mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
(kan niemand hem op een ftptje zetten?
je weet toch wel waarom ze in scandinavie zo goed zijn in first person shooters.
Het sneeuwt daar ALTIJD, dus als wij bij het zwembad/strand etc. zijn, zitten hun te schieten achter hun pc
14% done
Ik computer ook gewoon door als het goed weer is, en volgens mij nog wel veel meer tweakers, dus ik vraag me af of het daar mee heeft te maken.Op zaterdag 09 maart 2002 19:10 schreef tva_goku het volgende:
edit:
je weet toch wel waarom ze in scandinavie zo goed zijn in first person shooters.
Het sneeuwt daar ALTIJD, dus als wij bij het zwembad/strand etc. zijn, zitten hun te schieten achter hun pc
14% done
🌞🍃
Ik heb nooit, maar dan ook nooit ergens gezegd dat ik goed ben, niet in UT en niet in het movies maken, dat zal je mij ook nooit horen zeggen en ik weet dat er zat mensen zijn die het beter kunnen.....Op vrijdag 08 maart 2002 17:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
We weten nu wel hoe goed je bent Taro, verzin zelf eens wat nieuws zou ik zeggen.
Ik reageerde als geintje, jammer dat je het zo opvat, ik hoop alleen dat jullie een goede movie maken, want de markt wordt overspoelt met movies waarvan 99% gewoon hard zuigt, check www.badct.de maar
Jullie kennende wordt het wat goeds en elke movie die nu wordt gemaakt is vaak beter dan die wij maakten, kortom gl enzo!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dom converten doe ik niet hoorOp zondag 10 maart 2002 15:31 schreef RaVeNgEr het volgende:
onze movie wordt gewoon beter omdat wij er wel tijd in stekenen niet zomaar dom wat demo's converten naar avi en ze achtermekaar plakken. Als ik een tipje mag oplichten van de sluier dan bestaat onze movie uit een combinatie van flash/3dsmax/movieUT/Photosoep/Swift enz enz
gecombineerd met ownage muziek lmfd
Ik kijk eerst alle demos en alleen de beste kills haal ik eruit, die zet ik om en Fizz maakt er een leuk geheel van.
Maarja nu verwacht ik wel wat van jullie movie dus stel me niet teleur
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Komt omdat CB dood is op dit moment...Op zondag 10 maart 2002 21:33 schreef Firix het volgende:
Geeneen werkt hier
EDIT: Toch wel, gewoon direct de links uit die URLs halen
Lijkt me wel leuk om eens te klooien met wat dem bestanden, heb net al een tooltje gedownload om naar avi te converteren. Maar ja, de tijd ervoor heb ik denk ik niet, en aangezien het niet vanuit de 1st persoon moet, is er ook nog een andere spectator(s) nodig..onderhand spelen we maar met 3 instagib (maar wel #3 int en NL
Meeste films over UT zijn saai, weer een of andere Duitser die denkt dat die goed is omdat die move combo's kan doen. gaap. Deze echter is tof
Verwijderd
Pot -> ketelOp zondag 10 maart 2002 15:31 schreef RaVeNgEr het volgende:
onze movie wordt gewoon beter omdat wij er wel tijd in stekenen niet zomaar dom wat demo's converten naar avi en ze achtermekaar plakken.
Nee dan is het idd moeilijk een mooier filmpje te makenAls ik een tipje mag oplichten van de sluier dan bestaat onze movie uit een combinatie van flash/3dsmax/movieUT/Photosoep/Swift enz enzgecombineerd met ownage muziek lmfd
Maargoed, we zien wel.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
err? wat? soz?Op maandag 11 maart 2002 17:10 schreef Gio het volgende:
[..]
Pot -> ketel
[..]
Nee dan is het idd moeilijk een mooier filmpje te maken. Die van taro en fizz is niets meer dan alleen stukjes ut, niets met flash etc erbij.
Maargoed, we zien wel.
