We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
of een level uitspelen in 20sec waar ik 8 minuten over doe, omdat zij ineens naar de switch kunne springen. Ziek gewoon
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
3 bollen onder hoeken van 90 graden wegschieten en dan allemaal combo's van maken, liefst dan ook nog allemaal een kill ook of in volle vlucht een paar ventjes van hun hoofd ontdoen ofzo
maar het was leuk genoeg, die lui hebben behoorlijk geoefend zo te zien
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
zelfs mensen die UT niet kennen/spelen is dit 100% waard om naar te kijken.
Verwijderd
zweedseOp donderdag 07 maart 2002 17:04 schreef RexomniuM het volgende:
De Finse(?) clan Fooze heeft...
Dank jeOp donderdag 07 maart 2002 21:34 schreef Numb1 het volgende:
[..]
zweedse
Ach Scandinavië, één pot nat
Zo daar heb je aardig lang over gedaan zeg...:POp donderdag 07 maart 2002 22:04 schreef Crash-Override het volgende:
ik heb em nu eindelijk binnen,
en ben em nu aan het uitpakken
ik zal em zo es kijken
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
rex als in broer van kroes trouwens ?
superB
Helemaal goedOp donderdag 07 maart 2002 23:41 schreef Vyvre het volgende:
rex als in broer van kroes trouwens ?
Staat drie posts boven je.Op vrijdag 08 maart 2002 00:28 schreef Yoozd het volgende:
Die lui zijn goed, maar waarom zijn ze gestopt?
Verwijderd
ben zelf ~2/3 jaar fanatiek ut-speler geweest...maar dit slaat echt alles
respect.
Wat een movie. Wat een geschiedenis. Die gasten zijn echt goed. Hier kan ik maar 1 woord voor uitbrengen: Respect.
Ik vond de kwaliteit zeer goed, met name de picture in picture effecten waren cool.
Echter ik vond de actions beetje tegenvallen, hoewel niet slecht had ik er ietsje meer van verwacht.
Gelukkig ben ik van DM naar insta gegaan, zodat ik geen irritante shockers meer heb, daar ben ik alleergisch voor geworden, al is m'n rocket launcher efficiency hoger dan die van m'n Insta shockrifle,
never mind
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Goede spelers hebben geen geluk, ze maken gebruik van geluk.Op vrijdag 08 maart 2002 09:46 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Jammer, zulke tegenstanders kom je niet vaak tegen. Ik vind dat jullie een beetje overdrijven dat het zulke goede spelers waren... Een aantal dingen was gewoon puur geluk. Sommige dingen waren waarschijnlijk niet eens zichtbaar.
Tuurlijk heb je soms kills die lucky zijn, maar als je altijd om de hoek combo'd en 1 op de 40 keer kill je daar je tegenstander mee dan is dat dus afgedwongen geluk.
Bijv op Deck als je op de hoge rand staat en je ziet iemand naar het kleine trappetje lopen aan de rechterkant... je schiet met je rockets (of als je goed timed, je insta rifle) aan de andere kant (er zitten een stuk muur waardoor je de speler niet ziet), en je hebt hem dood
Als je goed naar je omgeving luistert (water, liften), en voorspelt waar iemand naar toe gaat, dan is aim de bijkomende zaak
Verwijderd
\Op vrijdag 08 maart 2002 09:44 schreef raptorix het volgende:
uhm UT bestaat nog maar 2,5 jaar
ja maar fooze 4 jaar
Hmm, headsets.. nee, hou ik niet van. Ik heb liever m'n surround =-) en de Creative EAX patch, hoor je tenminste of iemand van achteren komt, of van vorenOp vrijdag 08 maart 2002 10:02 schreef raptorix het volgende:
Klopt met name in deck heb je veel punten waar je daar gebruik van kunt maken, daarom zou ik ook iedereen adviseren om met headset te spelen, je hoort zoveel meer als met boxen. Om tegen te gaan dat iemand om de hoek spamt is het ook slim om niet te voorspelbaar te spelen, dus soms even wachten, of juist weer terug lopen. Voorspelbaarheid is de grootste vijand in UT.
Vaak proberen andere spelers te slim te doen idd...bijv in Codex bij de brug, terug lopen geeft altijd een heel interessant effect als die andere denkt dat je om loopt
Mijn fav. map is Morpheus, geen enkele clan vindt die map echt geweldig
Duh, omdat blauw behoorlijk in voordeel is, tegen zwarte lucht zie je iemand bijna niet, daarnaast moet je met deze map dus echt geen Packetloss hebben omdat je ander naar beneden blijft vallen.Op vrijdag 08 maart 2002 10:07 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
[..]
Hmm, headsets.. nee, hou ik niet van. Ik heb liever m'n surround =-) en de Creative EAX patch, hoor je tenminste of iemand van achteren komt, of van voren.
Vaak proberen andere spelers te slim te doen idd...bijv in Codex bij de brug, terug lopen geeft altijd een heel interessant effect als die andere denkt dat je om loopt
Mijn fav. map is Morpheus, geen enkele clan vindt die map echt geweldig. Altijd leuk om het geklaag aan te horen
Voor 2on2 vind ik hem nog wel gaan maar voor 4on4 is ie te klein.
Een speler moet gewoon goed zijn in alle mappen... of het nou Low-grav is of niet... Sowieso met veel packetloss kun je altijd voor een replacement zorgen, je mag wisselen op elk moment volgens de regels op CB d8 ik..
Rex had het over 4 jaar UT ervaring, wat dus niet kan :-pOp vrijdag 08 maart 2002 10:02 schreef Numb1 het volgende:
[..]
\
ja maar fooze 4 jaar
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Dat was echt een supermooie fim.
Alleen het end staat me niet aan 'Goodbey UnrealTournament'.
Zonde, echt zonde.
🌞🍃
Divx neem ik aanOp vrijdag 08 maart 2002 13:59 schreef RaDKiLL het volgende:
Welke format is de file/filmpje ?!
Daar ging het ook niet om, het filmpje is vooral gemaakt als Fooze reclame en afscheid.Op vrijdag 08 maart 2002 09:44 schreef raptorix het volgende:
Echter ik vond de actions beetje tegenvallen, hoewel niet slecht had ik er ietsje meer van verwacht.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Tjah maar er zaten wel erg veel doorsnee acties in, neem nou dat begin, gast pakt SB in deck en ander mist heel dik de combo, flikkert in slijm en dan gaat ie pulsenOp vrijdag 08 maart 2002 15:14 schreef Taro het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om, het filmpje is vooral gemaakt als Fooze reclame en afscheid.
OMG een Syncro movie, verzin eens wat nieuws :xOp vrijdag 08 maart 2002 16:47 schreef RaVeNgEr het volgende:
jah, jullie missen dus blijkbaar de hele essentie van de film, hij was supermaar slechts een warmlopertje voor de Syncro movie lmfd
Nadat ik en Fizz als 1 van de eersten een UT Movie hadden gemaakt kwam ineens iedereen ermee
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
We weten nu wel hoe goed je bent Taro, verzin zelf eens wat nieuws zou ik zeggen.Op vrijdag 08 maart 2002 17:11 schreef Taro het volgende:
[..]
OMG een Syncro movie, verzin eens wat nieuws :x
Nadat ik en Fizz als 1 van de eersten een UT Movie hadden gemaakt kwam ineens iedereen ermee
ik kan verdomme nergens downen!Op donderdag 07 maart 2002 17:04 schreef RexomniuM het volgende:
De Finse(?) clan Fooze heeft een prachtige collage gemaakt van hun 4 jaar UTervaring. De film is 167 mb en kan je op de volgende punten downloaden:
http://www.clanbase.com/cvs.php?url=www.clanvikings.org/download/movies/fooze-ut.zip
http://www.clanbase.com/cvs.php?url=destroyerscompany.com/downloads/movies/fooze-ut.zip
http://www.clanbase.com/cvs.php?url=games.telenet.be/files.php?game=6
http://www.clanbase.com/cvs.php?url=refragged.dhs.org/filer/fooze-ut.zip
Echt een prachtige film. Voor iedereen die van UT houdt
I love watercooling
Van zeg maar juni 1999 naar maart 2002 is nog altijd 2 jaar en 9 maanden.Op vrijdag 08 maart 2002 18:25 schreef Mister_X het volgende:
met een demo die 4maanden daarvoor uitkwam klopt het wel zo'n beetje, tja natuurlijk niet PERCIES 4jaar he!
en wat voor formaat is het nou? .avi? .mpg? .mpeg? divx?
pr0mpt - It never hurts to help!
