Het Grote Command & Conquer Generals topic

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
C&C Red Strike komt eraan, WOEHoe :P

Zie voor meer info: http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2852023,00.html

A.s. Vrijdag wordt het bekend gemaakt waar het spel over gaat.
Zelf denk ik dat het een mix van c&c en red alert zal worden.

Hij schijnt 19 Maart al uit komen :D :9~ :9~
http://www.avault.com/previews/

IK KAN NIET WACHTEN! :D
Damn ik hoop echt dat deze weer zo goed gaat worden zoals alle voorgaande C&C's :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
:? :?
dit is toch gewoon C&C Renegade :? :?

ik volg al die games niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:23 schreef SH007 het volgende:
:? :?
dit is toch gewoon C&C Renegade :? :?

ik volg al die games niet zo
Als Lada hetzelfde als Ferrari is wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
nee dit is een nieuwe C&C, en hij schijnt al bijna klaar te zijn :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Yeah, right ... Zal wel 19 maart 2003 zijn.

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/firsthours/1-1.jpg

A bunch of programmers standing around the early version 3D-engine.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit dus echt waar is, een nieuwe C&C vlak voor release aankondigen, dan trouw ik morgen met Westwood. Prachtige actie zou dat zijn! En zo te zien is het geen add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

tering.. dat gaat me een hoop geld kosten... moet C&C Renegade ook nog kopen ... ben al verslaafd sinds ik C&C rip speelde vanaf CrazyBytes, toen moest ik hem al origineel kopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 22:28 schreef Mahena het volgende:
dat moet haast wel, ze introduceren niet 2 games vlak na elkaar. Ik snapte het al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

als ik naar dat filmpje kijk dan begin ik een vroege 1 april te vermoeden, maar ja ... kijken wat er gebeurd

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Zijn er geen C&C fans aanwezig, die hier over willen discussieren / er meer vanaf weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ook veel C&C-fans hier niet veel van weten, maar volgens GameSpot is hij al een behoorlijke tijd in ontwikkeling en komen de eerste geruchten al uit Mei 2001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik begin ook het gevoel te krijgen, dan alleen maar hopen dat dit echt een secret developed game is. En geen hoax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 22:35
als ie er is zullen we het vanzelf wel merken,
ik zal er iig niet wakker om liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef evaarties het volgende:
Ik begin ook het gevoel te krijgen, dan alleen maar hopen dat dit echt een secret developed game is. En geen hoax...
Met die vroege geruchten bedoel ik dat ze dus toen echt al aan het werk waren met die game, maar bijna niemand wist het. Dus dat maakt deze release-datum iets realistischer, geloof er nog niet veel van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dit is pure onzin, als men een spel maakt laat men het al weten zodra er 3 regels code geschreven zijn.

Zie Battlefield 1942, zie de hype rond Duke3D, geen enkel spel komt zomaar pardoes uit de lucht vallen. Echt niet. Een hype zorgt alleen maar voor hogere verkoopcijfers.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Het wordt onderhand ook wel tijd ook dat er een 3d versie van uitkomt.Warzone 2100 is ook al een jaar oud.
Ik had eigenlijk al op Ra2 in 3d gehoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Filmpje is veelbelovend, ben wel nieuwschierig geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overdrijven is ook een vak. Maar idd, over het algemeen levert een hype flink wat extra geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op dinsdag 05 maart 2002 23:21 schreef Captain Pervert het volgende:
Dit is pure onzin, als men een spel maakt laat men het al weten zodra er 3 regels code geschreven zijn.

Zie Battlefield 1942, zie de hype rond Duke3D, geen enkel spel komt zomaar pardoes uit de lucht vallen. Echt niet. Een hype zorgt alleen maar voor hogere verkoopcijfers.
waarom zou het niet kunnen.. ze hebben een goede naam gemaakt met C&C, dus de fans kopen het echt wel hoor (myself included). En het zou een waanzinnig goede stunt zijn van Westwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 23:22 schreef devv05 het volgende:
Filmpje is veelbelovend, ben wel nieuwschierig geworden :)
Welk fimpje??? die gamespot teaser??? Daar zie ik geen beelden uit de game in ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 23:24 schreef evaarties het volgende:

[..]

