na een verse install van WinXP gedaan te hebben is de 3D performance erg schokkerig. Zowel in D3D als in OpenGL en in software rendering. De FSP zijn normaal lekker hoog alleen in games of bv mijn simpele 3D screensavers in default WinXP beweegt het 3D object schokkerig... net alsof er een buffer volloopt ergens. In Halflife bv van 60 FPS 2 sec en dan een schokje...stukje lopen schokje...
Ik heb mijn bios op default gezet, nieuwe drivers geinstalleerd, default display drivers weer terug gezet noem het maar op. Ik vermoed dat ik ergens een setting over het hoofd zie. verder heb ik geen problemen met XP of vreemde zaken. Ik heb dus niets aan hardware veranderd, gewoon XP opnieuw geinstalleerd en heb nu problemen.
De voormalige XP installatie liep goed "no problem"
Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt...
Ik heb mijn bios op default gezet, nieuwe drivers geinstalleerd, default display drivers weer terug gezet noem het maar op. Ik vermoed dat ik ergens een setting over het hoofd zie. verder heb ik geen problemen met XP of vreemde zaken. Ik heb dus niets aan hardware veranderd, gewoon XP opnieuw geinstalleerd en heb nu problemen.
De voormalige XP installatie liep goed "no problem"
Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt...