HE je bent mij vergetenOp zondag 10 maart 2002 11:05 schreef McFlipp het volgende:
Hmmm jammer dat de Airbus nog op zich laat w88
MAAR 11 maart das wel mijn verjaardag
(het is gewoon voorbestemd)
Ennuh kunnen we mooi nog ff bespreken wie er nou allemaal mee doen
Hieronder ff een lijstje, als ik iemand vergeet of er onterecht bijzet, moet je het ff zeggen dan verander ik het lijstje.
Rdluca
McFlipp
Tourniquet
Blackhole
Biobak
Droogkloot
Aerodynamic
Nealzie
euh ik heb een vaag vermoeden dat zeker 2/3 van m'n post hier OF niet gelezen wordt, OF geignored wordenOp zondag 10 maart 2002 11:05 schreef McFlipp het volgende:
Hmmm jammer dat de Airbus nog op zich laat w88
MAAR 11 maart das wel mijn verjaardag
(het is gewoon voorbestemd)
Ennuh kunnen we mooi nog ff bespreken wie er nou allemaal mee doen
Hieronder ff een lijstje, als ik iemand vergeet of er onterecht bijzet, moet je het ff zeggen dan verander ik het lijstje.
Rdluca
McFlipp
Tourniquet
Blackhole
Biobak
Droogkloot
Aerodynamic
Nealzie
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Echt geweldig! Die plaatjes leen ik ffies, iz dat goed?Op zondag 10 maart 2002 11:28 schreef rdluca het volgende:
En wat pics van de DBR672
DBR672 cleared for pushback and start up
pushing back
ready for engine start
taxi to runway 24 and report ready
Airborne
DBR672 on a ARNEM departure
Wat grappen en grollen tussen de piloten online
en een bekende van GoT meldt zich
Landing op Innsbruck
Verwijderd
Dat laatsteOp zondag 10 maart 2002 11:42 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
euh ik heb een vaag vermoeden dat zeker 2/3 van m'n post hier OF niet gelezen wordt, OF geignored worden
Mooie duren woorden heeft U zeg op zondagOp zondag 10 maart 2002 11:42 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
euh ik heb een vaag vermoeden dat zeker 2/3 van m'n post hier OF niet gelezen wordt, OF geignored worden
Ik ben het wel met U eens
Chemisch kleurtje is dat zegOp zondag 10 maart 2002 11:49 schreef hellogoodbye het volgende:
Je hebt blauw water en je hebt BLAUW water... Zoek het vliegtuig...
[afbeelding]
Waar kwam die supermooie transavia ook al weer vandaan?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Ik hoop niet van de dutch fs site:Op zondag 10 maart 2002 12:07 schreef Bolk het volgende:
Waar kwam die supermooie transavia ook al weer vandaan?
http://www.hinttech.com/~dfs/
Want ik moet hem over een paar minuten van Avsim gaan verwijderen van onze server!
Ze worden steeds erger die lui!!!
THNXOp zondag 10 maart 2002 12:11 schreef Leaderlll het volgende:
[..]
Ik hoop niet van de dutch fs site:
http://www.hinttech.com/~dfs/
Want ik moet hem over een paar minuten van Avsim gaan verwijderen van onze server!
Ze worden steeds erger die lui!!!
/edit: ik bedoel een andere, geen repaint van een standaard
Zo mensen die zig nog herinneren datfilmpje van die AIrbus ...
Ik heb hier het zelfde geprobeerd,
Maar ik moet zeggen dat gaat wel lekkker makkelijk met zon Airbus.

