Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom gaat dit topic dicht?

Pagina: 1
Acties:

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Het gaat om dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/429551, de topicstarter had nog lang geen antwoord op zijn vraag, en er word doorverwezen naar het Audio, Video & HiFi Forum
Wat ik niet snap wat het daarmee te maken heeft.

Kan iemand opheldering geven?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 19:11

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

hij kickt snel, ipv een bericht te editen, gaat hij een nieuwe repley doen. (hidden kick).
En verkeerde forum.
Lijkt me duidelijk, staat ook al in die topic. :)

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
waarschijnlijk bedoelt de mod V&B en hij gaat denk ik dicht omdat de topicstarter de edit knop niet kon vinden.
Correct me if I'm wrong ;)

/edit: te laat :P

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Op maandag 04 maart 2002 23:18 schreef Vae Victis het volgende:
hij kickt snel, ipv een bericht te editen, gaat hij een nieuwe repley doen. (hidden kick).
En verkeerde forum.
Lijkt me duidelijk, staat ook al in die topic. :)
Oke maar ik snap nogsteeds niet wat FPS in Windows XP met dat forum te maken heeft

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Redenen:

1: irritant 'schoppen' User kan best editten.

2: Net verse install XP, toch videoprobleem. Denk dat er sneller een oplossing komt als ie hem in VB post, daar ik denk dat dit geen XP fout is.

* Han vindt het ook zeer raar dat mensen met zulke problemen geen systeemspec's posten

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.