The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
In dit topic heb een een uitgebreide +/- lijst van de 6900 gemaakt.
Hier twee foto's op een voor jouw welbekende locatie:
Groothoek
Tele
Verder kan je nog eens kijken in het gebruikerstopic
En op www.fuji6900z.tk en het DPreview forum
Zoals je ziet ben ik eigenaar van een 6900, en ik ben er heel tevreden mee. Ik heb wel een snellader fuji BC-80 en twee extra ricoh DB-20 accu's, daarmee kan ik behoorlijk veel 'spelen'. Mocht je nog andere vragen hebben.. ga je gang.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
[topic=396556/1/25]
hmmm
Persoonlijk zou ik voor de Canon gaan, maar dan puur vanwege het feit dat die ietsie compacter en CF-cards gebruikt.
Die 6x zoom van 6900 is natuurlijk wel ZEER mooi.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Heb je die snellader en accu's via internet gekocht?? zoja.. waar als ik vragen mag..Op vrijdag 08 maart 2002 09:56 schreef Tele het volgende:
Zoals je ziet ben ik eigenaar van een 6900, en ik ben er heel tevreden mee. Ik heb wel een snellader fuji BC-80 en twee extra ricoh DB-20 accu's, daarmee kan ik behoorlijk veel 'spelen'. Mocht je nog andere vragen hebben.. ga je gang.
Ik wil ook die snellader en een paar xtra accu's aanschaffen; wordt gek van dat 5 uur opladen in de camera zelf..
Accu: www.budgetfoto.nl voor Fl. 79,- /stukOp vrijdag 08 maart 2002 14:31 schreef Krypt het volgende:
[..]
Heb je die snellader en accu's via internet gekocht?? zoja.. waar als ik vragen mag..
Snellader: www.fotovideoshop.nl voor Fl. 119,-
Ricoh heeft ook een snellader, de BJ-1. Toen ik m'n lader kocht waren ze ongeveer even duur, dus ik nam de fuji
Ohja als je nog een goedkoop metz-adresje hebt?
koel ding man....
Canon EOS 80D En wat glaswerk
wel 650 pond dacht ik die camera dus vet duur
Wat heeft dit met elkaar te makenOp zaterdag 09 maart 2002 10:30 schreef BaRF het volgende:
hehe hoe bedoel je overtuigende meningenIk heb ook gedacht aan de canon g2 ja, CF is natuurlijk perfect aangezien ik hier nog 128+64mb heb liggen voor mn mp3er maar ik vind juist dat een camera niet zo compact hoeft te zijn (weird me - heb ik hetzelfde bij videocameras (go schoudercams) en bijv gsms
) en die zoom op de fuji is idd wel lekker
dat slaat op dit:Op zaterdag 09 maart 2002 15:58 schreef ddc het volgende:
[..]
Wat heeft dit met elkaar te maken
Op vrijdag 08 maart 2002 14:28 schreef athlonkmf het volgende:
Persoonlijk zou ik voor de Canon gaan, maar dan puur vanwege het feit dat die ietsie compacter (is) en CF-cards gebruikt.
Die 6x zoom van 6900 is natuurlijk wel ZEER mooi.
En AA batterijen, nimh1800 is niet :r! Want ik heb hier een stuk of 20 GP1800mAh liggen
Ik zit heel erg tetwijfelen tussen de FP 9600z & FP s602z en CP 4500 van Nikon. Ook al denk ik dat de FP9600z afvalt omdat het min of meer de -duurdere- voorloper is van de s602z, maar dan is het nog wel belangrijk om teweten hoe hij bevalt
Ik ben voor de Minolta Dimage 5 gegaanOp donderdag 18 juli 2002 23:18 schreef HermeS het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar wat je nu uiteindelijk gedaan hebt, en als je hem aangeschaft hebt wat je er van vind.
Ik zit heel erg tetwijfelen tussen de FP 9600z & FP s602z en CP 4500 van Nikon.
Waarchijnlijk niet het antwoord waar je op gehoopt had, maar zo is mijn keuze gegaan
De dimage 7-i- ligt ook boven mijn budget (eigenlijk zit ik daar nu al gigantisch overheen, maar ja ik ben niet op vakantie gegaan die jaar, dat scheelt weer
Van de dimage 5 heb ik daarnet even wat informatie over op gezocht, en dat is niet echt wat ik zoek, iig harstike bedankt voor de moeite, ik ga even verder grafen op dpreview forum.
En je dimage 5 bevalt toch wel? kun je hem ook makelijk meenemen, want het is toch wel een slr model, en dat vind ik toch wel een groot voordeel van de CP 4500 dat hij lekker compact is tenopzichte van een slr model.
zie mijn
AA batt's ruleren namenlijk
he he heb je het doorOp vrijdag 19 juli 2002 00:33 schreef Firecow het volgende:
lols en ik ben voor de s602 gegaan...
zie mijnreactie van hierboven...
oh en HermeS: no prob
Ik zag het, ik heb je shot (o.a. zonsondergang) al bewonderd.Op vrijdag 19 juli 2002 00:33 schreef Firecow het volgende:
lols en ik ben voor de s602 gegaan...
zie mijnreactie van hierboven...
Hoe bevalt hij?
Mij bevalt hij uitermate goed!Op vrijdag 19 juli 2002 13:06 schreef HermeS het volgende:
[..]
Ik zag het, ik heb je shot (o.a. zonsondergang) al bewonderd.
Hoe bevalt hij?
kijken hier even voor foto's:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/527295"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/527295[/url]
Beetje donker maar dat komt door het weer: op het LCD display en op mijn tv zagen ze er toch echt wat scherper uit.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Waar heb jij hem gekocht madlive (nederland of buitenland?), en toen je usb interface kapot ging hoe heb je dat met garantie gedaan, terug gestuurd naar de winkel of naar de ned. importeur? en waren hier nog kosten aan verbonden?
En is de eject knop van de CF compartment beetje stevig?
Aangezien ik een CF pcmcia adapter heb aangezien ik het via de usb 1.1 interface telangzaam vind gaan.
Zijn ze inderdaad iets te donker, dat is wat z'n beetje iedere 602z bezitter zegt.
pas nog pics op 20 bij 30 cm aflaten drukken
damn wat een kwalie !
Ik heb nu camedia van Olympus en daar zit het zoom knoppie 'rond' de afdruk knop, dus zoomen en afdrukken met één hand.
Makkelijker, echt waar!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
dat is voor mij niet z'n bezwaar, ik ben namelijk toch niet van plan om de zoom functie in point-and-shoot scenes tegebruiken. Dan neem ik er wel iets meer tijd voor.Op vrijdag 19 juli 2002 23:17 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik heb mijne weer verkocht, het grootste nadeel is dat je hem met twee handen moet bedienen als je wil zoomen.
Ik heb nu camedia van Olympus en daar zit het zoom knoppie 'rond' de afdruk knop, dus zoomen en afdrukken met één hand.
Makkelijker, echt waar!
Ik denk toch dat ik voor de 602z ga (wel nog even de revieuw van de CP 4500 afwachten).
Maar is de 602z een camera welke je gauw meneemt, want de cp4500 is lekker compact.