, dat wel, maar amd is een stuk sterker, dus die trekt dat welOp zaterdag 09 maart 2002 02:50 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel uitkijken als je een 300 Watt voeding hebt. want als de weerstand te laag wordt
Op zaterdag 09 maart 2002 02:50 schreef Nielsz het volgende:
Moet je natuurlijk wel uitkijken als je een 300 Watt voeding hebt. want als de weerstand te laag wordt

Het versterkt het immuumsysteem en verhoogd de weerstand
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wijs-neusOp zaterdag 09 maart 2002 02:53 schreef Merely het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het versterkt het immuumsysteem en verhoogd de weerstand
Verwijderd
gr33tz,
janjanjansen
Op zaterdag 09 maart 2002 02:55 schreef DR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Daar zit m'n CPU onder
Verwijderd
Op zaterdag 09 maart 2002 02:56 schreef Nielsz het volgende:
Wijs-neus
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Probeer eens een hamerOp zaterdag 09 maart 2002 02:58 schreef Nielsz het volgende:
Ik denk ik kick dit topic maar ff, maareh, ik heb dus net nieuw rambus geheugen a 333 mhzmaar hoe moet ik daar nou zo'n koeler op monteren
Kwakje koelzut ertussen en plakken maar, seconde lijm blijft ie ook wel goed mee zitten.Op zaterdag 09 maart 2002 02:58 schreef Nielsz het volgende:
Ik denk ik kick dit topic maar ff, maareh, ik heb dus net nieuw rambus geheugen a 333 mhzmaar hoe moet ik daar nou zo'n koeler op monteren
Jaja, ok, ga ik zo ff doen. Maareh, het is wel een laptop gaat dat passen?Op zaterdag 09 maart 2002 03:01 schreef Phreak het volgende:
[..]
Kwakje koelzut ertussen en plakken maar, seconde lijm blijft ie ook wel goed mee zitten.
En als ik nou gewoon 2 koelers tussen mijn geheugenbanken stop, zodat ze tegen elkaar aan klemmen, is dat geen l33t casemod?
Verwijderd
ja, maar dan valt ie er na een seconde dus weer afOp zaterdag 09 maart 2002 03:01 schreef Phreak het volgende:
[..]
Kwakje koelzut ertussen en plakken maar, seconde lijm blijft ie ook wel goed mee zitten.
greetz
MREn
Verwijderd
las het er gewoon op.Op zaterdag 09 maart 2002 02:58 schreef Nielsz het volgende:
het kan beter goed vastzitten, want als ie losschiet is je garantie verlopen
(hoorde ik tenminste)
Jah kan.. ander pak je gewoon ff de Dremel joh, beetje zagen enzo..Op zaterdag 09 maart 2002 03:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Jaja, ok, ga ik zo ff doen. Maareh, het is wel een laptop gaat dat passen?
En als ik nou gewoon 2 koelers tussen mijn geheugenbanken stop, zodat ze tegen elkaar aan klemmen, is dat geen l33t casemod?
Verwijderd
Op zaterdag 09 maart 2002 02:58 schreef Nielsz het volgende:
Verwijderd
Ik zou tie-wraps gebruiken. Die zijn n.l.enorm l33t. Als je niet wilt boren in je geheugen om tie-wraps te kunnen vastmaken zou je natuurlijk ook gewoon een airco in je kast bouwen, heb je die cooler niet meer nodigOp zaterdag 09 maart 2002 03:02 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Jaja, ok, ga ik zo ff doen. Maareh, het is wel een laptop gaat dat passen?
gr33tz,
janjanjansen
Verwijderd
Op zaterdag 09 maart 2002 03:06 schreef Mudster het volgende:
Ok genoeg.......Ik lig nu echt op de grond.
Mudster
Verwijderd
Op zaterdag 09 maart 2002 03:09 schreef silentsnow het volgende:
63\/\/00|\| 33|\| 80|\/||\/| , 70c|-| ??

echt waar, probeer maar, in google afbeeldingen zoeken
is de eerste die je tegenkomt
Verwijderd
Op zaterdag 09 maart 2002 03:13 schreef Mudster het volgende:
jeeeezzzzz nou is me broek ook nog nat
Verwijderd
BEDANKT JOH
Verwijderd
Verwijderd
Voor je vrouw:Op zaterdag 09 maart 2002 03:17 schreef Mudster het volgende:
verdomme nou komt zelfs me vrouw naar boven om te kijken wat d'r aan de hand is.
