Wie wint de strijd Xbox of PS2??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Wie zal de strijd gaan winnen?Xbox of PS2?

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

zullen naast elkaar blijven bestaan tot de een wordt vernieuwd. sim-pel er wint dus niemand

[edit] En dex heeft inderdaad gelijk en ik heb het antwoord uit de andere topcis ff samengevat :)

Vandaag is het feest en morgen ook.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

OK..
Ik heb het gehad:
Gebruik eens de SEARCH:

[topic=173709/1/35]
[topic=345953/1/35]
[topic=342942/1/35]
[topic=417653/1/35]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/347891

lees de Faq

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
hallo ik ben nog niet echt bekend hier en dan sta jij bij alles wat ik doe me af te snauwen...beetje jammer kennelijk moeten jouw sociale vaardigheden nog wat bijgeschaaft worden!!!
misschien als men mij een beetje weg wijs zou maken dan het dan beter gaat...maar nee hoor jij moet gelijk gaan zeiken!!!doe je dat bij iedereen die nieuw is hier?

• DeX

DeX

Op dinsdag 05 maart 2002 17:44 schreef Frodo19 het volgende:
hallo ik ben nog niet echt bekend hier en dan sta jij bij alles wat ik doe me af te snauwen...beetje jammer kennelijk moeten jouw sociale vaardigheden nog wat bijgeschaaft worden!!!
misschien als men mij een beetje weg wijs zou maken dan het dan beter gaat...maar nee hoor jij moet gelijk gaan zeiken!!!doe je dat bij iedereen die nieuw is hier?
Ehm.. Ja.. ;)

Regels van de fora moeten gehanteerd worden.. Ik ben zelf ook nieuw geweest.. ik probeer je op weg te helpen..

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 05 maart 2002 17:44 schreef Frodo19 het volgende:
Psst is ook de faq een beetje voor :P

Maar ik denk de PS2 de reden de games denk ik. Final Fantasy X wordt ZWAAR heftig.. De XBOX heeft nog niet van dat soort serie's.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
ok maar dan kan je op een andere manier overbrengen en dus niet zo geirriteerd zeg maar....
bedoel die andere 2 topic over me laptop waren gewoon serieuse vragen...waar kan ik die info dan halen??

• DeX

DeX

Op dinsdag 05 maart 2002 17:48 schreef FastBunny het volgende:

[..]

Psst is ook de faq een beetje voor :P

Maar ik denk de PS2 de reden de games denk ik. Final Fantasy X wordt ZWAAR heftig.. De XBOX heeft nog niet van dat soort serie's.
Nee. kwa spellen heeft de Xbox niet veel bewezen..

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Ik ben ook idd van mening dat de PS2 het gaat winnen...gezien de eerste Xboxen in japan al niet goed waren!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 05 maart 2002 17:49 schreef DeX het volgende:

[..]

Nee. kwa spellen heeft de Xbox niet veel bewezen..
En aan je icon te zien ben je ook Final Fantasy fanaat ;)...

* FastBunny heeft een ps2 en w8 in spanning af op FF X

De XBOX mag dan wel Halo enzo hebben maar ja... zo schokkend vond ik het er niet uitzien op tv...

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• DeX

DeX

Op dinsdag 05 maart 2002 17:55 schreef FastBunny het volgende:

[..]

En aan je icon te zien ben je ook Final Fantasy fanaat ;)...

* FastBunny heeft een ps2 en w8 in spanning af op FF X

De XBOX mag dan wel Halo enzo hebben maar ja... zo schokkend vond ik het er niet uitzien op tv...
Niet echt een fanaat... Final fantasy 8 is de enige FF die ik heb gespeeld. Ik heb geen PSone en ook geen PS2.
Final fantasy 8 staat wel HOOOG in mijn lijst van meest gerespecteerde spellen..

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op dinsdag 05 maart 2002 17:57 schreef DeX het volgende:

[..]

Niet echt een fanaat... Final fantasy 8 is de enige FF die ik heb gespeeld. Ik heb geen PSone en ook geen PS2.
Final fantasy 8 staat wel HOOOG in mijn lijst van meest gerespecteerde spellen..
Hehe bij mij ook. Maar goed. Nu weer ontopic :)
Iemand die denkt dat de Xbox gaat winnen en waarom? Ook niet vergeten dat een Xbox duurder is he :)

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 17:58 schreef FastBunny het volgende:

[..]

Iemand die denkt dat de Xbox gaat winnen en waarom? Ook niet vergeten dat een Xbox duurder is he :)
En laten we niet vergeten dat ie ook behoorlijk groot is.
Te groot naar mijn mening

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ze zullen denk ik idd heus wel naast elkaar blijven bestaan.
Maar toch, ik denk dat de PS2 meer toekomst heeft.

Waarom? :? Na mijn id heeft de PS2 leukere spellen.
En ook, als ik mensen hier in de beurt hoor praten over gamez, gaat het over de PS(2), OF over de PC. Dus ik heb nog nooit gehoord dat iemand over een XBOX met andere zaten te praten. En tja, als ze het wel over de PS2 hebben, en niet Xbox, zullen ze eerder een PS2 kopen denk ik.

🌞🍃

• kRyPtO
  • Laatst online: 07-01 18:23
Op dinsdag 05 maart 2002 17:58 schreef FastBunny het volgende:

[..]

de ps2 is ook duur geweest, die prijs zou ook nog wel zakken.
maar zoals ik al vaker gezegt heb het maakt niet uit hoe goed de console is als er maar genoeg spellen en leuke spellen voor uitkomen.

Verwijderd

bedoel die andere 2 topic over me laptop waren gewoon serieuse vragen...waar kan ik die info dan halen??
www.deja.com
www.google.com
www.vindex.nl
www.ilse.nl
www.<laptopfabrikant>.nl

En natuurlijk:
de SEARCH

En over het wegwijs maken op dit forum: lees de FAQ, de FAQ's van de subfora en gebruik je common sense :)

Boven in elk forum staan de zgn. 'sticky topics'. Lees die ook allemaal.

GoT is niet bedoeld als 'makkelijk board om vragen op beantwoord' te krijgen, eerder als 'laatste redmiddel bij problemen'.

Over het algemeen maak je de situatie er alleen maar erger mee door tegen de vaste bezoekers te gaan snauwen. Lees anders eerst een tijdje voordat je gaat posten. Want ook dit onderwerp is al minimaal 10 keer voorbij geweest.

Verwijderd

Ja sorry hoor, maar die PS2 is er al 2 jaar en doet qua graphics (tot zover ik op die Xbox heb kunnen spelen) totaal niet onder aan de graphics. Halo bijvoorbeeld, echt nix nieuws onder de zon hoor, en dat was ook nog eens op een klein TV'tje.

Als die Xbox nou eens echt vernieuwende graphics had, had 'ie kunnen winnen. De PS2 is daarentegen al zolang op de markt en is al zo gigantisch vaak verkocht dat Sony de strijd al voor 49% gewonnen heeft.

Verwijderd

xou leiver een x-box hebben dan ps2
ik ben nooit een playstation iemand geweest

• kRyPtO
Op dinsdag 05 maart 2002 18:07 schreef OrkBozz het volgende:
xou leiver een x-box hebben dan ps2
ik ben nooit een playstation iemand geweest
dus als er voor de xbox haast geen leuke spellen komen en op de ps2 zijn super veel gave spellen heb je liever een xbox omdat je niet zo'n playstation iemand bent :?
wat maakt het nou uit welk merk het is het gaat toch om de games en de fun die je er aan heb nie om het uiterlijk van de console ofzo.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

En ik hoor niemand praten over de spellenkubes... Ik denk dat die echt gaat winnen... mijn mening is dat de xdoos een beetje te groot is en het spellen station begint zowaar een peesee te worden, er komen (of zijn ze der al :? ) toetsen-borden, monitoren, HDDs enz (met als klap op de vuurpijl dat het ook nog een dvd speler is).

De spellenkubes is wat een console hoort te zijn, een goedkoop spel systeem

• kRyPtO
Op dinsdag 05 maart 2002 18:11 schreef White Dust het volgende:
En ik hoor niemand praten over de spellenkubes... Ik denk dat die echt gaat winnen... mijn mening is dat de xdoos een beetje te groot is en het spellen station begint zowaar een peesee te worden, er komen (of zijn ze der al :? ) toetsen-borden, monitoren, HDDs enz (met als klap op de vuurpijl dat het ook nog een dvd speler is).

de xbox is pas een pc de ps2 niet, en dat het een dvd speler is is toch alleen maar mooi mee genomen.
ik gebruik dat trouwens nooit.

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 18:11 schreef White Dust het volgende:

AMEN!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 18:07 schreef hezik het volgende:

[..]

www.deja.com
www.google.com
www.vindex.nl
www.ilse.nl
www.<laptopfabrikant>.nl

En natuurlijk:
de SEARCH

En over het wegwijs maken op dit forum: lees de FAQ, de FAQ's van de subfora en gebruik je common sense :)

Boven in elk forum staan de zgn. 'sticky topics'. Lees die ook allemaal.

GoT is niet bedoeld als 'makkelijk board om vragen op beantwoord' te krijgen, eerder als 'laatste redmiddel bij problemen'.

Over het algemeen maak je de situatie er alleen maar erger mee door tegen de vaste bezoekers te gaan snauwen. Lees anders eerst een tijdje voordat je gaat posten. Want ook dit onderwerp is al minimaal 10 keer voorbij geweest.
Ok thnx zal ik allemaal eens doorlezen....
En over dat snauwen hoe willen jullie nieuwe bezoekers trekken die een vraag hebben (ook als is het al aan bod geweest)door er zo op te aantwoorden, maar ja ik geef toe ik zat ook maar wat te kloten!Maar sommige personen mogen best anders reageren bij nieuwe personen....ik weet het nu wel in elk geval en ik zal me aanpassen bij deze

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik denk dat de PC wint :z

• Fuelke
  • Laatst online: 21:03

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 05 maart 2002 18:20 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat de PC wint :z
* Fuelke denkt er ook zo over