Toon posts:

ik wil een vpn

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb twee xp computers op afstand, nu wil ik een netwerkje bouwen over internet, wie kan mij helpen?

Verwijderd

Hoi :+

Je mag hier [topic=432339] wel verder posten hooor.

Verwijderd

ik wil een vpn
Ja en? Ik ook... :?

Verwijderd

doe ff F1, staat allemaal duidelijk beschreven hoor....

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Twee topics is wel wat veel van het goeie, vind je niet? Bovendien is hier best wat over te vinden met de search. Bovendien is het idee van het forum dat je er zelf aan begint, en pas als je er niet uit komt de hulp van andere inroept. Dan vermeld je duidelijk wat je zelf al hebt geprobeert en waar het misgaat, en dan prutsen we samen verder, maar dit is no go.

Echte aanraders hierontrent:En een eerder genoemd topic wat je had kunnen vinden met de search, waarin het een en ander is terug te vinden, omdat we tenslotte ook de beroerdste niet zijn *D

[topic=388759]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Twee topics is wel wat veel van het goeie, vind je niet? Bovendien is hier best wat over te vinden met de search. Bovendien is het idee van het forum dat je er zelf aan begint, en pas als je er niet uit komt de hulp van andere inroept. Dan vermeld je duidelijk wat je zelf al hebt geprobeert en waar het misgaat, en dan prutsen we samen verder, maar dit is no go.

Echte aanraders hierontrent:En een eerder genoemd topic wat je had kunnen vinden met de search, waarin het een en ander is terug te vinden, omdat we tenslotte ook de beroerdste niet zijn *D

[topic=388759]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.