Toon posts:

Welke stille koeler voor AMD 1GHz

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik willen weten wat een goede stille cooler is voor mijn 1GHz-je AMD. De cooler die ik erbij kreeg maakt meer herrie dan de trompet van mijn buurvrouw, bij wijze van spreken...

Heeft iemand een tip voor een goed stille en ook nog goedkope koeler? Ik houd me aanbevolen, alvast dank.

PJ

Verwijderd

gebruik de search eens op "stille koeler".

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
Welkom op GoT :) Ik raad je aan dit http://gathering.tweakers.net/forum/faq stukje even te lezen om allerlei misverstanden endergelijken te voorkomen :) Voor die koeler zou je een silverado noisecontrol of zo'n waaier model van zalman kunnen kopen, deze zijn helaas allebei niet goedkoop maar ik garandeer je dat je dan ook echt een mooie koeler heb.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 21:00 schreef DeadPool het volgende:
Voor die koeler zou je een silverado noisecontrol of zo'n waaier model van zalman kunnen kopen, deze zijn helaas allebei niet goedkoop maar ik garandeer je dat je dan ook echt een mooie koeler heb.
Ik heb zelf ook de NoiseControl Silverado. Ik heb er toen 160 gulden voor betaald (=€72,60)Kweet niet hoe duur die nou is. Ik heb een AMD Athlon XP 1500+ en ik hoor hem echt helemaal niet :9~ Ik hoor alleen een beetje mn voeding. Zelfs als de kast open is hoor je hem nauwelijks. Verder is ie niet alleen stil, maar koelt ie ook nog eens erg goed (wat natuurlijk belangrijk is voor een cooler :), zeker bij een AMD processor)Ik weet dat het duur is, maar ik vind dat ie het geld zeker wel waard is, zeker als je van stilte houd, zoals ik *D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:14

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=stille koeler]
[search=stille cooler]
etc.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.