Ik heb hier het zelfde geprobeerd,
Maar ik moet zeggen dat gaat wel lekkker makkelijk met zon Airbus.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik heb gisteren lago schiphol 2000 gekocht.geinstalleerd en ook update voor fs 2002.bij het opstarten krijg ik de foutmelding dat lago intf.dll niet compatible zou zijn met deze versie van flight simulator.dan vraagt hij "do you want to load this software?als je yes drukt stopt fs ermee.als je no doet gaat hij verder.
herkent iemand deze probleem?
Wat is er dan? Wil jij ook meedoen? Sorry dat ik dat dan niet heb gezien, maar dan zet ik je er meteen bij!!Op zondag 10 maart 2002 11:42 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
En Frank_o zet ik erook ff bij
edit:
Zo een geupdate lijstje
Rdluca
McFlipp
Tourniquet
Blackhole
Biobak
Droogkloot
Aerodynamic
Nealzie
The_Frank0
Major Carnage
Evilernie
Zo een geupdate lijstje
Rdluca
McFlipp
Tourniquet
Blackhole
Biobak
Droogkloot
Aerodynamic
Nealzie
The_Frank0
Major Carnage
Evilernie
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Die van Allied FS Group?Op zondag 10 maart 2002 12:14 schreef Bolk het volgende:
[..]
THNX
/edit: ik bedoel een andere, geen repaint van een standaard

Ik kan dus effe niet meer fatsoenlijk wachten op een degelijke 2002 kist van de Boeing 767

ehOp zondag 10 maart 2002 12:27 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Wat is er dan? Wil jij ook meedoen? Sorry dat ik dat dan niet heb gezien, maar dan zet ik je er meteen bij!!
En Frank_o zet ik erook ff bij
edit:
Zo een geupdate lijstje
Rdluca
McFlipp
Tourniquet
Blackhole
Biobak
Droogkloot
Aerodynamic
Nealzie
The_Frank0
Major Carnage
tampert, kriminalpolizei
???? moet Evil er ook bij dan ??Op zondag 10 maart 2002 12:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
eh
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
nou mooi toch, wordt het alleen maar goedkoper doorOp zondag 10 maart 2002 12:39 schreef Blackhole het volgende:
[..]
???? moet Evil er ook bij dan ??

Als jullie hem kopen, dan zorg ik wel dat iedereen hem krijgt
Zo evilernie je staat er ook bij! Ja sorry mensen ik heb niet zo'n goed geheugen 
En het lijkt me handig als Rdluca hem koopt en dat Biobak hem dan verspreid, want rdluca heeft al wat credits waarmee ie nog wat extra korting krijgt dacht ik.
Of als biobak ook een creditcard heeft, dan is het misschien toch makkelijker dat hij alles koopt en download en "distributeert"
Want een 10mbit verbinding is in dit geval geen overbodige luxe
En het lijkt me handig als Rdluca hem koopt en dat Biobak hem dan verspreid, want rdluca heeft al wat credits waarmee ie nog wat extra korting krijgt dacht ik.
Of als biobak ook een creditcard heeft, dan is het misschien toch makkelijker dat hij alles koopt en download en "distributeert"
Wat ziet Mount Rushmore er ellendig uit in FS2002
Is ook helemaaaal fout gepositioneerd 

Zo, dit wilde ik effe kwijt...