waarom zou het niet kunnen.. ze hebben een goede naam gemaakt met C&C, dus de fans kopen het echt wel hoor (myself included). En het zou een waanzinnig goede stunt zijn van Westwood.
Als het zo zou zijn kan het mischien juist wel beter uitpakken en voor een nog grotere verkoop cijfers zorgen.
Waarschijnlijk heeft de consument ook een beetje genoeg van al die hype dingen en haken daarom al af, vaak omdat de hype veels te vroeg al uitpakt en op het moment dat het spel uit is bijna geen hond het er meer over heeft.
Wie weet, ik zie het Westwood dit truucje wel flikken.
Time will tell us

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 14:30

Epsilon

zucht
tjek die site es beterz..

staat toch 2002 |:(

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2002/pc/featurepreviews/firsthours/header.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 05 maart 2002 22:28 schreef Mahena het volgende:

[afbeelding]

A bunch of programmers standing around the early version 3D-engine.
en trouwens... de grafische engine wordt altijd als laatste gemaakt, de rest is allemaal al lang af. Is bij bijna elk spel zo. Is dit niet zo, dan krijg je het renegate verhaal: verouderde grafische engine, ziet er dus niet uit vergeleken met spellen van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op dinsdag 05 maart 2002 23:38 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Welk fimpje??? die gamespot teaser??? Daar zie ik geen beelden uit de game in ...
Enkele zeer korte 3d shots, maar zeg ik dat dan.. Het heeft me gewoon nieuwschierig gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik fucking hoop dat het waar is.
DEZE KOOP IK ECHT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 14:36

oZy

Op woensdag 06 maart 2002 00:03 schreef epsilon het volgende:
en trouwens... de grafische engine wordt altijd als laatste gemaakt, de rest is allemaal al lang af. Is bij bijna elk spel zo. Is dit niet zo, dan krijg je het renegate verhaal: verouderde grafische engine, ziet er dus niet uit vergeleken met spellen van nu.
right.. net als bij blizzard zeker, waar ze sinds de release van starcraft broodwars bezig zijn geweest met een geheel nieuwe engine te maken, en vervolgens pas begonnen met warcraft 3? zijn ze dan bij blizzard zo geniaal of bij westwood zo dom? (ik gok op beide) :+

niet om te flamen ofzo maar ik kijk nog steeds mn ogen uit hoe er iedere keer maar weer zoveel mensen hoog & laag springen over een nieuwe westwood release, het is toch bij voorbaat troep (in mijn ogen), neem red alert 2, dat kan qua gameplay en graphics niet eens aan de kwaliteit van de meeste rts'en (non-westwood dus) ruiken, en daarbij die belachelijke multiplayer servers van westwood.. pff.

nou excuse me, maar ik zal er niet wakker van liggen wanneer deze schamele poging tot het maken van een interessant spel uitkomt.

my 2 cents » http://www.warcraftiii.net «

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 00:29 schreef oZy het volgende:

[..]

right.. net als bij blizzard zeker, waar ze sinds de release van starcraft broodwars bezig zijn geweest met een geheel nieuwe engine te maken, en vervolgens pas begonnen met warcraft 3? zijn ze dan bij blizzard zo geniaal of bij westwood zo dom? (ik gok op beide) :+

niet om te flamen ofzo maar ik kijk nog steeds mn ogen uit hoe er iedere keer maar weer zoveel mensen hoog & laag springen over een nieuwe westwood release, het is toch bij voorbaat troep (in mijn ogen), neem red alert 2, dat kan qua gameplay en graphics niet eens aan de kwaliteit van de meeste rts'en (non-westwood dus) ruiken, en daarbij die belachelijke multiplayer servers van westwood.. pff.

nou excuse me, maar ik zal er niet wakker van liggen wanneer deze schamele poging tot het maken van een interessant spel uitkomt.

my 2 cents » http://www.warcraftiii.net «
Red Alert 2 was geniaal.
Graphics waren goed genoeg en gameplay lekker fast pased.

vooral multiplay heb ik het tijden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 06 maart 2002 00:36 schreef Nephilium het volgende:

[..]

