[CM] Hoe lang zal CM nog doorgaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me weleens af hoe lang we hier nog mee door zullen gaan?

We hebben nou zo ongeveer alles wel gezien dacht ik. Stukken uit je case gezaagd, lampen erachter, windows, fans, WC's. Ik begin hier ook steeds meer dezelfde dingen te zien en dezelfde vragen te beantwoorden. Die vragen vind ik niet zo erg hoor, komt mn geheugen ook weer eens in werking.

De vragen worden trouwens tegenwoordig ook steeds minder beantwoord met UTFS en RTFF, Bedankt jullie allemaal !

Maar volgens mij komen er steeds minder echt vernieuwende dingen. We gaan steeds meer richting bouw je eigen case in een volgens jouw logische betere handigere vorm. Ook dit is niet erg, veel beter zelfs. Wordt het CaseBuilden oid weer een meer "elite sport".

Wat denken jullie wat het volgende zal zijn en hoe lang dit nog boeend blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verwacht binne kort een 2nd gen.
mod inzicht van onze tweakertjes.

maar wat dit in gaat houden.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles wat nieuw is wordt vanzelf weer oud, oude dingen stoppen nieuwe dingen beginnen.
De casemod sien heeft een voortrekkers rol gehad want fabrikanten komen nu met kant en klaar gemodde kasten kleurtje raampie lcd erin.
Binnekort staat er weer iemand op die demkt scheit hier heb ik geen zin ik doe het op mijn eigen manier.
And another great human is been born

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zal nog wel een tijdje doorgaan hoor. Waterkoeling komt er ook steeds meer.

De LCD periode hebben we wel gehad denk ik. Nu is het de beurt aan grafische lcd's. En de casemods worden steeds professioneler.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03-2020

Artix

Whatever

Ja misschien voor degene die hun case al gemod hebben. Maar voor mensen zoals ik, die net beginnen, zien telkens meer nieuwe dingen.

Misschien wordt t tijd voor een nieuwe hobby??
}:O

[/edit]
F*** smiley altijd ;) ;) ;)
[edit]

ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, zolang men plezier heeft om zijn eigen kast te vernagelen en veel geld er insteken

het is toch iet wat je zelf bezig houdt

bij mij is het als ik het maar leuk vindt en me zelf bezig houdt ( wat de rest er van vindt, tja is leuk als ze er postief critiek op leveren)
maar uitsluitend doe je het voor je zelf :-)

als ik meer dan 3 maanden niks aan me pc doet wordt ik gek ;) dus ben altijd wel bezig al is het een nieuwe fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 22:19 schreef artix het volgende:
Ja misschien voor degene die hun case al gemod hebben. Maar voor mensen zoals ik, die net beginnen, zien telkens meer nieuwe dingen.

Misschien wordt t tijd voor een nieuwe hobby??
}:0
Hier blijf je aan verslaafd. Ben nu bezig met mijn 3e kast. Ze worden steeds mooier imho

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom nou dat wordt toch alleen maar gekker.
de 1ghz halen ze nooit, veel te warm joh!
----
WOW DOED CHECK MIJN GEILE PENTIUM-2 450!
>JEZUS MAN WAT EEN GEILE BAK
>>MET EEN VOODOO 3 erin?! OMG! GEIL!
snappie?

oh en wbt UTFS -> daar staat een straf op tegenwoordig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 22:18 schreef thedolf het volgende:
Zal nog wel een tijdje doorgaan hoor. Waterkoeling komt er ook steeds meer.

De LCD periode hebben we wel gehad denk ik. Nu is het de beurt aan grafische lcd's. En de casemods worden steeds professioneler.
Ze gaan er inderdaad wel beter uitzien, maar dat is ook meer ervaring. Meer dan dat er echt iets nieuws komt. Kijk ik zit nog wel vol met ideeën over eigenbouwcases, alleen zijn ze meestal te duur of te moeilijk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:07
het is de bedoeling om over een jaartje, wanneer alle cases standaard met raampjes uitgerust zijn, de kast weer normaal te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je hiervan:

Gemodde kasten weer proberen in oorsprongkelijke staat te brengen ;)
Gaten dichtplakken, fsb trugschroeven, heatsinks loswrikken, en dan zorgen dat alles er weer als nieuw uitziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 08:22
We krijgen nogsteeds nieuwe ideeen hoor, zoals de lcd (later ook de grafishe) en de ir ontvanger.
En nu redelijk recent de HDD vu meter.