Ik had et tegen Taro, over die duitse movies
Maar ik zie jouw ook niet zo snel iets bakken wat mooi is, zo te merken aan je additude
Verwijderd
In de readme file staat welke tools ik gebruikt heb. Divx 5.0 codec included.
http://www.zenithfx.com/]MOD[Zenith_divx5.zip
Voor de gene die er ook aan willen beginnen, schroom je niet om advies te vragen
FF geduld
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Hij is echt bruut!
Die gasten komen inderdaad uit Zweden, ik ben in 3 van de 4 plaatsen waar ze vandaan komen geweest
maar wel heel erg mooi, geen enkele film kan mij aan het huilen maken, maar dit kwam toch wel akelig dicht in de buurt
mja ik ben ook meer een qwcl fanaat dan een ut-er
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Alleen jammer dat UT zo'n :X-spel is.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik zal ff kijken of ik die uiterst leipe film nog kan vinden.Op maandag 22 april 2002 14:04 schreef Meelobee het volgende:
T****ring wat een vet filmpje... zo mogen dr meer komen
Die film is echt
Stay tuned
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
OMG!Op zondag 21 april 2002 20:12 schreef Zenith4ever het volgende:
Ik heb zelf ook zo'n filmpje gemaakt. Is wel veeeeel werk, maar leuk om te doen.
In de readme file staat welke tools ik gebruikt heb. Divx 5.0 codec included.
http://www.zenithfx.com/]MOD[Zenith_divx5.zip
Voor de gene die er ook aan willen beginnen, schroom je niet om advies te vragen
Dat heb je heel goed gemaakt!
🌞🍃
Verwijderd
ik ben zelf niet zo'n ut fan, heb het wel af ent eo gespeelt maar damn those guys are/were good
nog ff wachten en dan kan ik ook weer kijken
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ok, best wel een vette film en er zitten inderdaad retecoole acties tussen, maar dat mag je denk ik wel verwachten als je een game zo lang speelt.
Veel van die acties zijn natuurlijk wel waar je het voor doet
Ik vind het dus eigenlijk niet meer dan logisch dat ze na zo'n tijd zo goed zijn. Mooie film ook in zijn geheel, lekker dramatisch neergezet.
Toch vind ik UT nog steeds niet echt een skill game. Veel wapens zijn gewoon pure spam wapens en hebben niet zo bijster veel met skills te maken, wat ik dus ook de vetste acties vond is waar je ze zag samenwerken. Daar staat of valt een team bij.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Met name de pomp move in curse moest ik toch wel om lachen, je kan gewoon in 1 keer met pomp naar sb springen, heb je geen tussenhupje voor nodig via mini.
Daarnaast waren die combo's die een beetje moeilijk waren puur fake, met slomo 0.1 maak ik die ook wel.
Laag niveau? nee joh! wedden dat jij dat niet beter kan!Op woensdag 24 april 2002 12:48 schreef raptorix het volgende:
Ik vind de kwaliteit erg goed, helaas zijn de acties van nogal laag niveau
Met name de pomp move in curse moest ik toch wel om lachen, je kan gewoon in 1 keer met pomp naar sb springen, heb je geen tussenhupje voor nodig via mini.
Daarnaast waren die combo's die een beetje moeilijk waren puur fake, met slomo 0.1 maak ik die ook wel.
Die Curse Jump is me ook eindelijk gelukt! in 1 keer, suuuperhandig...
en ik denk niet dat het met slomo gemaakt is, ik heb een paar van die acties terug gezien in demo's van hun, en die zijn echt wel zwaar snel.
nee, raptoriX, dit is echt wel echt iets om naar op te kijken, zelfs jij. Heel Syncro...
Kom nou toch, kijk die combo's tussen de vensters door bij de liften, dubbele combo, met jumpboots, springent en alOp donderdag 25 april 2002 00:35 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
Laag niveau? nee joh! wedden dat jij dat niet beter kan!
Die Curse Jump is me ook eindelijk gelukt! in 1 keer, suuuperhandig...
en ik denk niet dat het met slomo gemaakt is, ik heb een paar van die acties terug gezien in demo's van hun, en die zijn echt wel zwaar snel.
nee, raptoriX, dit is echt wel echt iets om naar op te kijken, zelfs jij. Heel Syncro...
