ik dacht om 00.30 uur Nederlandse tijd??
Verwijderd
Ik kan het gewoon niet geloven.
Westwood die bekend staan om het eeuwig uitlekken van nieuwe geruchten opeens een week of 2 voor de release een aankondegin doen???
Ik moet wel zeggen, Renegade kwam pas 3 dagen voor de release in Warez omloop, dat duid misschien aan dat ze goede beveileging hebben
Westwood die bekend staan om het eeuwig uitlekken van nieuwe geruchten opeens een week of 2 voor de release een aankondegin doen???
Ik moet wel zeggen, Renegade kwam pas 3 dagen voor de release in Warez omloop, dat duid misschien aan dat ze goede beveileging hebben
Okay 
net dus gepost dat het niet om red strike maar om Command & Conquer: Generals gaat. EEN COMPLEET NIEUWE STORYLINE DUS!
mijn inziens erg slim, omdat de andere bestwel uitgemolken zijn.. gezien op http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=26263
net dus gepost dat het niet om red strike maar om Command & Conquer: Generals gaat. EEN COMPLEET NIEUWE STORYLINE DUS!
mijn inziens erg slim, omdat de andere bestwel uitgemolken zijn.. gezien op http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=26263
Voor de mensen die echt zitten de wachten op iets nieuws
http://messagebrd.westwood.ea.com/cgi-bin/boards/ren/english/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=012690
http://messagebrd.westwood.ea.com/cgi-bin/boards/ren/english/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=012690
Het is nu 2 uur 45 Pacific Time En 3 uur 30 PT moet het nieuws komen op GameSpot
nog een paar minuten
___________________________*
Verwijderd
Die wou ik net postenOp zaterdag 09 maart 2002 00:42 schreef koper137 het volgende:
[afbeelding]
Ziet er vet uit man

De screenshots doen me erg aan empire earth denken
ik ben nu ff te lui, wie heeft alles gelezen en kan nu een samenvatting van zo n 5 regels geven???
Verwijderd
Het gaat dus over de nabije toekomst, zo'n 20 jaar van nu, Amerika en China vechten tegen een land dat eigenlijk een grote terroristen staat is.
Hij zou in het 4e kwartaal uit moeten komen.
Het ziet er idd erg vetjes uit, vooral dat eerste screenshot met die B-52 bommenwerper.
Hij zou in het 4e kwartaal uit moeten komen.
Het ziet er idd erg vetjes uit, vooral dat eerste screenshot met die B-52 bommenwerper.
Verwijderd
Hijs echt SUPER als ik het zo zie.
En als westwood er in slaagt om het spel nog DIT JAAR uit te brengen...
Dan hebben ze uitstekend werk verricht!!
Dit is zeeer brak ! 
De oude 2D-stijl was meer dan bevredigend voor mij ! Nu komen ze met dit zooi !
IK kap ermee met c&c t kopen, ik speel vanaf nu af aan alleen maar C&C gold, RA, RA2 en Tibsun !
Ik download de rest wel !

IK kap ermee met c&c t kopen, ik speel vanaf nu af aan alleen maar C&C gold, RA, RA2 en Tibsun !
dikzak
mms://a1060.m.akastream.net/7/1060/5372/1/gamespot.download.akamai.com/5372/netshow/gslive/300kOp zaterdag 09 maart 2002 00:54 schreef DMaarten het volgende:
welke ene filmpjeT spel ziet er trouwens wel
uit, het heeft m'n interesse alvast
/edit
het staat ergens aan het einde, rechts "an cut scene",
Misschien is het wel handig als de titel van dit topic wordt veranderd naar "Command & Conquer Generals".
Verwijderd
had hem ondertussen al gevonden, maar alsnog thenxOp zaterdag 09 maart 2002 02:01 schreef koper137 het volgende:
[..]
mms://a1060.m.akastream.net/7/1060/5372/1/gamespot.download.akamai.com/5372/netshow/gslive/300k
/edit
het staat ergens aan het einde, rechts "an cut scene",
Ja iddOp zaterdag 09 maart 2002 02:14 schreef Flexx het volgende:
Misschien is het wel handig als de titel van dit topic wordt veranderd naar "Command & Conquer Generals".