hehehe....Is dat zo'n standaard scenic flight?Op zondag 10 maart 2002 13:01 schreef Robin Shrine het volgende:
Wat ziet Mount Rushmore er ellendig uit in FS2002Is ook helemaaaal fout gepositioneerd
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Dll ??? krijgen we dan geen org CD s ...Op zondag 10 maart 2002 12:50 schreef McFlipp het volgende:
Zo evilernie je staat er ook bij! Ja sorry mensen ik heb niet zo'n goed geheugen
Of als biobak ook een creditcard heeft, dan is het misschien toch makkelijker dat hij alles koopt en download en "distributeert"Want een 10mbit verbinding is in dit geval geen overbodige luxe
Want die wil ik wel hebben .
Wat ik nog wil weten de prijs dan kan ik ook kijken of ik nog van die skins mee koop .
Maar wat moet er dan ge DLL worden .
Môgguh kindertjes! 
Ik heb vannacht de hele "show" van PSS gevolgd. Eerst de site die alleen de animated gif met al de liveries liet zien, daarna was de site helemaal onbereikbaar, daarna de meldingen op het forum dat ze de Airbus aan het uploaden waren en daarna de heropening van de site met de trotse melding dat het eindelijk zover was. Ik heb zelfs m'n basket al gevuld en gekeken hoe het zit met de kortingen die je krijgt. Ik moet zeggen, Als je een paar liveries koopt heb je al snel een aardige korting te pakken.
Helaas kwam toen het probleem met Secure Trading...
De multipacks zijn trouwens verdwenen. Het bleek dat zo'n multipack helemaal geen voordeel opleverde eigenlijk. Er is nu nog maar één multipack verkrijgbaar: alle liveries voor een afgeronde prijs van £100! Er stond wel een waarschuwing bij dat als je alle liveries wilt installeren je minstens 1,5 GB vrij moet hebben op je harddisk
Op dit moment is de site weer in de lucht en kan je zelf kijken hoe duur alles gaat worden en hoeveel korting je opbouwt bij meerdere liveries enz.
Ik heb vannacht de hele "show" van PSS gevolgd. Eerst de site die alleen de animated gif met al de liveries liet zien, daarna was de site helemaal onbereikbaar, daarna de meldingen op het forum dat ze de Airbus aan het uploaden waren en daarna de heropening van de site met de trotse melding dat het eindelijk zover was. Ik heb zelfs m'n basket al gevuld en gekeken hoe het zit met de kortingen die je krijgt. Ik moet zeggen, Als je een paar liveries koopt heb je al snel een aardige korting te pakken.
Helaas kwam toen het probleem met Secure Trading...
De multipacks zijn trouwens verdwenen. Het bleek dat zo'n multipack helemaal geen voordeel opleverde eigenlijk. Er is nu nog maar één multipack verkrijgbaar: alle liveries voor een afgeronde prijs van £100! Er stond wel een waarschuwing bij dat als je alle liveries wilt installeren je minstens 1,5 GB vrij moet hebben op je harddisk
Op dit moment is de site weer in de lucht en kan je zelf kijken hoe duur alles gaat worden en hoeveel korting je opbouwt bij meerdere liveries enz.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Oke, morgen PSS, vandaag even inkoopactie organiserenOp zondag 10 maart 2002 12:50 schreef McFlipp het volgende:
Of als biobak ook een creditcard heeft, dan is het misschien toch makkelijker dat hij alles koopt en download en "distributeert"Want een 10mbit verbinding is in dit geval geen overbodige luxe
Als ik met credit card ga betalen, dan wil ik vooraf het geld binnen hebben. Ik doe niets op de pof
Misschien kunnen we vanmiddag even het geheel doorspreken op #flightsim oid?
Heb je msn?Op zondag 10 maart 2002 13:48 schreef biobak het volgende:
[..]
mkuyvenhoven@msn.comOp zondag 10 maart 2002 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb je msn?
ben nu in flight op vatsim 
na 1uur eindelijk opgestegen
na 1uur eindelijk opgestegen

Verwijderd
Goh, ik doe er meestal 10 minuten over. (online) Vooraf wel een voorbereiding van een kwartiertje misschien.Op zondag 10 maart 2002 14:09 schreef KIMBLE het volgende:
na 1uur eindelijk opgestegen![]()
jij jaOp zondag 10 maart 2002 14:17 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Goh, ik doe er meestal 10 minuten over. (online) Vooraf wel een voorbereiding van een kwartiertje misschien.
Ik ga zo ook vliegen. Eelde - Schiphol denk ik.Op zondag 10 maart 2002 14:09 schreef KIMBLE het volgende:
na 1uur eindelijk opgestegen![]()
ZO ben ik weer heb net ff Paris geterrord

