In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
je vraagt er om, om eens flink uitgescholden te worden...Op zaterdag 09 maart 2002 12:22 schreef RtcW het volgende:
[..]
Neem kabel dan haal je dat ook .. Ik zit trouwens met 250 kb per seconde gegarandeerd te downen
Op zaterdag 09 maart 2002 16:31 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
je vraagt er om, om eens flink uitgescholden te worden...
ik heb btw deze ***** demo alweer geuninstalld
echt te brak voor woorden
Verwijderd
kvind ut ook maar matig, lijkt erg veel op Strike Force (UT mod)..Op zaterdag 09 maart 2002 16:32 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
ik heb btw deze ***** demo alweer geuninstalld
echt te brak voor woorden
nee dit word geen cs killer..
moeten ze ten 1ste maar eens betere server gaan maken, of de net code verbeteren want 30% van de servers is vol 30% is leeg 10% zit een w8woord op en 29% krijg je timeout error.. moet je maar net een goeie server hebben
Ik zie alleen knopjes om te joinen en niet om een server zelf te starten!
er staat een extra .exe in je map waarin je em geinstalld hebt,Op zaterdag 09 maart 2002 16:43 schreef Epitome het volgende:
Weet iemand hoe je zelf een server start voor op een LAN
Ik zie alleen knopjes om te joinen en niet om een server zelf te starten!
maar je kunt dan alleen maar een dedicated server starten
gewoon wachten dat er meer servers komen.
Verwijderd
Ik bennem nu ook aan het downloaden via die garnaal-site
Das wel beter dan fileplanet
Breindode gast... is het wel eens in je opgekomen dat er ook mensen zijn die dat niet KUNNEN nemen?Op zaterdag 09 maart 2002 12:22 schreef RtcW het volgende:
[..]
Neem kabel dan haal je dat ook .. Ik zit trouwens met 250 kb per seconde gegarandeerd te downen
Sjeez.
Verwijderd
Ging me meer hierom. Zijn argument dat ie niet zo snel is slaat nergens op. Hij vergelijkt Kabel met zn ISDN verbinding en concludeert dat de download niet snel is??? Nee geen wonder als hij ISDN had. Verder wil ik zeggen Picard: leuk dat je het opneemt voor je Tweakersvriendje, maar hou voortaan je commentaar voor je aangezien je mijn beweegredenen niet weet.dus zo snel was hij echt niet...
Voor de rest wilde ik zeggen: Global Operations zuigt. Niet my kind of game. Textures brak. Levelopbouw brak. Wapens wel weer cool.
Naja, dan heb je nog een ping die schommelt tussen de 60 en de 1150
Verder bijna geen tegenstanders tegengekomen. Wel vet dat als je neergeschoten bent (niet door je hoofd dan denk ik) dat je nog ff ligt te bloeden...
Naja.. heeft iemand hier al een server opgezet?
Ik kan dus steeds maar 1 ronde spelen
Verwijderd
Skynet.be: goskygo
Shrimps (spelletjesgarnaal): kroket
Even een opsomming:
Voordelen:
- Grahics zijn mooi en redelijk gedetailleerd.
- Grote MP-mogenlijkheden
Nadelen:
- De gameplay is niet fijn (weaponcycle en recoil)
- Weapon-buy menu (Je kan het alles noemen, behalve handig)
De problemen van de servers laat ik naar achterwege omdat dit een bèta is.
Maar de grootste dooddoener is in mijn ogen toch die gameplay, dat maakt een spel of breekt het.
Jammer, maar dit is niet de opvolger van CS.
Verwijderd
Verwijderd
maar... heb het al even kunnen spelen
Verwijderd
Totaal geen feeling ,spanning of wat dan ook.
Ik vroeg me echt af wat ik aan het doen was dus snel terug naar mohaa..(persoonlijke mening
Hoe maak je screenshots?
En ik had het idee dat ik ondanks mijn kills nauwelijks $$ kreeg als medic. Krijg je knaken voor het healen van teammembers? Das dan fijn, want die eikels respawnen gewoon
Gamespy doet bij mij hetzelfde: hij gaat door tot de message of the day van de server en dan kapt ie.hmmm, als ik via Gamespy een game aanklik dan start die Global Ops, dan zie je dat ding laden /worlds/quebec, en dan daarna springt die gewooon weer terug en staat alleen gamespy aan en als ik via Global Ops menuutje wil dan vraagt die bij elke server om een password ofzo ??
Via GO zelf zijn id veel servers op slot, maar niet allemaal, gewoon proberen
Wanneer ik dan eindelijk een server heb gejoind, en ik kom bij het scherm waar je een team kiest, kan ik wel een team selecten, en op next duwen, maar er gebeurd gewoon niets!
Of ik nu 1 ofr 999 keer erop druk: geen verschil.
Ik hoor ondertussen wel de ingame radio messages etc.
Iemand die weet wat ik verkeerd doe?
Dat heb ik ook soms, maar ik weet niet precies hoe dat komt, maar je meot gewoon ff w88 tot je aan de beurt bent ofzo volgens mij.Op zondag 10 maart 2002 21:05 schreef Joske Pauwels het volgende:
Het lukt mij niet in het spel zelf te komen:
Wanneer ik dan eindelijk een server heb gejoind, en ik kom bij het scherm waar je een team kiest, kan ik wel een team selecten, en op next duwen, maar er gebeurd gewoon niets!
Of ik nu 1 ofr 999 keer erop druk: geen verschil.
Ik hoor ondertussen wel de ingame radio messages etc.
Iemand die weet wat ik verkeerd doe?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dan getuigd dat in mijn opzicht van een crapy spel.Op zondag 10 maart 2002 21:06 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms, maar ik weet niet precies hoe dat komt, maar je meot gewoon ff w88 tot je aan de beurt bent ofzo volgens mij.
Er staat echt NERGENS dat dat de bedoeling is, zelfs niet in de readme...
Sorry hoor, maar dit spel lijkt me toch niet zo great, dit soort fouten zouden echt niet mogen.
de meeste snelle hebben passwords die ik niet weet
Verwijderd
maar de aiming/recoil is wel raar
is wel flink wennen, mag van mij wel een update voor komen
Wacht maar tot de game uitkomt en probeer hem dan nog een keer. Ik denk dat er het best een goede game is. Alleen niet zo laagdrempelig als cs. Je moet het echt ff 'leren' spelen. Maar das mijn mening...
ja, ik jaOp maandag 11 maart 2002 17:00 schreef Oakley het volgende:
Wij hebben em op de lan gespeelt laatst. Met 6 man en een dedicated bakkie. Liep best aardig. (server is een celeron 333 met 128MB) geen lag ofzo. Maar ik denk dat je de game gewoon een kans moet geven. Er zijn zoveel mogelijkheden dat je onmogelijk na 5 minuten al een oordeel kan hebben en de game gaat deinstallen (Crash).
Wacht maar tot de game uitkomt en probeer hem dan nog een keer. Ik denk dat er het best een goede game is. Alleen niet zo laagdrempelig als cs. Je moet het echt ff 'leren' spelen. Maar das mijn mening...
maar het leek ook echt nergens op, die hele demo niet
als er een nieuwe patch of de full uit es geef ik em nog een kans,
aangezien deze game op de lijst van reviews staat die ik nog moet doen
Heb nu een paar avondjes ff gespeeld om een goed ordeel te geven:
Pros:
- Graphics redelijk goed
- Teamplay erug goed
- Sound is te bruut, je hoort zelf de hulzen tegen de muur slaan als je dicht bij een muur staat, goede surround.
- Recoil is goed, imo beter als CS.
- Veel guns!
Cons:
- Geld systeem is wat vaag, schiet je 4 mensen neer, krijg je nog maar $1000 ofzo.
- Geen brightness control.
- Die radar cirkels zijn erug groot, had liever een pijltje boven de mannetjes gezien zoals MoHaa.
- Genoeg bugs, vandaar beta.
Hijs is zeker het d/l waard
Verwijderd
Ik liep net een heel magazijn leeg te schieten in bursts met een M4 in de rug van een mannetje, draaid hij zich om en hij schiet mij met 2 schoten dood met een mp5.
Gedempt of gewoon?Op dinsdag 12 maart 2002 16:05 schreef gabberjoost het volgende:
Ben ik de enige die nix kan raken met GO?
Ik liep net een heel magazijn leeg te schieten in bursts met een M4 in de rug van een mannetje, draaid hij zich om en hij schiet mij met 2 schoten dood met een mp5.
Ik heb het idee dat ik met gedempt ook geen damage doe...
zonder demper gaat het prima, gewoon goed bursten.
Mikken op de onbeschermde gedeelten, op het vest heb je meer kogels nodig.
een magazijn legen en niks.
ok met snipen merk ik het. 6 kogels op iemand die zit en gewoon mijn teamates afschiet. zelfs headshots werken niet
Verwijderd
Ook het feit dat de guns zeer inaccuraat zijn als je loopt helpt daar bij. Het geeft gewoon een goede kick om met je team door zo'n hal op te rukken.
Ook zijn er echt heel veel guns, items & accessoires die ik nog lang niet allemaal heb uitgeprobeerd. Sommigen zijn ook wel belachelijk duur.
Maar verder vind ik het wel aardig, goede sfeer, interessant level design met vele opties, alleen zijn de levels op sommige punten wel erg kaal.
En natuurlijk zijn er wel wat vage bugs die voornamelijk met lag te maken hebben. Soms zoeven mannetjes over je scherm, of krijgen 3 personen een kill van een iemand die al 5 seconden dood is. Maar goed, ik hoop dat dat wel gefixd wordt.
"goskygo"
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Mohaa ziet er beter uit en RTCW.
Ik ga voor new world order
aahh durka durka durka
When will Global Operations be released?
Global Operations is planned for release in the first quarter of 2002.
:D:D
Greetz