Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
lol ik heb hem net gestartOp vrijdag 08 maart 2002 15:20 schreef M@NIC het volgende:
-=zo groot is ie niet=-
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
k denk trouwens niet dat dit spel zomaar CS kan "rulen" ik heb er namelijk nog nooit van gehoord en CS heeft in de loop der tijd zoveel aanhangers gekregen, dat gaat hierbij ook wel ff duren denk k.
Voor opzichzelfstaande game toets 1, voor mod toets 2Op vrijdag 08 maart 2002 16:55 schreef da_rippah het volgende:
Is het een opzichzelfstaande game of een mod?
*1*
issie voornamelijk single of multi-player gebasseerd?Op vrijdag 08 maart 2002 16:56 schreef Lampie het volgende:
[..]
Voor opzichzelfstaande game toets 1, voor mod toets 2
*1*
t is een beetje verdeeld, allebei is wel belangrijk in t spel.Op vrijdag 08 maart 2002 16:57 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
issie voornamelijk single of multi-player gebasseerd?
Ja maar volgens mij is het wel de bedoeling dat het CS gaat vervangen (volgens EA dan heOp vrijdag 08 maart 2002 17:02 schreef Lampie het volgende:
[..]
t is een beetje verdeeld, allebei is wel belangrijk in t spel.
Hij moet "vandaag" uitkomen, zal wel weer om 9uur ofzo zijn.Op vrijdag 08 maart 2002 16:59 schreef da_rippah het volgende:
Waar issie dan op fileplanet? Ik zie em helemaal niet staanOf moet ie nog uitkomen?
Hopelijk komen er weer snel wat mirrors online.
whehehehe..... tuuuuurlijkOp vrijdag 08 maart 2002 17:04 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is het wel de bedoeling dat het CS gaat vervangen (volgens EA dan he) dus toch iets meer naar de multiplayer kant.
[..]
CS vervangen
CS is niet te vervangen, elke game z'n eigen kwaliteiten en kenmerken
maar als je het een beetje eerlijk houd: Hostile Intent,
een (binnekort) nieuwe HL mod, zal aardig in de buurt gaan komen
NFI
maar verder lijkt mij global operations wel cool,
ik ga em zeker wel es uitproberen
Ben erg benieuwd naar deze beta.
Heb je een site van die mod kunnen vinden?
Is dit deze beta multi of single player (of beiden
Enig idee hoelaat ie uitkomt? Ik kan namelijk niet wachten
Verwijderd
Multi-Player demo, hele game is beide. dus met echte AI enzo niet zo'n zwakke training zoals bij CSOp vrijdag 08 maart 2002 19:03 schreef Squirtle het volgende:
Global Ops lijk me![]()
Is dit deze beta multi of single player (of beiden)?
Enig idee hoelaat ie uitkomt? Ik kan namelijk niet wachten
oh enne, welke engine is dit nu? ziet er uit als een opgeleukte HL engine
DOH!
ik lees net dat het de Lithtech engine is (No One Lives Forever, AvsP2)
Verwijderd
nog altijd beter dan jouw Hooligans engine (logo)Op vrijdag 08 maart 2002 20:16 schreef da_rippah het volgende:
whaha, gaan ze nu nog die engine gebruiken... dan kan je IMO mog beter de HL engine gebruiken
pacman had nog een betere engine manOp vrijdag 08 maart 2002 20:25 schreef NME het volgende:
[..]
nog altijd beter dan jouw Hooligans engine (logo)
Dit betekend toch niet dat het een demo/beta alla C&C renegade word het met de &^*%ing Gamespy arcade adsQuoted from Fileplanet:
Electronic Arts, Crave Entertainment and GameSpy are excited to bring you the Public Beta for Global Operations, debuting exclusively on FilePlanet, and playable through GameSpy Arcade.
Ik hoop dat er een ingame browser inzit want gamespy arcade sucks
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=85833&download=1
Nou ik sta in de wacht bij fileplanet.Op vrijdag 08 maart 2002 21:11 schreef Squirtle het volgende:
HIJ ISSER!!!!!!
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=85833&download=1
You are number 1060 of 1190 In LineOp vrijdag 08 maart 2002 21:27 schreef MartNL het volgende:
[..]
Nou ik sta in de wacht bij fileplanet ik ben beniewd.
Sjeez... twordt steeds meer
Het lijkt wel of niemand deze game wil.Op vrijdag 08 maart 2002 21:28 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
You are number 1060 of 1190 In Line
Sjeez... twordt steeds meer
Ik ben trouwens nr 1043
Estimated Wait Time: 3 minute(s)
Registratie is wel verplicht (maar dat is bij FP ook zo
Doe ons jouw inlog en wachtwoord dan effe.Op vrijdag 08 maart 2002 21:33 schreef Kunyfyer het volgende:
http://www.shacknews.com/files/fileshack2.x?globalopspublicbeta.EXE
Registratie is wel verplicht...
NeuhOp vrijdag 08 maart 2002 21:34 schreef MartNL het volgende:
[..]
Doe ons jouw inlog en wachtwoord dan effe.
Over een half uurtje kan ik 'm al gaan spelen
* Kunyfyer heeft er zin in
Verwijderd
Estimated time until your download starts:
18 minutes
Nou nog ff
<edit> BOEHOE, m'n download is op 95% blijven steken. Het is NIET EERLIJK!
</edit>
Kan ik weer opnieuw beginnen..... *zucht*
Op vrijdag 08 maart 2002 21:56 schreef Kunyfyer het volgende:
Nog 7 minuten! Kan haast niet wachten
offie leuker is moeten we maar ff afwachten, maar hij *schijnt* erg goed te zijn
ik dacht dat ie van de makers van CS is.. maar dat weet ik niet zeker, ook maar ergens gehoord..
Neem dan ook geen fileplanetOp vrijdag 08 maart 2002 21:58 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik nog 20min w88 en dan nog downloaden
Ik kan maar met 60kb/s max downloaden, maar ik haalde wel bij Shacknews m'n max speed
(Zonder te wachten
Das onzinOp vrijdag 08 maart 2002 22:00 schreef MaXiMizE het volgende:
hij is veeeeeeel mooier dan CS
offie leuker is moeten we maar ff afwachten, maar hij *schijnt* erg goed te zijn
ik dacht dat ie van de makers van CS is.. maar dat weet ik niet zeker, ook maar ergens gehoord..
580/1717
okOp vrijdag 08 maart 2002 22:01 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Das onzin
580/1717
* Maximize schopt onbetrouwbare bron
[edit]
opgelopen naar 40... still rising
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
max speed (250KB/s) op Shrimpserver
multiplayer demoOp vrijdag 08 maart 2002 22:09 schreef 3CLipZ het volgende:
is dit een multiplayer demo btw? of SP ?
w00t,Op vrijdag 08 maart 2002 22:09 schreef McFlipp het volgende:
[..]
multiplayer demo
* Eeruku zet nog wat koffie
NWO wordt VEEEEEL mooier, heeft ook een VEEL geavanceerdere 3D Engine. Of het ook leuker spelen wordt is natuurlijk nog maar afwachten. Hopelijk komt de NWO demo ook elk moment uit...New World Order wordt btw wel mooier en waarschijnlijk ook leuker dan Global Ops
Dus geen GS nodig
ahhh gelukkig!Op vrijdag 08 maart 2002 22:19 schreef Kunyfyer het volgende:
Er zijn op dit moment al zo'n 20 servers eeeeeeen... Global Ops heeft een ingebouwde browser
Dus geen GS nodig
En die mensen die zeggen NWO heeft een veel geavanceerde 3d engine, hallo!? het gaat om de gameplay hoor! CS vind ik er ook niet uitzien, maar dat is wel heel gaaf! En RTCW ziet er super strak uit maar daar vind ik ik geen reet aan!
Hmmz lijkt wel alsof de halve wereld van spelletjesgarnaal download, gaat nu nog maar met 55kb/sec en het lijkt alsof ie gewoon helemaal niets doet meer.
Lol hij's gestopt bij 65,3mb en toen zei ie dat ie klaar was!?
IK hoop dat die van mij ook goed is dan.Op vrijdag 08 maart 2002 22:30 schreef MaXiMizE het volgende:
bij mij net gefinished van garnaal, werkt prima, gewoon 96 mb
Die is nl 96.24mb.
Hmmzz het zag er heel vaag uit, opeens gaat de snelheid heel schoks gewijs omlaag en stopt (xx,xmb gedownload van 96,2mb) met oplopen en 3minuten daarna is ie opeens complete!Op vrijdag 08 maart 2002 22:30 schreef MaXiMizE het volgende:
bij mij net gefinished van garnaal, werkt prima, gewoon 96 mb
Verwijderd
RAAAAGH!You are number 981 of 985 In Line
Estimated time until your download starts:
79 minutes
met 15 kb/s van een duitse server en met 5 kb/s van de garnaal.
Je moet gewoon met b.v dap bij de garnaal gaan downloaden.Op vrijdag 08 maart 2002 22:36 schreef NME het volgende:
[..]