Red Alert 2 was geniaal.
Graphics waren goed genoeg en gameplay lekker fast pased.

vooral multiplay heb ik het tijden gespeeld.
hier ben ik het niet mee eens

grafisch was het vrij bagger ivm het oudere earth 2150

gameplay, nou ja, slechtste van de hele C&C serie vindt ik (in gedachten houden hoe het spel gespeelt moet worden, namelijk: C&C (TBS) ==> verdedigend, RA (1&2)==> sterk aanvallend en snel

Red Alert 1 heeft nog steeds de beste gameplay in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 00:40 schreef epsilon het volgende:

[..]

hier ben ik het niet mee eens

grafisch was het vrij bagger ivm het oudere earth 2150

gameplay, nou ja, slechtste van de hele C&C serie vindt ik (in gedachten houden hoe het spel gespeelt moet worden, namelijk: C&C (TBS) ==> verdedigend, RA (1&2)==> sterk aanvallend en snel

Red Alert 1 heeft nog steeds de beste gameplay in mijn ogen
graphics zijn absoluut niet slecht, tis geen 3d, maar dat hoeft ook niet. RTS vind ik in 2d nog steeds het mooist.
Het speelt gewoon zoveel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Red Alert was inderdaad gameplay zoals het hoort.

Geen overdreven ingewikkelde techtree met duizenden upgrades en zo. Gewoon bouwen, tanks maken, knallen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het es ff navragen :) zou idd wel leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: La ma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:26
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~g1itch/pictures/develop.jpg

Nou, dat ziet er veelbelovend uit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 14:36

oZy

voor westwood's doen was red alert een verademing ja, maar afgezien van de snelheid in de gameplay, en de verbeterde graphics, dan nog is de AI een lachertje. afgezien van het feit dat de CPU ááááltijd dezelfde strategie (bijv. iedere keer maar weer een veel te klein groepje marines het vijandige kamp insturen) gebruikt, zitten er nog aardig wat bugs in.. speel je bijv tegen de cpu, en ga je allebei tegelijk elkaars base aanvallen.. dan lopen de units van beide spelers elkaar fluitend voorbij,.. typisch westwood zeg ik dan.

maar OK, daar heb je geen last van als je multiplayer speelt, maar dan krijg je weer te maken met dat westwood online gedoe (weet niet meer precies hoe dat heet) en daar heb ik niets dan problemen mee gehad, en gezien het aantal klaagposts hier en op het westwood forum was ik niet de enige..

bovendien vind ik dat er in die hele stapel spellen maar weinig (échte) verbetering/verandering zit tussen c&c1 en red alert 2. als je dit vergelijkt met blizzard die er alles aan doen om de gameplay zo interessant mogelijk te houden (neem het micromanagement, upkeep, hero, rol van de npc's etc van warcraft 3).

tja en als laatste de 'verpakking'. bijvoorbeeld dat belachelijke gedoe met al die filmpjes eromheen.. het niveau van de power rangers is nog hoger. bovendien zorgen deze er alleen maar voor hdd vervuiling, meerdere cds, langere wachttijden op releases, extra kosten voor acteurs etc en dus minder financiering ter verbetering van het spel zelf. ohja.. en nog een klein detail waar ik me zo aan kan ergeren.. die installers van westwood.. *argh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 01:19 schreef oZy een heel klaagverhaal:
tja en als laatste de 'verpakking'. bijvoorbeeld dat belachelijke gedoe met al die filmpjes eromheen.. het niveau van de power rangers is nog hoger. bovendien zorgen deze er alleen maar voor hdd vervuiling, meerdere cds, langere wachttijden op releases, extra kosten voor acteurs etc en dus minder financiering ter verbetering van het spel zelf. ohja.. en nog een klein detail waar ik me zo aan kan ergeren.. die installers van westwood.. *argh*
De meeste filmpjes vinnik wel stoer hoor :) James Earl Jones heerst ;) En tanya! En Eva!

En die installers snap ik niet...ik vind ze juist erg stoer, bij C&C was de installer al de moeite om het spel te kopen ;) Ik ben het wel eens met de meesten dat RA1 de beste gameplay blijft hebben, hoewel allang achterhaald door Starcraft uiteraard.

Niettemin ben ik wel benieuwd wat dit nou gaat worden, als ik meer weet meld ik me wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20
Vrijdag weten we meer :?
Ik weet namelijk niet of gamespot alleen een site is of ook daadwerkelijk een programma op (de amerikaanse) TV.

Ik kan echt niet wachten tot vrijden :9
Ik heb alle C&C origineel, en als dit wordt wat het lijkt het wordt dan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Laatst online: 07-10 17:20
aaah ik zie het al :)
Je kan ook live kijken ;)
Oke hoelaat is 3:30pm PST :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 01:37 schreef Squirtle het volgende:
aaah ik zie het al :)
Je kan ook live kijken ;)
Oke hoelaat is 3:30pm PST :9
Was da in nederlandse tijd :?

