Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Serieus topic verziekt

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/430772

Dit topic begon serieus, daarna verziekt door een paar gasten en vervolgens naar HK gemoved.

Een makkelijke manier voor non-mods om een topic te verzieken en naar de HK te krijgen: Gewoon onzin posten.

Imho was het meer op z'n plaats als die irritante users met hun opmerkingen en pics een waarschuwing kregen en de posts werden verwijderd. Nu is alleen de topicstarter de dupe. Van het topic is nu weinig over.

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 12:01 schreef svdmeer het volgende:

Dit topic begon serieus, daarna verziekt door een paar gasten en vervolgens naar HK gemoved.

Een makkelijke manier voor non-mods om een topic te verzieken en naar de HK te krijgen: Gewoon onzin posten.

Imho was het meer op z'n plaats als die irritante users met hun opmerkingen en pics een waarschuwing kregen en de posts werden verwijderd. Nu is alleen de topicstarter de dupe. Van het topic is nu weinig over.
Like http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/413744

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 12:04 schreef tjetta het volgende:

[..]

Like http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/413744
Is het in dit geval ook de bedoeling geweest van de topicstarter?

Dat verhaal van die hub is duidelijk: hij verwerkt niet voor niets het woord "olympisch topicpongen" in de titel, maar ik heb zo mijn twijvels bij de door mij genoemde topic. Zeker omdat de topicstarter een behoorlijke newbie nog is.

Verwijderd

Die Gimli is niet aardig bezig nee.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Op woensdag 06 maart 2002 12:08 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Is het in dit geval ook de bedoeling geweest van de topicstarter?

Dat verhaal van die hub is duidelijk: hij verwerkt niet voor niets het woord "olympisch topicpongen" in de titel, maar ik heb zo mijn twijvels bij de door mij genoemde topic. Zeker omdat de topicstarter een behoorlijke newbie nog is.
Ik denk dat dat olympisch topicpingpongen er wel door een mod is bijgezet.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
klopt, stond er origineel niet bij :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Arnout
  • Laatst online: 19-11 21:03
Op woensdag 06 maart 2002 12:01 schreef svdmeer het volgende:

Euuh er werdt een 'verboden' teken gepost waardoor het leek alsof topic brak werd. Dit was niet het geval (just another bug), missschien verklaart dat een hoop.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Gromm. Niet beseft dat Gimli erbij betrokken was |:(

Excuze moi; had ik door moeten hebben... :) 'Normaal' zou ik zo'n topic proberen te redden. Maar dit zag er te kansloos uit; nu snap ik waarom |:(

Verwijderd

Even een vraagje, waar kwam ie vandaan?

• Arnout
Op woensdag 06 maart 2002 13:18 schreef polaris het volgende:

[..]

Ik denk dat dat olympisch topicpingpongen er wel door een mod is bijgezet.
Dat topic had gewoon gesplitst moeten worden: 1 HK copy, en om de topicstarter niet dwars te zitten een normaal doorlevende tech-topic.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 06 maart 2002 13:34 schreef MetHod het volgende:

[..]

Dat topic had gewoon gesplitst moeten worden: 1 HK copy, en om de topicstarter niet dwars te zitten een normaal doorlevende tech-topic.
neuh, dat topic moest gewoon met rust gelaten worden (vooral door die Gimli) en alleen serieuze replies moeten krijgen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

*Gaat offtopic geblaat weghalen en terugzetten naar waarie vandaan kwam. (kan ff duren; ben een beetje druk nu) Dat zou idd beter zijn geweest zie ik nu... (en het is nog niet te laat :))

En Gimli een mailtje sturen...

• Arnout
Op woensdag 06 maart 2002 13:51 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

neuh, dat topic moest gewoon met rust gelaten worden (vooral door die Gimli) en alleen serieuze replies moeten krijgen.
Ik doelde op het 'Zelf een HUB bouwen topic'. :)

Verwijderd

Hmm jullie hebben het niet helemaal gevolgd volgens mij :) De topicstarter, Chimo en ik zitten ook op IRC. BassStation (op IRC, weet zn naam niet op GoT maar dat is de topicstarter) had eerst een heel verhaal gepost waar gewoon niet wijs uit te worden was dus er kwam geen reply. Hij werd helemaal pissed en zetten "Laat maar :(" in zn post via een edit (dus de rest van de tekst was toen weg). Toen Chimo en ik daar keihard om moesten lachen op IRC zette hij het commentaar "Chimo en GiMLi zijn ***honden en eten elkaars uitwerpselen" eronder waarop ik het plaatje van die wc bril poste. Toen was het topic ineens stuk vanwege die vage newline bug (:?) en hebben we er nog wat andere onzin onder gepost. BassStation heeft vervolgens zijn verhaal weer teruggeplakt dus toen was het geblaat van mij en Chimo ineens flink offtopic.

Zo is het gegaan, die waarschuwing boeit me nix, no hard feelings. Maar soms is iets anders dan het op het eerste gezicht lijkt.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op woensdag 06 maart 2002 12:10 schreef HlpDsK het volgende:
Die Gimli is niet aardig bezig nee.
Schrok ik me daar ff de klere *D Scheelt niet zo heel veel die nick :P

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:11
idd, gewoon beetje dollen vrienden onder mekaar :)

• DeuTeRiuM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-02 22:52

DeuTeRiuM

http://koelkast.net/

Hmm.. jammer dat ik geen logs heb gemaakt, was zooo komisch.
En euh, die wc bril :P

~deuterium

[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found

Pagina: 1