Maar damn wat ziet het er allemaal mooi uit
Hopelijk gaan ze ooit nog wel verder met de eerste C&C game serie, die vind ik zelf wel het leukste van allemaal.
Maar het lijkt wel of dat water iets met pixelshader is ofzoiets, netzoals in die 3dmark2001 test.
Wel knap van Westwood dat er al die tijd niks is uitgelekt.
39
Moet je in Renegade eens in die map die ook bij de Demo zit ff aan de achterkant van de NOD base gaan kijken, dat water daar zit er hetzelfde uit (op GF3 en Radeon8500 teminste wel)Op zaterdag 09 maart 2002 07:59 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Ja idd
Maar damn wat ziet het er allemaal mooi uit
Hopelijk gaan ze ooit nog wel verder met de eerste C&C game serie, die vind ik zelf wel het leukste van allemaal.
Maar het lijkt wel of dat water iets met pixelshader is ofzoiets, netzoals in die 3dmark2001 test.
Wel knap van Westwood dat er al die tijd niks is uitgelekt.
En als je heel de preview hebt gelezen dan weet je dat de NOD en GDI nog niet uitgevochten zijn.
En zo heeft iedereen wel een excuus om te downloaden.Op zaterdag 09 maart 2002 01:01 schreef Chello200 het volgende:
Dit is zeeer brak !
Voor een spel dat nog een paar maanden heeft om aangekleed te worden ziet dit er vet uit! Maar het is nog altijd de gameplay dat het spel maakt, en dat valt erg slecht van foto's af te lezen.
Ik weet 100% zeker dat ik dit spel ga kopen, ik heb tot nu toe alle C&C spellen orgineel, dus daar zal deze ook wel bij komen.Op zaterdag 09 maart 2002 13:30 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen wel een excuus om te downloaden.
Voor een spel dat nog een paar maanden heeft om aangekleed te worden ziet dit er vet uit! Maar het is nog altijd de gameplay dat het spel maakt, en dat valt erg slecht van foto's af te lezen.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
hopelijk kan je wat meer uitzoomen dan wat ik op die screens zie, want ik wil wel graag het overzicht hebben van een 2d rts.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
DaikatanaOp dinsdag 05 maart 2002 23:21 schreef Captain Pervert het volgende:
Dit is pure onzin, als men een spel maakt laat men het al weten zodra er 3 regels code geschreven zijn.
Zie Battlefield 1942, zie de hype rond Duke3D, geen enkel spel komt zomaar pardoes uit de lucht vallen. Echt niet. Een hype zorgt alleen maar voor hogere verkoopcijfers.
zie dat waters eensOp zaterdag 09 maart 2002 00:42 schreef koper137 het volgende:
[afbeelding]
ziet er zeker kewl uit..
systeem specs zullen wel weer de pan uit rijzen maargoed..
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik ben zo eens alle topics over Renegade an het doorscrollen
maar ik kan nog nergens een oplossing vinden voor
C&C Renegade + Voodoo 5 5500 AGP Kaarten.
het probleem met de schokkende beelden en de niet Directx8
ondersteuning.
heeft iemand al de juiste drivers gevonden die dat probleem doen oplossen ???
Bij vorbaat Danke !
ondersteuning.
Bij vorbaat Danke !
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.
Post het dan ook in een Renegade topicOp zaterdag 09 maart 2002 15:13 schreef TiMmSy het volgende:
ondersteuning.
Bij vorbaat Danke !
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
WAZAAAA dat spel rokt volgens mij echt waar. De engine lijkt volgens mij zwaar afgejat van Sudden Strike maar who cares als ik maar kan spelen.
Er werdt hier ergens gezegd dat de muziek vanaf ra1 niet meer goed was nou dat vind ik dus niet en oh ja er wordt hier gezegd dat E:bfd een c&c game is maar dat is niet zo.
Heeft iemand een nederlandse variant op die tekst op die ene website die hier werdt gegeven want al dat engels .. vind i niet zo leuk nu
Er werdt hier ergens gezegd dat de muziek vanaf ra1 niet meer goed was nou dat vind ik dus niet en oh ja er wordt hier gezegd dat E:bfd een c&c game is maar dat is niet zo.
Heeft iemand een nederlandse variant op die tekst op die ene website die hier werdt gegeven want al dat engels .. vind i niet zo leuk nu
Als je een beetje verder had gelezen dan je neus lang was, wist je al dat deze engine hetzelfde is als de Renegade engine. En dus in house ontwikkeld.Op zaterdag 09 maart 2002 21:45 schreef webkabouter het volgende:
WAZAAAA dat spel rokt volgens mij echt waar. De engine lijkt volgens mij zwaar afgejat van Sudden Strike maar who cares als ik maar kan spelen.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ga in Renegade voor de lol een op de map die ook in de demo zit aan de achterkant van de NOD base kijken naar het water en dan nog zeggen dat het lelijk is.Op zaterdag 09 maart 2002 21:48 schreef webkabouter het volgende:
dezelfde als renegade? dat kan niet weet je hoe lelijk die is
(wel GF3 of Ra8500 nodig)
Hebie die niet dan is het niet de schuld van de engine.
Gameplay zorgt niet ervoor dat ik het hele spel geweldig moet vinden. Mijn mening is dat je sommige dingen gewoon moet laten zoals ze zijn.Op zaterdag 09 maart 2002 13:30 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
IK heb tot nu toe ook ALLE C&C gekocht, Renegade heb ik vorige week nog gehaald. Dat was eigenlijk al een teleurstelling.Op zaterdag 09 maart 2002 13:40 schreef TheMightyTumTum het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik dit spel ga kopen, ik heb tot nu toe alle C&C spellen orgineel, dus daar zal deze ook wel bij komen.
Maar die aankomende C&C....tja..
dikzak
Verwijderd
Die plaatjes zien er mooi uit, alleen ik vind een 2d veel leuker als 3d...
Ik heb bijv. Red Alert2 veel meer gespeelt als Emperor Battle for Dune, gewoon omdat ik dat veel fijner vond spelen.
/me is gewoon ouderwets.
Ik heb bijv. Red Alert2 veel meer gespeelt als Emperor Battle for Dune, gewoon omdat ik dat veel fijner vond spelen.
/me is gewoon ouderwets.
ben een fan geweest van C&C en RA, aleen toen begon de shit van Westwood...
werden overgenomen door EA, en dat zorgde er blijkbaar voor dat de spellen verrot werden ofzow, want sinds die tijd hebbik geen goed spel meer van ze gezien... Had me eerst verschrikkelijk verheugd op Tiberian Sun, en was toen ZO teleurgesteld [ik weet nog de nachten dat ik dan maar Frogger3D ging spelen ipv TS, omdat ik het zo triest vond... vind trouwens nog steeds de gfx van Frogger beter dan die van TS]
en de AI vonnik ook al niets..
Wat WEL een super iets was, maar wat helaas niet meer "bestaat" is Total Annihilation... zag er grafisch super uit, en had een super community [bestaat trouwens nog steeds!] en een bedrijf wat echt een hart had voor de community [Cavedog, wat helaas failliet is, had zelf een super systeem voor online gaming, wat PERFECT werkte (Boneyards)]
wat ik dus nu hoop is dat Westwood met C&C:Generals eindelijk weer het niveau van C&C1 en RA1 kan gaan halen, en eindelijk weer eens laat zien dat ze echt kwaliteits RTS'en kunnen maken!
PS, de gfx zien er alvast goed uit.. nu de gameplay nog!
werden overgenomen door EA, en dat zorgde er blijkbaar voor dat de spellen verrot werden ofzow, want sinds die tijd hebbik geen goed spel meer van ze gezien... Had me eerst verschrikkelijk verheugd op Tiberian Sun, en was toen ZO teleurgesteld [ik weet nog de nachten dat ik dan maar Frogger3D ging spelen ipv TS, omdat ik het zo triest vond... vind trouwens nog steeds de gfx van Frogger beter dan die van TS]
en de AI vonnik ook al niets..
Wat WEL een super iets was, maar wat helaas niet meer "bestaat" is Total Annihilation... zag er grafisch super uit, en had een super community [bestaat trouwens nog steeds!] en een bedrijf wat echt een hart had voor de community [Cavedog, wat helaas failliet is, had zelf een super systeem voor online gaming, wat PERFECT werkte (Boneyards)]
wat ik dus nu hoop is dat Westwood met C&C:Generals eindelijk weer het niveau van C&C1 en RA1 kan gaan halen, en eindelijk weer eens laat zien dat ze echt kwaliteits RTS'en kunnen maken!
PS, de gfx zien er alvast goed uit.. nu de gameplay nog!
pr0mpt - It never hurts to help!
Op zaterdag 09 maart 2002 22:05 schreef webkabouter het volgende:
screenshot? ik heb een viper770

Verwijderd
Jawel, alleen andere lighting. Verder is de opbouw van de golven gelijk.Op zondag 10 maart 2002 19:07 schreef G1itch het volgende:
Toch niet helemaal hetzelfde hè?
[afbeelding]
De opbouw van de golven is gewoon gebumpmapped, maar die van Generals heeft nog eens reflectie!Op zondag 10 maart 2002 19:45 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Jawel, alleen andere lighting. Verder is de opbouw van de golven gelijk.
Het is geen Bumpmap, het is Per-Pixel Shading.Op zondag 10 maart 2002 20:20 schreef TheMightyTumTum het volgende:
[..]
De opbouw van de golven is gewoon gebumpmapped, maar die van Generals heeft nog eens reflectie!
OK, laten we het hier op houden, het ziet er erg mooi uit
maar waat het uiteindelijk denk ik toch om draaien zal is de vraag hoe goed de gameplay is.
Het kan er super uitzien, maar gewoon verrot spelen, en dan flikker je ehm toch weg, hoe mooi hij ook is.
Kheb liever iets mindere gfx en super gameplay dan andersom.
En wat ik me nu ook afvraag, zal dit spel echt een soort RA zijn qua dat het echt heerlijk is om alleen te spelen, of dat het in het thema is van de laatste tijd: online
Khoop dus maar dat je een beetje eeen goede 1-player game hebt, met eventuele optie naar multiplayer [en natuurlijk gewoon skirmish tegen de comp]
time will tell
maar waat het uiteindelijk denk ik toch om draaien zal is de vraag hoe goed de gameplay is.
Het kan er super uitzien, maar gewoon verrot spelen, en dan flikker je ehm toch weg, hoe mooi hij ook is.
Kheb liever iets mindere gfx en super gameplay dan andersom.
En wat ik me nu ook afvraag, zal dit spel echt een soort RA zijn qua dat het echt heerlijk is om alleen te spelen, of dat het in het thema is van de laatste tijd: online
Khoop dus maar dat je een beetje eeen goede 1-player game hebt, met eventuele optie naar multiplayer [en natuurlijk gewoon skirmish tegen de comp]
time will tell
hmm, de nieuwe tombraider kwam ook zomaar uit de lucht vallenOp dinsdag 05 maart 2002 23:21 schreef Captain Pervert het volgende:
Dit is pure onzin, als men een spel maakt laat men het al weten zodra er 3 regels code geschreven zijn.
Zie Battlefield 1942, zie de hype rond Duke3D, geen enkel spel komt zomaar pardoes uit de lucht vallen. Echt niet. Een hype zorgt alleen maar voor hogere verkoopcijfers.
jah maar de gameplay is tot nu toe bij alle westwood games (die ik ken) erg goed geweest dus daar maak ik me geen zorgen om.Op zaterdag 09 maart 2002 13:30 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
C&C, Red Alert, Red Alert 2, Tiberian Sun, Emperor:Battle for Dune en Renegade hebben allemaal een prima zo niet heerlijke gameplay.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Ik hoop dat ze het overzicht over je basis een beetje kunnen behouden. Per slot van rekening gaat het bij C&C over gameplay. Deze gameplay is gericht op tactiek, overzicht, en het voeren van oorlog.
Als ik een game in zwart-wit en 2D kan krijgen welke mij het C&C Tiberium Dawn gevoel geeft, dan kies ik toch voor die game in tegenstelling tot een game met super graphics maar niet gefocused op het voeren van oorlogje met overzicht en tactics.
Want met alle respect, maar een groot oppervlakte van view zie ik niet op de screens. Ik hoop dat dit een ingezoomde versie is, want anders ben je tijdens het spelen het overzicht totaal kwijt van de map.
Als ik een game in zwart-wit en 2D kan krijgen welke mij het C&C Tiberium Dawn gevoel geeft, dan kies ik toch voor die game in tegenstelling tot een game met super graphics maar niet gefocused op het voeren van oorlogje met overzicht en tactics.
Want met alle respect, maar een groot oppervlakte van view zie ik niet op de screens. Ik hoop dat dit een ingezoomde versie is, want anders ben je tijdens het spelen het overzicht totaal kwijt van de map.

Ok.. volgens mij is dit wel de basis om te beginnen met een CC:G clone
Het gaat hier om de code voor het vuren (zie comment "// and fire!" boven middelste code-block)..
Wag ik post ff betere screenie.. met kleuren
Q4 2002 wordt het dus zie ik... 
(Of was dat al gezegd?)
(Of was dat al gezegd?)
Godfather Bodybuilding topic reeks
Hmz, ik kijk zo eens naar die screens, en als ik dat vergelijk met het S.W.I.N.E lijkt het verrekte veel opelkaar
ook dat water exact hetzelfde.
ook dat water exact hetzelfde.
Precies, kijk alleen maar naar Emperor: daar had je de mogelijkheid volledig in te zoomen. In werkelijkheid heb ik dat denk ik 4 keer gedaan omdat het wel aardig is. Echter, om het spel te SPELEN heb je er niets aan.Op dinsdag 12 maart 2002 12:03 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik hoop dat ze het overzicht over je basis een beetje kunnen behouden. Per slot van rekening gaat het bij C&C over gameplay. Deze gameplay is gericht op tactiek, overzicht, en het voeren van oorlog.
Had liever een mooie 2d versie van Dune emperor gehad die iedereen nog een beetje kon spelen dan de 3d versie die er verschenen is.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
heb je helemaal gelijk in.Op dinsdag 12 maart 2002 12:03 schreef Gordijnstok het volgende:
maar bij Emperor: Battle for Dune was dat ook heel netjes geregeld en dat was ook een game helemaal in 3D.
en dus denk ik dat je dat wel aan Westwood kunt overlaten.
Tot nu toe is Westwood er iedere x in geslaagd om een C&C gerelateerde game in het najaar uit te brengen (niet elk jaar maar het was iedere x in de herfst/begin winter.Op zaterdag 09 maart 2002 00:58 schreef gamer2001 het volgende:
Hijs echt SUPER als ik het zo zie.
Dus de kans dat hij dan ook in de winkel ligt is groot
hmm als ik me niet vergis was RA2 in juni uitgekomenOp dinsdag 12 maart 2002 13:28 schreef komaki het volgende:
[..]
Tot nu toe is Westwood er iedere x in geslaagd om een C&C gerelateerde game in het najaar uit te brengen (niet elk jaar maar het was iedere x in de herfst/begin winter.
Dus de kans dat hij dan ook in de winkel ligt is groot
naja, ik heb er iig wel zin in, ook dogfights tussen vliegtuigen in de lucht
Deze plek is te koop.
Op dinsdag 12 maart 2002 17:31 schreef KeeZ.TI het volgende:
[..]
naja, ik heb er iig wel zin in, ook dogfights tussen vliegtuigen in de luchtwerd ook tijd
offtopic:

oud!!
probeer eens Total Annihilation... heb je ook een heel air army, en kan je ook dogfights enzo doen... bombers, stealthplanes, gunships, you name it!
en als dat nog niet goed genoeg is kan je altijd nog 3rd party units halen...

oud!!
probeer eens Total Annihilation... heb je ook een heel air army, en kan je ook dogfights enzo doen... bombers, stealthplanes, gunships, you name it!
en als dat nog niet goed genoeg is kan je altijd nog 3rd party units halen...
Verwijderd
Ik dacht dat RA2 in november 2000 uitkwam? Generals staat geloof ik geplanned voor september/oktober.Op dinsdag 12 maart 2002 17:31 schreef KeeZ.TI het volgende:
hmm als ik me niet vergis was RA2 in juni uitgekomenmaar dat kan ook aan mij liggen
enne, renegade is toch ook een C&C gerelateerde game ??
Verwijderd
Zeker weten, ik kan niet w8enOp vrijdag 15 maart 2002 21:00 schreef Offspringfan het volgende:
Nog een paar nieuwe screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch vind ik het er cool uitzien!
Verwijderd
Wat ik van deze titel wel beter vind is de proporties van de wat grotere eenheden, zoals de gebouwen en die bommenwerper, zien er tenminste niet meer zo miniscuul uit zoals in de eerdere C&C games.
Verwijderd
De Voodoo 5 heeft wel degelijk DirectX8 ondersteuning, het ligt aan het spel zelf. Voor mij was de enige oplossing een GF4 MX440 in huis halen. Een kaart die (volgens anderen) ook geen volle DirectX8 ondersteuning heeft, maar die wel probleemloos en soepeltjes C&C: Renegade draait. Als dat van de GF4 MX440 i.c.m. DX8 waar is, dan zou dat ook niets uit moeten maken voor een V5 lijkt me. Looks like WWS made a booboo here...Op zaterdag 09 maart 2002 15:13 schreef TiMmSy het volgende:
ondersteuning.

Verwijderd
sommige mensen vragen zich hier nu al af of in-uitzoomen mogelijkheid word zodat je wat meer overzicht krijgt....
als ik zo naar die pics kijk zou ik haast zeggen van wel...want als je bijv naar dat plaatje kijkt waar die 3 dubbelloops tanks dat gebouw aan barrels schieten. Daar lijkt et namelijk al een stuk groter dan op een paar andere pics..
en of 2D view nodig is? dat hangt ofcuz helemaal af van de grootte en het soort map.....
als ik zo naar die pics kijk zou ik haast zeggen van wel...want als je bijv naar dat plaatje kijkt waar die 3 dubbelloops tanks dat gebouw aan barrels schieten. Daar lijkt et namelijk al een stuk groter dan op een paar andere pics..
en of 2D view nodig is? dat hangt ofcuz helemaal af van de grootte en het soort map.....
Dat vind jij..Op zondag 17 maart 2002 13:00 schreef Neo666 het volgende:
Ik hoop dat ie snel komt want C&C Renegade is maar een KUT spel
Ik vind het zelf een erg vet spel, maarja dat is maar een mening, net als de jouwe..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Waarom zie ik deze game nergens in release lijsten staan? Zo geheim is het niet, lijkt me.. 
Maarre, het ziet er _erg_ goed uit. Beter dan Renegade, vind ik. En gelukkig een beetje in de richting van hun oude stijl. I like it
Maarre, het ziet er _erg_ goed uit. Beter dan Renegade, vind ik. En gelukkig een beetje in de richting van hun oude stijl. I like it
Lollig... je hebt nog eens overzicht ookOp vrijdag 15 maart 2002 21:00 schreef Offspringfan het volgende:
Nog een paar nieuwe screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch vind ik het er cool uitzien!
Is er nou enig idee wanneer ie in de winkels ligt?
Ben m'n key van RA2 kwijt (serieus) en kan dus niet meer online spelen
Op dinsdag 19 maart 2002 13:29 schreef supergrover het volgende:
offtopic:
Hoe kan je nou je key kwijtraken??????, die staat op het boekje of achterop de doos.... het lijkt me niet logisch dat je een van beide kwijtraakt maar jah..
Hoe kan je nou je key kwijtraken??????, die staat op het boekje of achterop de doos.... het lijkt me niet logisch dat je een van beide kwijtraakt maar jah..
Back to the topic... Ik kan niet w88 op Generals.
Kort gezegd.... Ik hoop dat Generals snel komt want ik kan niet wachten
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
Ik kijk met gemengde gevoelens naar de screens. Aan de ene kant ziet het er gelikt uit. Maar ben ik nou de enige die vind dat ondanks die nieuwe screenshots er niet bijzonder veel overzicht is
Zo zie je vijanden van te voren nauwelijks aankomen behalve op de radar.
Wat ik ook jammer vindt is dat er teveel ruimte voor een mooie basis wordt verpest door gebouwen/bomen etc. Wel heel realistisch maar ik wil muren om mijn basis bouwen, 20+ gebouwen, guard towers, poorten etc. etc.
Als ik dit zo zie is er nauwelijks ruimte voor 5+ gebouwen
Wat ik ook jammer vindt is dat er teveel ruimte voor een mooie basis wordt verpest door gebouwen/bomen etc. Wel heel realistisch maar ik wil muren om mijn basis bouwen, 20+ gebouwen, guard towers, poorten etc. etc.
Als ik dit zo zie is er nauwelijks ruimte voor 5+ gebouwen
lijkt me wel een kewle game
graphics lijken mij in orde, en de gameplay zal ook wel goed zijn
zekerz wel het uitproberen waard als ie er is
graphics lijken mij in orde, en de gameplay zal ook wel goed zijn
zekerz wel het uitproberen waard als ie er is
Verwijderd
http://www.cncgenerals.cc/
van deze site heb ik dit gevonden:
[url][url="http://extra.gamespot.co.uk/pc.gamespot/features/btg_ccgenerals/[url]"]http://extra.gamespot.co.uk/pc.gamespot/features/btg_ccgenerals/[url][/url]
van deze site heb ik dit gevonden:
en ik weet niet of deze al gepost was maar hier is tieAccording to EBGames, the current release date for C&C : Generals is November 14th 2002. Fingers crossed.
[url][url="http://extra.gamespot.co.uk/pc.gamespot/features/btg_ccgenerals/[url]"]http://extra.gamespot.co.uk/pc.gamespot/features/btg_ccgenerals/[url][/url]
Weet haast 100% zeker dat hij in het najaar van 2000 uit kwam maar ik kan me natuurlijk heel erg vergissen.Op dinsdag 12 maart 2002 17:31 schreef KeeZ.TI het volgende:
[..]
hmm als ik me niet vergis was RA2 in juni uitgekomenmaar dat kan ook aan mij liggen
enne, renegade is toch ook een C&C gerelateerde game ??
naja, ik heb er iig wel zin in, ook dogfights tussen vliegtuigen in de luchtwerd ook tijd
verder reken ik Renegade ff niet mee omdat ik meer een Strategiegame toen ik zei "C&C gerelateerde game".
niet een FPS zoals Renegade. snappie
btw die screenz zien er nog
Dris een nieuwe Preview op Planet CNC http://www.planetcnc.com/features/previews/generals/
Hij wordt echt
Hij wordt echt
dit lijkt me idd een
game jah
ben benieuwd of ie ook echt zo goed wordt
ben benieuwd of ie ook echt zo goed wordt
als EA er niet al teveel mee gaat bemoeien (zoals bijvoorbeeld bij Mohaa werd gedaan) dan komt het wel goed denk ik.
Oftewel zolang EA met z'n fikke van de C&C games blijft vind ik het best. Nouja het wordt aangezien de grafix wel een topper maar of het qua gameplay dat ook wordt moet ik nog zien omdat je namelijk niet meer zo'n balkje aan de linkerkant hebt etc maar dat je dus op een gebouw moet klikken en dan moet kiezen wat je wilt bouwen.. lijkt mij beetje omslachtig. DAar komt dan bij dat je geen construction yard meer hebt dat is dan natuurlijk weer wel cool (lekker realistisch) Zover ik weet wordt het het realistische C&C game
Oftewel zolang EA met z'n fikke van de C&C games blijft vind ik het best. Nouja het wordt aangezien de grafix wel een topper maar of het qua gameplay dat ook wordt moet ik nog zien omdat je namelijk niet meer zo'n balkje aan de linkerkant hebt etc maar dat je dus op een gebouw moet klikken en dan moet kiezen wat je wilt bouwen.. lijkt mij beetje omslachtig. DAar komt dan bij dat je geen construction yard meer hebt dat is dan natuurlijk weer wel cool (lekker realistisch) Zover ik weet wordt het het realistische C&C game
Er is nu weer een nieuw op http://www.mwgnet.com/page.php?load=Features/previews/generals
nog 7 maanden wachten
Nieuwe screens! 

Dit spel wordt vet!
Sorry voor layout verneuken maar het is het waard

Dit spel wordt vet!
Verwijderd
Wow, dat ziet er echt cool uit! Jammer dat we nog zo lang moeten wachten op de full version.Op woensdag 15 mei 2002 18:54 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screens!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit spel wordt vet!
Wel weinig overzicht zo.. moeilijk te zien wat van jou is en wat van de tegenstander
Verwijderd
Ik wil een basis zien, met Obelisks, Cyborg Commando, Mobiel MLR's, Advanced Guard Towers.. raaaaahhhh
Verwijderd
Draait zo te zien louter om de graphics. Lijkt me best wel vermoeiend om dat de hele dag te spelen.
Datzelfde idee kreeg ik ook een beetje.. uit de screenshots krijg ik geen indruk dat speelbaarheid hoog in het vaandel staat, meer de grahics. Van mij hoeft die poespas niet als ze maar een killer RTS neerzetten.Op vrijdag 17 mei 2002 15:21 schreef Mikado het volgende:
Draait zo te zien louter om de graphics. Lijkt me best wel vermoeiend om dat de hele dag te spelen.
Als je maar verder uit kan zoomen en ook gewoon van bovenaf kan spelen...Tja das wel weer zo, en als je uitzoomt zal het er wel niet beter op worden.
weer nieuwe screens :
zie gamespy.com
zie gamespy.com

Sometimes human's are...
Zeer mooie screentjes
Verwijderd
Ze zien er echt geweldig uit, nou hopen dat de gameplay net zo goed wordt als deze graphics eruit zien.
Djezus wa ziet dat er mooi uit zeg niet normaal. Wat zouden de systeem eisen wel niet zijn
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Echt vette screens man!
it wordt een moi spel, zoals het ernaar uitziet!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
I just LOOOOOVE ra en alle cnc games rule Big Time
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Ziet er tof uit.
Hopelijk kan die nog wel op mijn Geforce 2 GTS/Pro 64 DDR draaien.
Anders moet ik eff flink gaan sparen voor een Geforce 4 of zo.
Hopelijk kan die nog wel op mijn Geforce 2 GTS/Pro 64 DDR draaien.
Anders moet ik eff flink gaan sparen voor een Geforce 4 of zo.
En alweer 2 nieuwe screens
:

http://www.game-revolution.com/previews/screens/pc/c&c_generals/c&c_generals1b.jpg

http://www.game-revolution.com/previews/screens/pc/c&c_generals/c&c_generals2b.jpg

http://www.game-revolution.com/previews/screens/pc/c&c_generals/c&c_generals1b.jpg

http://www.game-revolution.com/previews/screens/pc/c&c_generals/c&c_generals2b.jpg
Sometimes human's are...
Dit topic is gesloten.