RAAAAGH!
met 15 kb/s van een duitse server en met 5 kb/s van de garnaal.
Dan haal je echt wel 100k.
Verwijderd
maar ik haat download accelerators zo...Op vrijdag 08 maart 2002 22:39 schreef MartNL het volgende:
[..]
Je moet gewoon met b.v dap bij de garnaal gaan downloaden.
Dan haal je echt wel 100k.
En ik zie geen enkele mogelijkheid om zelf een game te hosten. Hoe moet je in heaven's name een game hosten? Via externe Gayspy ofzo???
Verwijderd
misschien een aparte dedicated serverdownload ofzoOp vrijdag 08 maart 2002 22:48 schreef Haay het volgende:
Hoe de fuck kan ik GO spelen? Bij NET zie ik OF allemaal volle servers, OF servers die niet vol zijn vragen om een wachtwoord ????
En ik zie geen enkele mogelijkheid om zelf een game te hosten. Hoe moet je in heaven's name een game hosten? Via externe Gayspy ofzo???
ik lul ook maar wat...
Verwijderd
Tnx ....ik stond al in de rij bij fileplanetOp vrijdag 08 maart 2002 22:08 schreef MaXiMizE het volgende:
http://garnaaldemo.planetinternet.be/globalops.zip
Ik zie het al in de Readme: je kunt alleen hosten mbv. dedicated server. Executable is bijgeleverd.misschien een aparte dedicated serverdownload ofzo
ik lul ook maar wat...
De poort is trouwens 28672, voor degenen die een T1 verbinding en snelle PC (1500Mhz wordt aanbevolen) beschikbaar hebben en achter een router zitten.
Het lijkt me wel een vet spel zeg.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
pfft word lekker danOp vrijdag 08 maart 2002 22:58 schreef Haay het volgende:
[..]
Ik zie het al in de Readme: je kunt alleen hosten mbv. dedicated server. Executable is bijgeleverd.
De poort is trouwens 28672, voor degenen die een T1 verbinding en snelle PC (1500Mhz wordt aanbevolen) beschikbaar hebben en achter een router zitten.
die T1 ligt hier zeker standaard in boeren-brabant
Vet he?
Het kopen van die guns gaat een beetje vaag bij mij btw
CS & TO ownen deze game...
- Server Full
- Password required
- Time Out
Snap er geen hol van! Zou het komen doordat ik de install van Gayspy heb afgebroken? Word ik op zo'n manier gestraft ofzo? Kan wel de servers zien, maar ik kan er niet bij ofzo? Vage bende zeg!
vooral al die weapon upgrades
Wat doe ik verkeerd? Hoe komen jullie wel in lopende games en ik niet?ik vind em veeeeeet
vooral al die weapon upgrades
Ja ik kom er ook niet in hoor! Altijd timeout!!Op vrijdag 08 maart 2002 23:15 schreef Haay het volgende:
[..]
Wat doe ik verkeerd? Hoe komen jullie wel in lopende games en ik niet?
Verwijderd
heb wel es eerder zoiets gehad met Sierra, ik kon niet Authen voor WON tot ik een progje van Sierra installeerde
Als dit spel echt goed blijkt te zijn dan heb ik de vervanger van CS gevonden.
gewoon de INGAME browser gebruiken, en steeds refreshenOp vrijdag 08 maart 2002 23:21 schreef NME het volgende:
alles zit vol of timed out WTF is dit
heb wel es eerder zoiets gehad met Sierra, ik kon niet Authen voor WON tot ik een progje van Sierra installeerde
ik kwam in zon euro server @ 10 ping ingame
ik ga weer even proberen op server te joinen
Verwijderd
loopt niet lekker, ziet er niet mooi uit ofzo, heeft gewoon totaal geen feeling imho
Verwijderd
Dan doe je toch iets niet goed.. op m'n P3 500, 320mb en Gf2 gts loopt ie best lekker op 1024, op jouw computer zou hij helemaal hemels moeten lopen..Op zaterdag 09 maart 2002 00:28 schreef Alain het volgende:
loopt niet lekker
Verwijderd
en nog steeds niet gespeeld, krijg telkens een melding "TIMEOUT"
passwoord is kroket.
Helemaal geen last van lag. constante pings van 20-60.
In het begin erg zoeken naar gameplay. leuk om te doen
Ik moet wel ff wennen aan de bediening van sommige onderdelen.
Ook gebeurt het dat je snel door je geld heen bent en dat je daardoor alleen maar met een mes kunt rondzwalken.