BEDANKT JOH

Want bij jou is het alweer een hele tijd geleden dat je nog een bosje gaf
Verwijderd
Morgen zelf een bosje kopen heOp zaterdag 09 maart 2002 03:22 schreef Mudster het volgende:
Dankjewel Evolution....het maakt een hoop goed.
Mudster
Allemaal welterusten en bedankt voor een vermakelijke nacht
Laat m'n vrouw dit maar niet zien.
Het is minstens 15 jaar geleden dat ik voor haar nog bloemen heb meegenomen
En wat moet je nou eigenlijk met zo'n ontiegelijk zuigend un-l33t AMD cpu'tje
no 10x
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Is dit een duidelijke topic titel?
Is dit niet aan de hand van een sticky topic of anders met de search te vinden?
Dacht dat een mod toch wel een goed voorbeeld zou kunnen geven
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
voor je begint te flamen kan je het best eerst het hele topic lezen zoals ik. dan zie je dat de opmerking die jij nu plaatst zeer overbodig is!Op zaterdag 09 maart 2002 07:56 schreef Abbadon het volgende:
Ey, UTFS en RTFM n00b![]()
En wat moet je nou eigenlijk met zo'n ontiegelijk zuigend un-l33t AMD cpu'tjeIntel 0wnz AMD; een P4 loopt veel harder, kijk alleen maar hoeveel MHz zo'n wannabe AMD 8erligt, dat zegt toch al genoeg? Dusse, gewoon ff zo'n roelerende P4 scoren
no 10x
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
people have gone crazyOp zaterdag 09 maart 2002 08:08 schreef Homedisc het volgende:
OMG! wat is dit voor een lijpe topic
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
OhOp zaterdag 09 maart 2002 08:08 schreef GuuZ14 het volgende:
[..]
voor je begint te flamen kan je het best eerst het hele topic lezen zoals ik. dan zie je dat de opmerking die jij nu plaatst zeer overbodig is!
Kan 'ie strakz m'n l33t reply lezenOp zaterdag 09 maart 2002 02:49 schreef Exirion het volgende:
[..]
amd rulez echt VET manmaaruh ik ga nu pittuh want ik ben moe dusse ik zie morgen al jullie l33t replies wel.. mazzolllllll
Dus m'n post is helemaal niet zeer overbodig. Wil 'm alleen behoeden voor zo'n zuigende XP (kijk vooral niet in m'n sig)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
HE VUILE BIJDEHANTE EIKEL WAAROM ZIT JE ZO TE ZEIKEN JA WANT IK VRAAG GEWOON IETS EN DAT MAG TOCH OF NIE?????? ALS JE NIET WIL LEZEN DAN ROT JE TOCH LEKKER OP MAAR ZEG DAN GEWOON NIKS OFZOOp zaterdag 09 maart 2002 07:56 schreef Abbadon het volgende:
Ey, UTFS en RTFM n00b
En de andere chille gaste hier natuurlijk thx for the info
Verwijderd
w00t, daar woon ikOp zaterdag 09 maart 2002 03:11 schreef Evolution het volgende:
[..]
[afbeelding]
echt waar, probeer maar, in google afbeeldingen zoeken
is de eerste die je tegenkomt
Verwijderd
Ja, die grafzerken motte oftieftu. as jij nou een goed koeler moet hebben zeg en dan gaan die ranzige machtsgeile modjes het weer op slot gooie. Als die gasten 55 jaar geleden geleefd hadden wist ik wel waar ze lid van warenOp zaterdag 09 maart 2002 10:09 schreef Exirion het volgende:
[..]
HE VUILE BIJDEHANTE EIKEL WAAROM ZIT JE ZO TE ZEIKEN JA WANT IK VRAAG GEWOON IETS EN DAT MAG TOCH OF NIE?????? ALS JE NIET WIL LEZEN DAN ROT JE TOCH LEKKER OP MAAR ZEG DAN GEWOON NIKS OFZO![]()
:R
En de andere chille gaste hier natuurlijk thx for the info
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gezocht dus niet zeiken!
Hoe zet je een computer uit, want hier word ik dus helemaal niks wijzer van.
GREEEEEEEEEEEEEEEEEETZ
Durden
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt er idd op,..... of de modcrew heeft vreselijk zitten blowenOp zaterdag 09 maart 2002 10:20 schreef LopeZ het volgende:
Ik heb zo het idee dat er hier een paar mensen zijn die onder andermans naam zitten te posten
of is dit zo'n "mislukte-ik-wil-ook-leuk-zijn aktie"?Op zaterdag 09 maart 2002 10:24 schreef LopeZ het volgende:
Niet alleen Exirion ook sinterklaas een havana, ze doen echt niet zo durbiel normaal volgens mij...
