Verwijderd
mwa zeg dat...Op dinsdag 05 maart 2002 12:25 schreef gekkejopie het volgende:
I know maar ik d8 dit vinden jullie wel leuk om te zien
ik heb weer ideen voor keezmod 2
thnx!!
true true.... maar om ff bij iemand anders te zien is wel lache ik zou er zelf ook gek van worden na een tijdje denk ik zo.
grtz jopie

http://www.fast-mhz.com/casemods/index.shtml
grtz jopie
Geen grtz m8, dit mag hier nieOp dinsdag 05 maart 2002 12:39 schreef gekkejopie het volgende:
nog een page gevonden met wa mots om inspiratie op te doen!!
[afbeelding]
http://www.fast-mhz.com/casemods/index.shtml
grtz jopie
tjek de faq voor meer details
Groeten mag hier niet, want dat is ruimteverspilling. Je mag er blijkbaar wel bedankt of succes onder zetten want daar klaagt nooit iemand over en DAT begrijp ik dan niet. Een soort paars gedoogbeleid zeg maar. Alles behalve een groet.Op dinsdag 05 maart 2002 12:50 schreef epsilon het volgende:
Geen grtz m8, dit mag hier nie
tjek de faq voor meer details
Ik vind: Beter een goede groet dan een slecht topic. DAT neemt pas ruimte in beslag.
De reden in de faq is een beetje summier en niet echt overtuigend. In een normaal gesprek zeg je elkaar aan het einde gedag en niet na iedere 'post' want dat klinkt nogal vreemd (is een understatement). Alleen als je zeker weet dat het je laatste post in een draadje is, mag je toch wel doei zeggen ofzo.
Dus een keer een groet is volgens mij niet zo heel erg als het dan maar wel je laatste bericht is.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Mmmm, misschien had je een speciaal -Ik wil graag de groeten doen aan: [pc gerelateerde zaak]- topic kunnen openen. Volgens mij bestaat ie nog niet.Op dinsdag 05 maart 2002 16:14 schreef xoploosx het volgende:
Oke, dan wil ik ff de groeten aan m'n moeder doen.
Krijg je bijvoorbeeld:
Ik wil graag de groeten doen aan: http://www.casejunkiez.com
Staan inderdaad koele kastjes.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
I love watercooling

Flight 546 needs permission to take off
Wat zal dat ding een herrie maken, verder vind ik hem wel mooi gespoten
Die pic heeft de topicstarter ook al hierneer gezetOp woensdag 06 maart 2002 16:17 schreef volder het volgende:
[afbeelding]
Wat zal dat ding een herrie maken, verder vind ik hem wel mooi gespotendoe het hem niet na.
Ik heb geen enkele pop-up gezienOp woensdag 06 maart 2002 16:10 schreef gekkejopie het volgende:
Wel klote al die pop-ups bij die 2e pagina kom ik nou ook pas achter dat die zo irri zijn!!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Kwam ik net ook achterOp woensdag 06 maart 2002 16:23 schreef gekkejopie het volgende:
Niet bij casejunkiez maar bij die andere die ik later gepost heb! daar word je gek van de pop-ups
Gezocht!
Router
ja dus, ik kan het bericht quoten of de foto opnieuw neerzetten, snap je probleem niet zo eigenlijk.Op woensdag 06 maart 2002 16:22 schreef sdomburg het volgende:
[..]
Die pic heeft de topicstarter ook al hierneer gezet
me neither??Op woensdag 06 maart 2002 16:27 schreef volder het volgende:
[..]
ja dus, ik kan het bericht quoten of de foto opnieuw neerzetten, snap je probleem niet zo eigenlijk.
Het is 2 keer dezelfde link, dus in mijn ogen haalt hij die dan ook 1 keer binnen en laat hem dan 2 keer zien.Op woensdag 06 maart 2002 16:30 schreef gekkejopie het volgende:
zal wel weer onnodige ruimte kosten ofzo....
Of ziet ik dat nu verkeerd
Zal nu stoppen met offtopic geouwehoer
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Op woensdag 06 maart 2002 16:17 schreef volder het volgende:
Wat zal dat ding een herrie maken, verder vind ik hem wel mooi gespotendoe het hem niet na.

zeg da wel
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Deze is ook een van de makkelijkst te maken: plakfolie!!Op woensdag 06 maart 2002 16:33 schreef Mystic_Jack het volgende:
Zien er allemaal indrukwekkend uit, maar vind deze wel het mooist.
[afbeelding]
* wizza moet ook maar eens zn Compaq Proliance om gaan bouwen tot een kers verse kewle bak!
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
me 2 kzat te denken aan een houte kast mod maar ja daar ben ik nog niet helemaal uit....Op woensdag 06 maart 2002 16:40 schreef wizZa het volgende:
wow echt stoere caseMods !!
* wizza moet ook maar eens zn Compaq Proliance om gaan bouwen tot een kers verse kewle bak!
Op foto ziet ie er idd flex uit. In het echt zie je gewwon dat het stickertjes zijn. Niet echt mooi imoOp woensdag 06 maart 2002 16:33 schreef Mystic_Jack het volgende:
Zien er allemaal indrukwekkend uit, maar vind deze wel het mooist.
[afbeelding]
Gezocht!
Router
Verwijderd