Toon posts:

WOEI! Archos Jukebox Multimedia 10GB

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is heftig, kwam ik net tegen, ziet er goed uit. Nu maar hopen dat de prijs niet al te hoog zal zijn :9~

--> http://www.mp3shopping.com/english/archos_jukebox.htm

Technical Specifications

Capacity: 10 GB Hard Drive
Internal Buffer: 16 MB
Transfer Rate:: USB 1.1 (PC & Mac) - Optional Interfaces: USB 2.0 (PC), FireWire (PC or Mac) or PC Card (PC)Up 1 MB/sec (USB), 2 MB/sec (PC Card), 10 MB/sec (FireWire), 480 Mbps (USB 2.0).
Format Supported: MP3 (30 to 320 Kbps - CBR and VBR) Reading
MP3 VBR (30 to 160 kbps) Real-time encoding
Photo Carousel to display image files
MPEG4 playing (CIF format - 352x288 pixels, 30 frames/sec., MP3 sound track - VHS Quality)

Display: Color LCD 237 x 234 pixels.
Audio Specifications: Stereo Digital Line In/Out, Stereo Analog Line In, Stereo Analog Line Out/Earphone Jack. Composite Video Output (to connect to a TV). Built-in microphone.
Playback autonomy: Up to 7 hours.
Salability: Downloadable firmware updates from Internet.
Power Source: Internal Power: Rechargeable Li-ion Batteries. External Power: AC-DC Charger / Adapter.
Dimensions: 113 x 79 x 30 mm
Weight: 290g (10.23 oz)
System Requirements: PC: Pentium 233 MHz or higher. Windows 98 SE, ME, 2000. 32 MB RAM (64 MB recommended). CD-ROM Drive with digital audio extraction support.
Mac: OS 8.6 or 9.x. iMac, G3 or higher. USB Manager version 1.2 or higher.
Package Includes: Jukebox Multimedia, USB cable (Mini B-A), AC-DC adapter, Li-ion Batteries (Already installed in Jukebox Multimedia), stereo headphones, carrying pouch, MusicMatch Jukebox software, drivers and manual in 5 languages.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 20:18 schreef Thunder het volgende:
http://mp3man.nl/product.php?productid=01-2203-00
€399 de 6GB editie

http://mp3man.nl/product.php?productid=01-2204-00
En z'n grote broer van €539 :o
Nee dat is wel ff iets anders, deze is speciaal MULTIMEDIA :D, met fotomodule, cameramodule en videomodule. En hij is ook niet zo achterlijk lelijk als die andere 2 :P

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 20:22 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Nee dat is wel ff iets anders, deze is speciaal MULTIMEDIA :D, met fotomodule, cameramodule en videomodule. En hij is ook niet zo achterlijk lelijk als die andere 2 :P
Hmm /me aan mezelf: Lees de draad voor je blaat

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-03 01:49

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

zag ergens preorder staan voor $320 en $370 met foto module er bij.

snap alleen nog niet helemaal hoe dat optional usb2 e.d. werkt. en hoe duur dat dan zal zijn.

verder zie ik eigenlijk weinig in dat hele video gedoe en vind ik dat kleurenscherm ook niet echt nodig. wat hem voor mij uniek maakt is dat hij cf kaartjes kan opslaan op de hd en mp3's kan afspelen en diesnt kan doen als usb hd.

afmetingen lijken vrij klein maar ben benieuwd hoe zo'n ding in je hand ligt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 20:57 schreef cosmoOo het volgende:
zag ergens preorder staan voor $320 en $370 met foto module er bij.

snap alleen nog niet helemaal hoe dat optional usb2 e.d. werkt. en hoe duur dat dan zal zijn.

verder zie ik eigenlijk weinig in dat hele video gedoe en vind ik dat kleurenscherm ook niet echt nodig. wat hem voor mij uniek maakt is dat hij cf kaartjes kan opslaan op de hd en mp3's kan afspelen en diesnt kan doen als usb hd.

afmetingen lijken vrij klein maar ben benieuwd hoe zo'n ding in je hand ligt.
Hmm....best wel duur nog, wrom kost alles zo ongelooflijkveel geld ;(. Ennuh dat kleuren scherm hoeft van mij ook niet hoor, maar ik kwam em ergens tegen en het verbaasde me dat ik er nog nooit over had gehoord. Ik willem niet kopen dus, maar wel lachuh om naar te kijkuh :P

Verwijderd

nooit over gehoord verbaasd me niks. Ik heb laatst even in het bezit mogen zijn van een ander product van hun (Archos Jukebox 6gig) en om nu te spreken van een kwalitatief product, nee...na het volplempen met mp3tjes en ik aan het eigenlijke luisterwerk wou beginnen bleef de disk (IBM laptopschijfje) constant fouten geven en vastlopen. Herformattering leek het probleem te verhelpen maar dat bleek uiteindelijk ook niet zo te zijn. Verstandig dat je al aangeeft het niet serieus te willen kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 10:46 schreef magistus het volgende:
nooit over gehoord verbaasd me niks. Ik heb laatst even in het bezit mogen zijn van een ander product van hun (Archos Jukebox 6gig) en om nu te spreken van een kwalitatief product, nee...na het volplempen met mp3tjes en ik aan het eigenlijke luisterwerk wou beginnen bleef de disk (IBM laptopschijfje) constant fouten geven en vastlopen. Herformattering leek het probleem te verhelpen maar dat bleek uiteindelijk ook niet zo te zijn. Verstandig dat je al aangeeft het niet serieus te willen kopen :)
Tnx for the info :) Ik ben eigenlijk opzoek naar iets kleiners, met wel een groote opslagcapaciteit. Maar wat ik dan moet hebben (behalve dan de Ipod --> is veel te duur) is me nog niet duidelijk, wacht eigenlijk op dataplay, maar dat duurt zo lang :'(

Verwijderd

Misschien de Nomad IIC 64 MB Onboard? kan je d'r dacht ik nog 128 mb bij proppen. OF, en daar ben ik als oud MD-verslaafde momenteel erg verknikkerd op, de komende MD Mp3 spelers zoals de Sony MZ-N1. Heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met mijn MD-speler (hoewel de accu na een jaartje of 4 toch echt aan het overlijden is). Maar das natuurlijk een persoonlijke smaak.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 16:33 schreef magistus het volgende:
Misschien de Nomad IIC 64 MB Onboard? kan je d'r dacht ik nog 128 mb bij proppen. OF, en daar ben ik als oud MD-verslaafde momenteel erg verknikkerd op, de komende MD Mp3 spelers zoals de Sony MZ-N1. Heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met mijn MD-speler (hoewel de accu na een jaartje of 4 toch echt aan het overlijden is). Maar das natuurlijk een persoonlijke smaak.
Maar die Sony MZ-N1 zal ook wel erg prijzig zijn toch? Zat rond de 600 euro? En als we het dan toch over NetMD hebben :P, ik geloof dat ik deze mooier vind:
Afbeeldingslocatie: http://www.minidisc.org/brian_youn/mzn1/photos/mt880.jpg

En een 64 MB vind ik echt te weinig, ik wil óf idd iets met schijfjes, óf iets met een opslagcapaciteit rond de 2 gig. Mijn zoektocht is dus nog niet beeindigd ;(

Verwijderd

De mijne wel: ik ga voor de Jukebox Multimedia. Lijkt me wel wat, omdat ik elke dag 2 uur in de trein zit... :D

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

als je genoegen neemt met 5 Gb is de iPod een stuk minder lomp en lelijk dan deze bak (en met $399 maar ietsie duurder)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 10:08

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op vrijdag 12 juli 2002 23:12 schreef Mooooody het volgende:
als je genoegen neemt met 5 Gb is de iPod een stuk minder lomp en lelijk dan deze bak (en met $399 maar ietsie duurder)
Een iPod kan alleen geen DivX afspelen en digitaal MP3 opnemen, dus deze speler is mijns inziens veel interessanter :P.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
Op vrijdag 12 juli 2002 20:56 schreef 3xph4ne het volgende:
De mijne wel: ik ga voor de Jukebox Multimedia. Lijkt me wel wat, omdat ik elke dag 2 uur in de trein zit... :D
anders schop je een draad van 4 maanden oud met een dergelijke nutteloze reply omhoog :z

lees dit aub even: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 00:09 schreef Azrael het volgende:

[..]

anders schop je een draad van 4 maanden oud met een dergelijke nutteloze reply omhoog :z

lees dit aub even: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Jij snapt er ook niks van he? 3xph4ne had ook gewoon een nieuw topic aan kunnen maken wat weer bij had gedragen aan de database-vervuiling.
Laat Gargamel dit maar niet horen ;)...

Ontopic: Die Archos is op zich wel een uniek apparaat, al die functionaliteit in één. Misschien wel een optie aangezien ie ook een digitale camera-functie heeft.

• Azrael
Op zaterdag 13 juli 2002 02:11 schreef Newman het volgende:

[..]

Jij snapt er ook niks van he? 3xph4ne had ook gewoon een nieuw topic aan kunnen maken wat weer bij had gedragen aan de database-vervuiling.
Laat Gargamel dit maar niet horen ;)...

Ontopic: Die Archos is op zich wel een uniek apparaat, al die functionaliteit in één. Misschien wel een optie aangezien ie ook een digitale camera-functie heeft.
eum, you're so funny :?

Leg mij dan maar eens uit wat het nut is van deze kick, behalve het willen patsen met dat apparaat..

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 10:45 schreef Azrael het volgende:

[..]

eum, you're so funny :?

Leg mij dan maar eens uit wat het nut is van deze kick, behalve het willen patsen met dat apparaat..
Goed. 3xph4ne zorgt voor een doorstart van dit topic door te reageren op Aerodynamic die twijfelt tussen een apparaat met veel opslagruimte of een met verwisselbare media.
3xph4ne zegt te neigen naar het eerste, de Archos, aangezien deze - zeker gezien de specificaties - goed aansluit op zijn lange treinreizen. Je kan er toch goed een filmje op kijken of een MP3'tje opzetten: erg handig als je
elke dag 2 uur in de trein zit... :D
Hoe jij dan de link legt naar patsen snap ik in het geheel niet. Het heeft toch geen zin om over iets op te scheppen waar je geen eens ervaring mee hebt laat staan dat je het bezit :?
Lees in het vervolg eerst goed een post door voordat je je conclusies trekt.

Jammer dat je topics die even iets ouder zijn meteen afkeurt. Als je even verder kijkt dan je neus lang is weet je dat de Archos-apparaten en HD-gebaseerde MP3-spelers in het algemeen de laatste tijd erg actueel zijn. Het is dus eigenlijk helemaal niet zo erg dat 3xph4ne de aandacht op een wat oudere Archos vestigt.

• Azrael
Op zaterdag 13 juli 2002 15:29 schreef Newman een hoop geblaat:
Lees die post nou eens goed..
Op vrijdag 12 juli 2002 20:56 schreef 3xph4ne het volgende:
Hij reageert alsof er net nog iemand gepost heeft ipv 4 maanden geleden.

Hij doet dit niet om iets te vragen, niet om iets belangwekkends te melden, nee, puur om te vertellen dat hij er ook 1 gaat kopen. Conclusie: nutteloos, patsen, techposts scoren.
Pagina: 1