Verwijderd
Ik vind hem wel geslaagdOp zaterdag 09 maart 2002 10:25 schreef RedHat het volgende:
[..]
of is dit zo'n "mislukte-ik-wil-ook-leuk-zijn aktie"?
GROET,
uLTRa-N00b+
PS: KIJK OOK ES OP MIJN EIGEN FORUM WWW.SPAMMERT.NL
het moge duidelijk zijn dat niemand hier gehackt is
nou, het is het niet, nielsz ging ook al te keerOp zaterdag 09 maart 2002 10:26 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geslaagd
jongens wat is dit
Verwijderd
Neh dan hadden ze hem wel in HK gemaakt ofzo der zit echt een grapjurk met passwords te spelen hier volgens mijOp zaterdag 09 maart 2002 10:25 schreef RedHat het volgende:
[..]
of is dit zo'n "mislukte-ik-wil-ook-leuk-zijn aktie"?
"Op zaterdag 09 maart 2002 10:28 schreef havana het volgende:
ZALMAN SUCKT GEWOON JE MOT GEWOON EEN ALPHA FAN OP JE ALTHON GOOIE
GROET,
uLTRa-N00b+
het moge duidelijk zijn dat niemand hier gehackt is
nee, nu is het duidelijk, weer zo'n aktie...
Verwijderd
NIET GROETEN ONDER JE POSTS ZETTEN! EN OOK GEEN SPAM, WANT MIJN SAIT ROELZ. MENSEN MET EEN ROOIE NAAM ZIJN ZEKER N00BSOp zaterdag 09 maart 2002 10:28 schreef havana het volgende:
ZALMAN SUCKT GEWOON JE MOT GEWOON EEN ALPHA FAN OP JE ALTHON GOOIE
GROET,
uLTRa-N00b+
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETZZZZZZZZ
DURDEN
Verwijderd
't kwartje valt hier (10 euro cent dan)Op zaterdag 09 maart 2002 10:31 schreef havana het volgende:
Niemand is er gehackt. Maar het zat Exirion ff tot hier, kijkende naar het niveau van sommige gebruikers hier op het forum. Die schreeuwen zonder search en FAQ te lezen. Daarom opende hij dit topic en ik moet zeggen dat ik er wel om kan lachen (en veel users overigens ook).
als ik dat deed... dan had ik wel OW aan m'n broek jaOp zaterdag 09 maart 2002 10:33 schreef rob van den broek het volgende:
haal dat soort grappen dan uit in HK. Hiermee bevestigen jullie het verschil tussen mods en users. Mods mogen alles en users veeeeeeeeel minder.
Verwijderd
Jij snapt het tenminsteOp zaterdag 09 maart 2002 10:34 schreef RedHat het volgende:
[..]
als ik dat deed... dan had ik wel OW aan m'n broek ja
Verwijderd
Tja als het in de HK staat, kunnen de pas geregistreerde gebruikers het weer niet zien staan, en dan is het "opvoedkundige effect" weer teniet gedaan.Op zaterdag 09 maart 2002 10:33 schreef rob van den broek het volgende:
haal dat soort grappen dan uit in HK. Hiermee bevestigen jullie het verschil tussen mods en users. Mods mogen alles en users veeeeeeeeel minder.
Sinterklaas, kun je voor mij ook eens een P4 uhm .. produceren ?
I fully second that!Op zaterdag 09 maart 2002 10:31 schreef havana het volgende:
Niemand is er gehackt. Maar het zat Exirion ff tot hier, kijkende naar het niveau van sommige gebruikers hier op het forum. Die schreeuwen zonder search en FAQ te lezen. Daarom opende hij dit topic en ik moet zeggen dat ik er wel om kan lachen (en veel users overigens ook).
iedereen zit over nutteloze posts te ze*ken maar als modtjes het doen die zich een beetje vervelen heb ik de indruk dan is het zeker goed
nou jippie
Verwijderd
Het is een educatieve persiflage.Op zaterdag 09 maart 2002 10:44 schreef swipe het volgende:
nouw wat lachen.......
iedereen zit over nutteloze posts te ze*ken maar als modtjes het doen die zich een beetje vervelen heb ik de indruk dan is het zeker goed
nou jippie
Dit topic is gesloten.
![]()

die gaan ook hard