En dan wel met een F16

En dan wel met een F16
nijs pics again blackie !
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Is dat een screenshot?Op zondag 10 maart 2002 12:33 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Die van Allied FS Group?
[afbeelding]
Ik kan dus effe niet meer fatsoenlijk wachten op een degelijke 2002 kist van de Boeing 767
Van wat dan?
K, lijkt me een HEEL goed plan om ff met iedereen die op het lijstje voor de airbus staat ff de inkoop aktie op #flightsim te bespreken(als je kan).
Wat is ook weer de server en het preciese channel??
Ennuh als we alles liveries nemen + het base pack kost dat:
111.55 Pond
Nou nu zijn we met z'n 10'en (dacht ik) dus 11,16 pond is iets van 15 euro. Nou dat vind ik een HEEL acceptabel bedrag voor het complete pakket! En het is gewoon cool dat je dan voor ieder land/wereld deel wel een geschikte liverie hebt! Mijn voorkeur gaat dan ook zeker uit naar het complete pakketje kopen
Wat is ook weer de server en het preciese channel??
Ennuh als we alles liveries nemen + het base pack kost dat:
111.55 Pond
Nou nu zijn we met z'n 10'en (dacht ik) dus 11,16 pond is iets van 15 euro. Nou dat vind ik een HEEL acceptabel bedrag voor het complete pakket! En het is gewoon cool dat je dan voor ieder land/wereld deel wel een geschikte liverie hebt! Mijn voorkeur gaat dan ook zeker uit naar het complete pakketje kopen
Verwijderd
HELEMAAL GEEN BOER!!! In de Klaveet komt half Veenendaal en nu des te meer, want de bussen rijden weer!!!Op zaterdag 09 maart 2002 20:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
HA gaat hij naar de klaveet!!!
boer
Hoe ken je de Klaveet trouwens?
Verwijderd
hmm.. volgens mij heeft iedereen deze pics van mij gemist.. tja... ze stonden er dan ook al om 10 uur vanochtend. 
2 vluchten die beide niet zijn afgemaakt vanwege andere werkzaamheben, MAAR ze willen zich toch inschrijven voor de CONTEST. Eerst een aantal pics van de Air Canada op weg van EHAM naar Toronto en daarna nog een aantal van de KDC-10 van KLAX naar EHAM.

Speeding up...

Let's go heading Canada...

Daar is de Noordzee alweer..

Daar gaat het vaste land... zie ik daar een mokkel liggen??

De Air Canada blijft toch een van mijn favoriete 747-ens

Hier nog een stukkie UK door de wolkies heen..

Met de KDC-10 vanaf KLAX

2 vluchten die beide niet zijn afgemaakt vanwege andere werkzaamheben, MAAR ze willen zich toch inschrijven voor de CONTEST. Eerst een aantal pics van de Air Canada op weg van EHAM naar Toronto en daarna nog een aantal van de KDC-10 van KLAX naar EHAM.

Speeding up...

Let's go heading Canada...

Daar is de Noordzee alweer..

Daar gaat het vaste land... zie ik daar een mokkel liggen??

De Air Canada blijft toch een van mijn favoriete 747-ens

Hier nog een stukkie UK door de wolkies heen..

Met de KDC-10 vanaf KLAX

nice pics!

beat this
tampert, kriminalpolizei
Zo weer ff wat leuks mee gemaakt
...
Eerst ff voorstellen aan mij nieuwe PLANE
Dornier 228 "Island Hopper."

het is maar goed dat ik DIT bij me heb ..

