Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alcatel ADSL modem Line Sync probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allemaal
Ik had een vraagje na de verhoging van KPN, betreft het abbonement op mijn ADSL heb ik mijn account opgezegd. Maar nu schijnt het zo te zijn dat line sync sowieso hoort te blijven zoals ie is, maar na een heftige telefoon storing waarbij we 4 dagen geen telefoonverkeer gehad hebben deed mijn ADSL het nog wel. Na veel gebeld te hebben gingen ze er wat aan doen maar precies toen ze er wat aan gedaan hebben had ik geen ADSL meer. |:( En ik dacht zodra mijn account weg is bel ik s,avonds gewoon in op de account van de zaak maar zonder line sync is dit onmogelijk. Het lampje knippert contant :r :r :r ;( ;( dus mijn vraag is hoort line sync gewoon normaal te blijven dus stabiel zonder knipperen ?

Verwijderd

<font color=blue>Ga dit draadje niet proberen te verzieken: Officiële Waarschuwing dus</font>

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:11
ik denk dat het komt door een storing in de wijkkast, ik zou zeggen bel de gemeente of weten die dat soort dingen niet?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Off-Topic gedoe eruit gevist, en terug naar IT.

Excuzes voor het ontstane ongemak.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:23
dit is toch logisch? Je hebt ADSL opgezegt.... dan gaat Line Sync dus inderdaad knipperen....

En je kan met ADSL niet zomaar (zoals over de tellijn) via een ander account inbellen, want ADSL moet ook aan de andere kant van de koperlijn 'geregelt' worden.

Of snap ik het nu verkeerd?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 12:33

qless

...vraag maar...

Als je mxstream opzegt wordt jou koperkabeltje van de mxstreamdslam afgehaald = geen line sync meer...

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Pagina: 1