Ik zit nu op me werk en zou nog even precies moeten kijken, maar deze move is technisch gewoon niet mogelijk zonder slomo te gebruiken.
Verwijderd
Het lijkt er niet op... maar toch ook weer wel.
www.zombiefx.org/sof2/rep_movie.zip
Kortom, er komt geen UT Movie 2 van Fizz en Taro :x
Use Path: yes Overlay Files: no
Extracting readme.txt
Extracting DivX5Bundle.exe
Extracting ]MOD[Zenith_Divx5.avi
Error: invalid compressed data to inflate
met dat filmpje van die zweden had ik ook al iets vaags:
Als Download Accelerator zijn output file aanmaakt geeft ie bij 95% dat er een fout is
Jammer met ons schiet het ook niet echt op, probleem is gewoon dat het IDD veel tijd kost, eerst demo opzoeken, demo downloaden, ut starten, demo kijken waar goede momenten zitten, dan weer moviemaker starten, op juiste moment beginnen met capturen, jpg's omzetten naar AVI en dan heb je pas filmpje, je bent zo 3 kwartier bezig voor 10 seconde footage, veel mensen schijnen dat te vergeten.Op vrijdag 26 april 2002 11:17 schreef Taro het volgende:
Fizz en ik gaan geen 2e movie maken denk ik, ik heb nu tussen de 175 en 200 demos om te gebruiken, maar veel mensen hebben echt bagger demos opgestuurd, en ik heb het heel erg druk met andere dingen.
Kortom, er komt geen UT Movie 2 van Fizz en Taro :x
mjah, best lastig, hopelijk komt ie af met netgamez 2002 ;DOp maandag 29 april 2002 01:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jammer met ons schiet het ook niet echt op, probleem is gewoon dat het IDD veel tijd kost, eerst demo opzoeken, demo downloaden, ut starten, demo kijken waar goede momenten zitten, dan weer moviemaker starten, op juiste moment beginnen met capturen, jpg's omzetten naar AVI en dan heb je pas filmpje, je bent zo 3 kwartier bezig voor 10 seconde footage, veel mensen schijnen dat te vergeten.
Verwijderd
Download em ff zonder DAP, gebeurt wel vaker dat files corrupt raken door die tool.Op maandag 29 april 2002 01:27 schreef Solid Seal het volgende:
Extracting to "E:\Backup D\Software Downloads\New Folder\"
Use Path: yes Overlay Files: no
Extracting readme.txt
Extracting DivX5Bundle.exe
Extracting ]MOD[Zenith_Divx5.avi
Error: invalid compressed data to inflate
balen
met dat filmpje van die zweden had ik ook al iets vaags:
Als Download Accelerator zijn output file aanmaakt geeft ie bij 95% dat er een fout ismaar wat dan?
Verwijderd
jij maakt ze met slomo, ik normal. Ik wil het je wel ff laten zien hoor op een of andere server.Op woensdag 24 april 2002 12:48 schreef raptorix het volgende:
Ik vind de kwaliteit erg goed, helaas zijn de acties van nogal laag niveau
Het enige wat ik "gecheat" heb tijdens het maken van die movie, is godmode. Maar alle tricks die ik gemaakt heb zijn vrij eenvoudig en ze zijn real. Ik heb het wel geprobeerd hoor slomo, maar op die manier kreeg ik geen een trick voor elkaar. Slomo is dus absoluut niet makkelijker.
Oh ja een pomp move heet Hammerjump. En het gaat daar niet om hoe hoog ik kom, maar om snel weer door te jumpen zonder stil te staan, maar dat is in die movie niet echt te zien.
Stay tuned voor deel 2. Deel 1 was eigenlijk maar een soort test
[edit]
Dit geeft ie:
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
same problem hereOp woensdag 01 mei 2002 11:29 schreef GeniusDex het volgende:
w00t, nice movie. ik zit al een tijd(je) te kijken hoe je die dingen zelf kan maken. Ik heb al de UMS (Unreal Movie Studio) ontdekt, maar als ik met MovieUnreal wil gaan cappen stopt UT er opeens mee (soms pakt ie nog 1 frame mee)Hoe kan dit?
[edit]
Dit geeft ie:
[afbeelding]
Verwijderd
Of misschien de movieunreal.ini niet helemaal goed gesaved. Probeer die eens opnieuw te maken.
Als je movieunreal start gebruik ik zelf altijd de jpegmode op 30fps en dan vinkje weghalen bij start capturing immediatly. Misschien zou je het zo ook eens kunnen proberen.
idd doe ik ook, maar dan zegtie, start recording met ?timebasedOp woensdag 01 mei 2002 12:46 schreef Zenith4ever het volgende:
Het zou kunnen zijn dat je tijdens de "installatie" van movieunreal niet het goede path hebt opgegeven naar je UT dir.
Of misschien de movieunreal.ini niet helemaal goed gesaved. Probeer die eens opnieuw te maken.
Als je movieunreal start gebruik ik zelf altijd de jpegmode op 30fps en dan vinkje weghalen bij start capturing immediatly. Misschien zou je het zo ook eens kunnen proberen.
ja maar wat voor command moet ik precies intypen..
Verwijderd
ja en dan krijg ik hetzelfde als gdex.. quit UT en krijgk errorOp woensdag 01 mei 2002 12:53 schreef Zenith4ever het volgende:
Je hoeft niks in te tiepen, gewoon gaan spelen of een demo opnemen. Op het moment dat je wilt gaan cappen, dan moet je op F12 drukken.
deze:
Gewoon dus de bestaande bestanden in je ut/system map overschrijven met deze en alles komt goed
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
yep dit werkt, maar dan heb ik iets van ongeveer 1 fps over ofzo, dat is dus NIET te spelenOp woensdag 01 mei 2002 13:00 schreef Taro het volgende:
Ik heb wel een oplossing voor jullie f12=error probleem, download even deze file van mijn site: Taro.iticamedia.nl/mu-update.zip
Gewoon dus de bestaande bestanden in je ut/system map overschrijven met deze en alles komt goed
moet ik dan die enable fps oid aanzetten?
ermm, je moet een demo opnemen en die dan renderen. anders lukt 't idd niet. net ff lokaal op map van AtomicShockwave gespeeld, met ong. 1 á 2 fps. het is dan ook moeilijk om je muis goed te houden (check filmpje maar)Op woensdag 01 mei 2002 13:09 schreef bbrother het volgende:
[..]
yep dit werkt, maar dan heb ik iets van ongeveer 1 fps over ofzo, dat is dus NIET te spelen
moet ik dan die enable fps oid aanzetten?
filmpje:
http://geniusdex.endoria.net/ut1.avi (was dus ff een simpel testje)
hmm es ff try'enOp woensdag 01 mei 2002 13:12 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ermm, je moet een demo opnemen en die dan renderen. anders lukt 't idd niet. net ff lokaal op map van AtomicShockwave gespeeld, met ong. 1 á 2 fps. het is dan ook moeilijk om je muis goed te houden (check filmpje maar)
filmpje:
http://geniusdex.endoria.net/ut1.avi (was dus ff een simpel testje)
Wie weet waar DAT aan zou kunnen liggen?
De update die ik hierboven gaf heb ik samen met de maker van movieunreal gemaakt, en voorkomt de meeste fouten.
Als je een foutmelding krijgt bij het maken van een demo kijk dan in je unrealtournament.log file in de ut/system map, halverwege wordt vaak de reden van de foutmelding weergegeven.
Verwijderd
Moet je niet alle jpegs of bmp's tegelijk pakken maar een paar tegelijk. Ik kon er 500 pakken, als ik hoger dan dat ging dan kreeg ik ook vm error.Op woensdag 01 mei 2002 13:33 schreef bbrother het volgende:
"run out of virtual memory" bij het grabben van die avi
Dex: je UT al reinstalled en keer?
