Toon posts:

Stille koeler gezocht voor AMD 1GHz

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor het opnieuw posten van een vraag. Ik had graag binnen mijn eigen post willen reply-en maar dat kan op de 1 of andere manier niet... (graag hiervoor ook een tip, ik was wel ingelogd maar de "post reply"knop was grijs)

Ik zoek een stille koeler voor de AMD 1GHz thunderbird. Ik kreeg als reacties: noisecontrol en zalman coolers. Nu is de vraag: waar kan ik deze het beste kopen? Ik woon in Groningen en mijn computerleveranciers doen het alleen met de standaardkoelers. perfect-systems.nl heeft zalmans, maar die vind ik erg duur. Zijn er goede andere zaken? zijn er mensen die van hun cooler afwillen?

Dank, PJ

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 22:43 schreef yeehah het volgende:
Mijn excuses voor het opnieuw posten van een vraag. Ik had graag binnen mijn eigen post willen reply-en maar dat kan op de 1 of andere manier niet... (graag hiervoor ook een tip, ik was wel ingelogd maar de "post reply"knop was grijs)
Dan zal je topic wel gesloten zijn hè :P :z

Dit soort vragen zijn al heel veel langsgekomen en er is dus heel veel info te vinden met de search :)

[search=Stille Athlon cooler]
[search=Stille Athlon koeler]

bijvoorbeeld :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank. over een weekie is het een stuk stiller hier... *D

PJ

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hardleers? --> [topic=430613]

edit: je vorige topic is dus op slot gegaan omdat je dit makkelijk in de search kan vinden.

They made me do it.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dat heet dus een slotje.. lees AUB de FAQ es, want volgens mij begrijp je nog niet alle regels die hier op het forum gelden:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Ik heb je vraag de vorige keer op slot gezet, omdat hij al 10.000 x voorbij gekomen is. Daarom is het beter de search / FAQ door te lezen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.