En ook koffermods en bong koeling is redelijk nieuw, en Dabit met zn phase change koeling, das ook nieuw.

En niet te vergeten de blue led muis en de glowpads

Kortom, er zijn de laatste tijd weer een hoop nieuwe ideeen bedacht en dat zal nog wel ff doorgaan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer vroeger: huizen
daar (heel lang) na: fietsen etc.
daarna: auto's maken..
daarna: ook sportauto's modden etc.
Nu: computerkasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:21 schreef P4R_TgUy het volgende:
Wat dacht je hiervan:

Gemodde kasten weer proberen in oorsprongkelijke staat te brengen
Gaten dichtplakken, fsb trugschroeven, heatsinks loswrikken, en dan zorgen dat alles er weer als nieuw uitziet :p
LOL :) , en je P4 3,5GHz downgraden naar 1GHz zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet mokken, lekker modden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 22:23 schreef LeonM het volgende:
We krijgen nogsteeds nieuwe ideeen hoor, zoals de lcd (later ook de grafishe) en de ir ontvanger.
En nu redelijk recent de HDD vu meter.

En ook koffermods en bong koeling is redelijk nieuw, en
Deze zijn al oud hoor. Buiten de grafische lcd's dan.
Dabit met zn phase change koeling, das ook nieuw.
En niet te vergeten de blue led muis en de glowpads
Deze niet maar weinig mensen hebben het lef om Dabit te evenaren.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:21 schreef P4R_TgUy het volgende:
Wat dacht je hiervan:

Gemodde kasten weer proberen in oorsprongkelijke staat te brengen ;)
ja, dat zal het doen !
over het volgende wat het zal zijn: tsjah... 'bouw je eigen processor' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:26 schreef bouke_h het volgende:

[..]

ja, dat zal het doen !
over het volgende wat het zal zijn: tsjah... 'bouw je eigen processor' ;)
wel met een raampie erin dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Zolang as die kastenmakers hun kassies allemaal in Wit en andere lamme kleurtjes van flauw metaal gaan leveren waar ook maar iets aan te klootten valt zal casemodding doorgaan :D
Tis ook gewoon koele en relaxerend om te doen vinnik dus IR keep going :)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 22:32 schreef jotheman het volgende:
Zolang as die kastenmakers hun kassies allemaal in Wit en andere lamme kleurtjes van flauw metaal gaan leveren waar ook maar iets aan te klootten valt zal casemodding doorgaan :D
Tis ook gewoon koele en relaxerend om te doen vinnik dus IR keep going :)
En Apple dan? Dat zijn wel flexe kasten

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Ik denk dat het modden wel gewoon doorgaat. Je kunt namelijk zo een individuele pc kast maken, helemaal naar eigen wensen en inzichten.

Kijk maar naar auto's: Met de VW Golf 1 GTI begon men al met tuning (optisch en motorisch). We zijn inmiddels bij de VW Golf 4 en het gebeurt zo mogelijk steeds meer. Er rijden heel veel van die auto's rond, maar vooral onder de getunede is er bijna geen een hetzelfde...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik denk dat er steeds meer add ons op de computers komen, infra rood, lcd/grafish, en waterkoeling meer standaard door de snellere procc(ook kant en klare pc's) omdat de warmte te groot prob. word, maar ook hoop ik dat er nieuwere type monitoren komt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nog even een opmerking maken over wat de topic starter in zijn eerst post vermelde.

Ik vind namelijk dat we WEL nog veel nieuwe dingen zien.
Die aluminium case, die met een laser snijder gemaakt was die onlangs voorbij kwam
de grafische LCD's zijn nog steeds in ontwikkeling, nog niets van software met uitzondering van 1 plugin van zotty
Je ziet nu ook af en toe een HD met venster
de HD VU-meter is nog niet zo heel lang populair geworden

volgens mij zal het gewoon verder evolueren en zal case modden er binnen een paar jaar op neer komen van gewoon altijd je eigen kast te maken, veel elektronica zelf derin te gooien en gewoon een soort domotica aan je PC te maken

een einde is er volgens mij nog lang niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Aansteker, asbak, licht in je cd/dvd drive

die mods heb ik. nog niet veel mensen hebben die

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Het gaat toch om je eigen PC. Je kunt niet zelf al die ideeen toepassen. Samen hebben we dat al 200x gedaan maar die zijn niet van jou. Snappie? }:O

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ach. binnenkort word het weer laptops modden etc etc

deltaatje 120mm erin en een ccfl-eke :)

het houd echt nooit op hoor

als het fantaseerbeer is maken ze het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Op dinsdag 05 maart 2002 22:33 schreef thedolf het volgende:

[..]

En Apple dan? Dat zijn wel flexe kasten
myaaaaa okay, maar die zie je ook niet zoveel in de casemod afdelingen :)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Uuh, misschien komen er meer 'ruimtevaartmaterialen' als carbon en kevlar? Is wel errug duur, maar ook zeer :9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 23:04 schreef Demoniac het volgende:
Uuh, misschien komen er meer 'ruimtevaartmaterialen' als carbon en kevlar? Is wel errug duur, maar ook zeer :9~
Titanium is flexer imo

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

geloof me het zal nog lang doorgaan en ik denk telkens gekker omdat er steeds meer kan denk maar aan de koeling.. gewoon een P4-2,2 op 3,5 krijgen...

ik denk dat het blijft bestaan voorlopig.. tis iniedergeval mijn nieuwe hobby geworden.. tis iets wat leuk is en wat je graag blijft doen..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het nie zo snel zal stoppen. Alleen je krijgt het in iets andere vormen. Zoals ik nu doe heel me toetsebord spuiten alle knopies andere kleuren. en me muis spuite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 18:54
het kan ook zijn dat al het casemodding gewoon gaat stoppen.
we zijn al zo ver met de techniek en over een paar jaar heb je niet eens meer een gewone desktop pc maar een laptop waar je echt onbeperkte dingen mee kunt doen enzo
hoop dat natuurlijk niet maar ik denk dat we nu wel aan het toppunt van casemodding zitten
maarja als je in de tijd van 486 cpu's had gezegt over 3 jaar koop een 2ghz cpu dan had dat ook niemand gelooft dus ben benieuwd wat er allemaal in de toekomst nog moet komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ook niet dat het ooit ophoud,
1 Iedereen wil toch wel een 'persoonlijke-zoals-alleen-jij-hem-hebt-case'
2 Mensen gaan ook steeds meer andere apparatuur in hun pc stouwen (psx,'goudvis')
3 Er worden steeds meer zelf kasten vanaf nul-komma-nul ontworpen en gemaakt
4 Er zijn nog mensen die nu niet modden en er ooit aan willen beginnen (like me)
5 Je fantasie is eindeloos.....

edit:
En oja, er komt binnenkort H2O voor labtops >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat het er naar toe dat de enorme kasten eruit gaan en dat steeds meer mensen de stilte en de kleine kasten op gaan zoeken. Steeds meer mensen zitten met 'Wat een f*cking lawaai man!!' en 'Ik wil een zo klein mogelijke case en welk mobo moet ik daarvoor nemen?' De waterkoeling is dus al in productie genomen bij de laptops en het zal niet meer lang duren voordat ze ook standaard in pckasten worden ingebouwd.
Die grafische LCD's zijn idd erg leuk en die HDD-VU-meters ook. Nu is het nog wachten op op een massaproductie als de Digidocs waar dus een grafische LCD en zo'n HDD-VU-meter in zit, denk dat dat niet lang meer zal duren. Er is al een begin gemaakt met die HDD-VU-meters...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Laatst online: 14-09 22:17
Hmm ik vind dat er de laatste tijd echt geen hol meer te beleven is hier @ OCM, overclocken boeit me niet zo heeel veel. En het niveau van de CaseMods ligt imo lager dan een jaar terug.

Ik heb zelf ook mijn case gemod, en ik ben er best tevreden over, maar toch vind ik hem niet meer zo mooi. Ik ben al tijden van plan een nieuwe case te bouwen (dus al voor dat "Frozen Cube" project .. ) maarja dat is iedereen nu al aan het doen .. dus ik moet iets anders zoeken.

Ik heb een hekel aan dingen die iedereen heeft/doet (dus niet alleen zo zeer op CM gebied). Nouja maybe dat ik toch maar een case ga bouwen, aleen dan moet hij echt über geil worden.