Op woensdag 01 mei 2002 14:48 schreef Taro het volgende:
Als je een foutmelding krijgt bij het maken van een demo kijk dan in je unrealtournament.log file in de ut/system map, halverwege wordt vaak de reden van de foutmelding weergegeven.
dat dus?Log: Server Package: caSniper
Log: Failed import: NameProperty NameProperty Engine.PlayerReplicationInfo.SuicideType (file ../System/Engine.u)
Warning: Failed to load 'caSniper': Can't find NameProperty in file 'NameProperty Engine.PlayerReplicationInfo.SuicideType'
Critical: appError called:
Critical: Failed to load 'caSniper': Can't find NameProperty in file 'NameProperty Engine.PlayerReplicationInfo.SuicideType'
Critical: Windows GetLastError: De bewerking is voltooid. (0)
Mail je unrealtournament.log nadat hij is gecrashed even naar mlanphen@xs4all.nl, dan kijk ik er even naar.
de titels staan in het bijkomende txt bestand.
staat volgens mij in topic van #foozeOp maandag 06 mei 2002 13:27 schreef chaozz het volgende:
zou iemand de titels van de nummertjes uit het filmpje van Fooze even willen posten. ik heb de film nog wel, maar de zip met de txt ben ik kwijt. en opniew downloaden gaat hier niet zo snel.
de titels staan in het bijkomende txt bestand.
err.. en die staat waar?Op maandag 06 mei 2002 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
staat volgens mij in topic van #fooze
Beter post je gelijk een link naar die filmpjes.Op maandag 06 mei 2002 13:30 schreef dribbel het volgende:
ik heb ook wel eens vettere filmpjes gezien.. beetje droog dit
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Hhehe misschien dat BillyTheKid[ZAGEN] de huidige #1 (quarterly) !! ook maar een filmpje online moet zetten..
http://members.home.nl/chrizz/zagen
Slache!
Verwijderd
eh ik snap em niet, welke switch?? heb ik wat gemist in drie jaar UTOp donderdag 07 maart 2002 17:14 schreef C}{@0$ het volgende:
of een level uitspelen in 20sec waar ik 8 minuten over doe, omdat zij ineens naar de switch kunne springen. Ziek gewoon
http://ut.ngworldstats.com/fcgi-bin/Display?gt=UT&gm=all&uid=4681404&page=m&view=p
groetjes BillyTheKid[ZAGEN]
Verwijderd
Hij heeft het waarschijnlijk over dat Quake filmpje waarin iemand Quake uitspeelt in 10 minuutjesOp vrijdag 10 mei 2002 00:26 schreef Fitfaticus het volgende:
[..]
eh ik snap em niet, welke switch?? heb ik wat gemist in drie jaar UT
http://ut.ngworldstats.com/fcgi-bin/Display?gt=UT&gm=all&uid=4681404&page=m&view=p
groetjes BillyTheKid[ZAGEN]
Je mag je 'groetjes' weglaten trouwens, wij groeten elkaar al door hier te zijn
LOL, NGstats zeggen nix hoorOp vrijdag 10 mei 2002 00:18 schreef -ChRiZz- het volgende:
Ben aan het downen ben benieuwd..
Hhehe misschien dat BillyTheKid[ZAGEN] de huidige #1 (quarterly) !! ook maar een filmpje online moet zetten..
http://members.home.nl/chrizz/zagen
[edit]
ik zie dat ie eronder ook gepost heeft lol, no flame intended maar ik ben gewoon niet onder de indruk van je skills
Verwijderd
a) NGSTATS zeggen NIET NIKS (dat zeggen velen die hun zogenaamde skill niet in harde statistiek kunnen omzetten) , maar ze zeggen ook niet ALLES. Ik mag dan nummer 1 staan, ik weet dat ik niet de beste ben. ik ken heel veel spelers die mij dik verslaan. Ik vrees echter dat JIJ daar niet bijhoort. Ik kan mij ook niet herinneren dat jij mij ooit gepakt hebt, je naam komt me wel bekend voor.
b) als ik jou een keer kill met een flak-cannon wil dat niet zeggen dat ik alleen maar flak gebruik. Ik denk dat mijn "kracht" juist zit in het gebruik van alle wapens. Ik ben het stadium voorbij dat ik bepaalde wapens niet mag gebruiken vanuit een misplaatst gevoel van cool-heid. Jij bent toch niet ook iemand die met zijn shieldbelt aan begint te jammeren als ik een AMP pak, omdat dat niet cool zou zijn. Je weet zelf dat ieder item wat je laat liggen uiteindelijk door een tegenstander in je bek geknald wordt, en dat is de enige reden dat ik ALLES pak, niet omdat ik het nodig heb, ik speel net zo lief op een server zonder AMP.