DivX 3.11.Op vrijdag 08 maart 2002 19:00 schreef pr0mpt het volgende:
heb iemand misschien een mirrortje hiervoor? krijg ehm niet aan de gang met die Clanbase downloads
en wat voor formaat is het nou? .avi? .mpg? .mpeg? divx?
maar anyway wat ik dr van kan zien is een zeer slick in elkaar gedraaid filmpje; 3d introotje, muziekje dr achter, af en toe een 'close-up' van een speler, split screen, zelf een kort verhaal stukje. In het maken van dat filmpje alleen al zitten wat dagen denk ik (misschien weken?)
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
(kan niemand hem op een ftptje zetten?
je weet toch wel waarom ze in scandinavie zo goed zijn in first person shooters.
Het sneeuwt daar ALTIJD, dus als wij bij het zwembad/strand etc. zijn, zitten hun te schieten achter hun pc
14% done
Ik computer ook gewoon door als het goed weer is, en volgens mij nog wel veel meer tweakers, dus ik vraag me af of het daar mee heeft te maken.Op zaterdag 09 maart 2002 19:10 schreef tva_goku het volgende:
edit:
je weet toch wel waarom ze in scandinavie zo goed zijn in first person shooters.
Het sneeuwt daar ALTIJD, dus als wij bij het zwembad/strand etc. zijn, zitten hun te schieten achter hun pc
14% done
🌞🍃
Ik heb nooit, maar dan ook nooit ergens gezegd dat ik goed ben, niet in UT en niet in het movies maken, dat zal je mij ook nooit horen zeggen en ik weet dat er zat mensen zijn die het beter kunnen.....Op vrijdag 08 maart 2002 17:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
We weten nu wel hoe goed je bent Taro, verzin zelf eens wat nieuws zou ik zeggen.
Ik reageerde als geintje, jammer dat je het zo opvat, ik hoop alleen dat jullie een goede movie maken, want de markt wordt overspoelt met movies waarvan 99% gewoon hard zuigt, check www.badct.de maar
Jullie kennende wordt het wat goeds en elke movie die nu wordt gemaakt is vaak beter dan die wij maakten, kortom gl enzo!
Dom converten doe ik niet hoorOp zondag 10 maart 2002 15:31 schreef RaVeNgEr het volgende:
onze movie wordt gewoon beter omdat wij er wel tijd in stekenen niet zomaar dom wat demo's converten naar avi en ze achtermekaar plakken. Als ik een tipje mag oplichten van de sluier dan bestaat onze movie uit een combinatie van flash/3dsmax/movieUT/Photosoep/Swift enz enz
gecombineerd met ownage muziek lmfd
Ik kijk eerst alle demos en alleen de beste kills haal ik eruit, die zet ik om en Fizz maakt er een leuk geheel van.
Maarja nu verwacht ik wel wat van jullie movie dus stel me niet teleur
Komt omdat CB dood is op dit moment...Op zondag 10 maart 2002 21:33 schreef Firix het volgende:
Geeneen werkt hier
EDIT: Toch wel, gewoon direct de links uit die URLs halen
Lijkt me wel leuk om eens te klooien met wat dem bestanden, heb net al een tooltje gedownload om naar avi te converteren. Maar ja, de tijd ervoor heb ik denk ik niet, en aangezien het niet vanuit de 1st persoon moet, is er ook nog een andere spectator(s) nodig..onderhand spelen we maar met 3 instagib (maar wel #3 int en NL
Meeste films over UT zijn saai, weer een of andere Duitser die denkt dat die goed is omdat die move combo's kan doen. gaap. Deze echter is tof
Verwijderd
Pot -> ketelOp zondag 10 maart 2002 15:31 schreef RaVeNgEr het volgende:
onze movie wordt gewoon beter omdat wij er wel tijd in stekenen niet zomaar dom wat demo's converten naar avi en ze achtermekaar plakken.
Nee dan is het idd moeilijk een mooier filmpje te makenAls ik een tipje mag oplichten van de sluier dan bestaat onze movie uit een combinatie van flash/3dsmax/movieUT/Photosoep/Swift enz enzgecombineerd met ownage muziek lmfd
Maargoed, we zien wel.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
err? wat? soz?Op maandag 11 maart 2002 17:10 schreef Gio het volgende:
[..]
Pot -> ketel
[..]
Nee dan is het idd moeilijk een mooier filmpje te maken. Die van taro en fizz is niets meer dan alleen stukjes ut, niets met flash etc erbij.
Maargoed, we zien wel.