Ook is het een nadeel dat wanneer je schiet dat je wapen dan omhoog gaat en dat je die dan zelf naar beneden moet brengen, best wel irri tijdens een vuurgevecht.
Voor de rest zien de graphics er goed uit en draait het lekker snel.
En wie was dat nu die nergens kon connecten?
Ik telde zo'n 35 servers, 11 daarvan zijn password-locked.
Nah, ik denk wel dat ik dit spel ga kopen wanneer deze in de winkels ligt.
Verwijderd
Verwijderd
ik had um ook gedl bij die belgen (spelletjesgarnaal dus) maar ik haalde maar 6.0kbs met isdn, normaal 7.6kbs.. dus zo snel was hij echt niet...Op zaterdag 09 maart 2002 09:59 schreef JvH het volgende:
Voor degene die het nog gaan downloaden neem dan de link van spelletjesgarnaal. Die is retesnelMaakt max gebruik van je verbinding. Limiet bij Chello hier is 1,5mbit, en hij gaat nu op 150kb/sec STABIEL
In de map waar je GO hebt geinstalleerd zit een executable genaamd goserver.exe ... Als je die opstart kun je een dedicated server hosten. Helaas kun je vervolgens NIET meer op die PC spelen. Dus als je samen met je neefje op LAN dit wilt spelen heb je toch minimaal 3 PCs nodighoe kun je een server maken? ik wil dit graag tegen mn neefje doen via lan.. en ik kan alleen joinen, moet ik dan een andere file hebben ofzow? net als bij de rtcw mp demo?
Tja, kan natuurlijk ook afhangen van soortverbinding en wel/niet gebruik van DAP.Op zaterdag 09 maart 2002 11:45 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
ik had um ook gedl bij die belgen (spelletjesgarnaal dus) maar ik haalde maar 6.0kbs met isdn, normaal 7.6kbs.. dus zo snel was hij echt niet...
Btw, GO bevalt me perfect. Beetje irritant dat er nog zo weinig servers zijn, maar dat veranderd zelf wel.
Verwijderd
Neem kabel dan haal je dat ook .. Ik zit trouwens met 250 kb per seconde gegarandeerd te downenOp zaterdag 09 maart 2002 11:45 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
ik had um ook gedl bij die belgen (spelletjesgarnaal dus) maar ik haalde maar 6.0kbs met isdn, normaal 7.6kbs.. dus zo snel was hij echt niet...
ik sta 17-4 ofzo en dat is onmogelijk volgens sommige mensen.
Nu vraag ik me dus af waar dat aan zou kunnen liggen. Heb een Radeon 64MB DDR ViVo met Omega 1.1.32 drivers voor Win2000, Athlon 1,2Ghz met 512 MB PC133 RAM, Philips Seismic Edge geluidskaart. Ik heb met geen enkel ander spel last van lock-ups, alleen met deze GO Beta.
Bij de weg, op mijn 2e PC (Athlon 700, 256 MB PC100, SB Live, Riva TNT2 Ultra 32MB en ook Win2000 Pro SP2) draait het spel wel goed! Geen crashes, geen lock ups...
Iemand een idee waaraan het zou KUNNEN liggen? M'n Win2000 is helemaal up-to-date met alle fixes, DX8.1, meest recente drivers voor geluidskaart en videokaart.
Zou het graag op mijn SNELLE PC willen spelen, in plaats van op die 2e PC met mindere componenten!
<edit>
Bleek dus aan die 1.1.32 Omegadrive drivers te liggen. Met een oudere versie van hem, 1.1.18, geen probleem, geen lockups, gewoon lekker spelen
</edit>
Ik heb er ook problemen mee. The All Seeing Eye doet wonderen. Af en toe komt er ene plaatsje vrij, en die heb je dan ook meteen.Op zaterdag 09 maart 2002 12:39 schreef RaceAap_NL het volgende:
Heeft iemand hem nu al echt op een server gespeeld?
Het lukt mij dus echt niet
ut lijkt echt nergens op met die multiplayer
zo brak heb ik ze nog nooit gezien,
benieuwd wanneer de eerste patch komt
de full game lijkt me wel vet, maar de demo valt zwaar tegen
En bij de servers die beetje lage ping hebben daar moet ik paswoord bij invoeren
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Of ik moet een password invullen of een dikke time out.
En zit ik dan eindelijk op een server dan krijg ik een auto-disconnect omdat de lag zo groot is.
Damn, het word met het uur brakker en brakker.
Waarom is nu 50% van de servers gelocked met een pass?
Daar heb je toch helemaal geen moer aan als je een MP-demo hebt die moet worden getest door het publiek.
Wel een beetje jammer.