Op woensdag 06 maart 2002 22:07 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
2) Ik had juist het omgekeerde: een no-name OEM DDR DIMM van Gistron werkte perfect, maar een no-name OEM PC133 DIMM werkte voor geen meter, niet eens een piepje ofzow, dacht eerst dat het mobo dood was. Overigens wel heel erg brak PC133 geheugen: dezelfde DIMM in een i440BX met een Cel433 werkte niet eens op CAS2, beetje sloom toch? Overigens werkte een PC100 CL2 merkmodule zonder problemen op 133MHz CL2
3) RAID lijkt handig, maar ik gebruik het idd ook al niet meer, had het op mn K7TTurbo wel zitten.
Die 3e reactie van mij was over het ontbreken van een mogelijkheid tot aanpassen van multiplier op de K7S5A. Mja, ik ben ook niet echt een overklokker, dus dat boeit me eerlijk gezegd niks. Zit wel op m'n KT7-RAID, maar ja, ik gebruik het niet. TB800 draait nog steeds op 800 MHz.
Ik had hier tot voor kort ook een 3 jaar oude PC100 dimm van Texas Instruments, en die draaide ook op 133 MHz CAS2.

Ik heb het zelf dus geprobeerd met 512 MB MTEK PC133, 2 x 128 MB Infineon PC133 en wat PC100 geheugen (voor die van m'n neef).
De RAID op mijn KT7-RAID is wel handig hoor, heb er nu een paar HD's aan hangen. Met 2 IDE controllers had ik altijd het probleem dat ik iets eruit moest trekken. Heb nu 3 HD's + Plex 12/10/32A aan m'n controllers hangen, en ik kan er nog 4 apparaten bij hangen. Maar ik gebruik de RAID functionaliteit overigens niet.
Oftewel, als dit mobo er was met extra IDE onboard, dan zou ik m'n KT7-RAID verbannen naar m'n 2e systeempje.