OEPS VUURTJE

OEPS VUURTJE
Verwijderd
Cool! hoe doe je datOp zondag 10 maart 2002 15:31 schreef Blackhole het volgende:
Zo weer ff wat leuks mee gemaakt...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OEPS VUURTJE![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blackhole en Terwee...Cool vluchten. Air Canada is zeer relaxed en zeker die heerlijk a340's van hun
ik spreek uit ervaring
tampert, kriminalpolizei
Voor demensen die ook brandje willen hebben ..Op zondag 10 maart 2002 15:38 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Cool! hoe doe je dat??
Hier eerst ff het toestel DLL
http://www.simterra.com/2002/mar/d228ih.zip
en dan hier de FIX voor het brandje
http://www.simterra.com/2002/mar/engfire.zip
DEze 2 werken alleen met elkaar ..
Maar zo kan het ook
Zo moest net ff een start afbreken omdat ik vlamvatte ..
Het gaat dus ook bij andere toestellen
Cool!Op zondag 10 maart 2002 15:48 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Voor demensen die ook brandje willen hebben ..
Hier eerts ff het teostel DLL
http://www.simterra.com/2002/mar/d228ih.zip
en dan hier de FIX voor het brandje
http://www.simterra.com/2002/mar/engfire.zip
DEze 2 werken alleen met elkaar ..
Maar zo kan het ook
Zo moest net ff een start afbreken omdat ik vlamvatte .... kinderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat dus ook bij andere toestellen
Ben net op Schiphol geweest om iemand op te halen, maar dat was dus smorgens
En om 8.57 was het panorma terras nog steeds niet open
Wat zijn eigenlijk de openingstijden?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
0900-1700Op zondag 10 maart 2002 16:27 schreef ND het volgende:
Ben net op Schiphol geweest om iemand op te halen, maar dat was dus smorgensEn om 8.57 was het panorma terras nog steeds niet open
Wat zijn eigenlijk de openingstijden?
Van de zomer van 0700 tot 2000
Whaaaaaaaaaaaaaaat!?!?!?!? als ik dus 3 min had gwacht dan....... Aaaaargh!Op zondag 10 maart 2002 16:29 schreef rellehenk het volgende:
[..]
0900-1700
Van de zomer van 0700 tot 2000
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Hebben hier meer mensen problemen met het landen van de Falcon?? (lees: hij gaat als een gek stuiteren als je geland bent en probeert te remmen
)
Jep. Ook last van.Op zondag 10 maart 2002 17:00 schreef Aerodynamic het volgende:
Hebben hier meer mensen problemen met het landen van de Falcon?? (lees: hij gaat als een gek stuiteren als je geland bent en probeert te remmen)
Plaatjes van tankmissie boven het Midden Oosten:
Take-off @ Incirlik AB (Turkije)

Verwijderd
Eigenlijk zouden ze een uitklapbare fuelboomer moeten maken en dat er dan ook straaljagers achter verschijnen. Moet mogelijk zijn, zie Airforce One.Op zondag 10 maart 2002 17:16 schreef biobak het volgende:
Plaatjes van tankmissie boven het Midden Oosten:
Take-off @ Incirlik AB (Turkije)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zodra er een nieuwe versie van FSDS uit is, zal de refueling boom geanimeerd worden.Op zondag 10 maart 2002 17:38 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een uitklapbare fuelboomer moeten maken en dat er dan ook straaljagers achter verschijnen. Moet mogelijk zijn, zie Airforce One.
zeker dat mis is erinOp zondag 10 maart 2002 17:38 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een uitklapbare fuelboomer moeten maken en dat er dan ook straaljagers achter verschijnen. Moet mogelijk zijn, zie Airforce One.
Verwijderd
Cool. FFG?Op zondag 10 maart 2002 17:40 schreef biobak het volgende:
[..]
Zodra er een nieuwe versie van FSDS uit is, zal de refueling boom geanimeerd worden.
ja.... het is een ffg kistOp zondag 10 maart 2002 17:44 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Cool. FFG?
tampert, kriminalpolizei
Ik vond daarnet bij toeval onder mijn ctrl-v nog een mooi plaatje van mijn vluchtje Eelde - Schiphol van vanmiddag:

Goedenavond allen, hierbij mijn eerste posting, ik hoop dat ze niet te groot zijn !
Hier een aantal van Captain Sim MiG-21UM "Mongol-B" for FS 2002

Deze is payware en kan je kopen bij http://www.web-captain.com/

https://valid.x86.fr/xhfd5e
ik heb hem hier ook staan maar ik moe alleen nog rebootte om de crack te laten werken maar ik heb geen zin om te rebootte want ik ben bezig mn uptime record te verbetereOp zondag 10 maart 2002 18:29 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Goedenavond allen, hierbij mijn eerste posting, ik hoop dat ze niet te groot zijn !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Mooie pics, en welkomOp zondag 10 maart 2002 18:29 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ben bezig met militaire goederen afleveren, begon in eindhoven, toen naar leeuwarden gegaan en zit nu ergens boven noorwegen.
nijs pics! die kc-10 is volgens mij geen Gmax model...
tampert, kriminalpolizei
heb je email?Op zondag 10 maart 2002 18:29 schreef Slechtotophetbot het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Wie nietOp zondag 10 maart 2002 18:57 schreef Evilernie het volgende:
[..]
heb je email?
glenn_chambers@hotmail.comOp zondag 10 maart 2002 18:57 schreef Evilernie het volgende:
[..]
heb je email?
zal zo even mijn profiel updaten
https://valid.x86.fr/xhfd5e
offtopicOp zondag 10 maart 2002 15:00 schreef Leaderlll het volgende:
[..]
HELEMAAL GEEN BOER!!! In de Klaveet komt half Veenendaal en nu des te meer, want de bussen rijden weer!!!
Hoe ken je de Klaveet trouwens?
ik woon in de buurt
/offtopic
Ja, het is een screenshot en hier kan je hem halen...Op zondag 10 maart 2002 14:45 schreef Leaderlll het volgende:
[..]
Is dat een screenshot?
Van wat dan?
http://www.alliedfsgroup.com/aircraft.php?section=12
Die Fishbed is inderdaag erg mooi, 'k heb er nog weinig mee gevlogen maar het is een schitterend dingOp zondag 10 maart 2002 18:29 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Is laat gekomen, die puberteit bij jouw.Op zondag 10 maart 2002 19:21 schreef Rateltje het volgende:
't Blijft een snoeperig monstertje ons Transvagina'tje:
[afbeelding]
Verwijderd
Op zondag 10 maart 2002 19:34 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Is laat gekomen, die puberteit bij jouw.LOLZ
Ik ga zo aan de gang met een Dutchbird 757, nu eens kijken of tie de ILS wel intercept
Waar kon je die mooie 757's ook al weer halen??Op zondag 10 maart 2002 20:54 schreef Bolk het volgende:
Ik ga zo aan de gang met een Dutchbird 757, nu eens kijken of tie de ILS wel intercept
Want McFlipp heeft ook PIc en moet natuurlijk wel een mooi plane hebben, en welke is nou beter dan de Dutchbird!
http://www.hinttech.com/~dfsOp zondag 10 maart 2002 21:05 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Waar kon je die mooie 757's ook al weer halen??
Want McFlipp heeft ook PIc en moet natuurlijk wel een mooi plane hebben, en welke is nou beter dan de Dutchbird!
Het panel hangt steeds

Ook vind ik het mega irritant dat ik geen GPS in dat ding heb. Ik wil graag weten wat mijn positie is
1). Kan ook aan gauges zelf liggenOp zondag 10 maart 2002 21:21 schreef Bolk het volgende:
[..]
http://www.hinttech.com/~dfs
Het panel hangt steedsZou ik mijn video drivers eens updaten?
Ook vind ik het mega irritant dat ik geen GPS in dat ding heb. Ik wil graag weten wat mijn positie is
2). GPS kun je zelf inbouwen
2). hoe?Op zondag 10 maart 2002 21:25 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
1). Kan ook aan gauges zelf liggen
2). GPS kun je zelf inbouwen
Ik weet zeker dat ik dat al eens eerder heb gepost (als antwoord op een andere vraag van jou nog wel
)...
[EDIT] gevonden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/0#0
[EDIT] gevonden
oopsOp zondag 10 maart 2002 21:32 schreef DroogKloot het volgende:
Ik weet zeker dat ik dat al eens eerder heb gepost (als antwoord op een andere vraag van jou nog wel)...
[EDIT] gevonden
Right down the middle, straight as an arrow, etc. etc.:

En nee, dat is níet mijn schaduw...! What the &$*#*@ was I doing there anyway?!?!?
En nee, dat is níet mijn schaduw...! What the &$*#*@ was I doing there anyway?!?!?
Zo hier weer eens wat foto's voor de verveling..
Net ff een tochtje gemaakt met een DC3
Blijf het een mooie kist vinden ..

Zo dan zijn we weer veilig geland ..
Net ff een tochtje gemaakt met een DC3
Blijf het een mooie kist vinden ..
Zo dan zijn we weer veilig geland ..
Net opgestegen vanaf Heathrow maar meteen een noodlanding moeten maken.

Op zondag 10 maart 2002 21:58 schreef Robin Shrine het volgende:
Net opgestegen vanaf Heathrow maar meteen een noodlanding moeten maken.![]()
[afbeelding]
( maar jij heb het ook door, makkelijk he )
Echt wel kicks ja die brand...senks Blackhole
Alleen wat ik raar vind is dta de brand net zo snel weer uit gaat als aan en geen schade opleverdOp zondag 10 maart 2002 22:04 schreef Robin Shrine het volgende:
Echt wel kicks ja die brand...senks Blackhole
Maar dit kan je nu bijna bij alle planes doen .
Behalve bij zweefvliegtuigen natuurlijkOp zondag 10 maart 2002 22:06 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Alleen wat ik raar vind is dta de brand net zo snel weer uit gaat als aan en geen schade opleverd
Maar dit kan je nu bijna bij alle planes doen .

flauw he
Ook een mooie pic van Rico voor de contest 
Dan steekje toch wat anders in de hensOp zondag 10 maart 2002 22:11 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Behalve bij zweefvliegtuigen natuurlijk![]()
flauw he
Fijn dan maar geen vetpan meer opzetten ... want die dingen kunnen last veroorzaken ..
of deze, live VATSIM actionOp zondag 10 maart 2002 22:23 schreef Robin Shrine het volgende:
Ook een mooie pic van Rico voor de contest
[afbeelding]

Aangezien de ILS weeeeer niet werkte (ik doe toch echt iets fout met de CRZ geloof ik) moest ik handmatig ingrijpen en hel onder een stijle hoek en snelle decent hem op de grond zetten. Het ging net goed, en kwam toch ietwat aan de rechterkant van de baan terecht. Maar heel ff doorzweven en het roer gebruiken.
De GPS heb ik onder window 06 gezet maar het werkt niet.
Ik moet meer aandacht aan die PIC besteden om er goed mee te kunnen vliegen
die branden zijn wel 1337
, maar in een zweefvliegtuig zou in principe ook brand kunnen uitbreken. Er zitten tenslotte accu's in en die zouden eventueel toch wel in de hens kunnen gaan
tampert, kriminalpolizei
Op zondag 10 maart 2002 12:23 schreef cgok het volgende:
ik heb gisteren lago schiphol 2000 gekocht.geinstalleerd en ook update voor fs 2002.bij het opstarten krijg ik de foutmelding dat lago intf.dll niet compatible zou zijn met deze versie van flight simulator.dan vraagt hij "do you want to load this software?als je yes drukt stopt fs ermee.als je no doet gaat hij verder.
keb hetzelfde, waarom weet ik niet maar als ik gewoon voor ""NO" kies werkt het verder prima.Op zondag 10 maart 2002 22:31 schreef cgok het volgende:
[..]
ben ik de enige met dit probleem.trouwens ik heb het op mijn laptop en desktop het zelfde foutmelding.
Net weer effe wat geklooid met de left engine failure. Misschien zit er eentje bij die enigszins te pruimen is voor de Pic Contest. Er komen nog meer die meedoen, maar moet kijken wanneer ik die post.

ik krijg bij lago 2000 geen pushback en geen gates terwijl ik het wel daarvoor heb gekocht.Op zondag 10 maart 2002 22:35 schreef rdluca het volgende:
[..]
keb hetzelfde, waarom weet ik niet maar als ik gewoon voor ""NO" kies werkt het verder prima.
Ik ben er niet van gediend om brandende Transavia's te zien. Gaarne deze plaatjes weg he halen.
BVD
BVD
Dit topic is gesloten.