Edit: Ah, dat vroeg je zelf ook al, verkeerd gelezen :D

Tis ook al laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PST = Pacific Standard Time

oftwel Nederland - 9 uur

[edit]
3:30pm (15:30) PST is dus 00:30 hiero

/me gaat alleen niet tot vrijdag wachten, nu ben ik te nieuwsgierig...

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/blaat.jpg

Ik heb tenslotte wel wat contacten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Wie fokt met de C&C/RA filmpjes fokt met mij. Red Alert had de allervetst intro ever, en de filmpjes vertellen het hele verhaal. Vooral in C&C was dat een novum, Red Alert had ook heel erg goede FMV's maar vanaf Tiberian Sun werd het minder. Red Alert 2 had een zeer oppervlakkige verhaallijn, die Yuri was zo nep als wat met dat hoefijzer om zijn kop, en Yuri's Revenge kon het niet echt meer goed maken.

Maar om ze helemal weg te laten? Wat blijft er dan nog van het spel over? 'This is you mission. Capture that base.'. Hmmm, ok. Lekkere diepgang krijg je dan.

Als je alleen op multiplayeren mikt, dan kan dat. Maar niet iedereen wil multiplayeren, en niet iedereen heeft breedband internet of genoeg geld voor al die telefoontikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op woensdag 06 maart 2002 01:43 schreef MrRudi het volgende:
PST = Pacific Standard Time

oftwel Nederland - 9 uur

[edit]
3:30pm (15:30) PST is dus 00:30 hiero

/me gaat alleen niet tot vrijdag wachten, nu ben ik te nieuwsgierig...

[afbeelding]
Ik heb tenslotte wel wat contacten >:)
Whehehe :) Ja jij hebt toch een job in dat wereldje? Jij ging ook naar beurzen enzo... Voor insiders...

// Edit w00t! Shoarmaracer is af? Vet! Wanneer kan ik hem kopen?

Ik vind alleen het "water" daar rechts lelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/Engels/products/Games/Images/racer3.jpg

Graphics zijn sowieso niet topnotch natuurlijk, maar voor zo'n cool spel neem ik dat voor lief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 01:48 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Whehehe :) Ja jij hebt toch een job in dat wereldje? Jij ging ook naar beurzen enzo... Voor insiders...

// w00t! Shoarmaracer is af? Vet! Wanneer kan ik hem kopen?
Yep en elk jaar na de E3 (in LA) ff bij Westwood langs...vandaar het pasje, je mag ze eigenlijk niet meenemen trouwens.

Wat Shoarmaracer betreft, goeie vraag :) hij is naar de drukker etc geweest dus ik denk uhh nu :? of erg binnenkort. Niet bij de ECI bestellen trouwens, dan krijg je Pizzaracer, daar stonden ze op bij de ECI die naamsverandering :? denken blijkbaar dat pizza beter verkoopt dan shoarma...tsssss :(

edit:

En nee het kan niet concureren met MOHAA ofzo hoor :) het is ook geen UT engine ofzo, daar gaat het ook niet om, het is gewoon geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Pizza's zijn afgezaagd :r. Ik wil een keer als een ongeïntegreerde Turk op een scooter door de stad racen, allah-akhbar-style. 8-) Dat maakt het cool. Kennelijk hebben ze dat niet door bij de ECI.

Maar dit is allemaal een beetje offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst zal Tiberium twilight nog uitkomen en die staat geplant voor 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Laatst online: 08-01 20:25
Dit:

THE NEXT COMMAND & CONQUER!

Posted Friday, March 1, 2002

"Standing in the hallway, you couldn't help but hear the scream from the conference room. "My god!" the man said with emphasis, clutching his heart and falling to the ground, acting as if he'd been waiting his whole life for this one moment. "Tell me you guys are working on this
and that you have a whole bunch of people on it now, right?" he asked rather sternly, as if he were trying to take a tip from Yuri and perform a little psychic domination of his own on the team behind Red Alert 2.
After all, Don Mattrick, the head of Electronic Arts' worldwide studios, knew what answer he wanted to hear. He wanted the men at the front of the room, Mark Skaggs and Harvard Bonin, to tell him that what he just saw was in full-scale production and coming out as soon as possible."

