You are free to do as we tell you to
leuk coolertje, en alles is ook aardig opgeruimd(vele malen beter dan bij mij
).
Van welk merk is die cooler eigenlijk?
en hoe zit het met het lawaai dat ie procuceert?
Van welk merk is die cooler eigenlijk?
en hoe zit het met het lawaai dat ie procuceert?
Verwijderd
'ksnap het ook niet... nix gemod gewoon iets gekochtOp vrijdag 08 maart 2002 17:22 schreef Hielkej het volgende:
is toch gewoon een normaal ding
die wel meer tweakers hier hebben?
ben nog bezig, deze komt bovenin de kast, met een raampje + een ccfl. hij produceert weinig lawaaih.d.d. heat sink: herminator.
Ik wil mijn kast dus zwart gaan spuiten met aan de zij en bovenkant een ruitje. De slang waarmee alle kabels aan elkaar zitten geeft bij blacklight licht dus er komt ook een blacktight tl buisje in (20 cm)
Ik wil mijn kast dus zwart gaan spuiten met aan de zij en bovenkant een ruitje. De slang waarmee alle kabels aan elkaar zitten geeft bij blacklight licht dus er komt ook een blacktight tl buisje in (20 cm)
ik heb mijn kabels in een opengesneden slang gedaan(pnematishe luchtslang) is doorzichtig,en dan heb je niet van die gleufjes ertussen, is van hetzelfde soort plastic gemaakt, zal wel effe pics op mijn site zetten
kan je aub een fototje maken van hoe die heatsync eruit ziet (liefst vanaf de achterkant zodat je kan zien hoe de hdd erin zit.
En kan je vertellen waar je deze dingen hebt gekocht en voor hoeveel?
En kan je vertellen waar je deze dingen hebt gekocht en voor hoeveel?
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
deze heeft 2 fans, coolermaster 1tje. welke is het?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ja ik ben johan. En ik heb hem in een computer-winkel uitverkoop voor 10 gulden gekocht>:)>:)>:)
haha ik zag t aan de boormachine, hd koeler, enzo, maar ik bnel je wel latez effe, als je nog van dat slang wilt... bel me maar effe, mzzl ferryOp vrijdag 08 maart 2002 22:49 schreef sleeping_hollow het volgende:
ja ik ben johan. En ik heb hem in een computer-winkel uitverkoop voor 10 gulden gekocht>:)>:)>:)
Verwijderd
ik ben van mening dat elke hd koel moet blijven zeker de 7200 schijven mijne zit midden in me airflowOp zondag 10 maart 2002 02:40 schreef WaXWeAzLE het volgende:
Tja
beetje standaardmaar wel relaxed
alloewel een hd het laatste is wat ik zou coolen
maakt zo een hd cooller nou veel herrie 2 van die 40 mm fannetjes lijkt me niet prettig klinken
Verwijderd
is het merk al bekend??? 
leuk issie wel jah zeker voor die prijs!
uit welke winkel komt dat ding dan??

alleen snap ik niet waarom je deze topic plaatst want er is nix gemod.!
leuk issie wel jah zeker voor die prijs!
uit welke winkel komt dat ding dan??
alleen snap ik niet waarom je deze topic plaatst want er is nix gemod.!
Pagina: 1