Maar goed: Ondanks het feit dat je misplaatste coolheid over het niet mogen gebruiken van bepaalde wapens verraadt dat je in een lager stadium zit, zou het toch kunnen zijn dat je gewoon beter bent dan ik. Om dit zeker te weten zal ik in je irc-channel komen en dan gaan we 1v1 spelen. Tot die tijd wil ik je niet meer horen dat jij mij wel ff verslaat, want dat weet je helemaal niet. Het enige BEWIJS dat we tot nu hebben is dat ik hoger in NGstats sta dan jij en ookal zegt het niet ALLES, het spreekt niet in jouw voordeel.
BillyTheKid[ZAGEN]
Verwijderd
wow wat een film
[This space is for rent]
Verwijderd
Idd De meeste mensen die ik ken (in de top 5 clans van barrysworld en clanbase) gebruiken geen ngworldstat.Op donderdag 06 juni 2002 17:03 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Ben ik mee eens... mijn record is #7 Quaterly op worldstats, maar nu heb ik niet de tijd meer om te spelen voor de stats. De meeste goede lui hebben de stats niet eens aan staan.
Het is helemaal niet laf, als je je ngworldstat uitzet krijg je een betere ping,Op donderdag 06 juni 2002 17:15 schreef Fitfaticus het volgende:
idd, je hoeft er niet voor te spelen, maar ik vind het wel een beetje laf om ze uit te zetten. je kunt er namelijk best bepaalde zaken uit af leiden.
vroeger was dat zo weet niet of dat nunog is
dit is voor mensen met een niet al te goede connectie toch een must.
Laf is het al helemaal niet
dus geef me 1 goede reden om ngworldstat aan te zetten.
[niet dat dat veel werkt want ik speel toch meestal op servers zonder ngwordlstat
ach man, maak je toch alsjeblieft niet zo druk over wie het beste is...Op donderdag 06 juni 2002 16:57 schreef Fitfaticus een heel verhaal
Eeh het heet toch Unreal "!Tournament!"?? Of dacht je soms dat bijv. voetballers voor de lol meedoen aan het WKOp donderdag 06 juni 2002 20:46 schreef Bong-One het volgende:
[..]
ach man, maak je toch alsjeblieft niet zo druk over wie het beste is...
Slache!
Nee voor het geldOp donderdag 06 juni 2002 21:13 schreef -ChRiZz- het volgende:
[..]
Eeh het heet toch Unreal "!Tournament!"?? Of dacht je soms dat bijv. voetballers voor de lol meedoen aan het WK
Volgens mij is ngWorldstats puur serverside, anders vraag je gewoon om mensen die er mee gaan klooien (al heb ik vaak een negatieve ping gezien op de voor pagina van worldstats..[geen zin om nu te kijken])Het is helemaal niet laf, als je je ngworldstat uitzet krijg je een betere ping,
Verwijderd
ToucheOp donderdag 06 juni 2002 21:38 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Nee voor het geld
Verwijderd
a) stats niks zeggen
b) dat ie me makkelijk verslaat.
Het is ergerlijk want
a) is gewoon niet waar. stats zeggen niet alles maar ook niet nix.
b) kan ie niet zeggen als ie het niet bewezen heeft.
Dat ik niet de beste ben weet ik al heel lang, ik weet ook dat jullie teveel opkijken tegen spelers die zich te goed voelen voor de stats (alsof je dan ineens goed bent, als je je niet durft te laten meten)
Alle spelers die stats graag uitzetten, zijn eigenlijk onzeker dat ze geen goede efficiency halen.
Wees niet onder de indruk van smoesjes als: