Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beleid over LANtopics in Spielerij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af waarom er op [topic=427781/1/25]
een slotje zit en op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/425034/1?limit=25 geen slotje zit??
Het lijkt mij dat er precies hetzelfde in besproken wordt??

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 28 februari 2002 01:37 schreef IceStorm het volgende:
€ 3 per dag vind ik niet commercieel en het is laat op de avond en ik ben inconsequent :P.

Ik kom niet iig :)
:P

Verwijderd

Topicstarter
Wat heeft dat ermee te maken??

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Inconcequent (ofzo :+) .. Of de topicstarter heeft met Icestorm overlegd ofzo :)

Nu ook met Flickr account

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh nee hoor, ik was gewoon inconsequent. Er is op het moment nog geen 'officiele policy' mbt LAN's (ja die komt er wel) maar ik vond de LAN in Rotterdam op dat moment netjes uitgewerkt en niet-commercieel vandaar dat het topic open mocht blijven.

Ik zal wat duidelijkheid maken met een LAN-policy vandaag of morgen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus op het moment van sluiten van lanparty in waddinxveen was die 'officiele policy' mbt LAN's er ook nog niet. Want er staat dat hij nog moet komen. Ik vind dat lanparty in waddinxveen ook netjes is uitgewerkt dit is immers een mening. Lanparty in waddinxveen is ook niet echt commercieel. Ik ben benieuwd naar die policy over lans. Misschien dat we dan eindelijk eens weten wat we wel en niet mogen posten want er zijn een hoop tweakers die intresse hebben in zo'n lanparty. In ieder geval vind ik dit slotje niet helemaal terecht en een beetje partijdig klinkt het wel. Net of de moderator uit rotterdam komt en waddinxveen niet zo mag. Toch jammer dat er geen duidelijk heid is over wat je wel en niet mag zeggen over een lanparty. Ik persoonlijk vin Lanparty in Rotterdam nogal schreeuwerig en lanparty in waddinxveen vrij klein en rustig maar dat is mijn mening. Ik kijk uit naar die policy over Lans want dan kunnen we eindelijk eens ergens naar verwijzen als een topic niet of wel terecht gesloten wordt.

• JvS
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topictitel aangepast naar iets constructiefs

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

ja pcies, kheb t ook al bij die topic van rotterdam gezet dat t nergens op slaat
LotA in waddinxveen is absoluut niet commercieel, integendeel en een lanparty in Rotterdam heeft denk ik niet zoveel aandacht nodig omdat je daar zowiezo al veel bezoekers trekt maar in waddinxveen is nooit iets te doen en aangezien ik toch wel wat tweakers uit wveen en omstreken tegen ben gekomen in sommige topics leek het me wel handig om te posten
dus ... openenen maar weer >:)

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 14:17 schreef JvS het volgende:
Net zo constructief als het verweer van IceStorm? LoL
Nee hoor geintje maare ze hebben wel ergens gelijk, toch?

Verwijderd

ICESTORM: Ik vind m wel netjes uitgewerkt en kan me goed voorstellen dat de topicstarter zich genomen voelt met dat slotje.

Zijn topic gaat dicht, die ander niet. Ik zie eigenlijk geen verschil in de topics. De 1 is alleen wat netter dan de ander :)

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 04 maart 2002 17:44 schreef Tuxus het volgende:
Zijn topic gaat dicht, die ander niet. Ik zie eigenlijk geen verschil in de topics. De 1 is alleen wat netter dan de ander :)
Ik zei ook dat ik inconsequent was :). Sorry het is heel even niet anders, ik ben even in overleg met mijn collega (ok die is er niet :P) wat we ervan gaan maken.

Verwijderd

Itsnows :D

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op maandag 04 maart 2002 14:17 schreef JvS het volgende:
Ja, Spielerei

:D

• Wacky
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op maandag 04 maart 2002 18:08 schreef Lampie het volgende:

[..]

Ja, Spielerei

:D
ROFL :D

Nu ook met Flickr account

• Jaymz
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Zo beter ? :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[topic=429182/1/25]

hier ook nog zo'n topic, vandaag gepost. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 17:47 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik zei ook dat ik inconsequent was :). Sorry het is heel even niet anders, ik ben even in overleg met mijn collega (ok die is er niet :P) wat we ervan gaan maken.
Lekker overleg dan met mensen die er niet zijn ;) en het is even niet anders?? Dat vind ik echt een slappe smoes. Ik bedoel iedereen op dit forum heeft toch gelijke rechten?? Dan moet iedereen toch een gelijke behandeling krijgen?? Nouja dat is nu dus niet zo. Er zijn geen richtlijnen opgesteld dus eigenlijk zou er niet eens een slotje opkunnen naar mijn mening. Slotjes zetten deden jullie toch aan de hand van de FAQ en de 'officiele policy's' ik kan in beide niks vinden over lans en zolang de richtlijnen er niet zijn zou er naar mijn mening ook niet naar gehandeld kunnen worden. En handelen naar een 'officiele policy' die nog in de maak is vind ik ook nogal vreemd. Ik voel mij hierbij dan ook sterk gepaseerd door de GoT moderators. Ik hoop nog steeds op een goede afloop en hoop nog langer met veel plezier op GoT te verblijven.

• IceStorm

IceStorm

Woei, iedereen nu weer vriendjes? Yippie (sorry never mind me ;)).

KLIK

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

* Heineken heeft gelijk maar even van de gelegenheid (mis)(ge)bruik gemaakt om d'r te replaaien :P

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 30-11 23:41
Op maandag 04 maart 2002 18:39 schreef DataBeest het volgende:
[topic=429182/1/25]

hier ook nog zo'n topic, vandaag gepost. :)
Dit vind ik dan weer heel iets anders. Hier is het niet de organisator die mensen probeerd te werven voor zijn lan, maar gewoon een bezoeker die benieuwd is of er ook nog andere tweakers komen en dan eventueel een meeting te houden.

Wat ik me wel afvraag is of lanparty topics eigenlijk wel in spielerei horen. In weze hebben veel lan topics niets met games te maken, en waarom zouden ze dan niet in bijv. NT neergezet worden? Topics als "welke games zijn leuk op een lan?" horen dan natuurlijk wel weer in SP.
Ideaal zou natuurlijk een apart lanparty forum zijn, maar ik denk niet dat daar genoeg lantopics voor zijn.

Verwijderd

nah ik ben ook niet echt een organisator hoor :)
kheb alleen de website gemaakt :)
maar kvind gewoon dat t wel moet kunnen want zoals je zelf zegt zijn er niet genoeg topics voor een apart forum, dan maakt een niet-commercieel lantopic af en toe toch niet uit
je ziet het vaker bij grote lans zo waren er over drome ook een paar topics en dat was helemaal geen probleem

• Mart!
  • Laatst online: 30-10 10:59
Op dinsdag 05 maart 2002 16:02 schreef effex iets zinnigs
Eens! Ik vind inderdaad ook dat er -ergens- ruimte moet worden gemaakt voor lanparty topics. Zeker nu lanparties zo'n beetje door het hele land worden gehouden en er onder de gamers veel interesse voor is. Het lijkt me trouwens niet relevant door wie een topic geopend wordt, door een organisator of een bezoeker. Ik hoop dan ook dat het beleid niet zo wordt dat het niet wordt toegestaan. 'Reclame' voor lanparties is toch niet zo'n probleem? De policy zou, naar mijn mening, zo moeten zijn dat 1 topic wordt toegestaan per party (voor de voor- tijdens- en napret). Als deze dan ook nog goed herkenbaar is door een [LAN] tag o.i.d. dan kunnen mensen die het niet interessant vinden deze eenvoudig overslaan..

Verder, onderscheid maken tussen commercieel en niet commercieel?? Hoe?? Kijken naar het aantal bezoekers of naar het type organisatie? De meeste lanparties zijn nog steeds non-profit. Neem Drome, waar ik medeorg van ben, dat kost 30 euro voor de toegang, met 1400 bezoekers, dus dan wordt de conclusie getrokken dat het een commercieel evenement is, wat dus in ons geval (stichtingsvorm) helemaal niet kan.

Al met al dus voldoende vragen om te stellen voordat er een policy wordt gemaakt door de crew.

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 05 maart 2002 22:08 schreef Mart! het volgende:
De meeste lanparties zijn nog steeds non-profit. Neem Drome, waar ik medeorg van ben, dat kost 30 euro voor de toegang, met 1400 bezoekers, dus dan wordt de conclusie getrokken dat het een commercieel evenement is, wat dus in ons geval (stichtingsvorm) helemaal niet kan.
Drome is commercieel voor mij. Waarom? Er wordt reclame voorgemaakt en ze zijn groot. Daarnaast vind ik 30 euro een vrij hoge prijs (nee ik snap dat het kostendekkend moet zijn maar als ik een LAN met vrienden heb zijn de kosten 10 euro ofzo pp waarvoor we een berg eten bij de Aldi voor halen).

Maar er staat hier iig een nieuw stukje:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/09#09a

Kort samengevat, leg het eerst even aan me voor en dan zeg ik daarna wel "ja" (of nee maar dat zal niet vaak voorkomen ;)).

Ik wil er gewoon een beetje zicht op kunnen houden.

• Mart!
  • Laatst online: 30-10 10:59
Ok, de policy is me duidelijk, en ik leg me er bij neer ;)

Ik denk trouwens dat het voor Drome (en zo ook andere parties) niet echt nodig is om mensen te werven, maar je moet inderdaad ergens een grens stellen en die is zo duidelijk.

Wat ik echter altijd interessante topics vindt, zijn de topics die voor de lans verschijnen waarin tweakers aangeven dat ze komen.. als medetweaker gewoon leuk om te weten. Verder zijn de 'na-de-party' topics natuurlijk altijd erg interessant, voor bezoekers (napraten, foto's) en ook voor de organisaties (welke punten waren goed en welke kunnen we verbeteren). Het zou jammer zijn als die verdwijnen...

Al met al wordt er in dat soort topics niemand slechter op.

Kosten grote lan's: zaalhuur (ERG duur!), netwerkapperatuur (goede apperatuur MOET je huren),
stroomvoorziening, tafels en stoelen, etc... tel het maar eens op

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 05 maart 2002 22:35 schreef Mart! het volgende:
Ik denk trouwens dat het voor Drome (en zo ook andere parties) niet echt nodig is om mensen te werven, maar je moet inderdaad ergens een grens stellen en die is zo duidelijk.
Mooi, ik ben blij dat we daar alvast het zelfde over denken ;)
Wat ik echter altijd interessante topics vindt, zijn de topics die voor de lans verschijnen waarin tweakers aangeven dat ze komen.. als medetweaker gewoon leuk om te weten. Verder zijn de 'na-de-party' topics natuurlijk altijd erg interessant, voor bezoekers (napraten, foto's) en ook voor de organisaties (welke punten waren goed en welke kunnen we verbeteren). Het zou jammer zijn als die verdwijnen...
Die mogen dus ook prima, aannemende dat je geen topic opent van "KOM OOK!" maar meer van "Wie komt er ook naar Drome?". Het is niet de bedoeling om pre-LAN-gezelligheid te verbieden hoor ;)
Kosten grote lan's: zaalhuur (ERG duur!), netwerkapperatuur (goede apperatuur MOET je huren),
stroomvoorziening, tafels en stoelen, etc... tel het maar eens op
Oh, ik weet best dat een LAN prijzig is hoor ;)

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Op maandag 04 maart 2002 14:56 schreef effex het volgende:
een lanparty in Rotterdam heeft denk ik niet zoveel aandacht nodig omdat je daar zowiezo al veel bezoekers trekt maar in waddinxveen is nooit iets te doen
dat is natuurlijk zo krom als het maar zijn kan. wij hebben al 5 lans hiervoor gehad en daar kwamen nooit veel mensen op af, dus in een grote stad wonen is geen garantie voor veel bezoekers.

maar ik vond het ook wel vaag, dat die van ons open mocht blijven terwijl anderen dicht gingen(thx IceStorm :)).

krijg je nu niet meer van dit soort post

----

hoi , wie komt er ook naar ..... op .... in ....
(ik was er vorige keer ook en het was bere gezelli)

----

en dat het bericht dus gepost wordt door organisatie zelf of vriendjes ervan
Pagina: 1