Visit GameSpot for details on the next C&C RTS game.

Haal ik van de westwood site :P :P :P zal het toch waar zijn
http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/redalert2/english/index.shtml#RA267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Command & Conquer >:)

word zekerz wel een leip spel volgens mij en zal ook zeker wel hard aan slaan in de gamers wereld... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

De laatste spellen die daar van de lopende (kruipende...) band zijn gerold waren gigantisch overhype-te baggerproducten. Ik heb het idee dat zelfs de melkkoe een beetje begint op te drogen. Inspiratie is weg, en het niveau van de eerste C&C's (TD en RA1) zullen ze waarschijnlijk nooit meer evenaren.

Bovendien is WW allang niet meer de leider en/of meester van het genre: die rol is overgenomen door Blizzard (War- en Starcraft) en het helaas ter ziele gegane Cavedog (Total Annihilation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Laatst online: 08-01 20:25
Op woensdag 06 maart 2002 08:53 schreef DroogKloot het volgende:
De laatste spellen die daar van de lopende (kruipende...) band zijn gerold waren gigantisch overhype-te baggerproducten. Ik heb het idee dat zelfs de melkkoe een beetje begint op te drogen. Inspiratie is weg, en het niveau van de eerste C&C's (TD en RA1) zullen ze waarschijnlijk nooit meer evenaren.

Bovendien is WW allang niet meer de leider en/of meester van het genre: die rol is overgenomen door Blizzard (War- en Starcraft) en het helaas ter ziele gegane Cavedog (Total Annihilation).
Ik denk dat hier weinig mensen mee eens zijn als je ziet dat het nog altijd storm loopt op de nieuwe C&C games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk hoop ik op een mix tussen de oude 2d generatie en de nieuwe Renegade 3d generatie. Als een C&C fan van het eerste uur, zou ik het leuk vinden om in een strategische game zoals C&C, Red-Alert etc. deel te nemen, en zeg maar met 1 toets in een unit kan gaan zitten, en dan verder gaat in de Renegade vorm, en zodra je de unit uitstapt of dat de unit vernietigd wordt, dat je weer terugkeert in top-view 2D :)

Zo krijg je dus een 2D + 3D view. :) Dat lijkt me pas cool, en ik wacht er nog steeds op :) Nu ze Renegade hebben uitgebracht is die kans aanzienlijk aanwezig op een dergelijke constructie. Kunnen ze dit voor mekaar flikken, dan is het weer *kassa* voor Westwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Dus dan bestuur je 100 units en dan ineens 1?

Het klinkt leuk maar het lijkt me toch moeilijk om in elkaar te draaien.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 09:16 schreef Dinictus het volgende:
Dus dan bestuur je 100 units en dan ineens 1?

Het klinkt leuk maar het lijkt me toch moeilijk om in elkaar te draaien.
Nee je start zeg maar de game in 2D view :) Zodra je een unit aanklikt en bijvoorbeeld op enter ramt ga je die ene unit besturen in 3D renegade view.

Het is te doen, en nu zeker na Renegade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ze moeten eigenlijk een soort renegade spel van Dune maken. Das nog veel vetter. Maar natuurlijk niet als saboteur want daar zit geen lol in :(
Maar een Raider Trike besturen zou leuk zijn.

Wat het nieuwe c&c betreft, ga ik meteen kopen. Ik was al fan van dune2, daarna c&c en helemaaaaaaaaaal van red alert. Ik weet nog wel de tijden van uren multiplayer achter elkaar spelen en de zo hoog mogelijke rank halen in de tournament :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Laatst online: 10-10 19:08
Ik vind dat de renegade maar eens fatsoenlijk afmaken...Ik heb dat nog steeds niet draaiend :(

Maar wel vet dat er een nieuwe C&C komt. Die ga ik zeker halen :D..Zijn er al screen shots BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 00:03 schreef epsilon het volgende:

[..]

Ehrm, de engine wordt gedurende het hele ontwerp- en programmeerproces gebouwd en aangepast, is het meeste werk en zonder die engine valt er weinig tussendoor te testen wat toch wel het allerbelangrijkste is bij de ontwikkeling van een spel. Hoe dacht je anders trouwens dat softwarebedrijven altijd in een erg vroeg stadium met screenshots komen? En waarom deze er vaak lelijker uit zien dat het uiteindelijke resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles met game beblokeerd hier op school...

Wat voor spel is het? RTS? 3D?

edit:

Kan er ook een screenie bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 12-10 09:50
Iedereen zegt hier dat ze niet zomaar zo'n spel zouden releasen, maar wat een hype denken jullie dat het vlak voor de release pas aankondigen van een nieuwe C&C veroorzaakt, waarschijnlijk nog meer als het al een jaar van te voren aankondigen.

Als ze dit goed spelen weet over een week bijna iedere gamesfan ervanaf, en dan ligt het een weekje daarna al in de schappen, ik denk dat veel meer mensen het dan zullen kopen als dat je het een jaar van te voren aankondigd, omdat de hype eromheen nog 'warm' is. Druk het misschien vreemd uit, maar hoevaak hebben jullie hier niet gehad dat je screens van een game zag die nog een half jaar ver weg was die je helemaal te gaaf vond, en tegen de tijd dat het uitkwam had je zoiets van 'mwah, mwah, aardig'.

Kan natuurlijk ook een leuke grap zijn. Op zich zie je op dat filmpje helemaal niets. ;)

Verder heb ik het wel een beetje met C&C gehad, vond de laatste... errhhhmmm 3? delen niet zo meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Misschien doen ze dat dan ook een keer met team fortress2. Na jaren wachten ben ik het ook wel zat, en als ze dan ineens aankondigen dat het er binnen 1 week is hebben zij lekker winst

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 09:02 schreef Gordijnstok het volgende:
...

Zo krijg je dus een 2D + 3D view. :) Dat lijkt me pas cool, en ik wacht er nog steeds op :)

...
In dungeon keeper had je die optie al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Nee, in dungeon keeper had je die optie niet want dungeon keeper is zo 3d als het maar kan.

Nu nog een spel in de 4e dimensie. Dat zou weer es wat anders zijn :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 10:54 schreef Homan000 het volgende:

[..]

In dungeon keeper had je die optie al.
Jij begrijpt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

COMING MARCH 8, 3:30pm PST
Ben benieuwd... :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
ik heb hem al ?
:D

internet is mooi!

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 17:54
Op woensdag 06 maart 2002 13:52 schreef knights16 het volgende:
ik heb hem al ?

internet is mooi!
Meen je dat serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 13:58 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Meen je dat serieus?
Duh... Wat denk je nou zelf? School is weer veel te vroeg uit vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 13:52 schreef knights16 het volgende:
ik heb hem al ?

internet is mooi!
knap een onaangekondigd spel al hebben...

doe je aan time travel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
om te spelen vond ik dune II ook al lang niet gek. alleen dat apart aanklikken van de units was nogal rsi bevorderend.

Red Alert is voor mij toch nog de lekkerste westwood strategie game.

Total Annihilation is trouwens een zwaar onderschat strategie game, met gigantische maps, waar je wel 64 meg voor nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Laatst online: 16:53

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Is dit niet Tiberian Twilight, want daar is ook nog steeds weinig van bekend maar Tiberian Twilight is een evolutie zegmaar van Tiberian Sun en Tiberian Dawn. Bij die serie heb je tiberium en Red Alert heb je ore. Dus is dit een compleet nieuwe serie of gewoon een vervolg van de Tiberian of en de Alert serie.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 15:00 schreef AxzZzel het volgende:
Is dit niet Tiberian Twilight, want daar is ook nog steeds weinig van bekend maar Tiberian Twilight is een evolutie zegmaar van Tiberian Sun en Tiberian Dawn. Bij die serie heb je tiberium en Red Alert heb je ore. Dus is dit een compleet nieuwe serie of gewoon een vervolg van de Tiberian of en de Alert serie.
dat had ik ook al neer gezet op de vorige pagina... maar iedereen leest eroverheen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Nee dit is niet Tiberian Twilight ... het verhaal van dit spel zorgt voor een link tussen de Tiberian serie en de Red alert serie ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, ik wil geen Tiberian units in Red Strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien gaat deze wel over na dat de russen hebben gewonnen in ra1 en Nod het overneemt.

dus soviets vs nod :)

badguy vs badguy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel tof dat Westwood weer de geheime tour op gaat, beter dan "ik kondig een game aan voor dit jaar maar stel hem 3 jaar uit Blizzard" (dat die games VERSCHRIKKELIJK goed zijn zeg ik er ff niet bij ;) ) Maar kan niemand zich herineren dat bv Blade Runner ook vlak voordat hij af was pas bekend werd gemaakt, trouwens merendeel van die spelen van Westwood was niks van bekend tot een maand of 3 van te voren tot een jaar of 4 geleden toen ze opeens veel promotie gingen maken voor spelen. Nee ik heb het liever zo hoef je tenminste niet zo lang te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die Red Alert 2 wel tof vond :?

3d bij een RTS vind ik nog nergens goed uitgewerkt en volgens mij gaat dat ook nog wel even duren.

Ben wel benieuwd naar die nieuwe C&C :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe titel wordt zo wie zo niet Red Strike, lees net op gamers.nl dat dit de naam is van een verzameldoos met daarin RAII en Yuri's Revenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op donderdag 07 maart 2002 08:15 schreef Marv het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die Red Alert 2 wel tof vond :?

3d bij een RTS vind ik nog nergens goed uitgewerkt en volgens mij gaat dat ook nog wel even duren.

Ben wel benieuwd naar die nieuwe C&C :)
Nee hoor, ik vond RA2 ook goed.
Ik hoop alleen dat ze weer een heel goed muziek repertoire maken, want dat zit er niet meer in sinds C&C en RA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het laatste nieuws te horen, lijkt het erop dat red strike een verzamel pakket zal zijn van Ra2 + Yuri's revenge

dus niet een nieuwe game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 10:42

broes_willems

kippie hachee moddereter

Ook in reactie op marv:

Earth 2150 en The Moon Project. Die zijn 3D en bijzonder goed. In alle opzichten in orde: grafisch, balans v/d partijen, tactisch. Echt zeer mooie game :) .

Ben benieuwd wat voor 3d stuff westwood nu gaat uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:31
Red Strike = Ra2 + Yuri's revenge
De nieuwe C&C word geen RA of tiberium maar een stuk anders.
Hierna komt Tiberium Twilight
edit:
GS: So where next with C&C, the strategy game?

LC: There are two franchises in C&C. There's the Tiberian storyline and the Red Alert storyline and there's a sort of grey fuzzy area in between the two. The next C&C game, which has yet to be announced, is neither of the above. So that'll give you an indication. And then the one after that, we're thinking is going to be a Tiberian game. We're always two product cycles ahead.

We're building a Command & Conquer franchise definition. This will, at least loosely, fill in all the gaps between the two storylines. I could talk about some of the things that exist in the C&C storyline that aren't necessarily related to products that you're going to see next year, or maybe ever. The continuity of a franchise isn't necessarily tied to the products that are released to the public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

waarover hebben jullie nou, red strike komt inderdaad op 19 maart en is een addon of zoiets maar wat gamespot over heeft is niet red strike maar ??????? en vrijdag kun je bekijken hoe het zal worden..... :9~

edit:
nieuwe naam is eigenlijk niet bekend

[edit2]screenshot ja ik weet het maar als iemand dat pc scherm kan vergroten?????? *D [/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kort samengevat, het ging dus om niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, morgne wordt er wel een nieuwe cnc aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 13:55 schreef IceStorm het volgende:
Kort samengevat, het ging dus om niks :P
:z Jawel, er wordt een nieuwe C&C aangekondigd, maar die zal niet op 19 maart in de winkels liggen en niet de naam Red Strike mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou leuke marketing zijn, plotseling zo'n game aankondigen. Fans zouden meteen naar de winkel rushen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 07 maart 2002 16:13 schreef 007 het volgende:
:z Jawel, er wordt een nieuwe C&C aangekondigd, maar die zal niet op 19 maart in de winkels liggen en niet de naam Red Strike mee krijgen.
Ja dat had ik je 2 jaar geleden ook kunnen vertellen :) Het is niet dat Westwood onvoorspelbaar is hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Nou heb ik 1000en veschillende dingen in dit topic gelezen... uitbreiding, compleet nieuw spel, renegade style... wtf is het nou :) :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Op donderdag 07 maart 2002 17:21 schreef JeanLucPicard het volgende:
Nou heb ik 1000en veschillende dingen in dit topic gelezen... uitbreiding, compleet nieuw spel, renegade style... wtf is het nou :) :P .
nieuwe c&c RTS en in 3D :9~ duidelijk????? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Westwood en een 3d RTS... dat kan alleen maar heel erg fout gaan heb ik het idee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op donderdag 07 maart 2002 17:37 schreef IceStorm het volgende:
Westwood en een 3d RTS... dat kan alleen maar heel erg fout gaan heb ik het idee ;).
Mwah, renegade ging ze ook redelijk af.. (geen topper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 17:37 schreef devv05 het volgende:
Mwah, renegade ging ze ook redelijk af.. (geen topper)
Is dat een RTS dan? Hmz, volgens mij sta je in mijn top3-blaatposters dus ik neem het je niet kwalijk. Ik wil wel 3D, maar geen gekloot met camera's. Gewoon zoals het was, maar nog een stuk mooier en inzoomen lijkt me ook wel leuk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Laatst online: 16:11

Flexx

This side up

Ik heb mijn geld al klaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Mjaw... als je naar warcraft 3 kijkt zal je toch moeten toegeven dat ze het 3D aspect in RTSen beginnen door te krijgen :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik hoop gewoon dat ze het C&C gevoel een beetje weten te bewaren en het niet gruwelijk verpesten net als bij E:BFD :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 17:44 schreef IceStorm het volgende:
Ik hoop gewoon dat ze het C&C gevoel een beetje weten te bewaren en het niet gruwelijk verpesten net als bij E:BFD :).
Jah, maar dat spel had ook niet echt leuke units. Allemaal veel te nep, vlees en bloed, daar bestaat mijn virtuele oorlog uit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op donderdag 07 maart 2002 17:44 schreef IceStorm het volgende:
Pfff.... jij met je grote verhalen van ik maak je af met mijn ordos ventjes(die je moet deployen... naam kwijt) >:) :P .
EBfD vond ik eigk wel leuk... :X .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 07 maart 2002 17:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
Pfff.... jij met je grote verhalen van ik maak je af met mijn ordos ventjes(die je moet deployen... naam kwijt) >:) :P .
EBfD vond ik eigk wel leuk... :X .
Cobra's.. en je dwaalt af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op donderdag 07 maart 2002 17:48 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Cobra's.. en je dwaalt af :P
Jaja :P , snel overheen lullen huh? >:)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
nou, vandaag zullen we het te horen krijgen wat die nieuwe game zal zijn :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op donderdag 07 maart 2002 17:42 schreef 007 het volgende:

[..]

Is dat een RTS dan?
Hoor je mij niet zeggen.. Bedoel alleen dat ze ook best met andere spelgenres overweg kunnen..
Ik wil wel 3D, maar geen gekloot met camera's. Gewoon zoals het was, maar nog een stuk mooier en inzoomen lijkt me ook wel leuk. :9
Dat inzoomen lijkt me idd wel koel.. De oude C&C is na al die nieuwe versies en updates inmiddels behoorlijk afgezaagd en saai..
Hmz, volgens mij sta je in mijn top3-blaatposters dus ik neem het je niet kwalijk.
Ow jee :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke van C&C was altijd dat er realistische niet-bestaande units inzaten. De Advanced Guard Tower van de GDI uit C&C is en blijft gewoon een mooi stukje structure om neer te zetten.

Ik heb ook enorm gebaald dat deze er nooit meer in terug is gekomen. Hetzelfde geld voor The Obelisk Of Light (welke overigens wel terugkwam, helaas in een debiel jasje). In C&C was dit gewoon een gevaarlijk misterieus stukje gebouw. Beetje bij beetje ga je de fog wegrijden met een goedkope unit, en als je plots het laad-geluid van die Obelisk hoort..

Toen hadden we in Tiberiun Sun, de Mammoth 2.. mijn god wat een gedrocht. De tranen sprongen in mijn ogen toen er een StarWars machine in werd gezet die er zo klein uitzag op je scherm dat proporties ver te zoeken waren, weg mooie tank.

De vertrouwde SamSite werd vervangen door een foutje van het modellering-team leek het.

Tevens werd de sfeer weggehaald door er mappen in te plaatsen welke niet de sahara look meer hadden.

Ik hoop dat de volgende C&C weer back to reality wordt. Wapens en gebouwen die er futuristisch maar met realiteit. Een AI waarvoor je het web niet meer op hoeft voor multiplayer, en de strategie en guerilla technieken uit het aloude C&C terug..

Tevens hoop ik op nog grotere mappen, waarbij er multiplayer mogelijk moet zijn met 10+ spelers. Daaris de bandbreedte momenteel toch wel klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
en?

waar is het nou?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.