En nog iets over van die voor gemodde cases en artikelen : DIE STINKEN, en zijn voor lamers !
Het leuke van CaseModden is om van een stapel (oude) zooi iets moois te maken. De case die ik nu gebruik heeft me iets van 80 piek gekost, en ik vind hem er mooier uit zien dan een heleboel ranzige mods van lui die eerst een case kopen van 300 piek, en hem dan nog eens stevig verneuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, op een zekere manier snap ik je wel topicstarter, ik denk dat je ook bij zoiets gelijk zal hebben...

maar er blijven steeds nieuwe mensen beginnen met CM`en (ik ga ook over een paar daagjes beginnen) en degenen die dat niet doen, gaan streven naar perfectie

en er komen ook nog steeds nieuwe ideeën (PC aan bellen, die alu casemod enzow)

misschien houdt het ook wel een keer op, maar dat komt denk ik pas over een heel lange tijd, wanner de tweak fantasie op is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er kunnen verschillende dingen gebeuren:
• alle kasten worden standaard uitgerust met WC en een grafisch LCD

• we stoppen met casemodden en gaan iets anders doen.

• we kunnen ook nog 10 jaar doorgaan met modden, we vinden wel weer iets wat echt veel gedaan wordt(net als de koffer mod's), zoiets ben ik al een tijd aan het zoeken, het er ook wel wat ideetjes voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:13 schreef BananeKoning het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe lang we hier nog mee door zullen gaan?

We hebben nou zo ongeveer alles wel gezien dacht ik. Stukken uit je case gezaagd, lampen erachter, windows, fans, WC's. Ik begin hier ook steeds meer dezelfde dingen te zien en dezelfde vragen te beantwoorden. Die vragen vind ik niet zo erg hoor, komt mn geheugen ook weer eens in werking.

De vragen worden trouwens tegenwoordig ook steeds minder beantwoord met UTFS en RTFF, Bedankt jullie allemaal !

Maar volgens mij komen er steeds minder echt vernieuwende dingen. We gaan steeds meer richting bouw je eigen case in een volgens jouw logische betere handigere vorm. Ook dit is niet erg, veel beter zelfs. Wordt het CaseBuilden oid weer een meer "elite sport".

Wat denken jullie wat het volgende zal zijn en hoe lang dit nog boeend blijft?
Ik denk dat dit altijd wel zou blijven bestaan maar dat het OC`n wel gaat verdwijnen of in iedergeval minder populair.
Waarom ik dit denk heeft met het volgende te maken.
Vroeger wanneer je een proc had die standaard bv 400mhz was en geOC`d 600mhz had je een aardig tijdje een proc die sneller was dan er tekoop was in de winkel. Als je tegenwoordig een proc koopt bv de nieuwste en snelste dan is hij geOC`d en een maand later zijn er al zo snelle procs uitgebracht dat het spul wat je zelf bezit al niks meer voorsteld. Wil je dus heel erg snel blijven moet je wel zulke bedragen maandenlijks gaan neer tellen dat het al snel niet leuk meer is.Ook de stappen die ze vroeger maakte waren klein en langzaam, nu zijn de mhz stappen groot en snel. Daar er veel concurentie is, is ook een core soort veel sneller aan het einde van zijn kunnen. Intel en Amd die halen zelf al vaak bijna het maximale uit een core type
neem bv AMD. De overclockbaarheid van de XP was qua procenten zeer laag en ook de XP core is maar een kort leven beschoren. Intel heeft wat hoofd ruimte met de nieuwe core en daar praten we nu dan ook veel over omdat deze goed te OC`n is. Maar hoelang nog en hoevaak nog. Ik denk dat de fabriek het OC`n zelf al een beedje meer moet doen om de concurent voor te blijven.

Maaaar een case maken naar je eigen inzicht en wil, dat kan niemand anders dan jij zelf. En dat is maar goed ook.

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 21:40
Op zaterdag 09 maart 2002 14:26 schreef KingOfDos het volgende:
er kunnen verschillende dingen gebeuren:
• alle kasten worden standaard uitgerust met WC en een grafisch LCD

• we stoppen met casemodden en gaan iets anders doen.

• we kunnen ook nog 10 jaar doorgaan met modden, we vinden wel weer iets wat echt veel gedaan wordt(net als de koffer mod's), zoiets ben ik al een tijd aan het zoeken, het er ook wel wat ideetjes voor :D
[offtopic]
Ball (SUPAPLEX) is cool!

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryolite
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28
Het zal altijd doorgaan, nieuwe mensen, nieuwe ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 15:15 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

[offtopic]
Ball (SUPAPLEX) is cool!
tnx, heb ik best wel 10 minuten op gedaan om het te maken :P
heb de moving plaatjes.

