Lange posts worden niet helemaal weegegeven

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:55
Ik heb nu al twee keer gezien dat sommige lange posts gewoon ophouden midden in een zin, en dat is sinds de komst van de nieuwe UBB versie.
Kan hier iets aan worden gedaan?

Jag

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Kan je misschien wat links geven zodat ik kan zien waar het mis gaat? Trouwens, dit is geen UBB meer, zie onder aan de pagina.

• Hielko
  • Nu online
Nou, als de post echt lang is (meer dan ongeveer 65000 tekens) dan past dat volgens mij niet meer in de variable, database dingetje waar het wordt opgeslagen en dan kapt ie inderdaad het laatste stuk af.

Maar ik neem aan dat niemand zo ziek is om zijn post zo lang te maken, dus het zal wel een ander probleem zijn.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bijvoorbeeld alle DPC hitparades van voor dit forum. En het ligt niet aan de maximum tuplesize, nieuw geposte hitparades passen wel namelijk.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Bij het overzetten van de ouwe threads uit UBB is daar wat misgegaan. Daar valt helaas nix aan te doen. :(

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

The Half-Life FAQ

Unofficial Half-Life FAQ
--------------------------------------------------------------------------------

edit:
Hier stond het hele stuk van de Half-Life FAQ tot het onderstaande.
Toen ik deze post plaatste, heb ik de _hele_ (tot aan de history toe) FAQ geplakt.
Desalniettemin denk ik dat het stuk tussen de kop en het stukje over Linux meer dan 65.000 tekens bevatte.

(zero).

[2.2.3.5] Linux
For those

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hmmmz... Er zit dus wel een maximum in.:)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

LOL :)

And The Only One

• Jag
  • Laatst online: 00:55
Hier is een link: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41519
Ongeveer op 1/3 van de thread heeft Unicorn een lange post die gewoon midden in de zin ophoudt.

Jag
Pagina: 1