Ik had et tegen Taro, over die duitse movies
Maar ik zie jouw ook niet zo snel iets bakken wat mooi is, zo te merken aan je additude
Verwijderd
In de readme file staat welke tools ik gebruikt heb. Divx 5.0 codec included.
http://www.zenithfx.com/]MOD[Zenith_divx5.zip
Voor de gene die er ook aan willen beginnen, schroom je niet om advies te vragen
FF geduld
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Hij is echt bruut!
Die gasten komen inderdaad uit Zweden, ik ben in 3 van de 4 plaatsen waar ze vandaan komen geweest
maar wel heel erg mooi, geen enkele film kan mij aan het huilen maken, maar dit kwam toch wel akelig dicht in de buurt
mja ik ben ook meer een qwcl fanaat dan een ut-er
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Alleen jammer dat UT zo'n :X-spel is.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik zal ff kijken of ik die uiterst leipe film nog kan vinden.Op maandag 22 april 2002 14:04 schreef Meelobee het volgende:
T****ring wat een vet filmpje... zo mogen dr meer komen
Die film is echt
Stay tuned
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
OMG!Op zondag 21 april 2002 20:12 schreef Zenith4ever het volgende:
Ik heb zelf ook zo'n filmpje gemaakt. Is wel veeeeel werk, maar leuk om te doen.
In de readme file staat welke tools ik gebruikt heb. Divx 5.0 codec included.
http://www.zenithfx.com/]MOD[Zenith_divx5.zip
Voor de gene die er ook aan willen beginnen, schroom je niet om advies te vragen
Dat heb je heel goed gemaakt!
🌞🍃
Verwijderd
ik ben zelf niet zo'n ut fan, heb het wel af ent eo gespeelt maar damn those guys are/were good
nog ff wachten en dan kan ik ook weer kijken
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ok, best wel een vette film en er zitten inderdaad retecoole acties tussen, maar dat mag je denk ik wel verwachten als je een game zo lang speelt.
Veel van die acties zijn natuurlijk wel waar je het voor doet
Ik vind het dus eigenlijk niet meer dan logisch dat ze na zo'n tijd zo goed zijn. Mooie film ook in zijn geheel, lekker dramatisch neergezet.
Toch vind ik UT nog steeds niet echt een skill game. Veel wapens zijn gewoon pure spam wapens en hebben niet zo bijster veel met skills te maken, wat ik dus ook de vetste acties vond is waar je ze zag samenwerken. Daar staat of valt een team bij.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Met name de pomp move in curse moest ik toch wel om lachen, je kan gewoon in 1 keer met pomp naar sb springen, heb je geen tussenhupje voor nodig via mini.
Daarnaast waren die combo's die een beetje moeilijk waren puur fake, met slomo 0.1 maak ik die ook wel.
Laag niveau? nee joh! wedden dat jij dat niet beter kan!Op woensdag 24 april 2002 12:48 schreef raptorix het volgende:
Ik vind de kwaliteit erg goed, helaas zijn de acties van nogal laag niveau
Met name de pomp move in curse moest ik toch wel om lachen, je kan gewoon in 1 keer met pomp naar sb springen, heb je geen tussenhupje voor nodig via mini.
Daarnaast waren die combo's die een beetje moeilijk waren puur fake, met slomo 0.1 maak ik die ook wel.
Die Curse Jump is me ook eindelijk gelukt! in 1 keer, suuuperhandig...
en ik denk niet dat het met slomo gemaakt is, ik heb een paar van die acties terug gezien in demo's van hun, en die zijn echt wel zwaar snel.
nee, raptoriX, dit is echt wel echt iets om naar op te kijken, zelfs jij. Heel Syncro...
Kom nou toch, kijk die combo's tussen de vensters door bij de liften, dubbele combo, met jumpboots, springent en alOp donderdag 25 april 2002 00:35 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
Laag niveau? nee joh! wedden dat jij dat niet beter kan!
Die Curse Jump is me ook eindelijk gelukt! in 1 keer, suuuperhandig...
en ik denk niet dat het met slomo gemaakt is, ik heb een paar van die acties terug gezien in demo's van hun, en die zijn echt wel zwaar snel.
nee, raptoriX, dit is echt wel echt iets om naar op te kijken, zelfs jij. Heel Syncro...
Ik zit nu op me werk en zou nog even precies moeten kijken, maar deze move is technisch gewoon niet mogelijk zonder slomo te gebruiken.
Verwijderd
Het lijkt er niet op... maar toch ook weer wel.
www.zombiefx.org/sof2/rep_movie.zip