[ontop]
ik wil het nog wel zien over 10 jaar.
bestaan de pc's dan nog wel(zoals wij ze kennen) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het modden gaat nog wel even door, zolang mensen uniek zijn willen ze zich ook onderscheiden, hier door mooi gemaakte kasten.
En het hangt ook af wat de mode/techniek is. Een ventilatiegat is makkelijk te maken, maar wat er er high-tec materialen komen, zoals dat materiaal dat de warmte in 1 richting geleid, en fabrikanten met computers het optimale berekenen?, dan heeft iedere mod een negatieve invloed.
Of, erger nog, 1 centrale computer met allemaal werkstations, bestaande uit gehuurde toetsenbord, monitor, muis en andere zooi.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik had een id'tje wat niemand heeft.

Maak een soort aquarium met waterdichte vakjes van plexiglas, stop er wat planten in, een goudvis (of tropische als je vaak pc't, wegens verwarming >:))
en doe in die vakjes de hardware, snoeren mogen door het water of langs achterkant, maar geloof me: niemand heeft dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat cm altijd zal bestaan ,

ik las iets over dat ze steeds professineler zulle worden , maar je moet erges beginne als cm n00b , dus is je eerste mod egt nie professioneel (kan wel , maar dan heb je wel erug goedj e best gedaan)

ikdenk dat we in de toekomst steeds meer extreme dingen zulle zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah kan ook extremer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35
CM kan altijd extremer,

ik zat al te denken, als ik later oud ben kan ik tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik een van de 1e CMers was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:56

BaRF

bijna kerst

wat dacht je bijvoorbeeld van muziek? Hoe lang maakt de mensheid al geen muziek? en steeds andere genres! Op een gegeven moment denk je zo iets van hey nu hebben we alles wel gehad, en dan komt er iemand met een nieuwe type muziek, en hoppa! we kunnen er weer even tegenaan :) zelfde met mods :P straks komt iemand ineens met een idee dat we ons nu niet eens voor kunnen stellen ofzo! Een pc in een skippy bal ofzo of een andere vorm van kneedbare kast, die gelijk ook een zitzak is...

..idee!!! maak een pc in de bankje!!! :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze jongen verwacht dat op de lange duur, computers heeel klein worden, zie bijvoorbeeld de laptops en de minicomputers die in een 5 1/4 bay passen. Daar valt optisch maar weinig maar aan te doen, je kan er een glazen ruitje in plakken misschien, maar het is wel superklein allemaal.

Wel belangrijk zullen de LED's blijven, in de meest onvoorstelbare tinten. 8-) (ik wil blauwe leds in mn 6210!)

Het werkt met het steeds kleiner worden van allerlei technische vernuften heel simpel: de mens is de maat der dingen. Een GSM zal voorlopig niet veel kleiner worden, anders is hij eenvoudigweg niet te bedienen!
Een toetsenbord zal niet kleiner kunnen worden, dan passen je poten er gewoon niet op! :o

Wat wel kan: technieken die andere niet verbeteren, maar overbodig maken, zoals een volledig met de stem gestuurde computer. Dan kan je je toetsenbord wel weggooien. Maar dat zal nog wel even duren.

Kortom: Ontastbaar zal de hardware niet gauw worden, maar kleiner sowieso, maar de spuitbus zal nog lang roeleren! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 15:33 schreef Ussie het volgende:
Hey ik had een id'tje wat niemand heeft.

Maak een soort aquarium met waterdichte vakjes van plexiglas, stop er wat planten in, een goudvis (of tropische als je vaak pc't, wegens verwarming >:))
en doe in die vakjes de hardware, snoeren mogen door het water of langs achterkant, maar geloof me: niemand heeft dit :D
Idd, niemand heeft het, maar dat idee loopt al jaren hier rond hoor maar niemand heeft het nog uitgevoerd want dat willen de meesten hun visjes niet aandoen :+ (Hoe zou jij het vinden om constant tussen 2 temperaturen heen en weer geslingerd te worden als jij één vaste temperatuur gewend bent met hooguit een afwijking van een paar tiende van een graad?)
No flame intended maar het is een geinig idd, maar het is (bijna) niet te doen. Er heeft al wel een keer iemand een dubbele plexiglazen plaat met water daartussen gemaakt om het op een aquarium te doen lijken maar dat moet ook maar es gaan lekken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we alles eens opnoemen wa hier is langsgekomen :

- Logo
- Raampje
- Ledje`s
- Spuiten
- Lichtjes (CCFL enzo)
- Casebadges
- Rare mods (koffer enzo)
- Interieur Mods (binnenkant versieren)

Mis ik nog iets ?? hmm, idd, goede vraag : what`s next ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2024

Malebolgia

Move, or be moved

Wat wel kan: technieken die andere niet verbeteren, maar overbodig maken, zoals een volledig met de stem gestuurde computer. Dan kan je je toetsenbord wel weggooien. Maar dat zal nog wel even duren.
Ik denk dat je liever 10 kantjes A4 typt dan citeert. van tegen je comp praten krijg je nl pijnlijke stembanden (is gebleken). ff w8 tot besturen dmv hersengolven, dat is wel kewl :P. En casemodden hoeft niet origineel te zijn, kan ook functioneel. Maar dan moet niet elke tweaker er dezelfde pics over posten. alleen als je echt iets nieuws hebt heeft het nog waarde imo

"People should know when they're conquered..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 22:52 schreef thedolf het volgende:
Aansteker, asbak, licht in je cd/dvd drive

die mods heb ik. nog niet veel mensen hebben die
Ik rook niet, maar heb wel een uitschuifbaar bekerhoudertje in mijn case gebouwd... 8-) Nog iemand anders op dit idee gekomen?

Hij is trouwens multifunctioneel; ik gebruik hem ook als cd-houder. :+

Nieuw idee voor de case-modders met geld: laptop modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw id

je pc in een pakje fristi stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Laatst online: 08-05-2024
je pc in de muur inbouwen...
nee wacht nog beter, in je monitor...
lekker handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het casemodden zal nooit ophouden neem dat maar van mij aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC in je bovenste burea lade bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Laatst online: 08-05-2024
Op zondag 10 maart 2002 11:33 schreef a.p.versteeg het volgende:
PC in je bovenste burea lade bouwen.
is niet nieuw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 maart 2002 11:36 schreef CroitiX het volgende:

[..]

is niet nieuw....
Daarom ook juist dit topic. Je ziet zo weinig nieuwe dingen dat het lijkt alsof we een beetje ideeën te kort hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 21:40
Ga je computer in de binnenkant van je monitor bouwen, en dan op de plek van het scherm een flatscreen :9

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarrrrrrrrrrrrrrr

ik ben ermee begonnen omdat ik het HIER heb gezien.

wat ik dus daarmee bedoel is dat hoe "normaal" iedereen hier
het ook vind om iets te modden of wat dan ook er zullen altijd mensen zijn die het doen en dus blijft er een groep
over die er dingen over post.

ehm dus er zijn meer computers dan modders.

ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 11:50
Idd het is bij mij ook begonnen omdat ik het hier heb gezien en ik was die grijze kast toch echt beu. Mijn nieuwste project lijkt dood te gaan bloeden omdat:

1) Mijn geld bijna op is
2) Ik geen microatx bordje kan krijgen voor een redelijke prijs
3) Ik er nog geen tijd voor heb gehad.

Maar het houd me wel bezig dat zowiezo :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 11:24

Phydomir

Dennis

Zolang er altijd mensen zijn zoals ik (die door bv GoT gaan modden) zal het altijd wel blijven leven.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus niet begonnen door GoT, maar wel verder gegaan door jullie :). Ik was die kleur van mn kast HELEMAAL beu, omdat ie eigenlijk teveel opviel onder mn bureau, dus heb ik m maar zwart gespoten. Later kwam ik er pas achter dat er zo meer mensen waren en die op het forum van t.net zaten. Op t.net kwam ik al wel een tijd, maar forum pas later. Registratie kwam pas VEEEL later :). Eerst altijd dingen zitten lezen zonder te posten, te newb, weet niet veel. Je merkt nu wel dat je gewoon meer ervan weet doordat je al zon tijd op GoT hangt.
It never hurts to help :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter:

Case-modden zal nog wel even doorgaan, don't worry. De fabrikanten spelen er wel meer op in, maar wtf... Is het alleen maar leuker om zelf iets te verzinnen

Kijk voor de gein maar eens naar auto's: Hoe lang zijn ze daar al wel niet mee aan het "modden" ??

Inspiratie!! daar gaat het om. En er zijn altijd mensen die weer iets nieuws bedenken...
(zo bedenk ik nu een golfplaat-mod >:) )

En anders maak je toch een anti-mod?? :7 :9 :D
(de trabant onder de mods, hehe)
Pagina: 1